Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195152

195154195153
195155
195156


195157
qkx2_video03.gifcsyo_video02.gif5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
البت داش ایتوسونو با DMC 5 آنچنان قوی ظاهر نشد
اون لول دیزاین منسوخ و محیط های افتضاح و تکراری به هیچ وجه جوابگوی نیاز هک اند اسلش امروزی نیست
کلی از زمان گیم پلی رو صرفا اون کارکتر وی بی خاصیت کردن
باس هاش هم حتی با استانداردهای خوده DMC قابل مقایسه نبود
سانسور و با حجاب کردن بانوان هم که بماند :D
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
 
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
راستیتش منم با لاوکنسول موافقم:دی بنظرم لول دیزاین DMCV یه تنه گوه زده بود به کل بازی! باس فایتها ابهت شماره های قبل رو نداشتن، داستان اصلا خوب نبود بخصوص اندینگش و V هم واقعا کرکتر مزخرفی بود:دی فقط به زور کامبت دیزاین بازی تونستم تحملش کنم:دی
 
تو DMC5 من لحظه ای که دیدم انمی اومد و در و پیکر محیط بسته شد و استیج درست شد فهمیدم فقط گرافیکش نسل هشتیه :D البته سیستم کامبتش به نظر من فوق العاده بود مثلا اگر با بایونتا مقایسه کنیم حتی.
 
  • Like
Reactions: Love Console
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
بیخیال تورو خدا
تکامل ژانر هک اند اسلش اگر DMC 5 باشه باید گل بگیرن دره این سبک رو
 
نخیر
شاید لول دیزاین تنها مشکل باشه. بجز این بهترین و پیچیده ترین هک اند اسلش تاریخ بود.
این رو کسی که میگه گیمپلی بازی رو جوییده و با تمام درجه سختی رتبه S رو گرفته!:دی
حتی اون V هم با اینکه بدترین کرکتر بود، اگر قلق کرکترش دستت میومد خوب بود. باس ها هم عالی بودند، و خیلی از 4 و 3 بهتر بودند.

در کل واقعا تکامل ژانر هک اند اسلش DMC5 بود. باور ندارم دیگه بازی بتونه همچین گیمپلی بی نظیری رو ادامه بده.
با اینکه با dmc 5 خیلی حال کردم ولی لول دیزاینش بد بود البته این مشکل لول دیزاین بد رو بیونتا 3 هم داشت ولی برای من بین بیونتا 3 و dmc 5 .بیونتا 3 هک ان اسلش بهتری میدونم که متاسفانه به خاطر انحصاری بودن نینتندو گرافیک قوی نداشت ولی از بیس گیم پلی عالی بود و باس فایتها عالی بودن همون گیم پلی عالی ضعف لول دیزاین پوشوند ولی dmc 5 گیم پلی خوبش جدا کنیم به جز لول دیزاین در باسها هم ضعف داشت فقط باس آخر
ورجیل
خوب بود
 
  • Like
Reactions: Love Console
بیخیال تورو خدا
تکامل ژانر هک اند اسلش اگر DMC 5 باشه باید گل بگیرن دره این سبک رو
اصلا تو این سبک مگه چند تا آی پی درجه یک هست که بگیم درش گل بگیرن همین که هر 5 سال یه آی پی تو این سبک میبینیم باید خدا رو شکر کنید، پس خواهشا دیگه DMC 5 رو نکوبید که تو این بیابون برهوت سبک هک و اسلش چیزی به اسم DMC5 باید سجده کنی، درسته که لول دیزاین بازی برای بعضی ها نچسب چون روند تکراری داره ولی هر چی بود از هر لحاظ بهتر از نسخه 4 بود و پیشرفتی نسبت به نسخه قبلش داشت برای من که بعد از نسخه 3 ، بهترین بود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or