Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
چند نفرتون هنوز تم ورجیل رو گوش میدید؟ /:):D

جناب Casey Edwards (که احتمالا خودتون میشناسید، آهنگساز تم نیرو و ورجیل) اخیرا یه لایو استریم 3 ساعته داشته که توش کلا از 0 تا 100 تولد آهنگ Bury the Light رو تعریف میکنه. ایشون که امروز بشدت آدم خفنیه، سال ها پیش یه جورایی توسط Mick Gordon افسانه ای (آهنگساز دووم) کشف شده و اولش فقط کارهای ضبط رو انجام میداده. اما یه بار گوردون ازش میخواد که موزیک یکی از باس فایتای ولفنشتاین اولد بلاد رو بزنه که براش تبدیل به اتفاق بزرگی میشه... بگذریم، تو یه بخش لایو استریم وکالیست دویل تریگر هم میاد که در واقع همسر Casey Edwards هست و چند دقیقه ای به سوالای ملت جواب میده.

اگه وقتش رو داشته باشید خیلی لایو استریم جالبیه. تو یه بخش میاد متن Bury the Light رو تقریبا به طور کامل خط به خط شرح میده و میگه که موقع نوشتن بخشای مختلف شعرش از کدوم قسمت بازی و کدوم نسخه ها رفرنس گرفته.



پ.ن: اون اجرای زنده منفور دویل تریگر که توی مراسم TGA 2019 داشتن و توش کلی مشکل صدا به وجود اومد هم در موردش حرف میزنن یکم. :)) مثل اینکه یه سری مشکل فنی از طرف برگزارکننده های مراسم بوده که باعث شده وسط اجرا صدای همدیگه رو نداشته باشن. وکالیستی که چند ثانیه اول رو میخونه هم بنده خدا مریض شده بود و هر روزی که به مراسم نزدیک میشدن صداش بدتر میشده بخاطر مریضیش. :D همه اینا دست به دست هم دادن تا اون اجرای عجیب و غریب TGA 2019 رو ببینیم...

پ.ن2: من درست یادم نمیاد احسان کاینه @Kainé بود یا علی صلح و صفا @Safety & Peace یا یکی دیگه، ولی مطمئنم یه نفر تابستون قبلی نزدیک ایونت ماه جولای ایکس باکس تو تاپیکش گفته بود اسپشال ادیشن DMCV اونجا معرفی میشه. تهش اسپشال ادیشن چند ماه بعد تو ایونت پلی استیشن معرفی شد، ولی تو این لایو استریم میگن که زمان اصلی معرفی همون جولای بوده ولی بعدا عقب افتاده. :D

والا خدایی خیلی میدل فینگر بدیه اگه اسپیشال ادیدشن فقط برای نسل بعد باشه.:(
خوندن پستای قدیمی تاپیک ها گاهی اوقات خیلی میتونه دردناک باشه.:(:D
 
چند نفرتون هنوز تم ورجیل رو گوش میدید؟ /:):D
بنده:دی
جالبی اش اینه قرار نبوده ترک اش 9 دقیقه وخورده ایی باشه، بخش آخر حکم خداحافظی رو داشته، چون شاید بازی های آینده نقشی نداشته‌ باشه. برای همین می‌خواسته سنگ تمام گذاشته باشه!:دی
خوندن پستای قدیمی تاپیک ها گاهی اوقات خیلی میتونه دردناک باشه.:(:D
حداقل اینکه اسپیشال ادیدشن چیز خاصی نداشت و همون 5 دلار میشد ورجیل رو گرفت، باعث میشه زیاد برام مهم نباشه.:دی
 
پ.ن2: من درست یادم نمیاد احسان کاینه @Kainé بود یا علی صلح و صفا @Safety & Peace یا یکی دیگه، ولی مطمئنم یه نفر تابستون قبلی نزدیک ایونت ماه جولای ایکس باکس تو تاپیکش گفته بود اسپشال ادیشن DMCV اونجا معرفی میشه. تهش اسپشال ادیشن چند ماه بعد تو ایونت پلی استیشن معرفی شد، ولی تو این لایو استریم میگن که زمان اصلی معرفی همون جولای بوده ولی بعدا عقب افتاده. :D


خوندن پستای قدیمی تاپیک ها گاهی اوقات خیلی میتونه دردناک باشه.:(:D
فکر کنم جفتمون توی مقطع های مختلف بهش اشاره کردیم :دی بالاخره به منبع لایزال علم فرابشری متصل هستیم و گونه ی در حال انقراض :دی علی که منقرض شد ، منم در حال انقراضم :دی دارم کاغذ بازیاشو انجام میدم :دی
 
  • Smile
Reactions: Ludens
بازیرو پلات کردم
بعضی جاها سر S گرفتن رو مدای بالا عذاب کشیدم
چون از اون بازیاس که سرعتش بالاست بعضی جاها اعصاب قوی و انرژی زیاد میخواد
یه سری قابلیتا مثل sin devil و dr faust که تو نسخه های قبلی نبودن و تازه اضافه شده بودن هم باحال بودن
اون 9ی که گیم اسپات بهش داد حقش بود
فعلا چون دستم ترکیده dlc ورجیل رو نمیرم تا بعدا ببینم چجوریاست
 
  • Like
Reactions: hadi93
حیفم اومد اینو اینجا ندارم :

View attachment 196281

این بازی به شدت اندرریتد تشریف دارن:D کاری که ایتسونو و کپکام با این بازی کردن فرسنگ ها از اون ریبوت شلم شوربای گاو جلوتر بود. قشنگ جای متاشون باید عوض میشد:D
 
آخرین ویرایش:
این بازی به شدت اندرریتد تشریف دارن:D کاری که ایتسونو و کپکام با این بازی کردن فرسنگ ها از اون ریبوت به شلم شوربای گاو جلوتر بود. قشنگ جای متاشون باید عوض میشد:D

اتفاقا به نظرم DMCV غیر از کامبت و پارتیکل های خفن، هیچ حرف دیگه ای برای گفتن نداشت و از حیث داستان و شخصیت پردازی و بخصوص لول دیزاین، کامل دو نسل عقبه. حتا در حد و اندازه های DMC4 هم نیست، چه برسه به GoW:دی
 
اتفاقا به نظرم DMCV غیر از کامبت و پارتیکل های خفن، هیچ حرف دیگه ای برای گفتن نداشت و از حیث داستان و شخصیت پردازی و بخصوص لول دیزاین، کامل دو نسل عقبه. حتا در حد و اندازه های DMC4 هم نیست، چه برسه به GoW:D
به شدت مخالفم:D گاو مثلا نسبت به نسخه های قبلی چه حرفی برای گفتن داشت از لحاظ داستان؟ اتفاقا دویل ۵ دقیقا همون چیزیه که باید باشه. سیستم کامبت که معرکه بود. تنوع عالی. کاراکتر ها و داستان هم خب دقیقا مشکلش چی‌بود؟:D از لحاظ لول دیزاین هم دقیقا راه خودشو رفت و خوشبختانه به سرطان اوپن ورلد و شونصد تا آیتم و زره به درد نخور و مپ بی مصرف ( دقیقا منظورم گاو ۲۰۱۸عه:D) دچار نشد. دویل دقیقا همون فرمول قبلی خودش رو قشنگ elevate کرد. بارلاگ هم اومد تلو رو ریخت رو ماستا و نتیجش شد گاو ۲۰۱۸:D به قول گیم اسپات قشنگ come back album محسوب میشه دویل ۵:D حالا عمق گیم پلی هم بیخیال بشیم که بارلاگ باید بیاد یه سر کپکام شاگردی کنه برا چند سال :D
 
اتفاقا به نظرم DMCV غیر از کامبت و پارتیکل های خفن، هیچ حرف دیگه ای برای گفتن نداشت و از حیث داستان و شخصیت پردازی و بخصوص لول دیزاین، کامل دو نسل عقبه. حتا در حد و اندازه های DMC4 هم نیست، چه برسه به Gow:D
منم قبول دارم لول دیزاین جالب نبود و لی به نظرم از هر نظر نسبت به DMC4 بهتر بود که کلا 8 مرحله داشت که یک دور همون مراحل و باسها باید با دانته می رفتی از همون 8 مرحله هم تقریبا 3 مرحلش تا حدودی نزدیک به DMC و DMC 3 میشد درمورد داستان وشخصیت پردازی هم به نظرم از هرنظر DMCV بهتر 4 بود بخصوص نرو خیلی بهتر شده بود کلا این را هم در نظر بگیریم اکثر بازی های h&s ژاپونی تقریبا داستان خفنی نداشتن بیشتر گیم پلی مد نظر بودن مثل همین DMC یا بیونتا یا Ninja Gaiden ها .
 
آخرین ویرایش:
  • Like
  • Smile
Reactions: all4u and Eazy-E
همیشه دویل میکرای یه بازی خاص و جذاب بوده
جذابیت بازی جوریه که جلو هرکی بشینی DMC5 بری هوس میکنه بیاد بازی کنه
کلا سیستم گیم پلی یه جوریه که وقتی تو بازی وارد میشی یه لذتی توش هست که تو هیچ بازی دیگه ای نیست
تنوع غولها با این گرافیک نشون میده ایتسونو و تیمش خوب میدونن دارن چیکار میکنن
تنوع لوکیشنها هم مشکلی نداره اگه میومدن دوباره محیط برفی و بارونی میساختن میشد همون DMC4
یه سری لوکیشن تاریک و جدید که به بازی میان بهتر از لوکیشنهای تکرارین
DMC5 برا من بهترین و پیشرفته ترین دویل میکرایه
 
بازیه خیلی جذابی بود و من خودم دو بار تمومش کردم کاراکترا بشدت عالی طراحی شده بودن و گیمپلی هم عالی بود ولی یه مشکلش همین لوکیشنای تا حدودی تکراری بود البته لوکیشن تکراری که نداشت ولی به لحاظ رنگبندی و محیط های تخریب شده میشه گفت خیلی از محیط های بازی شبیه هم بود و تا حدود ی از این نظر مشکل داشت و ایتسونو در یک مصاحبه گفت دلیل مراحل تکراری دویل ۴ ، کمبود بودجه برای ساخت بوده که در نتیجه نیمه دوم بازی تکرار نیمه اول بود ولی همون نیمه اول از تنوع خوبی برخوردار بود به احتمال زیاد دلیل وجود مراحلی با رنگ و روی یکنواخت هم کمبود بودجه بوده ولی در کل بازیش عالی بود
نگرانی من اینه که ایتسونو نخواد این بازی رو ادامه بده و بخواد دراگون دوگما ۲ بسازه که این یعنی ممکنه تا ده سال قسمت ششم بازی رو نبینیم
 
آخرین ویرایش:
کلا گرافیک بازی از نظر تکنیکی هیچ مشکلی نداره و نه تنها جزو بهترین گرافیکای هک اند اسلشه بلکه جزو بهترین گرافیکای نسله
اینم که یه سری از محیطا تاریکه به نظرم خود تیم سازنده میخواسته بازیرو تاریک تر بسازه و خیلیا مثه من با محیطای تاریک بیشتر حال میکنن
چون دویل میکرای همیشه یه بازی تاریک بوده طراحی یه سری محیط تاریک کنار یه سری محیط دیگه کار درستیه
تو طراحی محیطها و رنگ بندی هم هیچ مشکلی نمیبینم و خیلیم محیطها و رنگ بندی به بازی میاد
وقتی گیم اسپات سخت گیر به بازی 9 میده و متای بازی 88 میشه نشون میده با چه بازی ای طرفیم
 
بازی تا مرحله ۸ چیز خاصی نداشت
کاملا خشکه
مخصوصا این V نمیدنم چرا اینطوریه فقط دکمه میزنم انمی رو بکشه!!!!
امیدوارم بقیش اینطوری نباشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or