Devil May Cry 4 Special Edition

6vmhlnxkptlcba8pe06f.jpg


خب با توجه به وسعت اطلاعات ریز و درشتی که از بازی منتشر شده و مطمئنا توی ماههای پیش رو منتشر میشه، و همینطور موفقیت تاپیک های قبلی (MGSV , Tekken 7) تصمیم گرفتم یه تاپیک کلی هم برای Devil May Cry 4 Special Edition بزنم تا منبعی باشه برای دسترسی به تمامی اطلاعات مربوط به این عنوان. ناگفته مشخصه که تاپیک با انتشار یا کشف اطلاعات جدید (از استریم و تریلر ها) به روز میشه پس توصیه میکنم هر چندوقت یکبار چکش کنید.

بازم نگفته مشخصه که هدف کلی تاپیک بحث و گفتگو در مورد بازی و اخبار اونه پس گذاشتن خبر، بحث در مورد اخبار، تریلرها، نکات ریز و درشت اطلاعات و غیره کاملا آزاده. این تاپیک مال من یا شخص خاصی نیست و برای همه هوادارای DMC و کاربرای سایته.

بخاطر دسترسی بهتر و آسونتر به اطلاعات تصمیم گرفتم تا به صورت بخش بخش اونا رو قرار بدم.

shxglgmkhx8a46hl7ovj.png


  • Vergil برای اولین بار در DMC4 حضور داشته و قابل بازی خواهد بود.
  • Trish برای اولین بار در DMC4 قابل بازی خواهد بود
  • Lady برای اولین بار در سری Devil May Cry قابل بازی خواهد بود.
  • هر یک از شخصیت های جدید (Lady, Trish, Vergil) یک Cutscene آغازین و یک Cutscene پایانی کاملا جدید خواهند داشت.
  • بازی به صورت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • درجه سختی Legendary Dark Knight که پیشتر در انحصار PC بود در این نسخه حضور خواهد داشت.
  • Turbo Mode از نسخه PC بازگشته است و در بازی حضور دارد.
  • گیم پلی و ساختار کلی بازی دچار تغییرات و بهبود هایی شده است. (ممکنه شامل نحوه چینش مراحل بازی هم باشه، ولی هنوز چیزی به صورت رسمی در این مورد اعلام نکردن)
  • لباس های جدید بسیاری در بازی برای شخصیت ها وجود خواهد داشت. در صورت انتخاب، این لباس ها حتی در Cutscene های بازی هم نمایش داده خواهند شد.
  • قابلیت Auto Save به بازی اضافه شده و پس از هر مرحله بازی به صورت خودکار اطلاعات شما را ذخیره خواهد کرد.
  • میزان Red Orb و Proud Souls های بدست آمده برای خرید Item و Upgrade ها افزایش یافته است.
  • تمامی شخصیت های بازی در بخش Bloody Palace نیز قابل بازی خواهند بود.


fzt5llppyb66plz8hib9.png




  • Vergil Mode: در این بخش بازیکنان میتوانند با شخصیت ورجیل تمامی مراحل(هم بخش های نیرو و هم بخش های دانته) موجود در DMC4 را بازی کنند
  • Trish - Lady Mode: این بخش که همانند Vergil Mode از همان ابتدای کار فعال است به بازیکنان اجازه میدهد تا مراحل Nero را با Lady و مراحل Dante را با Trish بازی کنند.
  • Nero -Dante Mode: حالت عادی مراحل DMC4.
  • Legendary Dark Knight: تعداد دشمنان در این بخش چندین برابر خواهد شد به طوری که امکان دارد بازیکن خود را در مقابل 30 یا 40 دشمن ببیند.
  • Turbo Mode: این Mode کلاسیک سرعت بازی را 20% افزایش میدهد.


iuhzt8poulhdfe78kzlo.png


pl2llgq0kvowy5tqw0vq.png

در این نسخه پایه اصلی شخصیت ورجیل از روی حضور قبلیش در DMC3SE برداشته شده پس وی سه سلاح قبلی خود یعنی Beowolf, Yamato و Force Edge را خواهد داشت، اما با اضافه کردن بخش هایی از ورجیل DmC سعی شده تا کاملترین و بهترین حالت این شخصیت برای DMC4SE طراحی بشه. علاوه بر اون درDMC4SE برای اولین بار مکانیزم Concentration (تمرکز) با الهام گیری از سبک شمشیرزنی ورجیل (iaijutsu) طراحی شده است. مکانیزم "تمرکز" به این صورت عمل خواهد کرد که هرچه بازیکن با آرامش بیشتر و بدون اشتباه با ورجیل مبارزه کند، حملات وی نیز قویتر خواهد شد. در کنار این قابلیت، Grim Trick که به ورجیل اجازه تلپورت با کمک شمشیر های احضار شونده خود را میدهد نیز بازگشته تا وی گیم پلی و اکشنی کاملا متفاوت نسبت به دانته و نیرو ارائه دهد.
d0fyrc7hewc1i1y5qme5.png


با فعال کردن Devil Trigger به شیطون تبدیل شده و قدرت شیطانی درونیتون رو بیدار کنید. ورجیل با توجه به سلاحی که در دست داره به حالت های شیطانی متفاوتی تبدیل میشه. در هر حالتی که باشه با فعال کردن DT ضربات ورجیل قویتر و شکل و شمایل اون تغییر میکنند.

Beowulf Devil Trigger
حالت شیطانی ورجیل موقع استفاده از Beowulf


ewjunc3gvvh0k3git70c.png


حرکت Lunar Phase در حالت DT


اجرای Lunar Phase در وضعیت DT به این حرکت سرعت بیشتری میده و علاوه بر اون بعد از ضربه پایانی دو ضربه لگد دیگه به پایان اون اضافه میکنند. ورژن DT ایه Lunar Phase 2 دارای سرعت، ضربات و قدرت بیشتری خواهد بود.

Devil Trigger معمولی
DT به ورجیل قدرت و سرعت بیشتری میده و باعث پر شدن انرژی اون میشه
9ddwwu23gswmuijgvrj9.png


حرکت Stinger در حالت DT

حرکت Stinger در حالت DT قدرت بیشتری داشته و ضرباتی بیشتری به دشمن وارد میکنه. Stinger 2 در حالت DT حتی از حالت قبلی هم قدرت و شدت بیشتری داشته و باعث میشه بتونید مسافت بیشتری رو طی کنید.

فعال کردن Devil Trigger
DT بار با ضربه زدن و خوردن ورجیل پر میشه. وقتی که 3 بخش از بار DT پر شده باشه شما میتونید DT رو فعال کنید. در حالت DT ورجیل قویتر و سریعتره و میتونی انرژی از دست رفته اش رو بدست بیاره.


yvqwnlcrbwny3tte1t8p.png


ورجیل از سبک شمشیر زنیی بر اساس iaido استفاده میکنه که به درصد بالایی از سلحشوری و دلاوری بدنی احتیاج داره. با افزایش تمرکزش، ورجیل میتونه از سلاح ها و امکاناتش به صورت بهتری استفاده و حرکات قوی تری اجرا کنه.

انرژی تمرکز
انرژی بار آبی رنگی که در بالا و سمت چپ تصویر میبینید انرژی تمرکز ورجیله.با بیشتر شدن این انرژی بار قدرت ضربات ورجیل هم افزایش پیدا میکنند.
b7704ikweyi68v0mefij.png


افزایش انرژی بار
ورجیل میتونه با ضربه زدن به دشمن و جاخالی دادن ضربات اونها انرژی بار تمرکز رو پر کنه.

کاهش انرژی بار
ضربه خوردن از دشمن یا فرار کردن میتونه باعث کم شدن انرژی بار بشه. علاوه بر اون برخورد نکردن ضربه های شما به دشمن هم باعث کم شدن انرژی بار بشه پس باید هنگام مبارزه با ورجیل به بهترین صورت ممکن از ضرباتتون استفاده کنید.

تمرکز Level 0
ورجیل در ضعیفترین حالت خودش. همینطوری کورکورانه حمله نکنید. سعی کنید اول از همه انرژی تمرکزتون رو پر کنید


تمرکز Level 1
حالت استاندارد ورجیل، سعی کنید از این سطح پایینتر نیاید.


تمرکز Level Max
قویترین حالت ورجیل. در این سطح ضربات ورجیل قدرت و بُرد بسیار بالایی خواهند داشت. حرکاتی وجود دارند که تنها میشه در این سطح اجراشون کرد پس برای دسترسی به قویترین تکنیک های ورجیل باید سعی کنید تا به این سطح برسید.


plbuqvg7jctodp18hsww.png

Yamato شمشیری برای جدا کردن انسان ها و شیاطین
این شمشیر شیطانی با ظاهری ژاپنی که توسط پدر ورجیل یعنی اسپاردا به اون داده شده و قابلیت این رو داره تا هر چیزی که لمس میکنه رو ببره.

چند ضربه های Yamato

ساده ترین کمبوی ورجیل که سه حالت مختلف داره. از آخرین حالت اون برای تیکه تیکه کردن دشمن با بیشمار برش فوق العاده سریع استفاده کنید و نهایتا با یک ضربه نابود کننده کار دشمن رو بسازید.

Judgment Cut

با سرعت کور کننده ای شمشیر خود را از خلاف در آورده و دشمن را در گردبادی از برش های کشنده اسیر کنید.

w38wxbow59577qbozess.png

Beowulf سلاحی برای مبارزه نزدیک که از شیطانی با همین نام بدست آمده است.
این ست پوششی پا و دست از قدرت نور و نیرویی نابود کننده بهرمنده است.

چند ضربه های Beowulf

کمبوی اول Beowulf با دو ضربه چرخشی پا تمام میشود در حالی که کمبوی دوم آن دشمن را در بارانی از لگدهای برق آسا اسیر خواهد کرد.

Lunar Phase

این ضربه چرخشی شما را به دشمن نزدیک کرده و با یک لگد بسیار محکم به پایان میرسد.

t90ibsthouzsuw7wi5nk.png

Force Edge
یادگاریی دیگر از پدر ورجیل، اسپاردا!

این سلاح شیطانی قدرت اسپاردا رو به صورت مهر شده درون خودش داره. همین الانش هم قدرت زیادی داره، ولی هنوز پتانسیل نهاییش شناسایی نشده.
Stinger

با سرعتی بالا سیخی درون دشمن فرو کرده و اونها رو به دور دست ها پرتاب کنید.

Round Trip

Force Edge را به سمت دشمن پرتاب کنید. نه تنها شمشیر شما با حالتی گردباد مانند به دشمنان شما آسیب میرساند بلکه آنها رو نیز به شما نزدیکتر خواهد کرد.

tlhzsy7am044z55h9234.png

Summon Swords
کلید دستیابی به پتانسیل نهایی ورجیل استفاده درست و به موقع از شمشیر های احضار شونده است.

درست شده با قدرت شیطانی، این شمشیر ها میتوانند از راه دور به دشمن آسیب برسانند و همچنین نقش نشانه هایی را برای تلپورت کردن ورجیل ایجاد بازی کنند.

Air Trick

هدف خود را با یک شمشیر نشانه گذاری کرده و سپس با حرکاتی بسیار سریع خود را به او برسانید. از چندین شمشیر احضار شونده برای جابجایی سریع بین دشمنان متفاوت استفاده کنید.

Spiral Swords

یک حلقه از شمشیر های احضار شونده دور خود ایجاد کرده تا نقش سپر را برایتان ایفا کنند.
m64xomz2bc1rmrztr49i.png

برخلاف شخصیت های قبلی هنگام بازی کردن با تریش متوجه خواهید شد که او بجای تعویض سلاح های مختلف از شمشیر Sparda به صورت های گوناگون استفاده کرده که بازی کردن با این شخصیت تنها با استفاده از چندین دکمه را امکان پذیر میکند. این موضوع باعث میشود که تریش نیز شیوه و استایلی کاملا متفاوت نسبت به باقی شخصیت های حاضر در بازی ارائه دهد.

ظاهرا در این نسخه تریش همانند حضور قبلیش در MvC3 علاوه بر توانایی استفاده از شمشیر Sparda، قابلیت مبارزه با دستان خالی و همچین قرار دادن تله در محیط را نیز دارد.

  • حرکاتش Hitbox های بزرگی دارن و بیشتر برای کنترل جمعیت هستند.
  • دکمه مثلث برای ضربات بدون سلاح (همراه با افکت برق) و دایره برای ضربات Sparda ـست.
  • Pandora و کلت هاش رو داره.
  • Round Trip دشمنا رو سرجاشون نگه میداره.
  • یه Super Move داره که یه جور Auto Combo ـه.
  • Divekick تریش یه افکت برق از خودش بجا میزاره که میتونه دشمنا رو توی خودش اسیر کنه.
  • برای اجرای لیزز/اشعه Pandora به DT احتیاج دارید (از DT کم میشه)

zfb1qrnsj8ttr907nenr.png

Lady که قرار است برای اولین بار در سری DMC قابل بازی باشد، شیوه مبارزه ای را ارائه میدهد که از پایه تفاوت بسیار زیادی با سایر شخصیت های Devil May Cry خواهد داشت. Lady با تمرکز بر روی سلاح های گرم و مبارزه از راه دور نوع جدیدی از مبارزات و اکشن را در DMC4SE به نمایش خواهد گذاشت.

-Pistol، Shotgun و Kalina Ann رو به عنوان سلاح داره.
-تنها سلاح برد کم و اصطلاحا Melee ـی که داره Kalina Ann هست.
-حرکتی که بعد از حرکت Gunslinger اجرا میشه خودکاره.
-Double Jump رو در واقع با موشک انجام میده.
-بجای DT، حرکت پرت کردن نارنجک در سرتاسر اتاق/محیط رو داره.
-سیستم Exceed که نیرو توی نسخه 4 معرفی کرد برای Lady هم وجود داره، اینکه دقیقا به چه صورت عمل میکنه هنوز معلوم نیست.
-"قفل کردن + جهت عقب + پرش" باعث جاخالی و پرتاب نارنجک به صورت همزمان میشه.

t5d3g3qm6opuaah9y4an.png


  • دوتا از دیالوگ های دوقولو ها(دانته و ورجیل) در تریلر کاملا یکسان هستند.
  • به گفته سایت کپکام کات سین ابتدایی ورجیل مربوط به قبل از جریانات DMC3 و سالها پیشتر از آمدن دانته به Fortuna City و وقایع DMC4 میباشد.
  • دیالوگ های دانته و نیرو در اولین رویاروییشان متفاوت به نظر میاید و نیرو یک دیالوگ کاملا جدید را در تریلر میگوید که پیشتر در بازی وجود نداشت.
  • با وجود توضیحات کپکام در مورد عدم تعویض سلاح توسط تریش، در تریلر منتشر شده وی از Pandora نیز استفاده میکند.
  • در تریلر ورجیل یک Super Move مختص DT اجرا میکند که پیش از این در هیچ یکی از نسخه های قبلی از وی آن را ندیده بودیم.
  • ورجیل و تریش هر دو از حرکت Lunar Phase در هوا استفاده میکنند.
  • در تریلر Lady از توانایی هایی چون Two Some Time، Shotgun Stinger و Charged Shot استفاده میکند. وی همچنین علاوه بر شات گان و کلت هایش به نظر میاید Kalinna Ann نسخه سوم را نیز به همراه دارد.
  • DMC4SE قرار است در ماه E3 عرضه شود. پیشتر DMC3SE نیز همین وضعیت را داشت و در آن زمان چندین هفته قبل از عرضه بازی DMC4 در همان E3 معرفی شد. حال DMC4SE نیز دقیقا در همان شرایط قرار گرفته است.
  • Sprint الان دیگه به صورت دستی قابل اجراست و به نظر میاد با دوبار زدن جهت به یک سمت بشه اون رو فعال کرد.
  • متاسفانه هنوز برای Rank بالا گرفتن توی مراحل باید Orb پیدا کرد.
  • هنوز مینی کات سین هایی که بسته شدن و باز شدن یه بخش رو نشون میدن توی بازی حضور دارن.
  • Concentration بار وقتی خارج از مبارزه باشی (خصوصا موقع دویدن) به سرعت کم میشه و اگر هم ضربه بخوری بخشی از اون رو از دست میدی.
  • همونطوری که گفتم ورجیل فوق العاده سریعه. تلپورت، Summon Swords ها، حتی اون محافظی که دور خودش ایجاد میکنه همشون خیلی خیلی سریعتر از ورجیل DMC3 و DmC هستند.
  • Dimension Slash خیلی خیلی قویه، خصوصا وقتی جلوی تعداد زیادی از دشمنا استفاده بشه. همونطوری که دیدید کلا درجه سختی LDK برای ورجیل مثل جوک میمونه.
  • Rapid Slash بر اساس DmC طراحی شده، یعنی بعد از تموم شدن حرکت ورجیل 180 درجه میچرخه و روش به طرف دشمن میکنه.
  • در مورد Rapid Slash به نظر میاد اگر توی حالت DT باشید ورجیل سه بار پست سر هم اون رو اجرا میکنه.
  • Judgement Cut یه ورژن هوایی هم داره.
  • ورجیل میتونه با Force Edge از تکنیک Million Stab استفاده کنه.
  • حرکت Drive مانندی که ورجیل با Force Edge استفاده میکنه هم به نسبت Drive عادی خیلی خیلی سریعتره.
  • Upper Slash با Yamato هم Hit Box خیلی بزرگی داره و میتونه علاوه بر دشمن روبرو دشمنای کناری ورجیل رو هم به هوا بفرسته (البته بخاطر کیفیت ویدئو درست معلوم نیست که موقع اجرای این حرکت DT رو فعال کرده یا نه چون اصولا فعال کردن DT باعث تغییر Hit Box حرکات میشه.) همچنین اینبار میشه Upper Slash به صورت آنی اجرا کرد.
  • Kick 13 از Gilgamesh به حرکات Beowulf ورجیل اضافه شده، هرچند با این تفاوت که مثل سایر حرکات ورجیل Kick 13 هم سریعتر از ورژنیه که دانته داره. همچنین در حالت DT اگر Kick 13 رو اجرا کنید ضرباتتون با Rising Sun تموم میشه (برای Lunar Phase هم همین قضیه صدق میکنه.)
  • به نظر میاد ورجیل یه Taunt جدید داره که توی اون به نشونه مسخره کردن دشمنش یکی از Summon Sword ها رو با دو تا از انگشتاش میچرخونه.
  • Sword Storm (همون بارون شمشیرها که من و احسان در موردش حرف میزدیم) به نظر میاد یکی از حرکات دنباله ای برای Spiral Swords (وقتی شمشیرها مثل سپر دور ورجیل میچرخن) باشه.
  • به نظر میاد یکی از کمبوهای عادی ورجیل با Judgment Cut تموم میشه (این رو مطمئن نیستم)
  • بحث Judgment Cut شد، به نظر میاد برخلاف دانته، ورجیل میتونه به صورت آنی از این حرکت استفاده کنه.
  • وقتی دشمن رو علامت گذاری کنید، برای مدت زمان خیلی زیادی علامت(شمشیر) روشون میمونه. حدس میزنند که اون حرکات دیوونه کننده تلپورت و آسیب رسوندن ورجیل به تعدادی زیادی از دشمنا توی DT با علامت گذاری اونا رابطه داشته باشه ولی خب زیاد در این مورد هم مطمئن نیستم.
  • حرکت دانته توی DMC3 با Agni & Rudra رو یادتونه که دوتا شمشیر رو توی دستش میگرفت و در حال دویدن همینطوری به دو طرف ضربه میزد؟ آره الان ورجیل با Force Edge و Yamato اینکار رو میکنه با این تفاوت که تعداد ضرباتی که میزنه خیلی خیلی بیشتر از دانته است و برای پایان کار هم یه ضربه چرخشی/هوایی با Yamato میزنه و از اون بالا Force Edge رو سر دشمن خراب میشه.
  • Million Slash که با Yamato اجر میشه باعث ایستادن ورجیل سرجاش میشه و Hitbox خیلی بزرگی هم داره (باز معلوم نبود توی DT این حرکت رو اجرا میکرد یا به صورت عادی)
  • Teleport عادی و زمینی توی بازی وجود داره.
  • Slash های هوایی ورجیل با Yamato تغییر کردن و بجای 2 تا ضربه الان ورجیل توی هوا 3 ضربه با یاماتو میزنه.
  • Super Move ورجیل (آخرین حرکت توی تریلر رسمی بازی و همون Gif اولیی که چند پست قبلتر گذاشتم) به نظر میاد به Concentration بالا و در عین حال فعال بودن DT احتیاج داره. برای فعال کردنش باید به صورت شارژی عمل کرد، موقعی که ورجیل داره این حرکت رو شارژ میکنه افکت خیلی قشنگ باد رو میتونیم دورش ببینیم که داره خلاف جهت ورجیل میوزه و قدرت بالاش رو نشون میده. بعد از اجرا هم ورجیل توی کل صفحه تلپورت میکنه و Slash میزنه و بعد از تموم شدن حرکت همه دشمنا تا وقتی ورجیل Yamato رو توی غلافش نذاشته ثابت میمونند و به محض اینکه یاماتو تو غلاف رفت Damage وارد میشه و احتمالا میمیرند.
  • Stinger هوایی هم توی بازی وجود داره که خیلی خیلی سریعتر از Stinger عادیه.
  • در مورد اون Super Move ورجیل که توی گیم پلی دیدیم همه رو باهاش کشت، اسمش Judgment Cut End ـه و برای اجراش باید هم توی حالت DT باشید و هم Concentration Gauge ـتون توی بالاترین سطح باشه.



zk3hdtm90fwvestjlt8q.png


  • DMC4SE قرار است برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه شود
  • تاریخ عرضه بازی در ژاپن برای کنسول ها 18 June و برای کامپیوتر های شخصی نیز 24 June خواهد بود.
  • هنور تاریخ عرضه بازی در سایر نقاط دنیا مشخص نشده است.
  • نسخه ژاپنی بازی قرار است با قیمت 4490 ین عرضه شود که کمتر از قیمت معمول بازی ها در ژاپن میباشد پس احتمالا قیمت بازی موقع عرضه 40$ خواهد بود.
  • بازی قرار است در ژاپن به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود ولی متاسفانه به گفته کپکام در سایر نقاط دنیا بازی تنها به صورت دیجیتالی و از طریق شبکه های PSN, XBL و Steam قابل دسترسی است.
  • نسخه های فیزیکی First Print (اولیه) در ژاپن دارای کدی برای دانلود دو لباس "گلوریا" برای تریش و "لباس نسخه سوم" برای لیدی خواهند بود.
  • تاريخ عرضه بازي در ساير نقاط دنيا براي هر سه پلتفرم 23 June ميباشد.
  • قيمت نسخه غربي بازي تنها 25$ خواهد بود. افرادي كه بازي را پيش خريد كنند دو كاستوم فوق الذكر تريش و ليدي را نيز دريافت خواهند كرد.



mp18i7jfz7mr5pkixhj2.png



9u3ag5cj37gb9rhjya03.jpg

Announcement Trailer
720p 30fps
1080p 60fps

knwsvihz2t98jy5a0drm.png

Devil May Cry 4 Special Edition - CTS: Vergil's Gameplay
720p
---

46540057669468241601.jpg


(9Minutes of Vergil Action in Devil May Cry 4: Special Edition| 1080 (60fps) | 720 (60fps
------
Lady & Trish New Gameplay | Gameplay#1 | Gameplay#2


Devil May Cry 4 Special Edition
Vergil gameplay [GamerSyde]

1080p 60fps

66v11y0mtnj82jyd0tuu.jpg

Devil May Cry 4 - Special Edition - Notre preview vidéo
480p
|| 720p

Devil May Cry 4 Special Edition
Gameplay Trailer

720p 60fps || 1080p 60fps


1m1y_159.png



720p | حجم : 1.17GB

1.JPG

Devil May Cry 4 Special Edition - Lady Combat Introduction
720p 60fps || 1080p 60fps
696awyntd6osrhggbjbb.png








5aw1vkkdaraeyvfrbirb.png





mlpvnu28dn0dhh7plt7u.png



3b7jfq1wx1qoifsumaaz.png







تاپیک با انتشار تصاویر، تریلرها و اطلاعات جدید به روز خواهد شد!
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer
والا نرو شخصیت بدی نیست به نظرم خوب تو DMC4 جاش کردن و می شد باهاش ارتباط برقرار کرد فقط این احمقا به جای اون DMC مسخره باید ادامه داستان نرو رو پی میگرفتن و سئوال ها رو جواب میدادن

این DMC 4 هم عالی بود تنها نقطه ضعفش سختی اچیومنتهاش بود :|
 
به هیچ وجه!:d
حتی منی که ورجیل فن هستم، میگم دانته حتما باید حضور داشته باشه. به خاطر یه تغییر قیافه (DmC)، بازی رو ترکوندن. دیگه فکر کن کلا حذفش کنن:d حمله میکنن ایتسونو و کپکام رو با هم آتش میزنن:d

کل همین دانته سبک HnS رو تعریف کرده و به جلو میبره. گیم پلی با درجه آزادی که به بینهایت میل میکنه و چیزی که در بقیه شخصیت ها نمیبینیم (حتی ورجیل). جدا از اینکه هیچ شخصیتی نمیتونه جای دانته رو بگیره و حرکت بسیار احمقانه ای هم هست، از نظر بعد داستانی هم نا سلامتی دانته مغازه Devil May Cry رو میچرخونه:d میتونه توی n تا داستان حضور داشته باشه:d

نه علی اصلا حرف حذف کردن دانته رو نزن که به پروفایلت حمله میکنم:d
آره میدونم :دی توی Gaf هم تا این رو گفتم همه توی حالت DT رفتن :دی ولی خب به نظرم DMC میتونه بزرگتر از دانته باشه :دی حداقل اگه حذفش نمیکنند یکم تمرکز داستان رو از روش بردارن :دی یعنی تا کی قراره هی یه نفر پیداش شه بخواد جای اسپاردا رو بگیره و دانته هی جلوش در بیاد و دنیا رو نجات بده :| :دی به نظرم یا باید کامل اسپاردا رو نشون بدن و بفهمیم جریانش چی بوده بعد داستان دانته ادامه پیدا کنه، یا هم اینکه به طور کل از خانواده اسپاردا بکشن بیرون :دی

والا نرو شخصیت بدی نیست به نظرم خوب تو DMC4 جاش کردن و می شد باهاش ارتباط برقرار کرد فقط این احمقا به جای اون DMC مسخره باید ادامه داستان نرو رو پی میگرفتن و سئوال ها رو جواب میدادن

این DMC 4 هم عالی بود تنها نقطه ضعفش سختی اچیومنتهاش بود
yahoo_22.gif
DMC4 مگه روی کنسولا اچیومنت داشت؟ :-/ توی نسخه PC میدونم اچیومنت گذاشته بودن ولی نسخه PS3 تروفی نداره برای همین فکر میکردم نسخه X360 هم اچیومنت نداشته. (نسخه X360 رو خیلی وقت پیش بازی کردم برای همین چیز زیادی ازش یادم نمیاد)
 
DMC4 مگه روی کنسولا اچیومنت داشت؟ :-/ توی نسخه PC میدونم اچیومنت گذاشته بودن ولی نسخه PS3 تروفی نداره برای همین فکر میکردم نسخه X360 هم اچیومنت نداشته. (نسخه X360 رو خیلی وقت پیش بازی کردم برای همین چیز زیادی ازش یادم نمیاد)
اره رو xbox اچیومنت داشت ولی رو ps3 تروفی نداشت. یکی از اچیومنتاشم خیلی رو اعصاب بود باید کلی پول بدست میاوردی....!
 
DMC4 مگه روی کنسولا اچیومنت داشت؟ :-/ توی نسخه PC میدونم اچیومنت گذاشته بودن ولی نسخه PS3 تروفی نداره برای همین فکر میکردم نسخه X360 هم اچیومنت نداشته. (نسخه X360 رو خیلی وقت پیش بازی کردم برای همین چیز زیادی ازش یادم نمیاد)

آره رو 360 داشت خیلیم سخت و وقت گیر بود
کلا اچیومنت نمیداد مثلا بازی رو تموم میکردی فوقش 300 تا بهت میداد و باید برای باقیش کلی وقت بگزاری
 
من قبلا هم این رو گفتم، به نظرم مشکل اصلی داستان DMC اینه که توی نسخه اول تقریبا همه چیز تموم شد. ورجیل مُرد، مانداس شکست خورد، دانته پا جای پای پدرش گذاشت و داستانش تموم شد و...
والا نمیدونم قضیه ش رو میدونید یا نه ولی کامیا اصلا دلش نمیخواست که DMC فرانچایز بشه و میخواست همین طوری که هست، یه بازی تک بمونه واسه همین قشنگ داستان رو بست و همه چی رو تموم کرد ولی کپکام میخواست ادامه ش بده و کامیا هم دیگه از DMC کشید بیرون کلا. (حالا نمیدونم همون موقع ها از کپکام رفت یا بعدترش) فکر کنم از نسخه 2 به بعد همین ایتسونو شروع کرد به ساخت و باقی ماجرا...
این ریبوت میتونست کمک کنه ولی متاسفانه نینجا تئوری دیگه واقعا عرق ملی ش گل کرده بود و زد همه چی رو غربی کرد از اساس. (خودمونی ما، بعضی اوقات واقعا سلیقه غربی مضخرف و مسخره س)
 
من قبلا هم این رو گفتم، به نظرم مشکل اصلی داستان DMC اینه که توی نسخه اول تقریبا همه چیز تموم شد. ورجیل مُرد، مانداس شکست خورد، دانته پا جای پای پدرش گذاشت و داستانش تموم شد و...

به نظرم بهترین راه برای ادامه دادن سری اینه که کلا بیخیال دانته بشن یا حداقل تمرکز داستانی رو روی اون نزارن. نیرو میتونست گزینه خیلی خوبی برای ادامه دادن سری باشه ولی خب متاسفانه توی نسخه 4 نتونستن درست بهش بپردازن و پتانسیلی که داشت رو هدر دادن. امیدوارم توی نسخه بعدی بیشتر روی خود شخصیت نیرو و رابطه اش با اسپاردا (و ورجیل) تمرکز کنند.

گزینه دیگه ای هم که میتونه خیلی ایده خوبی باشه ساختن یه بازی از خود افسانه، یعنی اسپارداست ولی خب اون هم باز چالش های خاص خودش رو داره و مطمئن نیستم کپکام بتونه از پسش بر بیاد.
----
با تشکر از دوست خوبم احسان پست اول مجددا به روز شد.

توی یه بازی شخصیت محور بیان شخصیت اصلی رو عوض کنن؟:دی مرسی ممنون، نمیخوایم!:دی

برعکس تو من فکر میکنم DMC هنوز خیلی جا برای ادامه دادن داره. مثال میزنم:

اول از همه بازگردوندن ورجیل هست. تو ان تا بازی شخصیت های منفی یا اصلی هزار بار میمیرن و زنده میشن. همین MGS. استاد این قر و فراس! ورجیل هم به راحتی میتونه با یه تریک خاص برگرده. یا بگن نمرده بوده، یا بگن یه شیطان جدید ان رو دوباره احضار کرده و حتی بهش قدرت های بیشتر بدن. یعنی قشنگ راه برای تغییر پایان DMC خیلی زیاده. حتی همین ریبوت! اگه ریبوت رو خود سازنده های ژاپنی میساختن یه چیز خوبی در میومد.

راه حل دوم که بسیار بسیار مورد علاقه من هست اینه که کلا بیان ورجیل رو بزارن شخصیت اصلی! یعنی شخصیت اصلی بشه ورجیل و ماجرای DMC رو از زبون ایشون تعریف کنن. به راحتی هم میشه تهش یه تکنیک کوچولو بزنن و آخر داستان رو عوض کنن. مثلا ورجیل شکست بخوره بمیره، بعد یکی بهش یه قدرتی بده که برمیگرده به گذشته و آینده رو عوض میکنه و ... از این جور مزخرفات!:دی در کل اینکه یه DMC بازی کنیم که توش شخصیت اصلی ورجیل هست و توش کارای شیطانی میکنی خیلی خیلی حال میده!:دی

کلا بنظرم راه برای ادامه دادن DMC خیلی زیاده! نیرو هم میگم خودش شخصیت بدی نبود، اما چون پرداخت افتضاحی داشت از دست رفت. در کل هم اصلا ایده تغییر شخصیت رو نیستم.
 
استقبال میشه!
حداقل به خاطر تروفی هاش میشه یک بار دیگه سمتش رفت ولی آچیومنتهایی که رو 360 داشت واقعا کمر شکن بودن :d
بعضی گیمر ها واقعا فراتر از یک گیمر هستن! 3-4 سال پیش فیلم ضبط شده ی این بازی رو که یک شخصی داشت انجامش می داد رو به طور کامل از اول تا آخر بازی داشتم و اونطرف بدون خوردن حتی یک ضربه روی سختترین درجه بازی رو تموم کرد!
تکرار میکنم سختترین درجه بدون حتی خوردن یک ضربه!!:|
دی ام سی بازها می دونن سختترین درجه ی این بازی چیه!!
 
منم از ساخته شدن یک نسخه با محوریت اسپاردا بسیار استقبال میکنم! وقتی یه بازی داستان گسترده با پیش زمینه های قوی ولی پرداخت نشده داره چرا از پتانسیل هاش استفاده نشه؟ من MG و MGS باز قدیمی و قهار نیستم، ولی مگه کرکتر اصلی این سری بزرگ که هم داستان محور و هم کرکتر محور هست سالید اسنیک نبود؟؟؟ بعد از 3 ورق برنگشت؟؟؟ بیگ باس چه کرد با دل طرفداران؟؟؟ یا حتی خود باس... الان فن ها آرزوی ساخته شدن MGSی با حضور باس رو دارند... چون هم عاشقش شده اند و هم بستر حضورش از حیث تاریخ و وقایع مهم هست! دیدن دوباره کبری یونیت جای خود! این مورد در مورد اسپاردا نیز دقیقا صادقه!
از جنگ بزرگ بین جهان زیرین و انسان ها با اون همه اهمیت تنها چند خط موجوده! از طرفی دیدن دوباره باس هایی (یا کرکترهای جانبی) همچون Beowulf ، Nevan ، Burial ... در دوران باستان و مبارزه کردن باشون اینبار با اسپاردا جذابیت خاص خودش رو بین طرفداران خواهد داشت! اگر درست پیاده سازی بشه، هیچ فنی ناراضی نخواهد شد، بلکه سپاس گذار خواهند بود! دانته بخش مهمی از DMC هست، ولی این دلیل نمیشه بخاطرش از پتانسیل های بالقوه سری استفاده نشه! از طرفی کرکتر اسپاردا با اون نقشش در سری، با نیرو بی نام و نشون تفاوت های بسیار داره!!!
اگر نارضایتی هم پیش بیاد از طرف عده ای محدود هست، افرادی که بیشتر عشق دانته اند نه عاشق DMC :/ شروع همه چیز این فرنچایز از اسپارداست!!! اگر استارت داستان رو نسخه 3 در نظر بگیریم، اولین دیالوگ های راوی (لیدی) بعد از شروع بازی، درباره جنگ بزرگ و معرفی اسپارداست! این قضیه کوچیک نیست که بخوایم اهمیتش رو کوچیک و غیر جذاب جلوه بدیم!
 
آخرین ویرایش:
والا نمیدونم قضیه ش رو میدونید یا نه ولی کامیا اصلا دلش نمیخواست که DMC فرانچایز بشه و میخواست همین طوری که هست، یه بازی تک بمونه واسه همین قشنگ داستان رو بست و همه چی رو تموم کرد ولی کپکام میخواست ادامه ش بده و کامیا هم دیگه از DMC کشید بیرون کلا. (حالا نمیدونم همون موقع ها از کپکام رفت یا بعدترش) فکر کنم از نسخه 2 به بعد همین ایتسونو شروع کرد به ساخت و باقی ماجرا...
این ریبوت میتونست کمک کنه ولی متاسفانه نینجا تئوری دیگه واقعا عرق ملی ش گل کرده بود و زد همه چی رو غربی کرد از اساس. (خودمونی ما، بعضی اوقات واقعا سلیقه غربی مضخرف و مسخره س)
آره میدونم. البته جریان دقیقا به این صورت نبوده. کپکام اصلا به کامیا نگفته میخواد نسخه دو رو بسازه. خود کامیا میگفت یه روز یدفعه ای یکی اومده پیشش و در مورد DMC ازش سوال پرسیده و بعد بهش گفته کارگردان نسخه دومه(ایتسونو نه، کارگردان اولیه DMC2 که گند میزنه به همه چیز)، کامیا میگفت اصلا شوکه شده وقتی این رو شنیده.

جدایی کامیا از کپکام به بسته شدن استدیو Clover (:crying1:) برمیگرده که خب با وجود اینکه چیزی رسما در موردش نگفتن ولی همه اش زیر سر Inafune بوده. کلا این Inafune توی دوران مدیریتش گند زد به کپکام. این ایده غربی شدن هم کار همین بشر بود، مثل چی هم دروغ میگفت! هنوز مصاحبه ای که بعد از DMC4 در مورد نسخه بعدی DMC انجام داد رو یادم نرفته، "Devil May Cry بعدی بر اساس خواسته هواداران ساخته خواهد شد"...... DmC :| :| :|

کلا جدایی Inafune از کپکام یکی از بهترین اتفاقاتی بود که میتونست برای کپکام بیوفته.
توی یه بازی شخصیت محور بیان شخصیت اصلی رو عوض کنن؟:دی مرسی ممنون، نمیخوایم!:دی

برعکس تو من فکر میکنم DMC هنوز خیلی جا برای ادامه دادن داره. مثال میزنم:

اول از همه بازگردوندن ورجیل هست. تو ان تا بازی شخصیت های منفی یا اصلی هزار بار میمیرن و زنده میشن. همین MGS. استاد این قر و فراس! ورجیل هم به راحتی میتونه با یه تریک خاص برگرده. یا بگن نمرده بوده، یا بگن یه شیطان جدید ان رو دوباره احضار کرده و حتی بهش قدرت های بیشتر بدن. یعنی قشنگ راه برای تغییر پایان DMC خیلی زیاده. حتی همین ریبوت! اگه ریبوت رو خود سازنده های ژاپنی میساختن یه چیز خوبی در میومد.

راه حل دوم که بسیار بسیار مورد علاقه من هست اینه که کلا بیان ورجیل رو بزارن شخصیت اصلی! یعنی شخصیت اصلی بشه ورجیل و ماجرای DMC رو از زبون ایشون تعریف کنن. به راحتی هم میشه تهش یه تکنیک کوچولو بزنن و آخر داستان رو عوض کنن. مثلا ورجیل شکست بخوره بمیره، بعد یکی بهش یه قدرتی بده که برمیگرده به گذشته و آینده رو عوض میکنه و ... از این جور مزخرفات!:دی در کل اینکه یه DMC بازی کنیم که توش شخصیت اصلی ورجیل هست و توش کارای شیطانی میکنی خیلی خیلی حال میده!:دی

کلا بنظرم راه برای ادامه دادن DMC خیلی زیاده! نیرو هم میگم خودش شخصیت بدی نبود، اما چون پرداخت افتضاحی داشت از دست رفت. در کل هم اصلا ایده تغییر شخصیت رو نیستم.
بهرحال اگه قرار باشه DMC رو به عنوان یه سری بزرگ ادامه بدن(RE، FF و...) باید یه جایی اون رو از دانته جدا کنند :دی حالا الان نه، 2-3 نسخه دیگه :دی

در مورد ایده هات هم اولی رو بعید میدونم خیلی جواب بده. کلا بعد از جریانات DMC3 من دلیل زیادی برای Antagonist موندن ورجیل نمیبینم. توی همون DMC3 هم باز ورجیل Villain و شخصیت منفی حساب نمیشد، فقط راهی که برای رسیدن به قدرت انتخاب کرده بود خطرناک بود، وگرنه اینکه بخوای مثل پدرت قوی بشی چیز اشتباهی نیست. البته همونطوری که گفتم الان دیگه ورجیل نباید دلیلی برای دنبال قدرت رفتن داشته باشه. توی نسخه سوم ورجیل میخواست با بدست آوردن قدرت شبیه اسپاردا بشه، ولی خب آخر بازی دانته بهش ثابت کرد که اشتباه میکنه و نمیتونه با قوی شدن اسپاردا بشه. همین که ورجیل قبل از اون مبارزه آخرشون نتونست جواب حرفای دانته "(میخوای با اون همه قدرت چکار کنی، هاه؟ هرچقدر هم سعی کنی نمیتونی مثل پدر بشی)" رو بده نشون میداد که متوجه اشتباه بودن راهش شده ولی خب بخاطر غرورش ترجیه داد بجای گوش دادن به برادرش با اون مبارزه کنه که با شکست خوردنش از دانته کاملا بیهوده بودن کاراش معلوم شد.

بعد از اون مبارزه آخر کلا میشد تغییر رو توی ورجیل دید. دیگه حرفی از قدرت نمیزد، شمشیر اسپاردا رو ول کرد و توی دنیای شیطونا موند. کلا هدف ورجیل شبیه شدن به اسپاردا بود که خب اول نسخه سوم فکر میکرد با قوی شدن میتونه به این هدف برسه ولی آخر بازی فهمید اشتباه میکرده. البته هنوز میخواد مثل اسپاردا بشه (موندنش توی دنیای شیطونا و مبارزه با مانداس دقیقا بخاطر همین خواسته اش بود) ولی خب حداقل دیگه الان میدونه که قدرت راهش نیست.

بخاطر همین میگم ورجیل دلیل خاصی برای Villain بودن نداره. البته از یه لحاظ میشه اون رو برای یه مدت کوتاهی(در حد یه نسخه) دشمن دانته کرد.......حسادت. ورجیل با تمام وجود اسپاردا رو تحسین میکنه و همیشه خودش رو به آب و آتیش میزنه تا مثل اون بشه ولی همه اش شکست میخوره. در حالی که دانته که زیاد به اسپاردا اهمیت نمیده دقیقا پا جای پای اون گذاشته و به همون چیزی تبدیل شده که ورجیل آرزوش رو داره. ورجیل نتونست به اندازه اسپاردا قوی بشه، در حالی که دانته تونست. ورجیل از دشمن اسپاردا یعنی مانداس شکست خورد، در حالی که دانته اون رو شکست داد. ورجیل با بازکردن دروازه شیطونا انسانها رو توی خطر قرار داد، در حالی که دانته مثل اسپاردا دروازه رو بست تا از انسان ها محافظت کنه.

کلا از این نظر میشه ورجیل رو برای یه مدت کوتاه شخصیت منفی کرد ولی خب نمیشه زیاد جریان رو کش داد چون بهرحال با وجود نیرو، ورجیل مسائل مهمتری داره که باید بهشون برسه :دی

البته از اون ایده دومت حمایت میشه :shrewd::d

آره نیرو تا قبل از اینکه این مسخره بازیه Kyrie (آخه اینم شد اسم تو رو خدا :| ) شروع بشه شخصیت باحالی بود، تیکه انداختنش به Berial و کل کلش با Agnus قشنگ بودن :دی یا اونجا که از گلوریا خجالت کشید :)) حتی از Taunt هاش معلوم بود که مثل عموش دیوونه است :دی فقط حیف که وقتی جریانات عشقولی شروع شد گند خورد به شخصیتش :| امیدوارم توی نسخه بعدی کلا این دخترک رو نشون ندن (یا در حد یه دقیقه توی کات سین ابتدایی باشه) تا دوباره اون شخصیت باحال نیرو رو ببینیم.

ولی خب بخوایم برگردیم سر موضوع اصلی، همونطوری که گفتم بهرحال اگر میخوان سری رو ادامه بدن باید از یه جایی کم کم شروع کنند به فاصله دادن دانته از داستان. چه بخواد یه شخصیت جدید باشه یا نیرو یا ورجیل یا اصلا خود اسپاردای اعظم، بهرحال باید در کنار دانته دست کم یکی دوتا شخصیت اصلی تپل دیگه برای سری ردیف کنند تا بتونند داستان رو با اونا جلو ببرن.
 
آخرین ویرایش:
خب پادکست جدید کپکام با محوریت DMC4SE منتشر شده که میتونید از اینجا دانلودش کنید: http://static.capcom.com/unity/podcast/03272015.mp3

در مورد ورجیل:
- مکانیزم "تمرکز" مثل یه Super Bar با بی نقص بازی کردن پلیر پر میشه.
- با پر شدنش یه افکت به حرکات ورجیل اضافه میشه و ضرباتش قویتر میشن.
- موقعی که بتونید اون رو کامل پر کنید امکان استفاده از یه Super Move رو بدست میارید. (احتمالا همون حرکت پایانی ورجیل توی تریلره)

در مورد تریش:
- حرکاتش توی MvC3 رو داره.
- میتونه از تله استفاده کنه.
- توانایی مبارزه با دستای خالی رو داره.

کلی:
- میشه هر کدوم از شخصیت ها رو از همون ابتدای کار انتخاب کرد.
- تمامی شخصیت ها توی Bloody Palace قابل بازی هستند.

احتمالا سوتی بوده:
- ظاهرا Greg گفته که ورجیل با نیرو مبارزه میکنه ولی به احتمال خیلی خیلی زیاد سوتی داده و منظورش از نیرو، دانته بوده.

اینا رو فعلا از توی Gaf برداشتم پس تا زمانی که خودم Podcast رو نشنیدم و از درست بودنشون مطمئن نشدم توی پست اول نمیزارمشون.
 
به هیچ وجه!
yahoo_4.gif

حتی منی که ورجیل فن هستم، میگم دانته حتما باید حضور داشته باشه. به خاطر یه تغییر قیافه (DmC)، بازی رو ترکوندن. دیگه فکر کن کلا حذفش کنن
yahoo_4.gif
حمله میکنن ایتسونو و کپکام رو با هم آتش میزنن
yahoo_4.gif


کل همین دانته سبک HnS رو تعریف کرده و به جلو میبره. گیم پلی با درجه آزادی که به بینهایت میل میکنه و چیزی که در بقیه شخصیت ها نمیبینیم (حتی ورجیل). جدا از اینکه هیچ شخصیتی نمیتونه جای دانته رو بگیره و حرکت بسیار احمقانه ای هم هست، از نظر بعد داستانی هم نا سلامتی دانته مغازه Devil May Cry رو میچرخونه
yahoo_4.gif
میتونه توی n تا داستان حضور داشته باشه
yahoo_4.gif


نه علی اصلا حرف حذف کردن دانته رو نزن که به پروفایلت حمله میکنم
yahoo_4.gif

البته علی من نظر این علی خائن رو اینطوری برداشت میکنم که بازی خیلی گسترش پیدا کنه و عین RE بشه :دی یعنی همونطور که اونجا یه شماره لیانه یه ، شماره کریس ، یه شماره کلیر و ... اینجا هم همش دانته نباشه و هر شماره بیان روی یه داستان مجزا کار کنن تا هم کل سری از این بلاتکلیفی داستانی در بیاد هم تمرکز روی پیش بردن یه داستان مجزا بهتره و از شر پلات هول های چسبوندن کل کرکترها به همدیگه و کلیت داستان خلاص میشن :دی یه سری کرکترها مثل ورجیل پتانسیل خفنی توی گیم پلی دارن ، این وسط ممکنه یه سری کرکتر هم خلق بشن که در حد دانته پتانسیل از خودشون ول بدن :دی

در مورد تریش:
- حرکاتش توی MvC3 رو داره.
- میتونه از تله استفاده کنه.
- توانایی مبارزه با دستای خالی رو داره.

دقیقاً وقتی گفتن تریش فقط با شمشیر اسپاردا مبارزه میکنه ناخودآگاه فکرم رفت طرف همین MvC3 :دی ضربات و حرکاتش که اونجا عالی بود پس قطعاً توی بازی هم کولاکیه :دی میریم برای زرد کردن صفحه ی تلویزیون :دی
 
آخرین ویرایش:
البته علی من نظر این علی خائن رو اینطوری برداشت میکنم که بازی خیلی گسترش پیدا کنه و عین RE بشه :دی یعنی همونطور که اونجا یه شماره لیانه یه ، شماره کریس ، یه شماره کلیر و ... اینجا هم همش دانته نباشه و هر شماره بیان روی یه داستان مجزا کار کنن تا هم کل سری از این بلاتکلیفی داستانی در بیاد هم تمرکز روی پیش بردن یه داستان مجزا بهتره و از شر پلات هول های چسبوندن کل کرکترها به همدیگه و کلیت داستان خلاص میشن :دی



دقیقاً وقتی گفتن تریش فقط با شمشیر اسپاردا مبارزه میکنه ناخودآگاه فکرم رفت طرف همین MvC3 :دی ضربات و حرکاتش که اونجا عالی بود پس قطعاً توی بازی هم کولاکیه :دی میریم برای زرد کردن صفحه ی تلویزیون :دی
آره دقیقا منظورم همینه :دی توی پست قبلی هم RE رو مثال زدم تا بهتر بتونم منظورم رو برسونم :دی لازم نیست دانته برای همیشه کنار بره، فقط کافیه تمرکز داستانی یکم بیشتر بین شخصیت ها پخش بشه. دقیقا مثل سری RE :دی
 
استقبال میشه!
حداقل به خاطر تروفی هاش میشه یک بار دیگه سمتش رفت ولی آچیومنتهایی که رو 360 داشت واقعا کمر شکن بودن :d
بعضی گیمر ها واقعا فراتر از یک گیمر هستن! 3-4 سال پیش فیلم ضبط شده ی این بازی رو که یک شخصی داشت انجامش می داد رو به طور کامل از اول تا آخر بازی داشتم و اونطرف بدون خوردن حتی یک ضربه روی سختترین درجه بازی رو تموم کرد!
تکرار میکنم سختترین درجه بدون حتی خوردن یک ضربه!!:|
دی ام سی بازها می دونن سختترین درجه ی این بازی چیه!!

Hell & Hell ...

some challenges should not be accepted:d
 
اقا علی دانته ای که گریه نمیکنه و نباید بکنه ( :دی ) یک جای حرفش منطقی ـه !

ببینید شماره اول کلا همونطور که بچه ها هم گفتن یه خطن بطلانی بود واسه ادامه داستان که با رفتن کامیا و افتضاح شماره دوم مشخص شد چرا اصلا بازی روی همون تک شماره بودن بسته شده ! اکثریتمون اینجا DMC رو زدیم کم و بیش و تو زمان خودش یه گیم واقعا منحصر بفرد بود ، فکر نمیکنم کسی اینجا باشه که بازی رو اون موقع ها زده باشه و از شخصیت پردازی بینظیر دانته و شوخیاش تا گیم پلی خاصش و گرافیک نسبتا تاریک و سردش که یه حس شیطانی به ادم میداد چیزی یادش نباشه و سن و سالی هم نداشتیم موقع عرضه بازی !

اما از اونور بعد این وقایع برمیگردیم سر شماره سوم و بازگشت دانته و سری DMC بین همه و مهمتر " محبوب تر " کردن شخصیت ورجیل . اگه ریزتر بهش نگاه کنیم با وجود کنترل دانته تو شماره سوم خیلی جاها ناخوداگاه همش ف5کرمون سمت ورجیل بود و اینکه کی باهاش رو به رو میشیم و کی نمیشیم ! کپکام کاملا نشون داد که بازی پتانسیل اینکه شخصیت دیگه ای محور باشه و دانته رو از دید و تمرکزش بیرون بکشه رو داره .

و شماره چهارم هم میاد نرو رو معرفی میکنه که واقعا پتانسیل بالایی داشت اما با شخصیت پردازی نچندان خوب در کلیت بازی و پیش زمینه تقریبا صفر زد نابود کرد این کرکتر رو . اما ورجیل همین الان پتانسیلش از فوق العاده هم یه چی اونورتره :دی همونطور که علی گفت ورجیل اساسا یه Villain نیست ، صرفا راهش رو اشتباه انتخاب کرده و داستان های زیادی هم میتونه برای بازگو کردن از دید خودش داشته باشه ، جایی که ما همش بر اساس روایت دانته و داستانش ، ورجیل رو قضاوت میکردیم ! و خب خود اسپاردا که بدون شک میشه یه 3 گانه ازش ساخت ( با اغراق البته :دی )

اما مطمئنا حذف دانته گند میزنه به سری ! خدایی این DmC اگه خود دانته رو داشت خیلی چیزا عوض میشد . :|
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or