Devil May Cry 4 Special Edition

6vmhlnxkptlcba8pe06f.jpg


خب با توجه به وسعت اطلاعات ریز و درشتی که از بازی منتشر شده و مطمئنا توی ماههای پیش رو منتشر میشه، و همینطور موفقیت تاپیک های قبلی (MGSV , Tekken 7) تصمیم گرفتم یه تاپیک کلی هم برای Devil May Cry 4 Special Edition بزنم تا منبعی باشه برای دسترسی به تمامی اطلاعات مربوط به این عنوان. ناگفته مشخصه که تاپیک با انتشار یا کشف اطلاعات جدید (از استریم و تریلر ها) به روز میشه پس توصیه میکنم هر چندوقت یکبار چکش کنید.

بازم نگفته مشخصه که هدف کلی تاپیک بحث و گفتگو در مورد بازی و اخبار اونه پس گذاشتن خبر، بحث در مورد اخبار، تریلرها، نکات ریز و درشت اطلاعات و غیره کاملا آزاده. این تاپیک مال من یا شخص خاصی نیست و برای همه هوادارای DMC و کاربرای سایته.

بخاطر دسترسی بهتر و آسونتر به اطلاعات تصمیم گرفتم تا به صورت بخش بخش اونا رو قرار بدم.

shxglgmkhx8a46hl7ovj.png


  • Vergil برای اولین بار در DMC4 حضور داشته و قابل بازی خواهد بود.
  • Trish برای اولین بار در DMC4 قابل بازی خواهد بود
  • Lady برای اولین بار در سری Devil May Cry قابل بازی خواهد بود.
  • هر یک از شخصیت های جدید (Lady, Trish, Vergil) یک Cutscene آغازین و یک Cutscene پایانی کاملا جدید خواهند داشت.
  • بازی به صورت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • درجه سختی Legendary Dark Knight که پیشتر در انحصار PC بود در این نسخه حضور خواهد داشت.
  • Turbo Mode از نسخه PC بازگشته است و در بازی حضور دارد.
  • گیم پلی و ساختار کلی بازی دچار تغییرات و بهبود هایی شده است. (ممکنه شامل نحوه چینش مراحل بازی هم باشه، ولی هنوز چیزی به صورت رسمی در این مورد اعلام نکردن)
  • لباس های جدید بسیاری در بازی برای شخصیت ها وجود خواهد داشت. در صورت انتخاب، این لباس ها حتی در Cutscene های بازی هم نمایش داده خواهند شد.
  • قابلیت Auto Save به بازی اضافه شده و پس از هر مرحله بازی به صورت خودکار اطلاعات شما را ذخیره خواهد کرد.
  • میزان Red Orb و Proud Souls های بدست آمده برای خرید Item و Upgrade ها افزایش یافته است.
  • تمامی شخصیت های بازی در بخش Bloody Palace نیز قابل بازی خواهند بود.


fzt5llppyb66plz8hib9.png




  • Vergil Mode: در این بخش بازیکنان میتوانند با شخصیت ورجیل تمامی مراحل(هم بخش های نیرو و هم بخش های دانته) موجود در DMC4 را بازی کنند
  • Trish - Lady Mode: این بخش که همانند Vergil Mode از همان ابتدای کار فعال است به بازیکنان اجازه میدهد تا مراحل Nero را با Lady و مراحل Dante را با Trish بازی کنند.
  • Nero -Dante Mode: حالت عادی مراحل DMC4.
  • Legendary Dark Knight: تعداد دشمنان در این بخش چندین برابر خواهد شد به طوری که امکان دارد بازیکن خود را در مقابل 30 یا 40 دشمن ببیند.
  • Turbo Mode: این Mode کلاسیک سرعت بازی را 20% افزایش میدهد.


iuhzt8poulhdfe78kzlo.png


pl2llgq0kvowy5tqw0vq.png

در این نسخه پایه اصلی شخصیت ورجیل از روی حضور قبلیش در DMC3SE برداشته شده پس وی سه سلاح قبلی خود یعنی Beowolf, Yamato و Force Edge را خواهد داشت، اما با اضافه کردن بخش هایی از ورجیل DmC سعی شده تا کاملترین و بهترین حالت این شخصیت برای DMC4SE طراحی بشه. علاوه بر اون درDMC4SE برای اولین بار مکانیزم Concentration (تمرکز) با الهام گیری از سبک شمشیرزنی ورجیل (iaijutsu) طراحی شده است. مکانیزم "تمرکز" به این صورت عمل خواهد کرد که هرچه بازیکن با آرامش بیشتر و بدون اشتباه با ورجیل مبارزه کند، حملات وی نیز قویتر خواهد شد. در کنار این قابلیت، Grim Trick که به ورجیل اجازه تلپورت با کمک شمشیر های احضار شونده خود را میدهد نیز بازگشته تا وی گیم پلی و اکشنی کاملا متفاوت نسبت به دانته و نیرو ارائه دهد.
d0fyrc7hewc1i1y5qme5.png


با فعال کردن Devil Trigger به شیطون تبدیل شده و قدرت شیطانی درونیتون رو بیدار کنید. ورجیل با توجه به سلاحی که در دست داره به حالت های شیطانی متفاوتی تبدیل میشه. در هر حالتی که باشه با فعال کردن DT ضربات ورجیل قویتر و شکل و شمایل اون تغییر میکنند.

Beowulf Devil Trigger
حالت شیطانی ورجیل موقع استفاده از Beowulf


ewjunc3gvvh0k3git70c.png


حرکت Lunar Phase در حالت DT


اجرای Lunar Phase در وضعیت DT به این حرکت سرعت بیشتری میده و علاوه بر اون بعد از ضربه پایانی دو ضربه لگد دیگه به پایان اون اضافه میکنند. ورژن DT ایه Lunar Phase 2 دارای سرعت، ضربات و قدرت بیشتری خواهد بود.

Devil Trigger معمولی
DT به ورجیل قدرت و سرعت بیشتری میده و باعث پر شدن انرژی اون میشه
9ddwwu23gswmuijgvrj9.png


حرکت Stinger در حالت DT

حرکت Stinger در حالت DT قدرت بیشتری داشته و ضرباتی بیشتری به دشمن وارد میکنه. Stinger 2 در حالت DT حتی از حالت قبلی هم قدرت و شدت بیشتری داشته و باعث میشه بتونید مسافت بیشتری رو طی کنید.

فعال کردن Devil Trigger
DT بار با ضربه زدن و خوردن ورجیل پر میشه. وقتی که 3 بخش از بار DT پر شده باشه شما میتونید DT رو فعال کنید. در حالت DT ورجیل قویتر و سریعتره و میتونی انرژی از دست رفته اش رو بدست بیاره.


yvqwnlcrbwny3tte1t8p.png


ورجیل از سبک شمشیر زنیی بر اساس iaido استفاده میکنه که به درصد بالایی از سلحشوری و دلاوری بدنی احتیاج داره. با افزایش تمرکزش، ورجیل میتونه از سلاح ها و امکاناتش به صورت بهتری استفاده و حرکات قوی تری اجرا کنه.

انرژی تمرکز
انرژی بار آبی رنگی که در بالا و سمت چپ تصویر میبینید انرژی تمرکز ورجیله.با بیشتر شدن این انرژی بار قدرت ضربات ورجیل هم افزایش پیدا میکنند.
b7704ikweyi68v0mefij.png


افزایش انرژی بار
ورجیل میتونه با ضربه زدن به دشمن و جاخالی دادن ضربات اونها انرژی بار تمرکز رو پر کنه.

کاهش انرژی بار
ضربه خوردن از دشمن یا فرار کردن میتونه باعث کم شدن انرژی بار بشه. علاوه بر اون برخورد نکردن ضربه های شما به دشمن هم باعث کم شدن انرژی بار بشه پس باید هنگام مبارزه با ورجیل به بهترین صورت ممکن از ضرباتتون استفاده کنید.

تمرکز Level 0
ورجیل در ضعیفترین حالت خودش. همینطوری کورکورانه حمله نکنید. سعی کنید اول از همه انرژی تمرکزتون رو پر کنید


تمرکز Level 1
حالت استاندارد ورجیل، سعی کنید از این سطح پایینتر نیاید.


تمرکز Level Max
قویترین حالت ورجیل. در این سطح ضربات ورجیل قدرت و بُرد بسیار بالایی خواهند داشت. حرکاتی وجود دارند که تنها میشه در این سطح اجراشون کرد پس برای دسترسی به قویترین تکنیک های ورجیل باید سعی کنید تا به این سطح برسید.


plbuqvg7jctodp18hsww.png

Yamato شمشیری برای جدا کردن انسان ها و شیاطین
این شمشیر شیطانی با ظاهری ژاپنی که توسط پدر ورجیل یعنی اسپاردا به اون داده شده و قابلیت این رو داره تا هر چیزی که لمس میکنه رو ببره.

چند ضربه های Yamato

ساده ترین کمبوی ورجیل که سه حالت مختلف داره. از آخرین حالت اون برای تیکه تیکه کردن دشمن با بیشمار برش فوق العاده سریع استفاده کنید و نهایتا با یک ضربه نابود کننده کار دشمن رو بسازید.

Judgment Cut

با سرعت کور کننده ای شمشیر خود را از خلاف در آورده و دشمن را در گردبادی از برش های کشنده اسیر کنید.

w38wxbow59577qbozess.png

Beowulf سلاحی برای مبارزه نزدیک که از شیطانی با همین نام بدست آمده است.
این ست پوششی پا و دست از قدرت نور و نیرویی نابود کننده بهرمنده است.

چند ضربه های Beowulf

کمبوی اول Beowulf با دو ضربه چرخشی پا تمام میشود در حالی که کمبوی دوم آن دشمن را در بارانی از لگدهای برق آسا اسیر خواهد کرد.

Lunar Phase

این ضربه چرخشی شما را به دشمن نزدیک کرده و با یک لگد بسیار محکم به پایان میرسد.

t90ibsthouzsuw7wi5nk.png

Force Edge
یادگاریی دیگر از پدر ورجیل، اسپاردا!

این سلاح شیطانی قدرت اسپاردا رو به صورت مهر شده درون خودش داره. همین الانش هم قدرت زیادی داره، ولی هنوز پتانسیل نهاییش شناسایی نشده.
Stinger

با سرعتی بالا سیخی درون دشمن فرو کرده و اونها رو به دور دست ها پرتاب کنید.

Round Trip

Force Edge را به سمت دشمن پرتاب کنید. نه تنها شمشیر شما با حالتی گردباد مانند به دشمنان شما آسیب میرساند بلکه آنها رو نیز به شما نزدیکتر خواهد کرد.

tlhzsy7am044z55h9234.png

Summon Swords
کلید دستیابی به پتانسیل نهایی ورجیل استفاده درست و به موقع از شمشیر های احضار شونده است.

درست شده با قدرت شیطانی، این شمشیر ها میتوانند از راه دور به دشمن آسیب برسانند و همچنین نقش نشانه هایی را برای تلپورت کردن ورجیل ایجاد بازی کنند.

Air Trick

هدف خود را با یک شمشیر نشانه گذاری کرده و سپس با حرکاتی بسیار سریع خود را به او برسانید. از چندین شمشیر احضار شونده برای جابجایی سریع بین دشمنان متفاوت استفاده کنید.

Spiral Swords

یک حلقه از شمشیر های احضار شونده دور خود ایجاد کرده تا نقش سپر را برایتان ایفا کنند.
m64xomz2bc1rmrztr49i.png

برخلاف شخصیت های قبلی هنگام بازی کردن با تریش متوجه خواهید شد که او بجای تعویض سلاح های مختلف از شمشیر Sparda به صورت های گوناگون استفاده کرده که بازی کردن با این شخصیت تنها با استفاده از چندین دکمه را امکان پذیر میکند. این موضوع باعث میشود که تریش نیز شیوه و استایلی کاملا متفاوت نسبت به باقی شخصیت های حاضر در بازی ارائه دهد.

ظاهرا در این نسخه تریش همانند حضور قبلیش در MvC3 علاوه بر توانایی استفاده از شمشیر Sparda، قابلیت مبارزه با دستان خالی و همچین قرار دادن تله در محیط را نیز دارد.

  • حرکاتش Hitbox های بزرگی دارن و بیشتر برای کنترل جمعیت هستند.
  • دکمه مثلث برای ضربات بدون سلاح (همراه با افکت برق) و دایره برای ضربات Sparda ـست.
  • Pandora و کلت هاش رو داره.
  • Round Trip دشمنا رو سرجاشون نگه میداره.
  • یه Super Move داره که یه جور Auto Combo ـه.
  • Divekick تریش یه افکت برق از خودش بجا میزاره که میتونه دشمنا رو توی خودش اسیر کنه.
  • برای اجرای لیزز/اشعه Pandora به DT احتیاج دارید (از DT کم میشه)

zfb1qrnsj8ttr907nenr.png

Lady که قرار است برای اولین بار در سری DMC قابل بازی باشد، شیوه مبارزه ای را ارائه میدهد که از پایه تفاوت بسیار زیادی با سایر شخصیت های Devil May Cry خواهد داشت. Lady با تمرکز بر روی سلاح های گرم و مبارزه از راه دور نوع جدیدی از مبارزات و اکشن را در DMC4SE به نمایش خواهد گذاشت.

-Pistol، Shotgun و Kalina Ann رو به عنوان سلاح داره.
-تنها سلاح برد کم و اصطلاحا Melee ـی که داره Kalina Ann هست.
-حرکتی که بعد از حرکت Gunslinger اجرا میشه خودکاره.
-Double Jump رو در واقع با موشک انجام میده.
-بجای DT، حرکت پرت کردن نارنجک در سرتاسر اتاق/محیط رو داره.
-سیستم Exceed که نیرو توی نسخه 4 معرفی کرد برای Lady هم وجود داره، اینکه دقیقا به چه صورت عمل میکنه هنوز معلوم نیست.
-"قفل کردن + جهت عقب + پرش" باعث جاخالی و پرتاب نارنجک به صورت همزمان میشه.

t5d3g3qm6opuaah9y4an.png


  • دوتا از دیالوگ های دوقولو ها(دانته و ورجیل) در تریلر کاملا یکسان هستند.
  • به گفته سایت کپکام کات سین ابتدایی ورجیل مربوط به قبل از جریانات DMC3 و سالها پیشتر از آمدن دانته به Fortuna City و وقایع DMC4 میباشد.
  • دیالوگ های دانته و نیرو در اولین رویاروییشان متفاوت به نظر میاید و نیرو یک دیالوگ کاملا جدید را در تریلر میگوید که پیشتر در بازی وجود نداشت.
  • با وجود توضیحات کپکام در مورد عدم تعویض سلاح توسط تریش، در تریلر منتشر شده وی از Pandora نیز استفاده میکند.
  • در تریلر ورجیل یک Super Move مختص DT اجرا میکند که پیش از این در هیچ یکی از نسخه های قبلی از وی آن را ندیده بودیم.
  • ورجیل و تریش هر دو از حرکت Lunar Phase در هوا استفاده میکنند.
  • در تریلر Lady از توانایی هایی چون Two Some Time، Shotgun Stinger و Charged Shot استفاده میکند. وی همچنین علاوه بر شات گان و کلت هایش به نظر میاید Kalinna Ann نسخه سوم را نیز به همراه دارد.
  • DMC4SE قرار است در ماه E3 عرضه شود. پیشتر DMC3SE نیز همین وضعیت را داشت و در آن زمان چندین هفته قبل از عرضه بازی DMC4 در همان E3 معرفی شد. حال DMC4SE نیز دقیقا در همان شرایط قرار گرفته است.
  • Sprint الان دیگه به صورت دستی قابل اجراست و به نظر میاد با دوبار زدن جهت به یک سمت بشه اون رو فعال کرد.
  • متاسفانه هنوز برای Rank بالا گرفتن توی مراحل باید Orb پیدا کرد.
  • هنوز مینی کات سین هایی که بسته شدن و باز شدن یه بخش رو نشون میدن توی بازی حضور دارن.
  • Concentration بار وقتی خارج از مبارزه باشی (خصوصا موقع دویدن) به سرعت کم میشه و اگر هم ضربه بخوری بخشی از اون رو از دست میدی.
  • همونطوری که گفتم ورجیل فوق العاده سریعه. تلپورت، Summon Swords ها، حتی اون محافظی که دور خودش ایجاد میکنه همشون خیلی خیلی سریعتر از ورجیل DMC3 و DmC هستند.
  • Dimension Slash خیلی خیلی قویه، خصوصا وقتی جلوی تعداد زیادی از دشمنا استفاده بشه. همونطوری که دیدید کلا درجه سختی LDK برای ورجیل مثل جوک میمونه.
  • Rapid Slash بر اساس DmC طراحی شده، یعنی بعد از تموم شدن حرکت ورجیل 180 درجه میچرخه و روش به طرف دشمن میکنه.
  • در مورد Rapid Slash به نظر میاد اگر توی حالت DT باشید ورجیل سه بار پست سر هم اون رو اجرا میکنه.
  • Judgement Cut یه ورژن هوایی هم داره.
  • ورجیل میتونه با Force Edge از تکنیک Million Stab استفاده کنه.
  • حرکت Drive مانندی که ورجیل با Force Edge استفاده میکنه هم به نسبت Drive عادی خیلی خیلی سریعتره.
  • Upper Slash با Yamato هم Hit Box خیلی بزرگی داره و میتونه علاوه بر دشمن روبرو دشمنای کناری ورجیل رو هم به هوا بفرسته (البته بخاطر کیفیت ویدئو درست معلوم نیست که موقع اجرای این حرکت DT رو فعال کرده یا نه چون اصولا فعال کردن DT باعث تغییر Hit Box حرکات میشه.) همچنین اینبار میشه Upper Slash به صورت آنی اجرا کرد.
  • Kick 13 از Gilgamesh به حرکات Beowulf ورجیل اضافه شده، هرچند با این تفاوت که مثل سایر حرکات ورجیل Kick 13 هم سریعتر از ورژنیه که دانته داره. همچنین در حالت DT اگر Kick 13 رو اجرا کنید ضرباتتون با Rising Sun تموم میشه (برای Lunar Phase هم همین قضیه صدق میکنه.)
  • به نظر میاد ورجیل یه Taunt جدید داره که توی اون به نشونه مسخره کردن دشمنش یکی از Summon Sword ها رو با دو تا از انگشتاش میچرخونه.
  • Sword Storm (همون بارون شمشیرها که من و احسان در موردش حرف میزدیم) به نظر میاد یکی از حرکات دنباله ای برای Spiral Swords (وقتی شمشیرها مثل سپر دور ورجیل میچرخن) باشه.
  • به نظر میاد یکی از کمبوهای عادی ورجیل با Judgment Cut تموم میشه (این رو مطمئن نیستم)
  • بحث Judgment Cut شد، به نظر میاد برخلاف دانته، ورجیل میتونه به صورت آنی از این حرکت استفاده کنه.
  • وقتی دشمن رو علامت گذاری کنید، برای مدت زمان خیلی زیادی علامت(شمشیر) روشون میمونه. حدس میزنند که اون حرکات دیوونه کننده تلپورت و آسیب رسوندن ورجیل به تعدادی زیادی از دشمنا توی DT با علامت گذاری اونا رابطه داشته باشه ولی خب زیاد در این مورد هم مطمئن نیستم.
  • حرکت دانته توی DMC3 با Agni & Rudra رو یادتونه که دوتا شمشیر رو توی دستش میگرفت و در حال دویدن همینطوری به دو طرف ضربه میزد؟ آره الان ورجیل با Force Edge و Yamato اینکار رو میکنه با این تفاوت که تعداد ضرباتی که میزنه خیلی خیلی بیشتر از دانته است و برای پایان کار هم یه ضربه چرخشی/هوایی با Yamato میزنه و از اون بالا Force Edge رو سر دشمن خراب میشه.
  • Million Slash که با Yamato اجر میشه باعث ایستادن ورجیل سرجاش میشه و Hitbox خیلی بزرگی هم داره (باز معلوم نبود توی DT این حرکت رو اجرا میکرد یا به صورت عادی)
  • Teleport عادی و زمینی توی بازی وجود داره.
  • Slash های هوایی ورجیل با Yamato تغییر کردن و بجای 2 تا ضربه الان ورجیل توی هوا 3 ضربه با یاماتو میزنه.
  • Super Move ورجیل (آخرین حرکت توی تریلر رسمی بازی و همون Gif اولیی که چند پست قبلتر گذاشتم) به نظر میاد به Concentration بالا و در عین حال فعال بودن DT احتیاج داره. برای فعال کردنش باید به صورت شارژی عمل کرد، موقعی که ورجیل داره این حرکت رو شارژ میکنه افکت خیلی قشنگ باد رو میتونیم دورش ببینیم که داره خلاف جهت ورجیل میوزه و قدرت بالاش رو نشون میده. بعد از اجرا هم ورجیل توی کل صفحه تلپورت میکنه و Slash میزنه و بعد از تموم شدن حرکت همه دشمنا تا وقتی ورجیل Yamato رو توی غلافش نذاشته ثابت میمونند و به محض اینکه یاماتو تو غلاف رفت Damage وارد میشه و احتمالا میمیرند.
  • Stinger هوایی هم توی بازی وجود داره که خیلی خیلی سریعتر از Stinger عادیه.
  • در مورد اون Super Move ورجیل که توی گیم پلی دیدیم همه رو باهاش کشت، اسمش Judgment Cut End ـه و برای اجراش باید هم توی حالت DT باشید و هم Concentration Gauge ـتون توی بالاترین سطح باشه.



zk3hdtm90fwvestjlt8q.png


  • DMC4SE قرار است برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه شود
  • تاریخ عرضه بازی در ژاپن برای کنسول ها 18 June و برای کامپیوتر های شخصی نیز 24 June خواهد بود.
  • هنور تاریخ عرضه بازی در سایر نقاط دنیا مشخص نشده است.
  • نسخه ژاپنی بازی قرار است با قیمت 4490 ین عرضه شود که کمتر از قیمت معمول بازی ها در ژاپن میباشد پس احتمالا قیمت بازی موقع عرضه 40$ خواهد بود.
  • بازی قرار است در ژاپن به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود ولی متاسفانه به گفته کپکام در سایر نقاط دنیا بازی تنها به صورت دیجیتالی و از طریق شبکه های PSN, XBL و Steam قابل دسترسی است.
  • نسخه های فیزیکی First Print (اولیه) در ژاپن دارای کدی برای دانلود دو لباس "گلوریا" برای تریش و "لباس نسخه سوم" برای لیدی خواهند بود.
  • تاريخ عرضه بازي در ساير نقاط دنيا براي هر سه پلتفرم 23 June ميباشد.
  • قيمت نسخه غربي بازي تنها 25$ خواهد بود. افرادي كه بازي را پيش خريد كنند دو كاستوم فوق الذكر تريش و ليدي را نيز دريافت خواهند كرد.



mp18i7jfz7mr5pkixhj2.png



9u3ag5cj37gb9rhjya03.jpg

Announcement Trailer
720p 30fps
1080p 60fps

knwsvihz2t98jy5a0drm.png

Devil May Cry 4 Special Edition - CTS: Vergil's Gameplay
720p
---

46540057669468241601.jpg


(9Minutes of Vergil Action in Devil May Cry 4: Special Edition| 1080 (60fps) | 720 (60fps
------
Lady & Trish New Gameplay | Gameplay#1 | Gameplay#2


Devil May Cry 4 Special Edition
Vergil gameplay [GamerSyde]

1080p 60fps

66v11y0mtnj82jyd0tuu.jpg

Devil May Cry 4 - Special Edition - Notre preview vidéo
480p
|| 720p

Devil May Cry 4 Special Edition
Gameplay Trailer

720p 60fps || 1080p 60fps


1m1y_159.png



720p | حجم : 1.17GB

1.JPG

Devil May Cry 4 Special Edition - Lady Combat Introduction
720p 60fps || 1080p 60fps
696awyntd6osrhggbjbb.png







5aw1vkkdaraeyvfrbirb.png





mlpvnu28dn0dhh7plt7u.png



3b7jfq1wx1qoifsumaaz.png







تاپیک با انتشار تصاویر، تریلرها و اطلاعات جدید به روز خواهد شد!
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
آقا يه سوال؟ چرا بازي تكراري نميشه؟ اينقدر رفتمش آمارش از دستم در رفته:d

از درجه سختي‌ها فقط Dunte Must Die مونده كه فعلا تا مرحله 13 رفتمش و بعدشم Hell Or Hell. ولي هنوزم كه هنوزه بازيش برام جذابه.

البته به نظرم اين درجه دانته بايد بميرد را حتما پيشنهاد ميكنم با ورجيل بريد، كمبوها و ضرباتش واقعا عاليه و مهم‌تر از همه سرعتنش هستش. چون سر مبارزه با باس‌ها خيلي كاراييش از بقيه شخصيت ها بهتره. اگه هم حرفمو قبول نداريد كافيه تو درجه دانته بايد بميرد برسيد به باس پيرمرده و اون موقع اگه ورجيل نباشه، كل خاندان مياد جلو چشاتون:d چون اين پيرمرده همش جا به جا ميشه و سريع سپرشو دوباره فعال ميكنه، ولي ورجيل چون سرعتش بالا هستش ميشه خيلي راحت شكستش داد

فقط يه انتقاد هم دارم. كاشكي اين قابليت Auto Save را يا اصلا اضافه نميكردن يا بهتر از اين طراحيش ميكردن. رسما نه تنها هيچ فرقي با قسمت اصلي نداره، بلكه به نظرم بدتر هم شده.

تنها فرقش با قسمت اصلي اينه كه اگه تا وسط هر مرحله بري و بميري ديگه از اول مرحله شروع نميكنه. ولي تمامي آيتم‌هايي كه قبل از مرگ استفاده كردي را حساب ميكنه و يعني وقتي دوباره مرحله را شروع ميكنيد آيتم‌هايي كه استفاده شده ديگه وجود نداره. چون من يادم مياد تو نسخه اصلي چنين چيزي در كار نبود

Devil May Cry همیشه همینطوری بوده. اگه از یه آیتم استفاده کردی دیگه اون آیتم رفته، حتی اگه بمیری و باز دوباره از چک پوینت قبلیش برگردی بازم بازی آیتمت رو استفاده شده حساب میکنه :D

در مورد DMD هم به نظرم نیرو بهترین کرکتر برای این درجه سختیه :D الان با ورجیل یکم کار آسونتر شده ولی بالانس ترین کرکتر برای این درجه سختی (و کلا تمام درجات سختی بازی) نیرو ـه. Charge Shot Level 3 ـش پوست دشمنا رو در میاره :D
 

AMIR DRAKE

کاربر سایت
Mar 27, 2011
883
Devil May Cry همیشه همینطوری بوده. اگه از یه آیتم استفاده کردی دیگه اون آیتم رفته، حتی اگه بمیری و باز دوباره از چک پوینت قبلیش برگردی بازم بازی آیتمت رو استفاده شده حساب میکنه :D

در مورد DMD هم به نظرم نیرو بهترین کرکتر برای این درجه سختیه :D الان با ورجیل یکم کار آسونتر شده ولی بالانس ترین کرکتر برای این درجه سختی (و کلا تمام درجات سختی بازی) نیرو ـه. Charge Shot Level 3 ـش پوست دشمنا رو در میاره :D

آخه من يادم مياد تو نسخه چهارمش هر چي را كه استفاده ميكردم بعد از مرگمم دوباره بودن. شايدم با همين DmC قاطي كردمش:d

البته من مشكل اصليم بخاطر اين سيو خودكارش هستش كه عملا هيچ فرقي با قبل نداره و بازي حتي گزينه Continue هم نداره. و براي من اين سوال پيش اومده كه اصلا بود نبودش چه فرقي نداره.

آره منم باهات موافقم كلا نرو از لحاظ مبارزات عملكرد بهتري داره، ولي به نظرم ورجيل براي مبارزه با باس‌هاش كاملا بهتره. بخصوص سر مبارزه با پيرمرده كه اسمشو يادم رفته.

امروزم با هر بيچارگي بود دانته بايد بميرد را تموم كردم و حالا با شيطاني بي نهايت دارم جهنم و جهنمشو ميرم. فقط كاشكي شيطاني بي نهايتشو براي همه شخصيت ها آزاد ميكرد، نه فقط با اون شخصيتي كه رو درجه دانته بايد بميرد بازي را تموم كردي.
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
DmC رو یادم نمیاد ولی سری اصلی همه نسخه هاش همینطوری بود که میگم. حتی نسخه 4 :D

در مورد سیو هم من به طور کل با این سیستم Mission Based بودن بازی مشکل دارم و امیدوارم توی نسخه بعدی یه تغییر اساسی بهش بدن و مراحل بیشتر حالت پشت سر هم و منسجمانه به خودشون بگیرن تا ماموریتی. یه چیزی مثل Ninja Gaiden 1 :D
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,740
نام
مراد حلیمی
آقا این Dante must die رو تموم کردم Super Vergil باز شد.....عجب چیزی شده:dفکم افتاد
به خاطر همین super virgil میریم که داشته باشیم چند بار انجام دوباره بازی و البته تموم کردن BP:d

.
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
برخلاف علی من باسیستم Mission بازی مشکلی ندارم , یه جورایی به نظرم DMC باید اینجوری باشه :d یه جورایی اگه برش دارن بازیو مدرنیته کردن درواقع , که من همون سیستم Old School بازیو بیشتر دوس دارم :d

ولی اصلا با سیستم آیتمو سوپر کرکتر آبم توو یه جوب نمیره , اصن چه معنی داره بازی H&S آیتم داشته باشه؟ :d تازه آخر میشن هم از ریتینگت کم میکنه اگه آیتم استفاده کرده باشی. سوپر کرکتر هم یکم گیم پلی بازی رو بهم میریزه به نظرم , اصن سیستم گیم پلی اینه که DT محدود باشه (بدبختی هم اینه سوپر کرکترو که باز میکنی دیگه دلت نمیاد کرکتر عادیو برداری :d)
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
برخلاف علی من باسیستم Mission بازی مشکلی ندارم , یه جورایی به نظرم DMC باید اینجوری باشه :d یه جورایی اگه برش دارن بازیو مدرنیته کردن درواقع , که من همون سیستم Old School بازیو بیشتر دوس دارم :d

ولی اصلا با سیستم آیتمو سوپر کرکتر آبم توو یه جوب نمیره , اصن چه معنی داره بازی H&S آیتم داشته باشه؟ :d تازه آخر میشن هم از ریتینگت کم میکنه اگه آیتم استفاده کرده باشی. سوپر کرکتر هم یکم گیم پلی بازی رو بهم میریزه به نظرم , اصن سیستم گیم پلی اینه که DT محدود باشه (بدبختی هم اینه سوپر کرکترو که باز میکنی دیگه دلت نمیاد کرکتر عادیو برداری :d)

مُدرنیزه شدن همیشه چیز بدی نیست :D مثلا دوربین بین DmC و DMC4 رو مقایسه کن. DmC کامل برداشته دوربین رو مدرنیزه و آزاد کرده که خیلی خیلی بهتر از دوربین ثابت و روی اعصاب DMC4 و کلا سری اصلیه. یا مثلا قرار دادن یه منو برای Secret Mission ها توی Main Menu که بازم یه راه مدرنیزه کردن بازی و قابلیت دسترسی به صورت آنی به بخش های مختلف بازیه. به نظرم این سیستم Mission مانند بودن مراحل هم یکی دیگه از بخشهاییه که باید توی سری اصلی تغییر کنه و بجای اینکه مراحل به صورت بخش های گسسته و جدا هم باشن، بهتره به صورت پیوسته و منسجم طراحی بشن. برای آپگرید کردن و سیو بازی هم میشه مثل Ninja Gaiden Black در جاهای مختلف بازی فروشگاه/مجسم هایی رو قرار داد.

در این زمینه هم باهات مخالفم :D اتفاقا برعکس، به نظرم باید آیتم ها و Modifier های بیشتری رو توی بای قرار بدن که هر کدوم تاثیر خاصی رو گیم پلی بزارن :D یه جورایی مثل Bayo که آیتمای مختلف کارای مختلف انجام میدن و تغییراتی توی مبارزات بازی ایجاد میکنند. اون Super Character ها هم صرفا یه چیز فان هستند که بعد از تموم کردن آخرین درجه سختی باز میشن و یه جورایی مثل جایزه بازیکن برای انجام یه کار خیلی خفن میمونند :D من که هیچ ایرادی توشون نمیبینم که بخوام حذفشون کنم، خصوصا که توی رنک پایانی هم اثر منفی میزارن و نمیشه ازشون سو استفاده کرد :D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
مُدرنیزه شدن همیشه چیز بدی نیست :D مثلا دوربین بین DmC و DMC4 رو مقایسه کن. DmC کامل برداشته دوربین رو مدرنیزه و آزاد کرده که خیلی خیلی بهتر از دوربین ثابت و روی اعصاب DMC4 و کلا سری اصلیه. یا مثلا قرار دادن یه منو برای Secret Mission ها توی Main Menu که بازم یه راه مدرنیزه کردن بازی و قابلیت دسترسی به صورت آنی به بخش های مختلف بازیه. به نظرم این سیستم Mission مانند بودن مراحل هم یکی دیگه از بخشهاییه که باید توی سری اصلی تغییر کنه و بجای اینکه مراحل به صورت بخش های گسسته و جدا هم باشن، بهتره به صورت پیوسته و منسجم طراحی بشن. برای آپگرید کردن و سیو بازی هم میشه مثل Ninja Gaiden Black در جاهای مختلف بازی فروشگاه/مجسم هایی رو قرار داد.

در این زمینه هم باهات مخالفم :D اتفاقا برعکس، به نظرم باید آیتم ها و Modifier های بیشتری رو توی بای قرار بدن که هر کدوم تاثیر خاصی رو گیم پلی بزارن :D یه جورایی مثل Bayo که آیتمای مختلف کارای مختلف انجام میدن و تغییراتی توی مبارزات بازی ایجاد میکنند. اون Super Character ها هم صرفا یه چیز فان هستند که بعد از تموم کردن آخرین درجه سختی باز میشن و یه جورایی مثل جایزه بازیکن برای انجام یه کار خیلی خفن میمونند :D من که هیچ ایرادی توشون نمیبینم که بخوام حذفشون کنم، خصوصا که توی رنک پایانی هم اثر منفی میزارن و نمیشه ازشون سو استفاده کرد :D
با عرض سلام و مخالفت :d

نگفتم مدرن شدن بده اتفاقا خیلی جاها هم خوبه ! مثلا همین دوربین DmCرو باهات موافقم چون همیشه سر دوربین سری اصلی اذیت میشدم ولی سر سیستم میشنی بودن دقیقا برعکس‌ (منظورتو میگیرم چرا میگی کل بازیو یکپارچه کنن) دوس دارم مثل سیستم قدیم بمونه. چون DMC اینجوری باید باشه به نظرم و فقط و فقط DMC :d برای مثال همین که سر DMC3 من میرفتم Mission 7 رو دوباره بازی میکردم یا Mission 20 رو , الان توو این سیستم یکپارچه ای که میگی نمیشه اینکارو کرد (اگه بیان یه سیستم Semi-Missionای درست کنن) و کلا این که یه میشن برات خاطره میشه و توو ذهنت میمونه هم خیلی دوس دارم :d

در مورد آیتم اگه بیان یه سری آیتم اضافه کنن که به قول تو تاثیر روو گیم پلی بزاره منم موافقم ولی اینکه آیتم Health و DT باشه واقعا بودنش بی معنیه به نظرم چون درواقع فقط کار راحت کنه و هیچ تاثیری روی گیم پلی نمیزاره /:)

سوپر کرکتر در این حد نگفتم که حذف بشن ولی این وسوسه ای که آدمو میکنه خیلی بده :d لذتم داره بازی کردن باشون ولی لامصب دیگه هیچ چالشی باقی نمیمونه برا بازی :d
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
با عرض سلام و مخالفت :d

نگفتم مدرن شدن بده اتفاقا خیلی جاها هم خوبه ! مثلا همین دوربین DmCرو باهات موافقم چون همیشه سر دوربین سری اصلی اذیت میشدم ولی سر سیستم میشنی بودن دقیقا برعکس‌ (منظورتو میگیرم چرا میگی کل بازیو یکپارچه کنن) دوس دارم مثل سیستم قدیم بمونه. چون DMC اینجوری باید باشه به نظرم و فقط و فقط DMC :d برای مثال همین که سر DMC3 من میرفتم Mission 7 رو دوباره بازی میکردم یا Mission 20 رو , الان توو این سیستم یکپارچه ای که میگی نمیشه اینکارو کرد (اگه بیان یه سیستم Semi-Missionای درست کنن) و کلا این که یه میشن برات خاطره میشه و توو ذهنت میمونه هم خیلی دوس دارم :d

در مورد آیتم اگه بیان یه سری آیتم اضافه کنن که به قول تو تاثیر روو گیم پلی بزاره منم موافقم ولی اینکه آیتم Health و DT باشه واقعا بودنش بی معنیه به نظرم چون درواقع فقط کار راحت کنه و هیچ تاثیری روی گیم پلی نمیزاره /:)

سوپر کرکتر در این حد نگفتم که حذف بشن ولی این وسوسه ای که آدمو میکنه خیلی بده :d لذتم داره بازی کردن باشون ولی لامصب دیگه هیچ چالشی باقی نمیمونه برا بازی :d

بخاطر همین گفتم مثل NGB دیگه :D چون اونجا هم یه سری چپتر بندی وجود داره و میتونی بعدا هر چپتری که دلت خواست رو بازی کنی :D با این تفاوت که هر چپتر به نسبت خیلی طولانیتر از Mission های DMC ـه :D ولی خب فکر کنم در این زمینه سلیقه مون متفاوت باشه و نشه کاریش کرد :D

آیتم Health و DT رو برای من و تو نزاشتن :D اونا رو برای کسایی گذاشتن که نمیخوان زیاد روی بازی وقت بزارن یا تازه اومدن سروقت DMC و هنوز تازه کار به حساب میان :D بازی همینطوریش هم اینقدر سخت هست که خیالا رو میترسونه دیگه وای به حال اون روزی که بخوان این آیتما رو هم بردارن :| فکر کنم بازی از لحاظ فروش با مغز بخوره زمین :D

خب دیگه Super Character وقتی باز میشه که سخت ترین درجه رو تموم کردی پس علنا چالشی باقی نمونده و حالا وقتشه با SC بزنی دشمنا رو بترکونی و حال کنی >:):D
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
بخاطر همین گفتم مثل NGB دیگه :D چون اونجا هم یه سری چپتر بندی وجود داره و میتونی بعدا هر چپتری که دلت خواست رو بازی کنی :D با این تفاوت که هر چپتر به نسبت خیلی طولانیتر از Mission های DMC ـه :D ولی خب فکر کنم در این زمینه سلیقه مون متفاوت باشه و نشه کاریش کرد :D

آیتم Health و DT رو برای من و تو نزاشتن :D اونا رو برای کسایی گذاشتن که نمیخوان زیاد روی بازی وقت بزارن یا تازه اومدن سروقت DMC و هنوز تازه کار به حساب میان :D بازی همینطوریش هم اینقدر سخت هست که خیالا رو میترسونه دیگه وای به حال اون روزی که بخوان این آیتما رو هم بردارن :| فکر کنم بازی از لحاظ فروش با مغز بخوره زمین :D

خب دیگه Super Character وقتی باز میشه که سخت ترین درجه رو تموم کردی پس علنا چالشی باقی نمونده و حالا وقتشه با SC بزنی دشمنا رو بترکونی و حال کنی >:):D

آهان من از NG فقط black رو بازی نکردم نمیدونستم چجوریه :d باز اونجوری خوبه برا من قابل قبوله :d

اینم راس میگی یادم نبود اولین باری که DMC بازی کردم چقد پاره شدم :d یادمه پسر عموم رفته بودم خونشون اولین بار داشت DMC3 بازی میکرد سر Cerberus از دور فقط تیر میزدو جاخالی میداد و جون میخورد :d ینی جوری خودشو به چالش میکشید که بازی از سری Souls سخت تر شده بود خلاصه :d

((برای اینکه اسپم نشه)) من هنوز یه دستم با لیدی تریش نرفتم :d مگه میشه ورجیلو ول کرد؟ :d
 

skate7board

کاربر سایت
May 16, 2015
10

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
دوستان به نظرم ورجیل چیز خاصی نداشت همون 3 بود ولی با نیرو خیلی حال کردم واقعا فوق العادس بخصوص اون موتور شمشیرش . کسی بلده exced کنه؟اون موتور روشن کردنش یه شاهکار میخواد کسی میتونه کمک کنه؟ فک کنم بش میگن instant rev
Trouble Learning Exceed? Here's Your Guide. - Devil May Cry 4 Message Board for PlayStation 3 - GameFAQs

برای Instant Rev باید اول آپگرید Ex-Act/Max-Act رو خریده باشید. بعد از اینکه آپگرید رو خریدید، دقیقا زمان برخورد ضربه -حالا چه دشمن باشه و چه نباشه- (تایمینگش خیلی حساسه و باید کلی تمرین کنید) دکمه L2/LT رو بزنید تا Instant Rev انجام بشه. اگر خیلی دقیق انجامش بدید میتونید Max-Act بگیرید که هر سه خونه رو پر میکنه و اگر تایمینگت کاملا دقیق نباشه Ex-Act رو میگیرید که فقط یه خونه رو پر میکنه.

نکته: اینکار رو روی تمام حرکات شمشیر نیرو (چه به صورت عادی چه به صورت شارژ شده) میشه انجام داد.
 

skate7board

کاربر سایت
May 16, 2015
10
برای Instant Rev باید اول آپگرید Ex-Act/Max-Act رو خریده باشید. بعد از اینکه آپگرید رو خریدید، دقیقا زمان برخورد ضربه -حالا چه دشمن باشه و چه نباشه- (تایمینگش خیلی حساسه و باید کلی تمرین کنید) دکمه L2/LT رو بزنید تا Instant Rev انجام بشه. اگر خیلی دقیق انجامش بدید میتونید Max-Act بگیرید که هر سه خونه رو پر میکنه و اگر تایمینگت کاملا دقیق نباشه Ex-Act رو میگیرید که فقط یه خونه رو پر میکنه.

نکته: اینکار رو روی تمام حرکات شمشیر نیرو (چه به صورت عادی چه به صورت شارژ شده) میشه انجام داد.
بله دقیقا ولی فرض کنیم اگه به یونیت دو سه تا ضربه میزنی اون وقتی باید هر ضربشو invert کنی؟
https://www.youtube.com/watch?v=zTOlC6DwvHw
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بله دقیقا ولی فرض کنیم اگه به یونیت دو سه تا ضربه میزنی اون وقتی باید هر ضربشو invert کنی؟
https://www.youtube.com/watch?v=zTOlC6DwvHw

آره اگه بخواید تمام ضرباتتون به صورت شارژ شده باشن باید پشت سر هم هر ضربه کمبوتون رو Instant Rev کنید. کار خیلی سختیه و خود من هم نمیتونم انجامش بدن ولی با تمرین زیاد شدنیه.
 

skate7board

کاربر سایت
May 16, 2015
10
آره اگه بخواید تمام ضرباتتون به صورت شارژ شده باشن باید پشت سر هم هر ضربه کمبوتون رو Instant Rev کنید. کار خیلی سختیه و خود من هم نمیتونم انجامش بدن ولی با تمرین زیاد شدنیه.

واقعا خوبه به نظرم بهتره بچه ها تست کنن همه یه فیلم اپلود کنیم بزاریم سایت جالب میشه:))
من اولش فکر میکردم باید با جهت و چند تا دکمه این کارو کنی ...
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
واقعا خوبه به نظرم بهتره بچه ها تست کنن همه یه فیلم اپلود کنیم بزاریم سایت جالب میشه:))
من اولش فکر میکردم باید با جهت و چند تا دکمه این کارو کنی ...

نه سیستمش از این نظر که فقط با یه دکمه اجرا میشه ساده است، ولی خب تایمینگش واقعا سخته :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر