هیچ می دونستی این تصویر برای نسخه تست بازی بوده یعنی اوایل ساخت؟
من این ویدئو رو خیلی وقته دارم چطور میگی دیروز؟
اسکایریم روی PS3 یادم نرفته چه گندی بار آورد.
استفاده از تکنیک ها و قدرت کنسول به سازنده مربوط نه به کنسول
مهدی از تو انتظار نداشتم ! خوبه هزار بار این بنده خداهای بتسدا مصاحبه کردن گفتن مشکل از موتور ما بوده و نتونستیم فلان کنیم و ... ولی این که دیگه موتورش مشکل خاصی نداشت !
شما مخصوصا امیر داره میگه مشکل کنسوله اگه اینطوره پس مشکل کنسوله تو اسکایریم هم ولی همه از GPU تعریف کردند پس این مقایسه هم به کنسول سخت افزارش ربطی نداره مثل اسکایرم به تکنیک سازنش ربط داره
بذار ساده تر برات توضیح بدم ! داری میگی اسکایریم , در صورتی که اسکایریم روی همه ی پلتفرم ها مشکل داشت حالا یکی کمتر یکی بیشتر ! از طرفی خود سازنده میاد میگه آقا مشکل از ما ـه ! خب تکلیف مشخصه !
ولی Rocksteady همین بازی ای که داریم در موردش صحبت میکنیم رو , روی هر 3 پلتفرم عرضه کرده بدون مشکل ! حتی روی کنسول آشغال ps3 هم مشکلی نداشته اونم با آنریل انجین ! در مورد بازی ای صحبت نمی کنیم که هنوز عرضه نشده یا روی همه ی پلتفرم ها مشکل داشته . حالا با این اوصاف مشکل کم کاری Rocksteady ـه , یا مشکل از موتورشون ـه یا از جای دیگه ؟
از طرفی تو داری به تعریف استناد میکنی , تعریف معتبر تره یا بازی در حال اجرا ؟ اگر به تعریف باشه که خب از رزیدنت ایول 6 هم قبل عرضه تعریف میشد !