Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
من خودم ساعت ها گاد جدید و بازی کردم. فن نسخه های قدیمیش هم هستم.
داستانش خوب بود نه بیشتر نه کمتر.
بیشتر بار داستان و همزاد پنداری بازیکن با کریتوس نشات گرفته از نسخه های قبلی بود به نظرم.من بیشتر انتقادم به داستان اینه که اصلا معلوم نشد کریتوس چجوری امد تو یک سرزمین جدید و رابطش با مادر ارتوس به چه صورتی بودع و غیره.!!!!حداقل با یک dlc میتونستن این قضیه رو روشن کنن ولی هیچی نگفتن!!!
منم چارچوب قبلی گاد آف وارو بیشتر قبول دارم.
بنظرم با God Of War: Ascension نشون دادن که دیگه حرف جدیدی برای گفتن ندارن و نیاز به یک تغییر بزرگ هست
و من این تغییرو قبول دارم !
 
  • Like
Reactions: mohsen2012
جدا از داستان بقیه بخش های گاد آف وار از نظر من خوبه. (بدون در نظر گرفتن 3 گانه)!
منم گفتم مقایسه نکنید همین !:smiley:
منم تا حد زیادی نظرم همینه بنظر منم بدون در نظر گرفتن سه گانه بازی خوبیه، حالا البته انتقاد هم دارم بماند دیگه

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
منم چارچوب قبلی گاد آف وارو بیشتر قبول دارم.
بنظرم با God Of War: Ascension نشون دادن که دیگه حرف جدیدی برای گفتن ندارن و نیاز به یک تغییر بزرگ هست
و من این تغییرو قبول دارم !
اسنشن قضیش فرق میکرد.متاسفانه یک تیم کوچیکی از سانتا روی اون بازی کار کردن و بودجه کافی هم نخواستن بهش اختصاص بدن.ولی همون اسنشن هم باس فایت های اصلیش خیلی جذاب بود!!!!
 
اسنشن قضیش فرق میکرد.متاسفانه یک تیم کوچیکی از سانتا روی اون بازی کار کردن و بودجه کافی هم نخواستن بهش اختصاص بدن.ولی همون اسنشن هم باس فایت های اصلیش خیلی جذاب بود!!!!
خب همین که یک تیم کوچیک روش کار کردن و بودجه کافی اختصاص ندادن دلیلی که ثابت میکنه بازی رو به تکرار رفته بود و حرف جدید برای گفتن نداشتن...
تمام خدا های المپیوس کشته شدن و عملا اساطیر یونان تمام شده بود!

---------------------------------------------------------------
فک کنم دیگه از موضوع تاپیک خیلی دور شدیم:D
 
خب یه ذره هم به موضوع تاپیک بپردازیم:دی لول دیزاین در یک سری از مراحل پایانی واقعا افت میکنه و خسته کننده میشه حقیقتا. بخصوص اگه با DMC3 مقایسش بکنیم بیشتر به چشم میاد این اشکالها. داستان در کل اوکی بود ولی اینکه قرار هست ادامه ای ازش ببینیم یا نه نمیدونم به چه شکل میشه
پایان بازی دوباره با کلیف هنگر تموم شد اونم در حد شماره دوم:| نمیدونم اصلا هدفشون این بوده که جا برا شماره های بعدی باز بزارن یا خواستن پرونده پسران اسپارتا رو ببندن اینطوری که اگه دومی بوده باشه من یکی حداقل خوشم نیومد. ورجیل هم خوب بود ولی فکر میکنم تهش چیزی حل نشد در نهایت.
گیم پلی در یک کلام بی نظیر. واقعا عالی کار شده. فقط مشکلی که هست اینه که بازی در کل آسونتر شده و من زیاد حس چالش نداشتم. بخصوص که گلد ارب ها مثل نقل و نبات ریخته توی بازی و اگه باز هم با DMC3 مقایسش بکنیم که چطور پوستمون رو میکند یکم ضد حال میخوریم و باعث میشه بازی کمتر در ذهن آدم موندگار بشه. درکل لذت بردم و اگه کسی فقط یبار بخواد بازی رو بره فک کنم بتونه راحت بهش 8 بده ولی ارزش واقعی بازی بعد از تموم کردن بار اول هستش
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK
خب یه ذره هم به موضوع تاپیک بپردازیم:D لول دیزاین در یک سری از مراحل پایانی واقعا افت میکنه و خسته کننده میشه حقیقتا. بخصوص اگه با DMC3 مقایسش بکنیم بیشتر به چشم میاد این اشکالها. داستان در کل اوکی بود ولی اینکه قرار هست ادامه ای ازش ببینیم یا نه نمیدونم به چه شکل میشه
پایان بازی دوباره با کلیف هنگر تموم شد اونم در حد شماره دوم:| نمیدونم اصلا هدفشون این بوده که جا برا شماره های بعدی باز بزارن یا خواستن پرونده پسران اسپارتا رو ببندن اینطوری که اگه دومی بوده باشه من یکی حداقل خوشم نیومد. ورجیل هم خوب بود ولی فکر میکنم تهش چیزی حل نشد در نهایت.
گیم پلی در یک کلام بی نظیر. واقعا عالی کار شده. فقط مشکلی که هست اینه که بازی در کل آسونتر شده و من زیاد حس چالش نداشتم. بخصوص که گلد ارب ها مثل نقل و نبات ریخته توی بازی و اگه باز هم با DMC3 مقایسش بکنیم که چطور پوستمون رو میکند یکم ضد حال میخوریم و باعث میشه بازی کمتر در ذهن آدم موندگار بشه. درکل لذت بردم و اگه کسی فقط یبار بخواد بازی رو بره فک کنم بتونه راحت بهش 8 بده ولی ارزش واقعی بازی بعد از تموم کردن بار اول هستش
این قضیه ارب ها واسه اینه ک سیستم خرید بازی تغییز کرده...جالبه هیچکس هم بهش اشاره نمیکنه و فقط ازش ب عنوان ی چیز منفی یاد میکنن...توو نسخه های قبل میتونستی ستاره سبز و ستاره بنفش و آب مقدس بخری و توو بازی استفاده کنی ولی توو این شماره اینچیزا نیست دگ...گلد ارب رو وقتی استفاده میکنی دویل تریگر رو هم پر میکنه دگ،حالا چون ستاره بنفش نیست ک بخری اومدن گلد ارب رو زیاد کردن.با رد ارب میشه دوباره زنده شد چون ستاره سبز دگ توو بازی نیست و وقتی با رد ارب زنده بشی از سلامتی دشمنا هم کم میشه پس نقش اب مقدس هم داره....ینی در کل فقط سیستم خرید بازی یکم عوض شده.
 
  • Like
Reactions: vaan 2
این قضیه ارب ها واسه اینه ک سیستم خرید بازی تغییز کرده...جالبه هیچکس هم بهش اشاره نمیکنه و فقط ازش ب عنوان ی چیز منفی یاد میکنن...توو نسخه های قبل میتونستی ستاره سبز و ستاره بنفش و آب مقدس بخری و توو بازی استفاده کنی ولی توو این شماره اینچیزا نیست دگ...گلد ارب رو وقتی استفاده میکنی دویل تریگر رو هم پر میکنه دگ،حالا چون ستاره بنفش نیست ک بخری اومدن گلد ارب رو زیاد کردن.با رد ارب میشه دوباره زنده شد چون ستاره سبز دگ توو بازی نیست و وقتی با رد ارب زنده بشی از سلامتی دشمنا هم کم میشه پس نقش اب مقدس هم داره....ینی در کل فقط سیستم خرید بازی یکم عوض شده.
خب ستاره سبز و بنفش هم در محیط بازی زیاد هستش. درسته دیگه قابل خریدن نیستن ولی اونقدری توی محیط هستن که مشکلی نخوری. ولی گلد ارب خیلی راحت تر از قبل در دسترسه و تقریبا دیگه مردن معنی نداره. یعنی من توی DMC4 حداقل چند باری پیش اومد که بمیرم( توی DMC3 که فراوون:دی) ولی اینجا اصلا گیم اور نشدم چون به لطف گلد اربها راحت زنده میشدم. برا همین میگم چالش بازی کمتر شده. حالا سان آو اسپارتا یکم بازی کردم بنظر خیلی بهتره و چالش نسبتا خوبی داره
 
  • Like
Reactions: Dante Redfield
خب ستاره سبز و بنفش هم در محیط بازی زیاد هستش. درسته دیگه قابل خریدن نیستن ولی اونقدری توی محیط هستن که مشکلی نخوری. ولی گلد ارب خیلی راحت تر از قبل در دسترسه و تقریبا دیگه مردن معنی نداره. یعنی من توی DMC4 حداقل چند باری پیش اومد که بمیرم( توی DMC3 که فراوون:D) ولی اینجا اصلا گیم اور نشدم چون به لطف گلد اربها راحت زنده میشدم. برا همین میگم چالش بازی کمتر شده. حالا سان آو اسپارتا یکم بازی کردم بنظر خیلی بهتره و چالش نسبتا خوبی داره
آره بازی نسبت به قبلیا مخصوصا شماره ۳ یکم آسونتر شده ولی خو اقل کیف بازی رو درجه سختی دانته ماست دای مشخص میشه دگ...ی درجه سختی جدیدم البته گذاشتن...هل اند هل...اونم باحاله ولی خو فعلا طرفش نرفتم تا دستم راه بیوفته....
 
  • Like
Reactions: Sepi_60
دیشب رو دانته ماست دای هم تمومش کردم. دیگه انقدر کمبو زدم فعلا حالم بهم میخوره از بازی:دی برمیگردم سر پلت کردن KH و دوباره برای اتمام هون اور هل و هل اور هل بازمیگردم:دی

الان که دیگه تقریبا ته کامبت رو در آوردم به نظرم دانته از همشون بهتره. خیلی کامبتش تکنیکی هست، اولش یکم سخت تر از بقیه به نظر میرسه اما جا بیفته گیم پلیش تقریبا همه کار میشه کرد باهاش.
 
دیشب رو دانته ماست دای هم تمومش کردم. دیگه انقدر کمبو زدم فعلا حالم بهم میخوره از بازی:D برمیگردم سر پلت کردن KH و دوباره برای اتمام هون اور هل و هل اور هل بازمیگردم:D

الان که دیگه تقریبا ته کامبت رو در آوردم به نظرم دانته از همشون بهتره. خیلی کامبتش تکنیکی هست، اولش یکم سخت تر از بقیه به نظر میرسه اما جا بیفته گیم پلیش تقریبا همه کار میشه کرد باهاش.
دانته که نگووووو...سلاحهاش توو این نسخه خییییلی باحال شده...اون اسکیل جدیدشم بخری ک عالیه دگ.....ولی هل اند هل خییییلی سخته لامصب الان هی دارم رو دانته ماست دای بازی میکنم تا قلقاش دستم بیاد بتونم هل اند هل رو بازی کنم...گیم پلی بازی یجوریه ی چیزی میندازه توو ادم نمیشه ازش دل کند
 
  • Like
Reactions: Cloud Strife
دانته که نگووووو...سلاحهاش توو این نسخه خییییلی باحال شده...اون اسکیل جدیدشم بخری ک عالیه دگ.....ولی هل اند هل خییییلی سخته لامصب الان هی دارم رو دانته ماست دای بازی میکنم تا قلقاش دستم بیاد بتونم هل اند هل رو بازی کنم...گیم پلی بازی یجوریه ی چیزی میندازه توو ادم نمیشه ازش دل کند

رمز دانته خوب عکس العمل نشون دادنه، اگه بدونی کی درست دایره بزنی، تقریبا شکست ناپذیر میشی. بقیش هم دیگه واقعا تفریح کردن با انمی هاست! تفکیک کنی با هر سلاح چطور میشه رو زمین و هوا کمبو زد و مثلا کمبوهای هوایی همه سلاح هارو پشت سر هم بزنی، بعد که امدن روز زمین بری سر وقت کمبوهای زمینی و .... به راحتی هم میشه SSS کرد.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante Redfield

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or