Devil May Cry 5

195151
  • Hideaki Itsuno بار دیگر به عنوان کارگردان بازی ایفای نقش می‌کند. از دیگر عناوین او می‌توان به DMC3, DMC4 و Dragon's Dogma اشاره کرد.
  • اتفاقات بازی پس از قسمت دوم در جریان است و در Red Grave City به وقوع می‌پیوندند. دانته و نیرو به طور قابل ملاحظه ای بزرگ تر شده اند.
  • به گفته ایتسونو، داستان بازی احساسی تر از گذشته خواهد بود و ممکن است بازیکنان را به گریه بیندازد.
  • دانته، نیرو و یک شخصیت کاملا جدید، قابل بازی خواهند بود.
  • موتور گرافیکی استفاده شده برای ساخت بازی، RE Engine می‌باشد که مدل ها و جرئیات واقعی ارائه می‌دهد و بازی بر خلاف نسخه های گذشته، رویه واقع گرایانه تری به خود گرفته است.
  • Nico، شخصیتی جدید و غیر قابل بازی است که نیرو را در ماموریت ها همراهی می‌کند. تخصص او در ساخت دست های مکانیکی و سلاح های جدید برای نیرو است.
  • دست مکانیکی جدید نیرو که Devil Breaker خوانده می‌شود، در صورت ضربه خوردن و یا اجرای برخی حرکات بسیار قدرتمند، خواهد شکست.
  • Devil Breaker های مختلفی برای نیرو طراحی شده است که هر کدام چندین قابلیت منحصر به فرد دارند:
    • Overture: قابلیت اجرای ضربات الکتریکی و ایجاد شوک های قدرتمند.
    • Gerbera: قابلیت شلیک لیزرهای الکتریکی
    • Ragtime: قابلیت آهسته کردن زمان برای مدت زمانی مشخص شده.
    • Punch Line: قابلیت پرتان دست به صورت موشک و سوار شدن بر روی آن.
    • Buster Arm: قابلیت پرتاب کردن دشمن ها به اطراف خصوصا برای مواقعی که تعداد زیادی از دشمنان نیرو را احاطه کرده اند.
    • Tomboy: قابلیت شارژ کردن Blue Rose برای اجرای شلیک های بسیار قدرتمند. همچنین قابلیت ارتقای قابلیت های Red Queen برای اجرای حرکات کاملا جدید و قدرتمند.
    • Helter Skelter: قابلیت تبدیل به تیغه های چرخان برای قطعه قطعه کردن دشمنان که شامل 3 حالت مختلف می‌باشد.
    • Rawhide: قابلیت تبدیل دست به نوعی شلاق که به وسیله آن می‌توان ضربات گروهی وارد کرد.
  • موتور سیکلتی که در تریلر معرفی نشان داده شد، یکی از سلاح های جدید دانته می‌باشد که به دو سلاح شمشیر/اره برقی تبدیل می‌شود.
  • موسیقی مبارزات بسته به Ranking بازیکن، اوج می‌گیرد. به این صورت که هر میزان کمبوهای شما Stylish تر باشد، ریتم موسیقی تندتر و بلند تر خواهد شد.
  • Photo Mode و Training Mode تایید شدند.
  • بازی در تاریخ 8 مارچ 2019 (17 اسفند 97) عرضه خواهد شد.
195156


195157
qkx2_video03.gif csyo_video02.gif 5le2_video01.gif
195162
 
آخرین ویرایش:
وات ؟ گاد جدید از نظر سیستم کامبت یکی از عمیق ترین سیستم های کامبتی که تا حالا دیدم رو داره درسته سرعتی نیست ولی اینقدری حرکت ها مختلف میشه زد که آدم مخش سوت میکشه یـ چیزی مثل کلاس بندی همین دانته . سیستم کامبت گاد های قبلی خیلی ساده بود ولی این به هیچ وجه ساده نیست و قشنگ یکی از بزرگرترین نکات مثبت بازی محسوب میشه

ادیت:
انقلاب؟ بنظر من خوب بود ولی در همین حد نه بیشتر.
و خب بنظرم همچین عمیق هم نبود سیستم کمبو رو خوب نساخته بودن بجز دوسه تا کمبو، بازی خیلی ما رو ترغیب نمیکرد که کمبوهای مختلف بزنیم (مثلا نبود یه سیستم شمارش هیت و امتیاز دادن خودش موثره) بازی های قبلی آپگرید های کاربردی تری داشتن و بخاطر سرعت بالاتر و تعداد بالاتر دشمن ها و... معمولا خیلی لذت بخش تر و تاثیرگذار تر بود کمبو زدن. مشکل اون بازی سرعتش نیست (اگه البته بعنوان یه بازی کاملا خارج از سری درنظر بگیریمش) بنظرم این همه اصرار روی مدرن کردن همه چیز ضربه میزنه به تجربه
و البته اضافه کنم که اولین هدف یه گیم فان بودنه، سیستم گاد های قبلی ساده تر بودن ولی تو مدیوم خودشون بشدت فان بودن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM
وات ؟ گاد جدید از نظر سیستم کامبت یکی از عمیق ترین سیستم های کامبتی که تا حالا دیدم رو داره درسته سرعتی نیست ولی اینقدری حرکت ها مختلف میشه زد که آدم مخش سوت میکشه یـ چیزی مثل کلاس بندی همین دانته . سیستم کامبت گاد های قبلی خیلی ساده بود ولی این به هیچ وجه ساده نیست و قشنگ یکی از بزرگرترین نکات مثبت بازی محسوب میشه
اتفاقا خدای جنگ دقیقا تو چهارچوب نسخه های قبلی هست سیستم کامبتش. یه چیز ساده و لذت بخشیه. ولی تقریبا تو همین حد دیگه:D اصلا از لحاظ عمق و تنوع نزدیک دویل می کرای ۵ هم نمیشه به نظرم:D اینو تازه باید چند بار بری تا همه اپگرید هارو بخری، بعدش بازم کلی باید رفت تا ترکیب اینهمه کمبو + اسکیل با هم تازه دستت بیاد . مخصوصا دانته که انقدر تکنیک و اسکیل و کمبو داره . در کل کاری که کپکام و ایتسونو با این نسخه کردن واقعا تحسین برانگیزه. تقریبا از هیچ کدوم از ترند های نسل جدید مثل اوپن ورلد شدن، لول گیتینگ مسخره و اسکیل های بی جا استفاده نمیکنه و راه خودشو میره. به موقع هم تموم میشه و تقریبا هر بار هم بری سمتش چیز تازه و جدیدی داره.
 
  • Like
Reactions: ismael_73_hz
ادیت:
انقلاب؟ بنظر من خوب بود ولی در همین حد نه بیشتر.
و خب بنظرم همچین عمیق هم نبود سیستم کمبو رو خوب نساخته بودن بجز دوسه تا کمبو، بازی خیلی ما رو ترغیب نمیکرد که کمبوهای مختلف بزنیم (مثلا نبود یه سیستم شمارش هیت و امتیاز دادن خودش موثره) بازی های قبلی آپگرید های کاربردی تری داشتن و بخاطر سرعت بالاتر و تعداد بالاتر دشمن ها و... معمولا خیلی لذت بخش تر و تاثیرگذار تر بود کمبو زدن. مشکل اون بازی سرعتش نیست (اگه البته بعنوان یه بازی کاملا خارج از سری درنظر بگیریمش) بنظرم این همه اصرار روی مدرن کردن همه چیز ضربه میزنه به تجربه
و البته اضافه کنم که اولین هدف یه گیم فان بودنه، سیستم گاد های قبلی ساده تر بودن ولی تو مدیوم خودشون بشدت فان بودن
کی گفتم انقلاب ؟ میگم عمیق واسش هم دلیل دارم
بازی دو تا سلاح اصلی داره (بگذریم که با همون مکانیز پرت کردن تبرش خودش کلی کارای خفن میشه کرد) به اون دوتا سپر هم اضافه میشه سه تا صلاح هر صلاح هم یک اتک سنیگین یکی سبک داره باز دوباره هر کدوم از اتک ها یـ قابلیت جدا میتونی روشون سوار کنی بعد از اون ور Atreus رو هم حساب کن تا ببنینی چه سیستم عمیقی طراحی کردن در کل نمیدونم رو چه حسابی میگی عمیق نیست اون بحث مدرن کردن باز یـ چیز دیگه ست من بحثم سیستم کمبو زنی بازی به تنهایی بود کاری به مسیر کارگردانی بازی و اینکه کدوم فان بود کدون فان نبود کدون آدم و ترغیب میکرد کدوم نمیکرد کمبو بزنیم ندارم سیستم کمبو زنیش رو هر جور بخوایم حساب کنیم عمیق در اورده بودن

اتفاقا خدای جنگ دقیقا تو چهارچوب نسخه های قبلی هست سیستم کامبتش. یه چیز ساده و لذت بخشیه. ولی تقریبا تو همین حد دیگه:D اصلا از لحاظ عمق و تنوع نزدیک دویل می کرای ۵ هم نمیشه به نظرم:D اینو تازه باید چند بار بری تا همه اپگرید هارو بخری، بعدش بازم کلی باید رفت تا ترکیب اینهمه کمبو + اسکیل با هم تازه دستت بیاد . مخصوصا دانته که انقدر تکنیک و اسکیل و کمبو داره . در کل کاری که کپکام و ایتسونو با این نسخه کردن واقعا تحسین برانگیزه. تقریبا از هیچ کدوم از ترند های نسل جدید مثل اوپن ورلد شدن، لول گیتینگ مسخره و اسکیل های بی جا استفاده نمیکنه و راه خودشو میره. به موقع هم تموم میشه و تقریبا هر بار هم بری سمتش چیز تازه و جدیدی داره.
نسخه های قبلی بیشتر روی سرعت تمرکز داشتن وگرنه سیستم کمبو زنیشون ساده طراحی شده بود ولی این نسخه بالا جواب دوستمون هم گفتم سیستم کمبو زنیش عمق زیاد داره ! این که کپکام و ایتسونو نخواستن بیان سمت این مدل سبک ها جای خوشحالیش باقی ـه بلاخره نمیشه که همه بازیا بیان به سمت یـ سبک ثابت وسطش تنوع نیازه که خوب دمشون گرم تو چیزی که خیلی مهارت داشتن یـ بازی عالی ساختن ولی بازم هر جور بخوایم حسابش کنیم نمیشه از کنار دست اورد های فنی گاد جدید که با تغییر سبک محیا شد بگذریم
 
کی گفتم انقلاب ؟ میگم عمیق واسش هم دلیل دارم
بازی دو تا سلاح اصلی داره (بگذریم که با همون مکانیز پرت کردن تبرش خودش کلی کارای خفن میشه کرد) به اون دوتا سپر هم اضافه میشه سه تا صلاح هر صلاح هم یک اتک سنیگین یکی سبک داره باز دوباره هر کدوم از اتک ها یـ قابلیت جدا میتونی روشون سوار کنی بعد از اون ور Atreus رو هم حساب کن تا ببنینی چه سیستم عمیقی طراحی کردن در کل نمیدونم رو چه حسابی میگی عمیق نیست اون بحث مدرن کردن باز یـ چیز دیگه ست من بحثم سیستم کمبو زنی بازی به تنهایی بود کاری به مسیر کارگردانی بازی و اینکه کدوم فان بود کدون فان نبود کدون آدم و ترغیب میکرد کدوم نمیکرد کمبو بزنیم ندارم سیستم کمبو زنیش رو هر جور بخوایم حساب کنیم عمیق در اورده بودن


نسخه های قبلی بیشتر روی سرعت تمرکز داشتن وگرنه سیستم کمبو زنیشون ساده طراحی شده بود ولی این نسخه بالا جواب دوستمون هم گفتم سیستم کمبو زنیش عمق زیاد داره ! این که کپکام و ایتسونو نخواستن بیان سمت این مدل سبک ها جای خوشحالیش باقی ـه بلاخره نمیشه که همه بازیا بیان به سمت یـ سبک ثابت وسطش تنوع نیازه که خوب دمشون گرم تو چیزی که خیلی مهارت داشتن یـ بازی عالی ساختن ولی بازم هر جور بخوایم حسابش کنیم نمیشه از کنار دست اورد های فنی گاد جدید که با تغییر سبک محیا شد بگذریم

اقا اشتباه شد جواب یکی دیگه بود اون
صرفا تعداد سلاح ها بنظرم باعث عمق نمیشه. اتک سبک و سنگین هم که خب فکر کنم تقریبا همه‌ی بازی های شمشیری دارن چندان چیز پیچیده ای نیست. منم البته نمیگم بازی بدیه. ولی خب مثلا بنظرم پلیر رو خیلی محدود کردن تو این نسخه (بخاطر همون مدرن سازی که گفتم)، مثلا بنظر من فیزیک نسبتا واقع گرایانه از ملزومات چنین بازی هایی نیست ولی تو گاد میبینیم که پیاده شده (و تاثیر هم گذاشته تو گیمپلی)

Sent from my G3112 using Tapatalk
 
به مناسبت ریلیز بازی dmc anime تو ps store free شده ارزش دیدن داره بگیرید<:-P
The 2008 Devil May Cry Anime Is Free on PS4 US Store

من گیمر شدنم با بازی dmc 3 بود اونم که یادتونه چقد خفن بود همیشه ابر فن بازی بودم
محبوب ترین شخصیتم هم همیشه دانته
نسخه های قبلی رو همه رو بازی کردم
با خوذم گفتم من نسخه های قبلیش هم بازی رو فقط بخاطر داستان و اتمسفرش بازی میکردم و لذت بخش ترین صحنه ی بازی برام کات سین هاش بود
حتی رزیدنت ایول ها رو هم بخاطر کات سین هاش بازی میرفتم
دیشب تو یوتیوب همه ی کات سین های بازی رو بصورت یک فایل 2 ساعته نگاه کردم
و بنظرم خیلی بازی خوبی بود و اصلا اون مشکلاتی که کلود استریف میگفت نداشت:D:D
منم همینطور:D کلا اولین چیزی که از گیم و ps2 یادمه dmc3 و شخصیت دانتس:D
شوخی نکن داداش گاد جدید یه انقلاب بود اصلا قابل مقایسه با قبلیا و هک اند اسلش نیست
چی گاد انقلابی بود؟ همه چیز این بازی از کامبت تا دوربین از رو چیزایی ساخته شده بود که جواب پس داده بودن:|کامبت سولز بورنی دوربین دوربین tlou..............اصلا H&S نبود
 
در واقع عنیمه اس:D ولی بازم بهتر از عنیمه های تکن و فاینال فانتزی و استریت فایتره:> امیدوارم کیفیتش رو بهتر کرده باشن:-"
کیفیتش که تغییری نکرده ولی من 2 قسمتش دیشب دیدم قشنگه فقط اکشنش یکم ضعیفه قسمت 2 باز بهتر بود دانتش خیلی فان نیست ولی خفنه فقط بخاطر صدای reuben langdon انگلیسی دیدم:D خیلی خیلی بهتر از تکن فاینال استریته خیلی ساخت madhouse سازنده death note با اون ات اشغالا مقایسش نکن[-xالبته الان یه عنیمه داره از dmc ساخت netflix و سازنده عنیمه کسلوانیا:-& میاد البته من راضیم ولی انیمه بود بهتر بود تا عنیمه:))
 
  • Like
Reactions: M0RSHED and ce7en44
کیفیتش که تغییری نکرده ولی من 2 قسمتش دیشب دیدم قشنگه فقط اکشنش یکم ضعیفه قسمت 2 باز بهتر بود دانتش خیلی فان نیست ولی خفنه فقط بخاطر صدای reuben langdon انگلیسی دیدم:D خیلی خیلی بهتر از تکن فاینال استریته خیلی ساخت madhouse سازنده death note با اون ات اشغالا مقایسش نکن[-xالبته الان یه عنیمه داره از dmc ساخت netflix و سازنده عنیمه کسلوانیا:-& میاد البته من راضیم ولی انیمه بود بهتر بود تا عنیمه:))
من خیلی وقت پیش دیدمش و یادم نیست دقیق یادم نیست چه جوری بود و با حرفت موافقم که دیدنش خالی از لطف نیست چون بلاخره اینم جزو داستان سری مجسوب میشه:D
پ.ن: در عجبم ملت طور میخوان برای انیمه ای که توی اینترنت لینک رایگانش ریخته 24 دلار پول بدن؟:D
 
حالا يه چي ميگم نريزين سرم :D كاري نداريم گاد جديد هك ان اسلش هست نيست تعريف هك ان اسلش جيه و اين حرفا :D اما كامبت تو سگانه گاد او وارم هيچوقت انچنان عميق از جنس dmc و بايونتا و mgR نبوده:Square::Square::Triangle::D ديگه اين چهارمي كه از نظر بعضياتون هك ان اسلشم نيست فبها :D
به نظرم اگه ميخواين مقايسه اي صورت بدين نزديك ترين چيز به بازي بايونتا هست و كلا پاي گاد او وارو نكشين وسط مخصوصا نسخه ٢٠١٨ اصن ارتباطي با هم ندارن و هركدوم تو سبك كامبت خودشون از خوش ساخت ترينان:D
 
در عجبم ملت طور میخوان برای انیمه ای که توی اینترنت لینک رایگانش ریخته 24 دلار پول بدن؟:D
قیمتی نداره اونجا یسری فن ها خب میدادن ولی برا us free شده الان دیگه لازم نیست پول بدن:D:D
ولی یه چیزی چرا انقدر فرق بین دانته کامیا با ایتسونو هست؟:Dدانته1 جوکاش خیلی کمه ولی خفنه ولی مال ایتسونو مدام جوک میگه و خیلی خیلی فان تره:D
 
  • Like
Reactions: ce7en44
وسط بحثاتون خواستم بگم که مقایسه سیستم کامبت و مبارزات دویل می کرای 5 با گاد آف وار اصلا جالب نیست! دویل می کرای انقد مکانیزم و پیچیدگی داره که باید با یه بازی مبارزه ای مثل استریت فایتر و تکن مقایسش کرد!
در کمال احترام به گاد آف وار، باید بگم که سیستم مبارزات این بازی حتی در حد شخصیت V هم نیست :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or