آره خب (به نسبت 30 فریم بر ثانیه) تغییر خیلی زیادی ایجاد میکنه و روونتر هم اجرا میشه که خب باحاله. به عنوان اولین و بزرگترین نکته، Turbo Mode (بخشی که بازی در آن 20% سریعتر اجرا میشود) یکی از مزایای 60 فریم بودن بازیه. ما (قبلا) اون رو توی 30 فریم امتحان کردیم ولی فریم های خیلی زیادی از دست دادیم، مثلا فریم های حمله زیادی از دست میرفتن پس مطمئنا نمیتونستیم اون رو توی بازی (نسخه اولیه DmC) قرار بدیم، کلا قرار دادن همچین چیزی روی کنسول های نسل قبلی ممکن نبود. پس خب این نسل با 60 فریم بر ثانیه میتونیم این بخش رو به بازی اضافه کنیم که خیلی خوبه.
وقتی ما داشتیم DmC رو میساختیم، میخواستیم گیم پلی یکم (برای گیمرای عادی) دوستانه تر باشه، البته نه اینکه بخوایم خیلی هم آسونش کنیم. ولی خب ما با چیزایی مثل تایمینگ Parry (برگردوندن ضربه حریف) سر و کله میزدیم. مثلا اول نسخه Animated(بر اساس مدت زمان اجرای انیمیشن حرکت، قابلیت Parry وجود داشت) اون رو تست کردیم و اون رو در اختیار بازیکن ها قرار دادیم. وقتی اونا امتحانش کردن، گفتن بیش از اندازه آسونه و میتونند همیشه اون رو انجام بدن. بعد مثلا ما اون رو تنها یه فریم کوتاهتر میکردیم و خب Parry کردن به یه کار غیر ممکن تبدیل میشد. شاید به چشم نیاد ولی بعضی وقتا همون یه فریم میتونه به اندازه زمین تا آسمون تفاوت ایجاد کنه. ولی خب وقتی 60 فریم رو داشته باشی دو برابر حالت قبل فریم در اختیارته و خب میتونی دقیقا همون نقطه مورد نیاز که (برای طراحی حرکت) بدرد میخوره و قبلا بهش دسترسی نداشتی رو بین فریم ها پیدا کنی.
علاوه بر توضیحات بالا Rahni در مورد بخش های جدید اضافه شده به DmC DE مثل Gods Must Die, Hardcore Mode و Must Style نیز توضیحاتی داد و بیان کرد که هدف از طراحی آنها ایجاد چالش های جدید برای گیمر های علاقه مند به بازی و خصوصا هواداران سری کلاسیک بوده که پیشتر از آسانی بیش از اندازه نسخه اولیه DmC گله مند بوده اند.
خانم Tucker همچنین در مورد بخش Bloody Palace جدیدی که به صورت انحصاری برای ورجیل طراحی شده گفت:
بعضی از هوادارا میپرسیدن چرا ورجیل رو توی Bloody Palace دانته نزاشتید؟ و خب دلیلش اینه که این دو شخصیت از پایه با همدیگه فرق دارند. دانته نقاط ضعف و قدرت خودش رو داره و ورجیل هم همینطوره. و خب باید با طراحی موقیعت خاص بر اساس هر شخصیت بازی رو بالانس و در عین حال جذاب نگه داشت. در واقع ورجیل لیاقت مراحل خاص خودش رو داشت که کاملا با (نقاط قوت و ضعف) اون هماهنگ باشند. و خب آره ما Bloody Palace ورجیل رو 60 مرحله ای طراحی کردیم، پس آره به بزرگی BP دانته نیست ولی خب این تصمیمیه که خودمون گرفتیم. در واقع ما تعداد مراحل زیادی با موج دشمنهای متفاوتی امتحان کردیم ولی خب نهایتا به نظرمون 60 مرحله بهترین گزینه برای BP ورجیل به نظر میومد. تمام دشمن های DLC ورجیل و همینطور Boss Fight اون در BP وجود دارن و همینطور 3 تا مرحله مخصوص هم بینابین مراحل وجود دارند تا یکم شرایط رو عوض کنند.
لینک دانلود مصاحبه کامل با کیفیت 480p
DmCE امروز در تاریخ 10 ام مارچ برای کنسول های X1 و PS4 عرضه شده و میتوانید هم اکنون نسخه فیزیکی یا دیجیتالی آن را با قیمت 40$ خریداری کنید. در ادامه میتوانید لانچ تریلر این عنوان رو نیز دریافت کنید که در انتهای آن سورپرایزی جالب از دیگر عنوان معرفی شده از این سری یعنی Devil May Cry 4 Special Edition وجود دارد.
آخرین ویرایش: