Diablo II: Resurrected | PC

diablo-II-resurrected-pc-specs.jpg

بازی Diablo II: Resurrected ، نسخه ی بازسازی شده ی بازی کلاسیک Diablo II است که با گیم پلی اوریجینال و قابلیت های بصری و فنی فراوان، قرار است خاطرات زیادی رو برای گیمرهای قدیمی زنده کند. از جمله اصلی ترین قابلیت های بازی ، اضافه شدن رزولوشن 4k (2160p) و Dolby 7.1 به این نسخه از بازی میباشد.

قابلیت های نسخه ی بازسازی شده

bullet-icon@2x.png
گرافیک ریمستر شده- مانسترها، هیروها، آیتم ها و اسپل ها همه بازسازی شده اند.
bullet-icon@2x.png
یک داستان حماسی در 5 اکت مجزا
bullet-icon@2x.png
بازی با حفظ گیم پلی اورجینال، ریشه های اصلی اش را تغییر نداده است.
bullet-icon@2x.png
پشتیبانی battle.net
bullet-icon@2x.png
قابلیت cross-progression که بازیکن میتواند ادامه ی ماجراجویی اش را در پلتفرم دیگری انجام دهد.
bullet-icon@2x.png
و قابلیت های بسیار دیگر ....


بازگشت "ارباب نابودی"

این نسخه از بازی تمامی محتویات اکسپنشن ®Diablo II: Lord of Destruction رو در بر دارد. از جمله شما میتوانید با دو کلاس Assassin و Droid که در این اکسپنشن قابل بازی بودند، بازی رو تجربه کنید.

کلاس های بازی

بازی دارای 7 کلاس قدرتمند است که هرکدام 30 مهارت منحصر به فرد دارند.

Amazon
Screenshot 2021-06-14 164222.png


کلاس آمازون مهارت بالایی در پرتاب نیزه دارد و در شرایط جنگی با چابکی فرا انسانی خود عمل میکند. او به قدرت جادو وابسته است که مهارت های جنگی خود را افزایش دهد.

Assassin
Screenshot 2021-06-14 164813.png

او عضوی از سلسله ی Vizjerei (وِجِرای) میباشد، که به این منظور پایه گذاری شده است که mage های تبدیل شده به rogue را شکار کند. او یک متخصص هنرهای رزمی است که از تله های مرگبار و تکنیک های سایه برای نابودی دشمنانش استفاده میکند.


Necromancer
Screenshot 2021-06-14 172002.png


تسلط او بر زندگی و مرگ، به او توانایی احضار ارتشی از اسکلت ها و هیولاها را میدهد. او از زهر و نفرین علیه دشمنان خود استفاده میکند.


Barbarian
Screenshot 2021-06-14 172355.png

او یک بیابان گرد سرگردان است که با خشونت و قدرت فیزیکی بالای خود و مهارت در استفاده از سلاح ها از فریادهای خود استفاده میکند که به یارانش قدرت بدهد و دشمنانش را تضعیف کند.

Paladin
Screenshot 2021-06-14 172659.png

ایمان یک پالادین سلاح ها و به خصوص سپرش هستند. او با استفاده از aura های قدرتمندش ، از ترکیب قدرت های رزمی و دفاعی اش بهره میگیرد که شیاطین را نابود کند.

Sorceress
Screenshot 2021-06-14 173018.png


او با تسلط بر عناصر متفاوت، میتواند با فرستادن قدرت های یخی، برق، آتش و ... دشمنان را نابود کند.

Druid
Screenshot 2021-06-14 173348.png
او نگهبان و حافظ حیات وحش و موجودات وحشی است. او میتواند تبدیل به خرس یا گرگینه شود، به حیوانات دستور دهد و جادوهای کهن و بسیار مخرب مربوط به زمین، آتش، باد و یخ را استفاده کند.


ویژگی های اضافه شده به گیم پلی بازی

قابلیت ladder season که در آن بازیکن میتواند پیشرفت خود را با بهترین و قدرتمند ترین پلیرها مقایسه کند.

رابط کاربری بازسازی شده

شما میتوانید اطلاعات کامل کاراکتر خودتون رو ببینید، آیتم ها رو با هم مقایسه کنید و از قابلیت های دیگر رابط کاربری بازسازی شده استفاده کنید.

استش بزرگتر
در این نسخه از بازی فضای بزرگتری برای آیتم های لوت شده در نظر گرفته شده است و همچنین یک tab shared stash به بازی اضافه شده.
bullet-icon@2x.png
استش شخصی از 8*6 به 10*10 افزایش یافته است.
bullet-icon@2x.png
استش تب مشترک میان تمام کاراکترهای شما در اکانت battle.net
bullet-icon@2x.png
هم اکنون میتوان آیتم ها را بین تمام هیروها به سادگی جابجا کرد


ارتش خود را تشکیل بدهید

یکی از بهترین ویژگی های بازی ، کوآپ 8 نفره است که میتوانید با دوستانتان به لوت کردن و ماجراجویی بپردازید. هرچند با تعداد نفرات بیشتر، قدرت دشمنان نیز افزایش میابد.

اطلاعات تکمیلی

ویدیوهای مربوط به بازی

1- مقایسه ی بصری نسخه ی بازسازی شده با نسخه ی کلاسیک


2- تریلر اول


3- تریلر E3


پلتفرم های بازی

Screenshot 2021-06-14 180151.png

نسخه ی ریمستر بازی Diablo II بر روی پلتفرم های PC, Xbox One, Xbox Series X, Xbox Series S, PS4, PS5 و Switch عرضه خواهد شد.

نسخه های مختلف بازی همراه با قیمت

این بازی در دو نسخه ی Diablo® II: Resurrected و Diablo ® Prime Evil Collection با قیمت های 39.99 دلار و 59.99 دلار عرضه خواهد شد. نسخه ی Prime Evil، بازی Diablo III را هم شامل میشود.

تاریخ انتشار بازی

این بازی در تاریخ 23 سپتامبر سال جاری ( 1 مهر 1400) عرضه خواهد شد.

پ.ن: در صورت انتشار اطلاعات جدیدتر پست آپدیت خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
البته مشکل پول ندارم و صندوق ام که فعلا پره پره و 1800000 چوق توش پول دارم . یه 300000 تایی هم خودم دارم.
خلاصه با هر ضرب و زوری هست داریم میریم فعلا ببینیم تا کجا میتونیم پیش بریم.
برادر حمید شما چه کردی ؟
پیشنهاد میکنم وقتی اینقدر پول اضافه میاری، بری Gamble ـــش کنی بره. من خیلی پیش اومده که با Gamble کردن، آیتمهای خفن گیرم بیاد.

خودم الان هنوز اول Act V نایتمر هستم، یه چند روزیه کمتر Diablo II بازی میکنم. حالا دوباره کم کم میرم ببینم چی میشه.
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
پیشنهاد میکنم وقتی اینقدر پول اضافه میاری، بری Gamble ـــش کنی بره. من خیلی پیش اومده که با Gamble کردن، آیتمهای خفن گیرم بیاد.

خودم الان هنوز اول Act V نایتمر هستم، یه چند روزیه کمتر Diablo II بازی میکنم. حالا دوباره کم کم میرم ببینم چی میشه.
شرمنده برادر این نونا خوردن نداره !!! :biggrin1:
خوب رفتم از سیو هام بک آپ گرفتم و هر چی پول داشتم Gamble کردم (چندین بار) اما آیتم خیلی خفن نداد بهم. من الان بیشتر محتاج آیتم سوکت دار خفن هستم که Perfect Gem بچپونم توش که Resistant هامو ببرم بالا چون همونطور که خودت میدونی تو Hell کاراکترت 100- تا Resistant داره تو همه المنت ها و باید اینو جبران کنی. تا حالا حدودا 20 تایی Perfect Gem ردیف کردم فقط واسه Hell و حالا زمان استفادس !
البته الان Resistant هام بدک هم نیست Fire = 52 , Cold = 65 , Lighting = 50 , Posion = 60 اما میخوام مثل زمان Nightmare همه رو به ماکسیمم برسونم چون این قضیه خیلی خیلی تو Nightmare کمکم کرد.
----------------------
آقا من یه خنجر پیدا کردم که البته چیز بدرد بخوری نیست اما یه قابلیت داره که نوشته Ignore Target Defence . یعنی چی دقیقا ؟
یعنی ضربات کامل اثر میکنه و واقعا Defence به طور کامل چشم پوشی میشه ؟؟؟؟
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
استادان یه کمکی بکنن به من یه چند وقتیه میخوام به RPG علاقه پیدا کنم نیمیشه چند وقت پیش gothic 3,oblivion رو بازی کردم زیاد حال نداد titan quest رو بازی کردم خوب بود حالا یکی بیاد یه چند تا بازی خدا در زمینه RPG به من معرفی کنه شاید ما هم به RPG بازهای این سایت پیوستیم
پ.ن:بازی هایی که معرفی میکنید قدیمی هم باشه مشکلی نیست! خواهشنا یه جزئی توضیح هم بدید
راستی یه چیزی یادم اومد اینه که این بازی هایی که گفتم من از اکشن بازی یا مبارزه هاشون بدم اومد اینم در نظر داشته باشید
با تشکر محمد
سلام.
راستش من در زمینه RPG چیزی نیستیم و در مقابل اساتیدی مثل برادر محمد و سید و برادر سیاوش و برادر حمید و برادر پارسیا و خیلی از اساتید دیگه حرفی واسه گفتن ندارم اما خوب برای اینکه زودتر کارت راه بیوفته من یه توصیه هایی میکنم. حالا اساتید دیگه هم اگه پیشنهاد بهتر دارن بیان بگن.
خوب راستش اگه از TitanQuest خوشت اومده گزینه هایی هست تو این مایه ها اما اگه به نیت گرافیک TitanQuest میخوای بری طرفشون مسلما نا امیدت میکنن. البته خیلی از این بازی ها از نظر گیم پلی، داستان از TitanQuest سرتر هستن اما خوب چون گرافیمشون قدیمیه ممکنه بخوره تو ذوقت.;)
پیشنهادهای من بیشتر قدیمی هستن چون اکثرا قدیمی ها باحالتر بودن.
اولین پیشنهاد من همین دیابلو 2 هست که من و دوستان دیگه داریم بازی میکنیم و بازی TitanQuest کاملا از این بازی الگو برداری شده ! یه بازی فوق العادس اما واسه سال 2000 و گرافیکش حرفی واسه گفتن نداره.
یه پله از این پایین تر میتونی بری سراغ Divine Divinity که اینم یه بازی عالی هست. خصوصا در زمینه موسیقی متن بازی. :love: البته این بازی جدیدتر هست و گرافیک خوبی داره.
بعد از اون شما میتونی سراغ Dungeon Siege بری که شماره اولش اگه اشتباه نکنم واسه سال 2001 هست و یه اکپنشن داره به اسم Legends Of Aranna که اینم بازی بدی نیست اما خوب خیلی سادس ولی اکشن روون و ساده ای داره و باب میل خیلی ها هست. شماره 2 هم هست که گرافیک بهتری داره و فک کنم واسه سال 2005 باشه. یه اکسپنشن هم داره شماره 2 به اسم Broken World که یه افتضاح تمام و کماله ! اما نسخه اصلی جالبه و Set Item های زیادی داره که واسه ادامه دادن بازی ترغیبت میکنه.
Hellgate London هم خودم بازی نکردم اما ظاهرا بازی بدی نیست. اینم هست اما خوب محیط ها مدرن هستن. :cool:
البته بازی های دیگه ای هم هستن تو این سبک و سیاق و جدید هم هستن اما خوب بدرد نمیخورن.
حالا اینکه میگی چند تا بازی خدا معرفی کنیم، بازی های خدایی هستن که مطمئن هستم همین که بری داخل بازی منو فحش میدی و بازی رو پاک میکنی و سی دی هاشم شوت میکنی سطل آشغال ! :biggrin1:
نمونه بارز این بازی ها Icewind Dale ، Baldur's Gate، Neverwinter Nights هستن که اگه بتونی با گرافیک بد دو تای آخر و گرافیک متوسط اول + گیم پلی پیچیده و سخت بازی (خصوصا دو تای آخری) کنار بیای بهترین ها واسه RPG هستن به نظر من.
گزینه های دیگه ای هم هستن مثل Planscape : Torment که هنوز قسمت نشده بازی کنم (چون ندارم) اما باید چیز فوق العاده ای باشه. البته اینم قدیمی هست.
حالا برو ببین از کدوماش خوشت میاد.
 
آخرین ویرایش:

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
اقا مصطفی خیلی ممنون از بابت توضیحاتون
یه چند تاسوال درباره diablo داشتم
1.diablo 1 گرافیکش 3d یا نه؟
2.داستان 1و2 به هم ربطی داره؟
3.اگه من بخوام diablo 2 رو تو XP با گرافیک 3d چه فایل یا پچی لازم دارم؟
ممنون
خواهش میکنم دوست عزیز. اما جواب سوالاتت :
1- نه بازی دیابلو گرافیکش 3D نیست اما خوبه. یکی دو تا عکس صفحه قبل هست از بازی میتونی بری ببینی. البته به سایتهای مختلف هم میتونی بری در رابطه با کسب اطلاعات بیشتر راجع به این بازی.
2- متاسفانه شماره 1 رو ندارم و بازی نکردم اما تو برنامه دانلود دارمش و تو همین عید دانلود و بازی میکنمش.
3- خوب چون اساس بازی 3D نیست پچی هم وجود نداره که 3D کنه این بازی رو. پچهای بازی برای برطرف کردن معایب کوچیک بازی + اضافه کردن یه سری Set Item های جدید و Rune Word و یه سری آیتم ها و قابلیت های دیگه هست .
آخرین پچ بازی رو میتونی از اینجا دانلود کنی :
(نکته این پچ اینجاست که شما باید هم نسخه اصلی رو نصب کنی و بعد اکسپنشن رو نصب کنی و بعد این پچ رو نصب کنی. چون این پچ واسه اکسپنشن هست که البته تاثیراتش تو کل بازی هست)
http://ftp.blizzard.com/pub/diablo2exp/patches/pc/LODPatch_111b.exe


کرک هم که برادر حمید صفحه قبل گذاشته بود. حالا من واسه راحتی کار برات لینکشو میزارم :
http://gbw.naxphost1.com/files/Diablo2AndDiablo2LordOfDestructionv1.11bNoCDFixedexeEng.rar
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام.
سال نو دوستان مبارک .
بله میبینم که تاپیک سَقَط شد !
نمیدونم چرا دوستان وقتی Normal و Nightmare میرن هی میان پست میزنن اما وقتی میرسن به Hell تعداد پستها به صفر کاهش پیدا میکنه !! :biggrin1::laughing:
خوب من با هر بدبختی بود ACT I رو تموم کردم فعلا. البته الان یه جورایی تا حدودی قلق بازی تو Hell دستم اومده و راحت تر از اوایل دارم میرم اما بازم سخته بازی و حسابی عرقتو در میاره اما خوب لذت بخشه واسه من. :love:
در راستای دل سوزوندن بعضی از دوستان با آیتم ها دو تا عکس میزارم تا دلشون بسوزه !! :biggrin1:
این یه Helm هست که از ست آیتم ها هست و Defence مناسبی داره واسه تریپ قوچی قوچی !
2zovw8x.jpg

اینم یه Mace هست از ست آیتم ها دوباره که Damage خیلی خفنی داره ! 3 تا هم سوکت داره.
حالا حساب کنین 3 تا Perfect Gem بندازی توش و بدی دست یه قوچی قوچی کن !
چه شود !!! :biggrin1:
2gwvndd.jpg
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

سال نو دیابلو بازها مبارک باشه و ان شاء الله در سال جاری کمر این Hell رو بشکونین. از خدای آتش (Diablo) تقاضا می کنم کمی Res هاشو کم کنه تا این بنده خقیر بتونه حالشو بگیره ... :p

خب. من تا قبل از اینکه معتاد بشم به این WoW داشتم با Barbar این دیابلو رو می رفتم. به Act III از Nightmare هم رسیدم ولی بعد معتاد شدم الان هم عمرا برم تو ترک. تازه شدم 28 توی WoW. میکشه ادم رو تا یک لول بیاد بالا. جون به لبمون میکنه.

حالا یه سری سوال :

اول اینکه احمد پیشنهاد داد که عمرا با بربر بشه Hell رو تموم کنی. برو سراغ جادو. ولی اگه بخوام برم سراغ جادو میشه Sorceress. این Sorceress رو که حمید رفته. البته محمد عزیز هم داره با Sorceress میره.


Druid رو هم که مصطفی داره میره اونم هیچ. از حیدربابای سیا هم خبری نیست. پارسیا رو هم معتاد کردیم WoW باز شده و یه Shaman داره می یاره بالا. الان 17ـس. ولی اونم یه Druid داشت.

Pala رو هم که سید داره میره.

خب الان یادم نیست حمید Char دومش چیه . ولی اونایی که می مونه و من دوست دارم برم میشه : Barbar - Necro - Amazon -

در مورد تیم ملی درست کردن با نکرو یه سری مطلب خوندم و انگار تنها necroهستش که یکم بازی لگ داره. البته مطلبی ندیدم مبنی بر اینکه توی ورژن 1.11b این مشکل حل شده باشه یا نه.
داشتم در مورد Hell برای نکرو می خوندم نوشته شده بود که اگه تیم ملیت بیشتر از 20 بشه مشکل لگ داری. می خوام ببینم کسی خبری مبنی بر درست شدن این مشکل روی این پچ جدید داره یا نه.

در مورد Barbar هم احمد شدیدا می گه نمی تونی توی Hellبری اینو. چون درگیری از نزدیکه و خیلی خیلی محاله.

Amazon رو هم که فکر کنم بشه باهاش خوب کار کرد.

در مورد ترتیب اولویت طبق معمول : Barbar -Necro -Amazon هستم ( البته اینو بگم که توی WoW یه Warlcok هستم که محشره. محشر. بی نظیر . جادو می زنه توپ.. جون می گیره خدا )

حالا نظر بدین که من چی برم که تکراری نباشه.

پیشنهاد دوم : دوستان کرکتراشون رو برسونن به اول Hell. البته الان همه توی Hell هستن. بعد یه Party راه بندازیم. 4-5 نفر شیم بریه همه توی Hell . افتخار تموم کردن Hell رو همه کسب کنن اونم به صورت گروهی. افتخاری بسیار بالا برای BC و همه ماست.

فکر کنم بشه تا 1 ماه دیگه من از اول به Hell برسم. سیا رو هم می یاریمش. پارسیا هم هست. حمید هم هست. مصطفی هم هست . محمدم اگه بیاد و کوروش هم که pala ورداشته. راحت می تونیم 8 نفر بشیم و شبی 1-2 ساعت توی Hellبریم و افتخاری بزرگ محسوب میشه. البته اگه حمید موافقت نکنه ایرادی نداره چون حمید این افتخار رو کسب کرده قبلش.

منتظر نظرات شما هستم. می تونم همین barbar رو بیارم بالا.

یا علی ...

سال نو باز هم مبارک .
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلام.
میگم فکر خوبیه محمدرضا جان اما 2 تا سوال داشتم.
منظورت اینه که با همین نسخه های کرک شده گروهی بریم دیگه آره ؟ میشه ؟ (شرمنده من سوات موات مولتی ام خیلی پایینه :blushing:)
با سرعت Dial Up میشه بازی کرد ؟ آخه من Dial Up دارم خوب . :((:((
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام.
میگم فکر خوبیه محمدرضا جان اما 2 تا سوال داشتم.
منظورت اینه که با همین نسخه های کرک شده گروهی بریم دیگه آره ؟ میشه ؟ (شرمنده من سوات موات مولتی ام خیلی پایینه :blushing:)
با سرعت Dial Up میشه بازی کرد ؟ آخه من Dial Up دارم خوب . :((:((

سلام

اره دیگه. با همین نسخه کرکی. یه بار من، حمید، سیا، احمد رفتیم این بازی رو پارتی. یه بارم من و سمیر رفتیم اینو.

برای رفتن مولتی هیچ کاری نداره. فقط کافیه یکی بشه سرور و IP بده و تو TCP/IP ، بریم و IP طرف رو بدیم. خیلی سادس. میشه راحت رفت. با Dail Up هم میشه رفت. فکر نمی کنم مشکلی داشته باشه. اگه این جوری بریم در وآقع Damage ما چهار برابر یا بیشتر میشه و خیلی راحت تر میشه Hell رو بریم.

میشه شبی 1-2 ساعت بازی رو رفت اونم روی Hell. البته باید همه برسن به Hell.

خب من با Assassin بازی رو شروع کردم از اول. لول 10ـم الان. اینو می یارم بالا.

خداحافظ
 

gorgnamaa

کاربر سایت
Mar 17, 2008
445
نام
علیرضا
سلام
کسی لینک مستقیم واسه دانلود این بازی داره ؟
من خیلی دنبالش گشتم ولی گیر نیوردم .
اگه کسی لینک مستقیم داره لطفا بذاره .
در ضمن رو ویندوز ایکس پی می خوام بازی کنم . اجرا میشه ؟
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
خوب پس خیالم راحت شد. ممنون از راهنماییت محمد رضا جان .
با این حساب منم هستم. با Druid و خرسم صحبت کردم هر دو موافق بودن !!! :biggrin1:
فقط میترسم این خرسم با پالادین سید آبشون تو یه جوب نره !! :-"

سلام
کسی لینک مستقیم واسه دانلود این بازی داره ؟
من خیلی دنبالش گشتم ولی گیر نیوردم .
اگه کسی لینک مستقیم داره لطفا بذاره .
در ضمن رو ویندوز ایکس پی می خوام بازی کنم . اجرا میشه ؟
والا لینک که باید اساتید سرچ پیدا کنن. البته از تورنت دانلود کردن کاری نداره اما سرعتش بعید میدونم خوب باشه.

پ.ن : بَه بَه بَه . سید میبینم که PSP خریدی و عکسشو گذاشتی زیر آواتارت ! :biggrin1: بده ما هم یه با دکمشو فشار بدیم !! :-"
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,559
نام
کورش
اگه بشه PVP رو فعال کردحال خرست و دروئیدت رو میگیرم اگه فعال نشه که بهتره بچسبی به من تا تو hell سرتو به باد ندی :cheesygri
 

Hellgate:london

کاربر ویژه
Loyal Member
Sep 26, 2005
2,546
نام
محمدرضا . م
سلام

خوب پس خیالم راحت شد. ممنون از راهنماییت محمد رضا جان .
با این حساب منم هستم. با Druid و خرسم صحبت کردم هر دو موافق بودن !!! :biggrin1:
فقط میترسم این خرسم با پالادین سید آبشون تو یه جوب نره !! :-"


پ.ن : بَه بَه بَه . سید میبینم که PSP خریدی و عکسشو گذاشتی زیر آواتارت ! :biggrin1: بده ما هم یه با دکمشو فشار بدیم !! :-"

ببینین باید سعی کنیم افراد خوبی رو اماده کنیم. من که از همین الان می گم که Assassin هستم و اینو می یارم بالا. الان با محمد ( مدیر انجمن ) بازم تست کردیم و خوب بود. مشکلی نداشتیم. باید یه وقتی رو بزاریم که بریم همه توی Hell.

مطمئنم اگه 7-8 نفر بشیم Hell برمون گلابی میشه. چونdps هامون شدید میره بالا. فرض کنین 8 نفر dps بدن به طرف. فوق العاده می شه. اگه بتونیم تیم خوبی بشیم کاری بس معرکس.

در مورد خرس و Pala و کری خوندن با هم. بهتره با هم متحد شیم تا تفرقه بیفته بینمون ;)

پس الان یه Druid - Paladin - Assassin رو OK کردیم. اگه بتونیم یه barbar بیاریم که Tankـمون بشه و خرس مصطفی رو هم بفرستیم جلو. راحت میشه کلکشون رو کند. یکی هم از پشت heal بده این تانک ها رو. البته هر چی تانک بیشتر، کار راحت تر میشه. منم می تونم کار تانک رو بکنم.

یه نکرو و یه Sorceress ردیف کنیم حله حل میشه. که از پشت بزنن.

این روشی هست که توی WoW بازی می کنن و بدجور جواب می ده این روش .

اگه بشه PVP رو فعال کردحال خرست و دروئیدت رو میگیرم اگه فعال نشه که بهتره بچسبی به من تا تو hell سرتو به باد ندی :cheesygri

البته سید جان شدید بهت نیاز داریم که heal بدی به ما. این ویژگی رو اگه بتونیم مثل WoW داشته باشیم و یه healer خوب داشته باشیم کار تمومه.

منتظر هستیم که تیم کامل بشه. منم هر چه زودتر مییارم این Ass رو بالا. اگه بتونیم پارسیا رو هم بیاریم نور علی نوره . چون دو تا Druid میشه که دو تا خرس میرن جلو . یه بربر هم OK کنیم حله حله .

منتظریم تا تیم کامل بشه.

یا علی .
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,559
نام
کورش
البته سید جان شدید بهت نیاز داریم که heal بدی به ما. این ویژگی رو اگه بتونیم مثل WoW داشته باشیم و یه healer خوب داشته باشیم کار تمومه
مشکل اینجاست که من بیلدم Hammerdin ه و بیشتر به تانک میخوره تا healer
منم هر چه زودتر مییارم این Ass رو بالا
حداقل میگفتی assas رو میارم بالا تا ملت فکر بد نکنن :cheesygri
 

Kain

کاربر سایت
Sep 25, 2005
1,113
نام
مصطفی
سلامٌ علیکم و رَحمَته اله و بَرَ کاتُه .
خوب یواش یواش داره ACT II هم تموم میشه. غیر از همون جونور ها که گفتم اسمشونو یادم نیست و الانم با وجود اینکه تازه از بازی خارج شدم ولی بازم اسمشون یادم رفته و این اسکلت ها رو زنده میکنن با هیچ چیز دیگه مشکل ندارم.
وقتی میرسم به اینا فقط باید جیم بزنم و برم وگرنه تا صبح هم بزنم دوباره اسکلتها رو Resurrect میکنن. اگرم برم سراغ خودشون، اسکلت ها از پشت حسابمو میرسن ! :biggrin1:
در حال حاضر هم لول 77 هستم و به زودی میشم 78 .
یه زره دیگه هم پیدا کردم که جزو ست ها نیست اما بهت 697 تا Defence میده که دادمش Hiring اَم تنش کنه حالشو ببره !
خوب کـــَس دیگه ای نیست که بیاد جزو تیم ؟؟؟
البته پیشنهاد میکنم به دوستان که هول هولکی نرن چون اینجوری به اندازه کافی نمیتونن لول هاشون رو بالا ببرن و تو Hell به مشکل میخوریم.

پ.ن : به خاطر افکار منحرف بعضی از دوستان مجبورم تو پست هام از فتحه و کـَـسره و ضمه استفاده کنم !!!!!!! :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر