Diablo II: Resurrected | PC

diablo-II-resurrected-pc-specs.jpg

بازی Diablo II: Resurrected ، نسخه ی بازسازی شده ی بازی کلاسیک Diablo II است که با گیم پلی اوریجینال و قابلیت های بصری و فنی فراوان، قرار است خاطرات زیادی رو برای گیمرهای قدیمی زنده کند. از جمله اصلی ترین قابلیت های بازی ، اضافه شدن رزولوشن 4k (2160p) و Dolby 7.1 به این نسخه از بازی میباشد.

قابلیت های نسخه ی بازسازی شده

bullet-icon@2x.png
گرافیک ریمستر شده- مانسترها، هیروها، آیتم ها و اسپل ها همه بازسازی شده اند.
bullet-icon@2x.png
یک داستان حماسی در 5 اکت مجزا
bullet-icon@2x.png
بازی با حفظ گیم پلی اورجینال، ریشه های اصلی اش را تغییر نداده است.
bullet-icon@2x.png
پشتیبانی battle.net
bullet-icon@2x.png
قابلیت cross-progression که بازیکن میتواند ادامه ی ماجراجویی اش را در پلتفرم دیگری انجام دهد.
bullet-icon@2x.png
و قابلیت های بسیار دیگر ....


بازگشت "ارباب نابودی"

این نسخه از بازی تمامی محتویات اکسپنشن ®Diablo II: Lord of Destruction رو در بر دارد. از جمله شما میتوانید با دو کلاس Assassin و Droid که در این اکسپنشن قابل بازی بودند، بازی رو تجربه کنید.

کلاس های بازی

بازی دارای 7 کلاس قدرتمند است که هرکدام 30 مهارت منحصر به فرد دارند.

Amazon
Screenshot 2021-06-14 164222.png


کلاس آمازون مهارت بالایی در پرتاب نیزه دارد و در شرایط جنگی با چابکی فرا انسانی خود عمل میکند. او به قدرت جادو وابسته است که مهارت های جنگی خود را افزایش دهد.

Assassin
Screenshot 2021-06-14 164813.png

او عضوی از سلسله ی Vizjerei (وِجِرای) میباشد، که به این منظور پایه گذاری شده است که mage های تبدیل شده به rogue را شکار کند. او یک متخصص هنرهای رزمی است که از تله های مرگبار و تکنیک های سایه برای نابودی دشمنانش استفاده میکند.


Necromancer
Screenshot 2021-06-14 172002.png


تسلط او بر زندگی و مرگ، به او توانایی احضار ارتشی از اسکلت ها و هیولاها را میدهد. او از زهر و نفرین علیه دشمنان خود استفاده میکند.


Barbarian
Screenshot 2021-06-14 172355.png

او یک بیابان گرد سرگردان است که با خشونت و قدرت فیزیکی بالای خود و مهارت در استفاده از سلاح ها از فریادهای خود استفاده میکند که به یارانش قدرت بدهد و دشمنانش را تضعیف کند.

Paladin
Screenshot 2021-06-14 172659.png

ایمان یک پالادین سلاح ها و به خصوص سپرش هستند. او با استفاده از aura های قدرتمندش ، از ترکیب قدرت های رزمی و دفاعی اش بهره میگیرد که شیاطین را نابود کند.

Sorceress
Screenshot 2021-06-14 173018.png


او با تسلط بر عناصر متفاوت، میتواند با فرستادن قدرت های یخی، برق، آتش و ... دشمنان را نابود کند.

Druid
Screenshot 2021-06-14 173348.png
او نگهبان و حافظ حیات وحش و موجودات وحشی است. او میتواند تبدیل به خرس یا گرگینه شود، به حیوانات دستور دهد و جادوهای کهن و بسیار مخرب مربوط به زمین، آتش، باد و یخ را استفاده کند.


ویژگی های اضافه شده به گیم پلی بازی

قابلیت ladder season که در آن بازیکن میتواند پیشرفت خود را با بهترین و قدرتمند ترین پلیرها مقایسه کند.

رابط کاربری بازسازی شده

شما میتوانید اطلاعات کامل کاراکتر خودتون رو ببینید، آیتم ها رو با هم مقایسه کنید و از قابلیت های دیگر رابط کاربری بازسازی شده استفاده کنید.

استش بزرگتر
در این نسخه از بازی فضای بزرگتری برای آیتم های لوت شده در نظر گرفته شده است و همچنین یک tab shared stash به بازی اضافه شده.
bullet-icon@2x.png
استش شخصی از 8*6 به 10*10 افزایش یافته است.
bullet-icon@2x.png
استش تب مشترک میان تمام کاراکترهای شما در اکانت battle.net
bullet-icon@2x.png
هم اکنون میتوان آیتم ها را بین تمام هیروها به سادگی جابجا کرد


ارتش خود را تشکیل بدهید

یکی از بهترین ویژگی های بازی ، کوآپ 8 نفره است که میتوانید با دوستانتان به لوت کردن و ماجراجویی بپردازید. هرچند با تعداد نفرات بیشتر، قدرت دشمنان نیز افزایش میابد.

اطلاعات تکمیلی

ویدیوهای مربوط به بازی

1- مقایسه ی بصری نسخه ی بازسازی شده با نسخه ی کلاسیک


2- تریلر اول


3- تریلر E3


پلتفرم های بازی

Screenshot 2021-06-14 180151.png

نسخه ی ریمستر بازی Diablo II بر روی پلتفرم های PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, PS4, PS5 و Switch عرضه خواهد شد.

نسخه های مختلف بازی همراه با قیمت

این بازی در دو نسخه ی Diablo® II: Resurrected و Diablo ® Prime Evil Collection با قیمت های 39.99 دلار و 59.99 دلار عرضه خواهد شد. نسخه ی Prime Evil، بازی Diablo III را هم شامل میشود.

تاریخ انتشار بازی

این بازی در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری ( 1 مهر 1400) عرضه خواهد شد.

پ.ن: در صورت انتشار اطلاعات جدیدتر پست آپدیت خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

galaxy0020

کاربر سایت
Nov 27, 2008
168
Assassin تقریبا یه کاراکتر ترکیبی است که در اون شما با چیزی بین یه بربر و یه جادوگر مواجهید ولی با این تفاوت که که مهارت هایشان به طور کامل با هم ترکیب شده و تشکیل یکسری Skill های خاص رو میدن.
این کلاس ایرادات و مزایای بسیاری داره اونا رو در زیر برات لیست میکنم البته فعلا اینا به ذهنم رسیده:

ایرادات:
1- به طور کلی سطح Vitality و Energy نسبت به دیگر کلاس ها متعادل تر است یعنی اینکه شما از نعمت بالا بودن بیش از حد یکی از اون ها محرومید ولی در عین حال هر دو را در سطح خوبی دارید.
2- تقریبا شما نمی توانید با Boss ها به طور مستقیم و رو در رو بجنگید مگر اینکه حتما Stat Points زیادی رو به سلامتی خودتون اختصاص بدین.

مزایا:
1- شما در استفاده از اسلحه های سبک Claw مهارت بالای دارید . ویژگی اصلی این نوع سلاح Very Fast بودن آن است. شما میتوانید با انتخاب مهارتی به نام Claw Mastery و ارتقای آن در نبرد رو در رو قوی شوید( البته به نوعی برای حملات Charging هم لازم است)

مهارت های مهم:
مهارت ها به سه دسته ی Martial Arts ، Shadow Disciplines ، Traps تقسیم میشوند که مهمترین مهارت های هر دسته رو میگم.
Martial Arts: این دسته شامل مهارت های شارژ شدنی میشه . مثلا شما سه بار حمله خودتون رو شارژ میکنید و در نهایت با یه حمله نهایی 600% Damage وارد میکنید
قوترین مهارت این دسته Phoenix Strike است که با جسارت تمام میگم که هیج موجودی در مقابلش در امان نیست حتی Boss ها. شارژ اول حمله با شهاب سنگ آتشین ، شارژ دوم حمله با زنجیره آزرخش ، شارژ سوم حمله با یخ.که بر روی جمعی از دشمنان اثر میگذارد و دمار از روزگارشان درمیاورد.شما با انتخاب این مهارت سه عنصر را در اختیار خواهید داشت.

Shadow Disciplines:
سه مهارت مهم این گروه عبارتند از
1- Fade : که Resistance شما رو در مقابل چهار عنصر اصلی افزایش میده و در مراحل بالا به شدت به درد شما میخورد.
2- Claw Mastery : بالاتر گفتم به چه درد می خوره.
3- Shadow Master: به نظر من این اصلی ترین مهارت این کلاس و البته قدرتمندترین آن است. یه سایه از روی کاراکتر شما با این تفاوت که ده ها بار قویتر شده و و مصونیتش نسبت به عناصر چهارگانه افزایش یافته.در لول 20 ای مهارت شما کاراکتری را Summon میکنید که فقط سلامتی اش 1447 است دیگه بقیشو برو کشف کن

Traps: اصلی ترین مهارت Death Sentry است که با آذرخش حمله میکنه و اجساد اطراف خودش رو منفجر میکنه و برای زدن Boss خیلی مناسبه به خصوص Diablo و .Baal چون اونا نسبت به آذرخش ضعیفن.
Blade Fury : یه Range Attack قوی است برای زمانی که مستقیما نمیتونی با دشمنات مقابله کنی.در واقع کاملا یه مسلسل است و تا زمانی که Energy صفر نشده میتونی شلیک کنی
Blade Sheild : اطرافت رو فرا میگیره و هرکسی رو که خیلی بهت نزدیک بشه خط خطی میکنه

امیدوارو با این همه توضیحات گیج نشده باشی.توصیه میکنم Skill Point هایی رو مه بدست میاری برای مهارت های خفن ذخیره کنی و فقط به اندازه ای که اموراتت بگذره برای مهارت های پایین تر خرج کن.


فعلا این عکس زیر رو نگاه کن تا بفهمی با چه کاراکتر خفنی سرو کار داری



th5hcd6ejr80l2hqfz50.jpg
[FONT=&quot][/FONT]
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
Assassin قوترین مهارت این دسته Phoenix Strike است که با جسارت تمام میگم که هیج موجودی در مقابلش در امان نیست حتی Boss ها. شارژ اول حمله با شهاب سنگ آتشین ، شارژ دوم حمله با زنجیره آزرخش ، شارژ سوم حمله با یخ.که بر روی جمعی از دشمنان اثر میگذارد و دمار از روزگارشان درمیاورد.شما با انتخاب این مهارت سه عنصر را در اختیار خواهید داشت.
نمیدونستم همچین چیزی داره! چقدر مناسب به نظر میاد.
 

MG.Snake

کاربر سایت
Aug 7, 2008
1,021
نام
آرین
ClassesindiabloII.jpg


هیچی Barbarian نمیشه....تو Diablo 3 قیافه اش شبیه کریتوس شده که من بیشتر حال میکنم
کلا قدرت و سرعت +سلاح و مهارتهایی که داره بازی جذاب میکنه......
من تا Diablo III بیاد از انتظارش پیر میشم


 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
نمیدونستم همچین چیزی داره! چقدر مناسب به نظر میاد.

برای Normal و Nightmare شاید. توی Hell تقریباً کار خاصی نمیکنه. کاراکتر HammerHand که یادته. Shadow و Phoenix Strike رفت. سر Guardian ها پدرش در اومد. البته سر Guardian های Hell پدر هممون در اومد :D
 
آخرین ویرایش:

galaxy0020

کاربر سایت
Nov 27, 2008
168
برای Normal و Nightmare شاید. توی Hell تقریباً کار خاصی نمیکنه. کاراکتر HammerHand که یادته. Shadow و Phoenix Strike رفت. سر Guardian ها پدرش در اومد. البته سر Guardian های Hell پدر هممون در اومد :D

دقیقا میدونم چی میگی .
خب کسی که میخواد Phoenix Strike استفاده کنه باید
اولا مهارت Claw master تا دسته پر باشه
دوما از آیتم هایی استفاده کنه که Attack Rating رو بالا میبرن و صد البته بر پایه ی لول کاراکتر است مثل همین Claw که من دارم 2000 تا Attack Rating مال خودشه . 1000 تا هم ما لول
سوما باید Dexterity بالایی داشته باشی.
ولی در کل بازم مطمئنم که هر کاری که کنی هر کلاسی بالاخره توی Hell اون آخراش کم میاره.
حالا هی برو جون بکن مثلا Hero خفن بساز:cool: . بابات در میاد آخرش هم سه سوته میزنن لهت میکنن:biggrin1::biggrin1::biggrin1:.

شنیدم که قراره دیابلو 3 رو راحت تر بسازن . راسته یا دروغه؟؟
اینجوری اکشنش بالاتر میره ولی یه کم مزش نمیریزه؟؟؟
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام بر دوستان.
ماه رمضان رو پشت سر گذاشتيم و بعلت مصرف زياد مواد غذايي شيرين مثل زولبيا، باميه، خرما، چايي شيرين و ... بازم ديابلو در من فعال شده :biggrin1: و قصد دارم با دعاي خير دوستان اگه قابل بدونن و بدرقه راهم بشه، دوباره بپريم تو Hell !!
با توجه به اينكه قبلاً با Druid عزيز و حاجيه خانم جادو جمبل نشان و در نهايت هم با اين نكرو سم افشان بازي رو تموم كردم، كاراكترم رو بايد از بين 4 تاي ديگه انتخاب كنم.:cool:
Barbarian كه Melee هست و همونطور كه در جريان هستيد با وجود Defense بالا و Damage بالا باز هم تموم كردن Hell بسيار سخت و شايدم اگه كوچكترين اشتباهي تو انتخاب اسكيل هات بكني، غير ممكن باشه.
البته ممكنه در آينده گريزي هم به اين كاراكتر خوفناك بزنم!
پالادين هم كاراكتر خوب و قوي هست و بيلدهاي Smiter و Hammerdin اميد زيادي براي تموم كردن Hell دارن. بيلد Hammerdin قبلاً توسط سيد امتحان شده بود كه متاسفانه توي Hell در برابر اون 3 تا Guardian متوقف شد اما من با كلنجار رفتن و گذاشتن زمان بيشتر براي اين سه نفر و البته با سيو هاي خود سيد تونستم شكستشون بدم.:cool:
در كل اين كاراكتر هم اميدهاي زيادي بهش هست اما انتخابهاي ديگر رو هم بايد بررسي كنم.
Assassin هم كاراكتر قدرتمندي هست ولي با توجه به اينكه (طبق فرمايشات برادر پارسيا) يه بابايي چكش بدست با اين خانم رفته بود و جلوي اون 3 تا Guardian متوقف شده بود يه خورده منو به شك انداخته.
البته من تا خودم تست نكنم هيچ وقت چيزي رو تأييد يا تكذيب نميكنم اما با توجه به اين قضيه اين خانم خوب رو هم فعلاً بي خيال ميشم.
و اما ميرسيم به يه خانم خوب ديگه كه همون Amazon باشه. البته من قبلا بازي رو با ايشون شروع كرده بودم منتها چون دوستان از بس تشويقم كردن در دفعات قبلي و Hell رو تموم كردم و كف دستاشون درد گرفته بود، ديگه دست نميزدن و من انگيزه خودمو از دست دادم و ولش كردم!
حالا دوباره ميخوام برم سراغش و البته مجدداً از ابتدا با اين كاراكتر بازي رو شروع كنم.
نكاتي كه در مورد اين كاراكتر وجود داره اينه كه از نظر فيزيكي اين كاراكتر يا به عبارت بهتر قهرمان ما، مثل خيلي از كاراكترهاي ديگه ضعيفه و در مقابل ضربات سهمگين مانسترها تو Hell نميتونه دووم بياره در نتيجه بيلدهايي كه بر اساس Spear و Javelin هستن رو بايد بي خيال شد. دليل ديگه براي بي خيال شدن بيلدهايي كه بر اساس Spear و Javelin ساخته ميشن Elemental Damage اي هست كه اين بيلدها روي اون تمركز دارن و بعلت پايين بودن مقدار اين Elemental Damage ها و همچنين بلاك شدن درصد زيادي از اين Damage ها به خاطر Resistance بالاي مانسترها توي Hell ضربات چندان اثرگذار نخواهد بود. Elemental Damage ها بر اساس دو عنصر Lighting – Poison هستن. Poison كه شخصاً تجربه كردم با نكرو Poisoner و كارايي چنداني تو Hell نداره. تازه آمازون مثل نكرو Lower Resist هم نداره! در نتيجه به جرأت ميتونم بگم اسكيلهايي كه بر اساس Poison كاملاَ بي اثر هستن. اين مورد رو هم اضافه كنين كه اسكيلهاي Poison آمازون مثل نكرو زمان ميبرن تا بصورت كامل اثر كنن و با توجه به زمان بسيار زياد اثرگذاري اين اسكيل ها (بيش از 45 ثانيه براي Poison Javelin و بيش از 10 ثانيه براي Plague Javelin) ديگه ميشه مطمئن شد كه كاملاً بي مصرف هستن. ميومنه فقط اسكيلهايي كه بر اساس Lighting هستن. به دو دليل من معتقدم اين اسكيل‌ها هم كارايي ندارن توي Hell.
اول تجربه اي بود كه برادر حميد (حميدوس) با حاجيه خانم جادو جمبل نشان تو Hell داشت و اسكيلهاي Lighting كه روش كار كرده بود و Damage زيادي وارد ميكردن، كارايي نداشتن به اون صورت. دوم هم چيزي هست كه عقل و منطق حكم ميكنه! اولين دليل منطقي‌: باز هم مثل Poison نداشتن اسكيل Lower Resist هست و همينطور تعداد زياد مانسترهايي هست كه نسبت به Lighting بطور كامل ايمن (Immunity) هستن. دومين دليل منطقي هم همونطور كه دوستان در جريان هستن بصورت كلي اسكيلهاي Lighting با هر كدوم از كاراكترها كه باشين و هر اسكيلي كه باشه به اينصورت هست : 1-X (به جاي X اعداد متفاوتي وجود داره). به عبارت ساده تر يعني يك اسكيل كه مثلاً 2000-1 تا Damage وارد ميكنه، محدوده اثر گذاري و ميزان آسيب وارده بصورت Random محدوده اي بين اين دو عدد هست. حالا بر فرض مثال اگه 2000 تا Damage هميشه وارد بشه به مانستر باز هم رقم قابل توجهي نيست تو Hell چه برسه به اينكه احتمال كمتر بودن اين عدد هم خيلي خيلي زياده و ممكنه در بسياري از ضربات بسيار كم اثر و حتي بي اثر باشه. در نتيجه باز هم ميرسيم به اين قضيه كه Spear و Javelin و بيلدهاي بر اساس اين سلاح ها رو بايد بي خيال شد.
ميرسيم به اسكيل ها و بيلدهايي كه بر اساس تيركمون چوبي (تيركمون سنگي و مگسي نه!!) هست.
اولين بيلد كه خيلي بيشتر استفاده ميشه به نام Bowazon تمركزش روي اسكيلهاي Multiple Shot و Strafe هست به عنوان ابزار وارد كردن Damage و همينطور Valkyrie كه يكي از بهترين اسكيلها هست و ميتونه خيلي خيلي قدرتمندتر و مفيدتر از Hiring باشه. جدا از قدرت، مزيت بسيار بزرگ اين اسكيل اينه كه هر وقت Valkyrie كشته شد ميتوني همون لحظه يكي ديگه Summon كني و نه تنها خرجي برات نداره (پول دوست بودن آدم از اينجا مشخص ميشه!)، بلكه احياجي نيست ناچاراً برگردي به كمپ تا Hiring رو دوباره زنده كني. (يه چيز ديگه بودن آدم هم از اينجا مشخص ميشه!!):biggrin1:
يه نكته ديگه كه البته دوستان ميدونن و فقط ميخوام يه يادآوري بشه اينه كه Valkyrie وقتي Summon ميكني در بعضي مواقع بصورت Random نسبت به يكي از المنت هاي Fire, Cold, Lighting, Poison 100 درصد ايمن ميشه و اين چيزيه كه هيچ وقت نصيب خودت يا Hiring اِت نميشه!!!
بيلد ديگه كه البته من مطلب زيادي در مورد اون نديدم و هنوز دارم روش كار ميكنم بر اساس اسكيلهايي هست كه Elemental Damage وارد ميكنن ولي بدليل تنوع بيشتر اونها (Fire, Cold, Magic) و كارايي بيشترشون نسبت به Poison و Lighting و سرعت بيشتر تيراندازي با كمان، ميتونن بسيار مفيدتر باشن كه البته من دارم فعلا در اين مورد تحقيق ميكنم.
خوب انشاء اله باقي اراجيف بنده در مِنـبـَر بعدي كه معلوم نيست كي باشه خدمت اساتيد و علماء تقديم ميشه!!
التماس دعا.:cheesygri
 

TyRaX

موجودی خوشحال
کاربر سایت
Oct 21, 2005
1,824
نام
پارسیا
سلام بر دوستان.
ماه رمضان رو پشت سر گذاشتيم و بعلت مصرف زياد مواد غذايي شيرين مثل زولبيا، باميه، خرما، چايي شيرين و ... بازم ديابلو در من فعال شده :biggrin1: و قصد دارم با دعاي خير دوستان اگه قابل بدونن و بدرقه راهم بشه، دوباره بپريم تو Hell !!
با توجه به اينكه قبلاً با Druid عزيز و حاجيه خانم جادو جمبل نشان و در نهايت هم با اين نكرو سم افشان بازي رو تموم كردم، كاراكترم رو بايد از بين 4 تاي ديگه انتخاب كنم.:cool:
Barbarian كه Melee هست و همونطور كه در جريان هستيد با وجود Defense بالا و Damage بالا باز هم تموم كردن Hell بسيار سخت و شايدم اگه كوچكترين اشتباهي تو انتخاب اسكيل هات بكني، غير ممكن باشه.
البته ممكنه در آينده گريزي هم به اين كاراكتر خوفناك بزنم!
پالادين هم كاراكتر خوب و قوي هست و بيلدهاي Smiter و Hammerdin اميد زيادي براي تموم كردن Hell دارن. بيلد Hammerdin قبلاً توسط سيد امتحان شده بود كه متاسفانه توي Hell در برابر اون 3 تا Guardian متوقف شد اما من با كلنجار رفتن و گذاشتن زمان بيشتر براي اين سه نفر و البته با سيو هاي خود سيد تونستم شكستشون بدم.:cool:
در كل اين كاراكتر هم اميدهاي زيادي بهش هست اما انتخابهاي ديگر رو هم بايد بررسي كنم.
Assassin هم كاراكتر قدرتمندي هست ولي با توجه به اينكه (طبق فرمايشات برادر پارسيا) يه بابايي چكش بدست با اين خانم رفته بود و جلوي اون 3 تا Guardian متوقف شده بود يه خورده منو به شك انداخته.
البته من تا خودم تست نكنم هيچ وقت چيزي رو تأييد يا تكذيب نميكنم اما با توجه به اين قضيه اين خانم خوب رو هم فعلاً بي خيال ميشم.
و اما ميرسيم به يه خانم خوب ديگه كه همون Amazon باشه. البته من قبلا بازي رو با ايشون شروع كرده بودم منتها چون دوستان از بس تشويقم كردن در دفعات قبلي و Hell رو تموم كردم و كف دستاشون درد گرفته بود، ديگه دست نميزدن و من انگيزه خودمو از دست دادم و ولش كردم!
حالا دوباره ميخوام برم سراغش و البته مجدداً از ابتدا با اين كاراكتر بازي رو شروع كنم.
نكاتي كه در مورد اين كاراكتر وجود داره اينه كه از نظر فيزيكي اين كاراكتر يا به عبارت بهتر قهرمان ما، مثل خيلي از كاراكترهاي ديگه ضعيفه و در مقابل ضربات سهمگين مانسترها تو Hell نميتونه دووم بياره در نتيجه بيلدهايي كه بر اساس Spear و Javelin هستن رو بايد بي خيال شد. دليل ديگه براي بي خيال شدن بيلدهايي كه بر اساس Spear و Javelin ساخته ميشن Elemental Damage اي هست كه اين بيلدها روي اون تمركز دارن و بعلت پايين بودن مقدار اين Elemental Damage ها و همچنين بلاك شدن درصد زيادي از اين Damage ها به خاطر Resistance بالاي مانسترها توي Hell ضربات چندان اثرگذار نخواهد بود. Elemental Damage ها بر اساس دو عنصر Lighting – Poison هستن. Poison كه شخصاً تجربه كردم با نكرو Poisoner و كارايي چنداني تو Hell نداره. تازه آمازون مثل نكرو Lower Resist هم نداره! در نتيجه به جرأت ميتونم بگم اسكيلهايي كه بر اساس Poison كاملاَ بي اثر هستن. اين مورد رو هم اضافه كنين كه اسكيلهاي Poison آمازون مثل نكرو زمان ميبرن تا بصورت كامل اثر كنن و با توجه به زمان بسيار زياد اثرگذاري اين اسكيل ها (بيش از 45 ثانيه براي Poison Javelin و بيش از 10 ثانيه براي Plague Javelin) ديگه ميشه مطمئن شد كه كاملاً بي مصرف هستن. ميومنه فقط اسكيلهايي كه بر اساس Lighting هستن. به دو دليل من معتقدم اين اسكيل‌ها هم كارايي ندارن توي Hell.
اول تجربه اي بود كه برادر حميد (حميدوس) با حاجيه خانم جادو جمبل نشان تو Hell داشت و اسكيلهاي Lighting كه روش كار كرده بود و Damage زيادي وارد ميكردن، كارايي نداشتن به اون صورت. دوم هم چيزي هست كه عقل و منطق حكم ميكنه! اولين دليل منطقي‌: باز هم مثل Poison نداشتن اسكيل Lower Resist هست و همينطور تعداد زياد مانسترهايي هست كه نسبت به Lighting بطور كامل ايمن (Immunity) هستن. دومين دليل منطقي هم همونطور كه دوستان در جريان هستن بصورت كلي اسكيلهاي Lighting با هر كدوم از كاراكترها كه باشين و هر اسكيلي كه باشه به اينصورت هست : 1-X (به جاي X اعداد متفاوتي وجود داره). به عبارت ساده تر يعني يك اسكيل كه مثلاً 2000-1 تا Damage وارد ميكنه، محدوده اثر گذاري و ميزان آسيب وارده بصورت Random محدوده اي بين اين دو عدد هست. حالا بر فرض مثال اگه 2000 تا Damage هميشه وارد بشه به مانستر باز هم رقم قابل توجهي نيست تو Hell چه برسه به اينكه احتمال كمتر بودن اين عدد هم خيلي خيلي زياده و ممكنه در بسياري از ضربات بسيار كم اثر و حتي بي اثر باشه. در نتيجه باز هم ميرسيم به اين قضيه كه Spear و Javelin و بيلدهاي بر اساس اين سلاح ها رو بايد بي خيال شد.
ميرسيم به اسكيل ها و بيلدهايي كه بر اساس تيركمون چوبي (تيركمون سنگي و مگسي نه!!) هست.
اولين بيلد كه خيلي بيشتر استفاده ميشه به نام Bowazon تمركزش روي اسكيلهاي Multiple Shot و Strafe هست به عنوان ابزار وارد كردن Damage و همينطور Valkyrie كه يكي از بهترين اسكيلها هست و ميتونه خيلي خيلي قدرتمندتر و مفيدتر از Hiring باشه. جدا از قدرت، مزيت بسيار بزرگ اين اسكيل اينه كه هر وقت Valkyrie كشته شد ميتوني همون لحظه يكي ديگه Summon كني و نه تنها خرجي برات نداره (پول دوست بودن آدم از اينجا مشخص ميشه!)، بلكه احياجي نيست ناچاراً برگردي به كمپ تا Hiring رو دوباره زنده كني. (يه چيز ديگه بودن آدم هم از اينجا مشخص ميشه!!):biggrin1:
يه نكته ديگه كه البته دوستان ميدونن و فقط ميخوام يه يادآوري بشه اينه كه Valkyrie وقتي Summon ميكني در بعضي مواقع بصورت Random نسبت به يكي از المنت هاي Fire, Cold, Lighting, Poison 100 درصد ايمن ميشه و اين چيزيه كه هيچ وقت نصيب خودت يا Hiring اِت نميشه!!!
بيلد ديگه كه البته من مطلب زيادي در مورد اون نديدم و هنوز دارم روش كار ميكنم بر اساس اسكيلهايي هست كه Elemental Damage وارد ميكنن ولي بدليل تنوع بيشتر اونها (Fire, Cold, Magic) و كارايي بيشترشون نسبت به Poison و Lighting و سرعت بيشتر تيراندازي با كمان، ميتونن بسيار مفيدتر باشن كه البته من دارم فعلا در اين مورد تحقيق ميكنم.
خوب انشاء اله باقي اراجيف بنده در مِنـبـَر بعدي كه معلوم نيست كي باشه خدمت اساتيد و علماء تقديم ميشه!!
التماس دعا.:cheesygri

اون برادر چکش بدست بالاخره تونست حاجیه خانم زینب (همون Assassin ) رو از سه برادر محافظ رد کنه و Baal رو بزنه. پس اگه خواستی میتونی امتحان کنی .. ولی خوب سخته. اتفاقا دو سه روز پیش در مورد همین Phoenix Strike باهاش حرف میزدم. گفت که خیلی دیر فهمید که Phoenix Strike هم خوبه. شاید Build اش بد بوده که به مشکل برخورده.
یکی از بچه ها با Necro و Skeleton Army به راحتی بازی رو تموم کرده. البته چون فکر کنم شما خودت با Curse تموم کرده بودی (درست گرفتم ؟) دیگه دوباره بازی با نکرو حال نمیده.
همون یکی از بچه ها با Amazon هم تموم کرده. البته من نمیدونم Build و ایناش چی بوده چون اصلا در جریان کاراکترش نبودم.
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
اون برادر چکش بدست بالاخره تونست حاجیه خانم زینب (همون Assassin ) رو از سه برادر محافظ رد کنه و Baal رو بزنه. پس اگه خواستی میتونی امتحان کنی .. ولی خوب سخته. اتفاقا دو سه روز پیش در مورد همین Phoenix Strike باهاش حرف میزدم. گفت که خیلی دیر فهمید که Phoenix Strike هم خوبه. شاید Build اش بد بوده که به مشکل برخورده.
یکی از بچه ها با Necro و Skeleton Army به راحتی بازی رو تموم کرده. البته چون فکر کنم شما خودت با Curse تموم کرده بودی (درست گرفتم ؟) دیگه دوباره بازی با نکرو حال نمیده.
همون یکی از بچه ها با Amazon هم تموم کرده. البته من نمیدونم Build و ایناش چی بوده چون اصلا در جریان کاراکترش نبودم.
پس با اين حساب اميد هست به Assassin براي تموم كردن بازي! خوبه.
درسته من بيلدم Poisoner بود و تمركزم روي Curse ها و اسكيلهاي Poison بود. البته دو تا بيلد ديگه قدرتمند هم داره. يكيش همون تيم ملي اسكلت ها هست و ديگري هم Bonemancer كه تمركزش روي اسكيلهايي هست كه Magical Damage دارن و بيلد بسيار قدرتمندي هست. البته اون قديمترها و قبل از اومدن پچ 1.11 يه باگ كوچيكم بوده تو بازي كه با استفاده از يه آيتم كه اسمش يادم نيست (فكر كنم يه جفت Bootبود) كلي Synergy ميداده به اسكيلهاي Bone و ميزان Damage اين بيلد سر به فلك ميزده منتها فهميدن اين بليزاردي ها و تو 1.11 به بعد درستش كردن و حال ملت باگ خور كن رو گرفتن!!! :biggrin1:
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام.
بالاخره پس از كلي كلنجار رفتن با خودم تصميم گرفتم ياد و خاطره مرحوم سيد رو زنده نگه دارم و راه اونو دنبال كنم و با Paladin برم.
بيلد Smiter البته.
اون چيزايي كه در موردش خوندم بدجوري رفته تو مخم كه با اين بيلد برم!
چون تازه شروع كردم و حالا حالاها كار داره تا برسم به Nightmare و بعد از اون Hell فعلا چيزي نمينوسيم تا اطلاعات تجربي ام از اين بيلد بالاتر بره چون همه چيز تئوري نيست و خيلي چيزا هست كه بايد خودت تجربه كني تا فوت و فنش بياد دستت!!
فعلاً از دست من در امانيد! پس با خيال آسوده بخوابيد!!:cheesygri

پ.ن:
منظورم از مرحوم سيد اين نيست كه واقعاً .... اما در دنياي گيم بعله!! !:biggrin1::biggrin1:
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام.
البته من شبي يكي دو ساعت بدليل مشكلات كار نميتونم بازي كنم اما اين پالادين اصلاً حال نميده!!
يعني كلاً اين Melee نميره تو كـَـتَم!!:cheesygri
در نتيجه پالادين رو با لول 20 ولش كردم رفتم يه Summoner Necro ميسازم تا ببينيم چي ميشه.
بيلد ساده اي هست و ساختنش زياد سخت نيست منتها ترتيب انتخاب اسكيلهات بايد توش دقت بشه تا به مشكل بر نخوري. بعدا براي دوستاني كه ممكنه اطلاعاتي راجع به اين بيلد نداشته باشن توضيح ميدم.
فعلا ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر