Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
وسط بحثاتون خواستم بگم که مقایسه سیستم کامبت و مبارزات دویل می کرای 5 با گاد آف وار اصلا جالب نیست! دویل می کرای انقد مکانیزم و پیچیدگی داره که باید با یه بازی مبارزه ای مثل استریت فایتر و تکن مقایسش کرد!
در کمال احترام به گاد آف وار، باید بگم که سیستم مبارزات این بازی حتی در حد شخصیت V هم نیست :D
حرفتان کاملا درسته ولی یک زمانی گادآووار هم اکشن ادونچر نبود و فوت و فن زیاد داشت.
 
  • Like
Reactions: Coma BlacK
خوب بازی تمام کردم داستان به نظزم خوب بود در حد همین دویل البته از 4 بهتزه. گبم پلی عالی بود مخصوصا وچود سه شخصیت متفاوت ولی هنوز به بایونتا 2 و1 در کمبو زنی نمیرسه .لول دیزاین بهتر 4 بود ولی در برابر بایونتا 2 و دویل 1 و 3 حرفی برای گفتن نداره دوربین بازی هم خوب بود بعضی وقتها گیج میزنه ولی کلا اذیت نمیکنه 0بدترین دوربین توی این سبک برای من NG 2 بود) در کل خیلی از بازی راضیم کاشکی مدت زمان بازی و مراحل بیشتر بود
 
بابا تو نت هست دانلود کن چه کاری از استور بگیری من از نت دانلود کردم دیدم
اونجوری که همین الان youtube هست میتونم بزنم ببینم :D دیدم اورجینالش free شده گفتم از استور دانلودش کنم:D ظاهرا یسری از خود خارجیا هم نتونستن بگیرن:-?
 
  • Like
Reactions: poorya_1
قیمتی نداره اونجا یسری فن ها خب میدادن ولی برا us free شده الان دیگه لازم نیست پول بدن:D:D
ولی یه چیزی چرا انقدر فرق بین دانته کامیا با ایتسونو هست؟:Dدانته1 جوکاش خیلی کمه ولی خفنه ولی مال ایتسونو مدام جوک میگه و خیلی خیلی فان تره:D
سلیقه کارگردان:D ولی فان بهتره، فقط زیادی دلقک بازی براش نزارن:D
 
  • Like
Reactions: Big boss_returns
ادیت:
انقلاب؟ بنظر من خوب بود ولی در همین حد نه بیشتر.
و خب بنظرم همچین عمیق هم نبود سیستم کمبو رو خوب نساخته بودن بجز دوسه تا کمبو، بازی خیلی ما رو ترغیب نمیکرد که کمبوهای مختلف بزنیم (مثلا نبود یه سیستم شمارش هیت و امتیاز دادن خودش موثره) بازی های قبلی آپگرید های کاربردی تری داشتن و بخاطر سرعت بالاتر و تعداد بالاتر دشمن ها و... معمولا خیلی لذت بخش تر و تاثیرگذار تر بود کمبو زدن. مشکل اون بازی سرعتش نیست (اگه البته بعنوان یه بازی کاملا خارج از سری درنظر بگیریمش) بنظرم این همه اصرار روی مدرن کردن همه چیز ضربه میزنه به تجربه
و البته اضافه کنم که اولین هدف یه گیم فان بودنه، سیستم گاد های قبلی ساده تر بودن ولی تو مدیوم خودشون بشدت فان بودن
نه داداش هدف گیم از حالت فان دیگه خارج شده.... شاید بیشتر شرکت های بازیسازی هدفشون فقط سرگرم کردن باشه ولی ی تعدادی هم استاندارد های جدید تعریف کردن و گیمرو تو داستان بازی غرق میکنن...!
اگه دقت کنی همه نظرشون بیشتر سمت گیم پلی DMC5 میره و این طبیعیه
با گذاشتن سیستم امتیاز دهی و لول بندی و چن تا کاراکتر قابل بازی معلومه گیم پلی مهمترین فاکتوره بازیه خب هدفشونم همین بوده ی گیم پلی جذاب....در کنار ی داستان خوب در اولویت های بعدی
ولی ی بازی مثل GOW نکته ی اول و درگیرکنندش داستانشه... البته بقیه بخش ها هم درست و خوب ساخته میشه... مسلما برای اینکه توازن درستی تو بازی برقرار بشه در حد نیاز سیستم کمبو و مبارزات تعریف میشه... هر بازی ای جایگاه خودشو داره در کل خواستم بگم مقایسه بخش گیم پلی و مبارزات DMC5 با GOW کاملا اشتباست
 
آخرین ویرایش:
نه داداش هدف گیم از حالت فان دیگه خارج شده.... شاید بیشتر شرکت های بازیسازی هدفشون فقط سرگرم کردن باشه ولی ی تعدادی هم استاندارد های جدید تعریف کردن و گیمرو تو داستان بازی غرق میکنن...!
اگه دقت کنی همه نظرشون بیشتر سمت گیم پلی DMC5 میره و این طبیعیه
با گذاشتن سیستم امتیاز دهی و لول بندی و چن تا کاراکتر قابل بازی معلومه گیم پلی مهمترین فاکتوره بازیه خب هدفشونم همین بوده ی گیم پلی جذاب....در کنار ی داستان خوب در اولویت های بعدی
ولی ی بازی مثل GOW نکته ی اول و درگیرکنندش داستانشه... البته بقیه بخش ها هم درست و خوب ساخته میشه... مسلما برای اینکه توازن درستی تو بازی برقرار بشه در حد نیاز سیستم کمبو و مبارزات تعریف میشه... هر بازی ای جایگاه خودشو داره در کل خواستم بگم مقایسه بخش گیم پلی و مبارزات DMC5 با GOW کاملا اشتباست

تعریف استاندارد جدید و داستان درگیر کننده بدون گیمپلی لذتبخش و فان معنی نداره اصلا! من البته نمیگم گیمپلی گاد جدید فان نیست یا بازی بدی هست.
دیگه درگیر کننده تر از داستان نیر نداریم که، اونجا شما میتونی بگی بخاطر تمرکز خیلی بیشتر روی داستان، گیمپلی معمولیه که خب درمقایسه با اون گیمپلی گاد خیلی هم بهتره، حرف من چیز دیگه ای بود.
و اشاره هم کنم که بازی های گاد همیشه عمیق بودن اینطور نبوده که بگیم قبلیا هیچ داستانی نداشتن کریتوس هم تازه متوجه شده احساسات داره

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART
نه داداش هدف گیم از حالت فان دیگه خارج شده.... شاید بیشتر شرکت های بازیسازی هدفشون فقط سرگرم کردن باشه ولی ی تعدادی هم استاندارد های جدید تعریف کردن و گیمرو تو داستان بازی غرق میکنن...!
اگه دقت کنی همه نظرشون بیشتر سمت گیم پلی DMC5 میره و این طبیعیه
با گذاشتن سیستم امتیاز دهی و لول بندی و چن تا کاراکتر قابل بازی معلومه گیم پلی مهمترین فاکتوره بازیه خب هدفشونم همین بوده ی گیم پلی جذاب....در کنار ی داستان خوب در اولویت های بعدی
ولی ی بازی مثل GOW نکته ی اول و درگیرکنندش داستانشه... البته بقیه بخش ها هم درست و خوب ساخته میشه... مسلما برای اینکه توازن درستی تو بازی برقرار بشه در حد نیاز سیستم کمبو و مبارزات تعریف میشه... هر بازی ای جایگاه خودشو داره در کل خواستم بگم مقایسه بخش گیم پلی و مبارزات DMC5 با GOW کاملا اشتباست
من خودم ساعت ها گاد جدید و بازی کردم. فن نسخه های قدیمیش هم هستم.
داستانش خوب بود نه بیشتر نه کمتر.
بیشتر بار داستان و همزاد پنداری بازیکن با کریتوس نشات گرفته از نسخه های قبلی بود به نظرم.من بیشتر انتقادم به داستان اینه که اصلا معلوم نشد کریتوس چجوری امد تو یک سرزمین جدید و رابطش با مادر ارتوس به چه صورتی بودع و غیره.!!!!حداقل با یک dlc میتونستن این قضیه رو روشن کنن ولی هیچی نگفتن!!!
 
  • Like
Reactions: Mahdi444
تعریف استاندارد جدید و داستان درگیر کننده بدون گیمپلی لذتبخش و فان معنی نداره اصلا! من البته نمیگم گیمپلی گاد جدید فان نیست یا بازی بدی هست.
دیگه درگیر کننده تر از داستان نیر نداریم که، اونجا شما میتونی بگی بخاطر تمرکز خیلی بیشتر روی داستان، گیمپلی معمولیه که خب درمقایسه با اون گیمپلی گاد خیلی هم بهتره، حرف من چیز دیگه ای بود.
و اشاره هم کنم که بازی های گاد همیشه عمیق بودن اینطور نبوده که بگیم قبلیا هیچ داستانی نداشتن کریتوس هم تازه متوجه شده احساسات داره

Sent from my G3112 using Tapatalk
جدا از داستان بقیه بخش های گاد آف وار از نظر من خوبه. (بدون در نظر گرفتن 3 گانه)!
منم گفتم مقایسه نکنید همین !:smiley:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or