Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
راستیتش منم با لاوکنسول موافقم:دی بنظرم لول دیزاین DMCV یه تنه گوه زده بود به کل بازی! باس فایتها ابهت شماره های قبل رو نداشتن، داستان اصلا خوب نبود بخصوص اندینگش و V هم واقعا کرکتر مزخرفی بود:دی فقط به زور کامبت دیزاین بازی تونستم تحملش کنم:دی
 
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
بیخیال تورو خدا
تکامل ژانر هک اند اسلش اگر DMC 5 باشه باید گل بگیرن دره این سبک رو
 
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
با اینکه با dmc 5 خیلی حال کردم ولی لول دیزاینش بد بود البته این مشکل لول دیزاین بد رو بیونتا 3 هم داشت ولی برای من بین بیونتا 3 و dmc 5 .بیونتا 3 هک ان اسلش بهتری میدونم که متاسفانه به خاطر انحصاری بودن نینتندو گرافیک قوی نداشت ولی از بیس گیم پلی عالی بود و باس فایتها عالی بودن همون گیم پلی عالی ضعف لول دیزاین پوشوند ولی dmc 5 گیم پلی خوبش جدا کنیم به جز لول دیزاین در باسها هم ضعف داشت فقط باس آخر
ورجیل
خوب بود
 
  • Like
Reactions: Love Console
بیخیال تورو خدا
تکامل ژانر هک اند اسلش اگر DMC 5 باشه باید گل بگیرن دره این سبک رو
اصلا تو این سبک مگه چند تا آی پی درجه یک هست که بگیم درش گل بگیرن همین که هر 5 سال یه آی پی تو این سبک میبینیم باید خدا رو شکر کنید، پس خواهشا دیگه DMC 5 رو نکوبید که تو این بیابون برهوت سبک هک و اسلش چیزی به اسم DMC5 باید سجده کنی، درسته که لول دیزاین بازی برای بعضی ها نچسب چون روند تکراری داره ولی هر چی بود از هر لحاظ بهتر از نسخه 4 بود و پیشرفتی نسبت به نسخه قبلش داشت برای من که بعد از نسخه 3 ، بهترین بود
 
DMC V جزو معدود بازی هایی بود که هیچی ندیدم تا خودم برم و الان در کمال تعجب نمیتونم با بازی ارتباط بگیرم !!

چهره های جدید که بیشتر غربی شده خوب بودن (حتی با V هم که فکر میکردم خوشم نیاد اوکی بودم)، داستان تا اینجا راضی ام.
همه چی خوبه غیر از این لول دیزاین و گیمپلی...

دوتا مشکل دارم.
1. دوربین بازی به نظرم تحت تاثیر RE قرار گرفته و خیلی بسته و قفل هست توی محیط های بسته نمیفهمم دور و اطرافم چه خبره.
2. کنترل های بازی بد قلق و پیچیده شده. تو قبلی ها راحت روی هرکی میخواستی سریع سویچ میکردی اینجا وسط مبارزه باید آنالوگ رو فشار بدی تا خودش انتخاب کنه.
این دست رباتی هایی که گذاشتن باز تو انتخابشون نقشی ندارم و باید کامل استفاده کنم تا بره بعدی. دائمی هم نیستن باز مثل RE باید تو محیط دنبالش بگردم.

خلاصه هرکاری کردم نشد ادامه بدم گذاشتم کنار شاید بعداً بتونم ادامه بدم. چون با توجه به نظرات به شدت مثبت بازی تو استیم به نظر میاد مشکل از من هست :دی
یادمه حتی DmC هم که نسبت به قبلی ها جدید و متفاوت بود من حفظ بودم اما با این نمیشه :( نمیدونم خیلی فاصله افتاده از زمان DmC یا 4 تا الان من فراموش کردم به نظرم سخت میاد یا سخت شده.

Intro بازی خیلی خوب بود [-o< ترکیب ریتم آهنگ با کمبو هم خیلی خوب شده :x
 
DMC V جزو معدود بازی هایی بود که هیچی ندیدم تا خودم برم و الان در کمال تعجب نمیتونم با بازی ارتباط بگیرم !!

چهره های جدید که بیشتر غربی شده خوب بودن (حتی با V هم که فکر میکردم خوشم نیاد اوکی بودم)، داستان تا اینجا راضی ام.
همه چی خوبه غیر از این لول دیزاین و گیمپلی...

دوتا مشکل دارم.
1. دوربین بازی به نظرم تحت تاثیر RE قرار گرفته و خیلی بسته و قفل هست توی محیط های بسته نمیفهمم دور و اطرافم چه خبره.
2. کنترل های بازی بد قلق و پیچیده شده. تو قبلی ها راحت روی هرکی میخواستی سریع سویچ میکردی اینجا وسط مبارزه باید آنالوگ رو فشار بدی تا خودش انتخاب کنه.
این دست رباتی هایی که گذاشتن باز تو انتخابشون نقشی ندارم و باید کامل استفاده کنم تا بره بعدی. دائمی هم نیستن باز مثل RE باید تو محیط دنبالش بگردم.

خلاصه هرکاری کردم نشد ادامه بدم گذاشتم کنار شاید بعداً بتونم ادامه بدم. چون با توجه به نظرات به شدت مثبت بازی تو استیم به نظر میاد مشکل از من هست :دی
یادمه حتی DmC هم که نسبت به قبلی ها جدید و متفاوت بود من حفظ بودم اما با این نمیشه :( نمیدونم خیلی فاصله افتاده از زمان DmC یا 4 تا الان من فراموش کردم به نظرم سخت میاد یا سخت شده.

Intro بازی خیلی خوب بود [-o< ترکیب ریتم آهنگ با کمبو هم خیلی خوب شده :x
اگر جلوتر بری و قابلیت های بیشتری بازی کن خیلی گیمپلی نرو باز تر میشه. برای دانته و بقیه هم همینطوره. تنها ایراد به حق است گیمپلی V است.
 
ولی من نرو نسخه ۴ بیشتر dmc میدونم
1000052837.jpg
مخصوصا قابلیت دستش خیلی حال میداد تو این شماره درسته تنوع بیشتره ولی لذت شماره قبلو برام نداره مخصوصا فینیشر های که می‌شد داخل شماره ۴ زد تو این شماره حتما باید دست مخصوصش داشته باشی
شماره 6 امیدوارم زودتر معرفی بشه نسل۹ تموم شد :-w
 
آخرین ویرایش:
ولی من نرو نسخه ۴ بیشتر dmc میدونم
View attachment 377120
مخصوصا قابلیت دستش خیلی حال میداد تو این شماره درسته تنوع بیشتره ولی لذت شماره قبلو برام نداره مخصوصا فینیشر های که می‌شد داخل شماره ۴ زد تو این شماره حتما باید دست مخصوصش داشته باشی
شماره 6 امیدوارم زودتر معرفی بشه نسل۹ تموم شد :-w
ولی نظر من برعکس شما هست کلا گیم پلی نرو توی شماره 4 کامل نبود و زود تکراری می شد این مورد وقتی به بخشهای دانته میرسیدی و تنوع سلاحها و کمبوها می دیدم و مخلوطشون با استایلها بیشتر حس می کردم ولی توی 5 همون تنوع دستها باعث شد که اون حالت تکراری مثل شماره 4 بوجود نیاد البته عملا جذلبیت بیشترش وقتی بود که قدرت devil trigger توی آخر بازی بدست می آوردی و عملا توی دور دوم بازی می تونستی استفده بکنیم ولی همونطور که گفتم تنوع دستها خودش اجازه نمی داد مثل 4 کمبو ها و ضربات تکراری بشه مخصوصا اینکه پایه گیم پلی دویل می کرای بیشتر روی تنوع و سرعت کمبو ها هست تا فینیشرها البته از نطر استایل و تیپ نرو 4 بهتره
 
ولی من نرو نسخه ۴ بیشتر dmc میدونم
View attachment 377120
مخصوصا قابلیت دستش خیلی حال میداد تو این شماره درسته تنوع بیشتره ولی لذت شماره قبلو برام نداره مخصوصا فینیشر های که می‌شد داخل شماره ۴ زد تو این شماره حتما باید دست مخصوصش داشته باشی
شماره 6 امیدوارم زودتر معرفی بشه نسل۹ تموم شد :-w
نه اصلا احتیاجی نیست، آخر بازی میشه همه فینیشر ها رو زد.
اون دست مخصوص هم دمیج دوبرابر در فینیشر ها میده.
بغیر از اون دست ها به بازی یک فاز استراتژی هم داده بود.
 
ولی نظر من برعکس شما هست کلا گیم پلی نرو توی شماره 4 کامل نبود و زود تکراری می شد این مورد وقتی به بخشهای دانته میرسیدی و تنوع سلاحها و کمبوها می دیدم و مخلوطشون با استایلها بیشتر حس می کردم ولی توی 5 همون تنوع دستها باعث شد که اون حالت تکراری مثل شماره 4 بوجود نیاد البته عملا جذلبیت بیشترش وقتی بود که قدرت devil trigger توی آخر بازی بدست می آوردی و عملا توی دور دوم بازی می تونستی استفده بکنیم ولی همونطور که گفتم تنوع دستها خودش اجازه نمی داد مثل 4 کمبو ها و ضربات تکراری بشه مخصوصا اینکه پایه گیم پلی دویل می کرای بیشتر روی تنوع و سرعت کمبو ها هست تا فینیشرها البته از نطر استایل و تیپ نرو 4 بهتره
آره قبول دارم ناقص بود
ولی لذتش برام از چندتا دست آهنی بیشتر بود
که اگه کپکام روش مانور بیشتری میداد پتانسیل خیلی بالای داشت مثلا قدرت یخ یا اتیشو بهش اضافه می‌کرد .....
و اینکه دور دوم میشد استفاده کرد اره خب ولی لذتش کمتر میشه
در هر صورت امیدوارم کپ کام یه مقدار از این فاز غربی فاصله بگیره
 
ورجیل و دانته به عنوان کرکتر مهمان تو Punishing Gray Raven (بازی اکشن Mobile/PC چینی) قرار حضور داشته باشن
تریلر Collaboration 🔥🔥 :



چند تا کلیپ گیم پلی از بازیش دیدم رو موبایل قشنگ تونسته بودن تمام حرکاتشون رو 1 به 1 در بیارن . DMC تا الان چند تا بازی موبایل داشته یکی از یکی آشغال تر این Collaboration بهتری چیزی که از این IP میشه رو موبایل پیدا کرد

 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or