Devil May Cry 4 Special Edition

6vmhlnxkptlcba8pe06f.jpg


خب با توجه به وسعت اطلاعات ریز و درشتی که از بازی منتشر شده و مطمئنا توی ماههای پیش رو منتشر میشه، و همینطور موفقیت تاپیک های قبلی (MGSV , Tekken 7) تصمیم گرفتم یه تاپیک کلی هم برای Devil May Cry 4 Special Edition بزنم تا منبعی باشه برای دسترسی به تمامی اطلاعات مربوط به این عنوان. ناگفته مشخصه که تاپیک با انتشار یا کشف اطلاعات جدید (از استریم و تریلر ها) به روز میشه پس توصیه میکنم هر چندوقت یکبار چکش کنید.

بازم نگفته مشخصه که هدف کلی تاپیک بحث و گفتگو در مورد بازی و اخبار اونه پس گذاشتن خبر، بحث در مورد اخبار، تریلرها، نکات ریز و درشت اطلاعات و غیره کاملا آزاده. این تاپیک مال من یا شخص خاصی نیست و برای همه هوادارای DMC و کاربرای سایته.

بخاطر دسترسی بهتر و آسونتر به اطلاعات تصمیم گرفتم تا به صورت بخش بخش اونا رو قرار بدم.

shxglgmkhx8a46hl7ovj.png


  • Vergil برای اولین بار در DMC4 حضور داشته و قابل بازی خواهد بود.
  • Trish برای اولین بار در DMC4 قابل بازی خواهد بود
  • Lady برای اولین بار در سری Devil May Cry قابل بازی خواهد بود.
  • هر یک از شخصیت های جدید (Lady, Trish, Vergil) یک Cutscene آغازین و یک Cutscene پایانی کاملا جدید خواهند داشت.
  • بازی به صورت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • درجه سختی Legendary Dark Knight که پیشتر در انحصار PC بود در این نسخه حضور خواهد داشت.
  • Turbo Mode از نسخه PC بازگشته است و در بازی حضور دارد.
  • گیم پلی و ساختار کلی بازی دچار تغییرات و بهبود هایی شده است. (ممکنه شامل نحوه چینش مراحل بازی هم باشه، ولی هنوز چیزی به صورت رسمی در این مورد اعلام نکردن)
  • لباس های جدید بسیاری در بازی برای شخصیت ها وجود خواهد داشت. در صورت انتخاب، این لباس ها حتی در Cutscene های بازی هم نمایش داده خواهند شد.
  • قابلیت Auto Save به بازی اضافه شده و پس از هر مرحله بازی به صورت خودکار اطلاعات شما را ذخیره خواهد کرد.
  • میزان Red Orb و Proud Souls های بدست آمده برای خرید Item و Upgrade ها افزایش یافته است.
  • تمامی شخصیت های بازی در بخش Bloody Palace نیز قابل بازی خواهند بود.


fzt5llppyb66plz8hib9.png




  • Vergil Mode: در این بخش بازیکنان میتوانند با شخصیت ورجیل تمامی مراحل(هم بخش های نیرو و هم بخش های دانته) موجود در DMC4 را بازی کنند
  • Trish - Lady Mode: این بخش که همانند Vergil Mode از همان ابتدای کار فعال است به بازیکنان اجازه میدهد تا مراحل Nero را با Lady و مراحل Dante را با Trish بازی کنند.
  • Nero -Dante Mode: حالت عادی مراحل DMC4.
  • Legendary Dark Knight: تعداد دشمنان در این بخش چندین برابر خواهد شد به طوری که امکان دارد بازیکن خود را در مقابل 30 یا 40 دشمن ببیند.
  • Turbo Mode: این Mode کلاسیک سرعت بازی را 20% افزایش میدهد.


iuhzt8poulhdfe78kzlo.png


pl2llgq0kvowy5tqw0vq.png

در این نسخه پایه اصلی شخصیت ورجیل از روی حضور قبلیش در DMC3SE برداشته شده پس وی سه سلاح قبلی خود یعنی Beowolf, Yamato و Force Edge را خواهد داشت، اما با اضافه کردن بخش هایی از ورجیل DmC سعی شده تا کاملترین و بهترین حالت این شخصیت برای DMC4SE طراحی بشه. علاوه بر اون درDMC4SE برای اولین بار مکانیزم Concentration (تمرکز) با الهام گیری از سبک شمشیرزنی ورجیل (iaijutsu) طراحی شده است. مکانیزم "تمرکز" به این صورت عمل خواهد کرد که هرچه بازیکن با آرامش بیشتر و بدون اشتباه با ورجیل مبارزه کند، حملات وی نیز قویتر خواهد شد. در کنار این قابلیت، Grim Trick که به ورجیل اجازه تلپورت با کمک شمشیر های احضار شونده خود را میدهد نیز بازگشته تا وی گیم پلی و اکشنی کاملا متفاوت نسبت به دانته و نیرو ارائه دهد.
d0fyrc7hewc1i1y5qme5.png


با فعال کردن Devil Trigger به شیطون تبدیل شده و قدرت شیطانی درونیتون رو بیدار کنید. ورجیل با توجه به سلاحی که در دست داره به حالت های شیطانی متفاوتی تبدیل میشه. در هر حالتی که باشه با فعال کردن DT ضربات ورجیل قویتر و شکل و شمایل اون تغییر میکنند.

Beowulf Devil Trigger
حالت شیطانی ورجیل موقع استفاده از Beowulf


ewjunc3gvvh0k3git70c.png


حرکت Lunar Phase در حالت DT


اجرای Lunar Phase در وضعیت DT به این حرکت سرعت بیشتری میده و علاوه بر اون بعد از ضربه پایانی دو ضربه لگد دیگه به پایان اون اضافه میکنند. ورژن DT ایه Lunar Phase 2 دارای سرعت، ضربات و قدرت بیشتری خواهد بود.

Devil Trigger معمولی
DT به ورجیل قدرت و سرعت بیشتری میده و باعث پر شدن انرژی اون میشه
9ddwwu23gswmuijgvrj9.png


حرکت Stinger در حالت DT

حرکت Stinger در حالت DT قدرت بیشتری داشته و ضرباتی بیشتری به دشمن وارد میکنه. Stinger 2 در حالت DT حتی از حالت قبلی هم قدرت و شدت بیشتری داشته و باعث میشه بتونید مسافت بیشتری رو طی کنید.

فعال کردن Devil Trigger
DT بار با ضربه زدن و خوردن ورجیل پر میشه. وقتی که 3 بخش از بار DT پر شده باشه شما میتونید DT رو فعال کنید. در حالت DT ورجیل قویتر و سریعتره و میتونی انرژی از دست رفته اش رو بدست بیاره.


yvqwnlcrbwny3tte1t8p.png


ورجیل از سبک شمشیر زنیی بر اساس iaido استفاده میکنه که به درصد بالایی از سلحشوری و دلاوری بدنی احتیاج داره. با افزایش تمرکزش، ورجیل میتونه از سلاح ها و امکاناتش به صورت بهتری استفاده و حرکات قوی تری اجرا کنه.

انرژی تمرکز
انرژی بار آبی رنگی که در بالا و سمت چپ تصویر میبینید انرژی تمرکز ورجیله.با بیشتر شدن این انرژی بار قدرت ضربات ورجیل هم افزایش پیدا میکنند.
b7704ikweyi68v0mefij.png


افزایش انرژی بار
ورجیل میتونه با ضربه زدن به دشمن و جاخالی دادن ضربات اونها انرژی بار تمرکز رو پر کنه.

کاهش انرژی بار
ضربه خوردن از دشمن یا فرار کردن میتونه باعث کم شدن انرژی بار بشه. علاوه بر اون برخورد نکردن ضربه های شما به دشمن هم باعث کم شدن انرژی بار بشه پس باید هنگام مبارزه با ورجیل به بهترین صورت ممکن از ضرباتتون استفاده کنید.

تمرکز Level 0
ورجیل در ضعیفترین حالت خودش. همینطوری کورکورانه حمله نکنید. سعی کنید اول از همه انرژی تمرکزتون رو پر کنید


تمرکز Level 1
حالت استاندارد ورجیل، سعی کنید از این سطح پایینتر نیاید.


تمرکز Level Max
قویترین حالت ورجیل. در این سطح ضربات ورجیل قدرت و بُرد بسیار بالایی خواهند داشت. حرکاتی وجود دارند که تنها میشه در این سطح اجراشون کرد پس برای دسترسی به قویترین تکنیک های ورجیل باید سعی کنید تا به این سطح برسید.


plbuqvg7jctodp18hsww.png

Yamato شمشیری برای جدا کردن انسان ها و شیاطین
این شمشیر شیطانی با ظاهری ژاپنی که توسط پدر ورجیل یعنی اسپاردا به اون داده شده و قابلیت این رو داره تا هر چیزی که لمس میکنه رو ببره.

چند ضربه های Yamato

ساده ترین کمبوی ورجیل که سه حالت مختلف داره. از آخرین حالت اون برای تیکه تیکه کردن دشمن با بیشمار برش فوق العاده سریع استفاده کنید و نهایتا با یک ضربه نابود کننده کار دشمن رو بسازید.

Judgment Cut

با سرعت کور کننده ای شمشیر خود را از خلاف در آورده و دشمن را در گردبادی از برش های کشنده اسیر کنید.

w38wxbow59577qbozess.png

Beowulf سلاحی برای مبارزه نزدیک که از شیطانی با همین نام بدست آمده است.
این ست پوششی پا و دست از قدرت نور و نیرویی نابود کننده بهرمنده است.

چند ضربه های Beowulf

کمبوی اول Beowulf با دو ضربه چرخشی پا تمام میشود در حالی که کمبوی دوم آن دشمن را در بارانی از لگدهای برق آسا اسیر خواهد کرد.

Lunar Phase

این ضربه چرخشی شما را به دشمن نزدیک کرده و با یک لگد بسیار محکم به پایان میرسد.

t90ibsthouzsuw7wi5nk.png

Force Edge
یادگاریی دیگر از پدر ورجیل، اسپاردا!

این سلاح شیطانی قدرت اسپاردا رو به صورت مهر شده درون خودش داره. همین الانش هم قدرت زیادی داره، ولی هنوز پتانسیل نهاییش شناسایی نشده.
Stinger

با سرعتی بالا سیخی درون دشمن فرو کرده و اونها رو به دور دست ها پرتاب کنید.

Round Trip

Force Edge را به سمت دشمن پرتاب کنید. نه تنها شمشیر شما با حالتی گردباد مانند به دشمنان شما آسیب میرساند بلکه آنها رو نیز به شما نزدیکتر خواهد کرد.

tlhzsy7am044z55h9234.png

Summon Swords
کلید دستیابی به پتانسیل نهایی ورجیل استفاده درست و به موقع از شمشیر های احضار شونده است.

درست شده با قدرت شیطانی، این شمشیر ها میتوانند از راه دور به دشمن آسیب برسانند و همچنین نقش نشانه هایی را برای تلپورت کردن ورجیل ایجاد بازی کنند.

Air Trick

هدف خود را با یک شمشیر نشانه گذاری کرده و سپس با حرکاتی بسیار سریع خود را به او برسانید. از چندین شمشیر احضار شونده برای جابجایی سریع بین دشمنان متفاوت استفاده کنید.

Spiral Swords

یک حلقه از شمشیر های احضار شونده دور خود ایجاد کرده تا نقش سپر را برایتان ایفا کنند.
m64xomz2bc1rmrztr49i.png

برخلاف شخصیت های قبلی هنگام بازی کردن با تریش متوجه خواهید شد که او بجای تعویض سلاح های مختلف از شمشیر Sparda به صورت های گوناگون استفاده کرده که بازی کردن با این شخصیت تنها با استفاده از چندین دکمه را امکان پذیر میکند. این موضوع باعث میشود که تریش نیز شیوه و استایلی کاملا متفاوت نسبت به باقی شخصیت های حاضر در بازی ارائه دهد.

ظاهرا در این نسخه تریش همانند حضور قبلیش در MvC3 علاوه بر توانایی استفاده از شمشیر Sparda، قابلیت مبارزه با دستان خالی و همچین قرار دادن تله در محیط را نیز دارد.

  • حرکاتش Hitbox های بزرگی دارن و بیشتر برای کنترل جمعیت هستند.
  • دکمه مثلث برای ضربات بدون سلاح (همراه با افکت برق) و دایره برای ضربات Sparda ـست.
  • Pandora و کلت هاش رو داره.
  • Round Trip دشمنا رو سرجاشون نگه میداره.
  • یه Super Move داره که یه جور Auto Combo ـه.
  • Divekick تریش یه افکت برق از خودش بجا میزاره که میتونه دشمنا رو توی خودش اسیر کنه.
  • برای اجرای لیزز/اشعه Pandora به DT احتیاج دارید (از DT کم میشه)

zfb1qrnsj8ttr907nenr.png

Lady که قرار است برای اولین بار در سری DMC قابل بازی باشد، شیوه مبارزه ای را ارائه میدهد که از پایه تفاوت بسیار زیادی با سایر شخصیت های Devil May Cry خواهد داشت. Lady با تمرکز بر روی سلاح های گرم و مبارزه از راه دور نوع جدیدی از مبارزات و اکشن را در DMC4SE به نمایش خواهد گذاشت.

-Pistol، Shotgun و Kalina Ann رو به عنوان سلاح داره.
-تنها سلاح برد کم و اصطلاحا Melee ـی که داره Kalina Ann هست.
-حرکتی که بعد از حرکت Gunslinger اجرا میشه خودکاره.
-Double Jump رو در واقع با موشک انجام میده.
-بجای DT، حرکت پرت کردن نارنجک در سرتاسر اتاق/محیط رو داره.
-سیستم Exceed که نیرو توی نسخه 4 معرفی کرد برای Lady هم وجود داره، اینکه دقیقا به چه صورت عمل میکنه هنوز معلوم نیست.
-"قفل کردن + جهت عقب + پرش" باعث جاخالی و پرتاب نارنجک به صورت همزمان میشه.

t5d3g3qm6opuaah9y4an.png


  • دوتا از دیالوگ های دوقولو ها(دانته و ورجیل) در تریلر کاملا یکسان هستند.
  • به گفته سایت کپکام کات سین ابتدایی ورجیل مربوط به قبل از جریانات DMC3 و سالها پیشتر از آمدن دانته به Fortuna City و وقایع DMC4 میباشد.
  • دیالوگ های دانته و نیرو در اولین رویاروییشان متفاوت به نظر میاید و نیرو یک دیالوگ کاملا جدید را در تریلر میگوید که پیشتر در بازی وجود نداشت.
  • با وجود توضیحات کپکام در مورد عدم تعویض سلاح توسط تریش، در تریلر منتشر شده وی از Pandora نیز استفاده میکند.
  • در تریلر ورجیل یک Super Move مختص DT اجرا میکند که پیش از این در هیچ یکی از نسخه های قبلی از وی آن را ندیده بودیم.
  • ورجیل و تریش هر دو از حرکت Lunar Phase در هوا استفاده میکنند.
  • در تریلر Lady از توانایی هایی چون Two Some Time، Shotgun Stinger و Charged Shot استفاده میکند. وی همچنین علاوه بر شات گان و کلت هایش به نظر میاید Kalinna Ann نسخه سوم را نیز به همراه دارد.
  • DMC4SE قرار است در ماه E3 عرضه شود. پیشتر DMC3SE نیز همین وضعیت را داشت و در آن زمان چندین هفته قبل از عرضه بازی DMC4 در همان E3 معرفی شد. حال DMC4SE نیز دقیقا در همان شرایط قرار گرفته است.
  • Sprint الان دیگه به صورت دستی قابل اجراست و به نظر میاد با دوبار زدن جهت به یک سمت بشه اون رو فعال کرد.
  • متاسفانه هنوز برای Rank بالا گرفتن توی مراحل باید Orb پیدا کرد.
  • هنوز مینی کات سین هایی که بسته شدن و باز شدن یه بخش رو نشون میدن توی بازی حضور دارن.
  • Concentration بار وقتی خارج از مبارزه باشی (خصوصا موقع دویدن) به سرعت کم میشه و اگر هم ضربه بخوری بخشی از اون رو از دست میدی.
  • همونطوری که گفتم ورجیل فوق العاده سریعه. تلپورت، Summon Swords ها، حتی اون محافظی که دور خودش ایجاد میکنه همشون خیلی خیلی سریعتر از ورجیل DMC3 و DmC هستند.
  • Dimension Slash خیلی خیلی قویه، خصوصا وقتی جلوی تعداد زیادی از دشمنا استفاده بشه. همونطوری که دیدید کلا درجه سختی LDK برای ورجیل مثل جوک میمونه.
  • Rapid Slash بر اساس DmC طراحی شده، یعنی بعد از تموم شدن حرکت ورجیل 180 درجه میچرخه و روش به طرف دشمن میکنه.
  • در مورد Rapid Slash به نظر میاد اگر توی حالت DT باشید ورجیل سه بار پست سر هم اون رو اجرا میکنه.
  • Judgement Cut یه ورژن هوایی هم داره.
  • ورجیل میتونه با Force Edge از تکنیک Million Stab استفاده کنه.
  • حرکت Drive مانندی که ورجیل با Force Edge استفاده میکنه هم به نسبت Drive عادی خیلی خیلی سریعتره.
  • Upper Slash با Yamato هم Hit Box خیلی بزرگی داره و میتونه علاوه بر دشمن روبرو دشمنای کناری ورجیل رو هم به هوا بفرسته (البته بخاطر کیفیت ویدئو درست معلوم نیست که موقع اجرای این حرکت DT رو فعال کرده یا نه چون اصولا فعال کردن DT باعث تغییر Hit Box حرکات میشه.) همچنین اینبار میشه Upper Slash به صورت آنی اجرا کرد.
  • Kick 13 از Gilgamesh به حرکات Beowulf ورجیل اضافه شده، هرچند با این تفاوت که مثل سایر حرکات ورجیل Kick 13 هم سریعتر از ورژنیه که دانته داره. همچنین در حالت DT اگر Kick 13 رو اجرا کنید ضرباتتون با Rising Sun تموم میشه (برای Lunar Phase هم همین قضیه صدق میکنه.)
  • به نظر میاد ورجیل یه Taunt جدید داره که توی اون به نشونه مسخره کردن دشمنش یکی از Summon Sword ها رو با دو تا از انگشتاش میچرخونه.
  • Sword Storm (همون بارون شمشیرها که من و احسان در موردش حرف میزدیم) به نظر میاد یکی از حرکات دنباله ای برای Spiral Swords (وقتی شمشیرها مثل سپر دور ورجیل میچرخن) باشه.
  • به نظر میاد یکی از کمبوهای عادی ورجیل با Judgment Cut تموم میشه (این رو مطمئن نیستم)
  • بحث Judgment Cut شد، به نظر میاد برخلاف دانته، ورجیل میتونه به صورت آنی از این حرکت استفاده کنه.
  • وقتی دشمن رو علامت گذاری کنید، برای مدت زمان خیلی زیادی علامت(شمشیر) روشون میمونه. حدس میزنند که اون حرکات دیوونه کننده تلپورت و آسیب رسوندن ورجیل به تعدادی زیادی از دشمنا توی DT با علامت گذاری اونا رابطه داشته باشه ولی خب زیاد در این مورد هم مطمئن نیستم.
  • حرکت دانته توی DMC3 با Agni & Rudra رو یادتونه که دوتا شمشیر رو توی دستش میگرفت و در حال دویدن همینطوری به دو طرف ضربه میزد؟ آره الان ورجیل با Force Edge و Yamato اینکار رو میکنه با این تفاوت که تعداد ضرباتی که میزنه خیلی خیلی بیشتر از دانته است و برای پایان کار هم یه ضربه چرخشی/هوایی با Yamato میزنه و از اون بالا Force Edge رو سر دشمن خراب میشه.
  • Million Slash که با Yamato اجر میشه باعث ایستادن ورجیل سرجاش میشه و Hitbox خیلی بزرگی هم داره (باز معلوم نبود توی DT این حرکت رو اجرا میکرد یا به صورت عادی)
  • Teleport عادی و زمینی توی بازی وجود داره.
  • Slash های هوایی ورجیل با Yamato تغییر کردن و بجای 2 تا ضربه الان ورجیل توی هوا 3 ضربه با یاماتو میزنه.
  • Super Move ورجیل (آخرین حرکت توی تریلر رسمی بازی و همون Gif اولیی که چند پست قبلتر گذاشتم) به نظر میاد به Concentration بالا و در عین حال فعال بودن DT احتیاج داره. برای فعال کردنش باید به صورت شارژی عمل کرد، موقعی که ورجیل داره این حرکت رو شارژ میکنه افکت خیلی قشنگ باد رو میتونیم دورش ببینیم که داره خلاف جهت ورجیل میوزه و قدرت بالاش رو نشون میده. بعد از اجرا هم ورجیل توی کل صفحه تلپورت میکنه و Slash میزنه و بعد از تموم شدن حرکت همه دشمنا تا وقتی ورجیل Yamato رو توی غلافش نذاشته ثابت میمونند و به محض اینکه یاماتو تو غلاف رفت Damage وارد میشه و احتمالا میمیرند.
  • Stinger هوایی هم توی بازی وجود داره که خیلی خیلی سریعتر از Stinger عادیه.
  • در مورد اون Super Move ورجیل که توی گیم پلی دیدیم همه رو باهاش کشت، اسمش Judgment Cut End ـه و برای اجراش باید هم توی حالت DT باشید و هم Concentration Gauge ـتون توی بالاترین سطح باشه.



zk3hdtm90fwvestjlt8q.png


  • DMC4SE قرار است برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه شود
  • تاریخ عرضه بازی در ژاپن برای کنسول ها 18 June و برای کامپیوتر های شخصی نیز 24 June خواهد بود.
  • هنور تاریخ عرضه بازی در سایر نقاط دنیا مشخص نشده است.
  • نسخه ژاپنی بازی قرار است با قیمت 4490 ین عرضه شود که کمتر از قیمت معمول بازی ها در ژاپن میباشد پس احتمالا قیمت بازی موقع عرضه 40$ خواهد بود.
  • بازی قرار است در ژاپن به دو صورت فیزیکی و دیجیتالی عرضه شود ولی متاسفانه به گفته کپکام در سایر نقاط دنیا بازی تنها به صورت دیجیتالی و از طریق شبکه های PSN, XBL و Steam قابل دسترسی است.
  • نسخه های فیزیکی First Print (اولیه) در ژاپن دارای کدی برای دانلود دو لباس "گلوریا" برای تریش و "لباس نسخه سوم" برای لیدی خواهند بود.
  • تاريخ عرضه بازي در ساير نقاط دنيا براي هر سه پلتفرم 23 June ميباشد.
  • قيمت نسخه غربي بازي تنها 25$ خواهد بود. افرادي كه بازي را پيش خريد كنند دو كاستوم فوق الذكر تريش و ليدي را نيز دريافت خواهند كرد.



mp18i7jfz7mr5pkixhj2.png



9u3ag5cj37gb9rhjya03.jpg

Announcement Trailer
720p 30fps
1080p 60fps

knwsvihz2t98jy5a0drm.png

Devil May Cry 4 Special Edition - CTS: Vergil's Gameplay
720p
---

46540057669468241601.jpg


(9Minutes of Vergil Action in Devil May Cry 4: Special Edition| 1080 (60fps) | 720 (60fps
------
Lady & Trish New Gameplay | Gameplay#1 | Gameplay#2


Devil May Cry 4 Special Edition
Vergil gameplay [GamerSyde]

1080p 60fps

66v11y0mtnj82jyd0tuu.jpg

Devil May Cry 4 - Special Edition - Notre preview vidéo
480p
|| 720p

Devil May Cry 4 Special Edition
Gameplay Trailer

720p 60fps || 1080p 60fps


1m1y_159.png



720p | حجم : 1.17GB

1.JPG

Devil May Cry 4 Special Edition - Lady Combat Introduction
720p 60fps || 1080p 60fps
696awyntd6osrhggbjbb.png








5aw1vkkdaraeyvfrbirb.png





mlpvnu28dn0dhh7plt7u.png



3b7jfq1wx1qoifsumaaz.png







تاپیک با انتشار تصاویر، تریلرها و اطلاعات جدید به روز خواهد شد!
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: The Nostalgic Gamer
اینا مگه مدل ورجیل رو جدید نساختن؟ چرا یه چیز بهتر نساختن پس؟ امضای بالایی خیلی داغونه:|(از لحاظ تکنیکی)

عکس امضام رو من از روی تریلر گرفتم برای همین زیاد خوب در نیومده. اینجا بهتر مدلش پیداست:
0daged53y6p134imr5ei.png

ولی خب یه نکته رو هم باید در نظر داشته باشیم، درسته که از اول برای ورجیل مدل سازی کردن ولی خب بازی هنوز داره از یه انجین نسل قبلی استفاده میکنه و نمیشه ازش توقع گرافیک نسل هشتی داشت. برای دیدن مدل فوق خفن و فک برانداز از شخصیتا باید منتظر DMC5 باشیم.
 
به نظر میاد اینجا میشه حتی چندتا شمشیر توی چندتا دشمن مختلف گذاشت و بین اونا هم تلپورت کرد که یه جور تکامل برای سیستم DmC به حساب میاد. برای کمبو هم باز این سیستم میتونه Up رو پوشش بده، فقط قبلش باید یه شمشیر توی بدن دشمن کار گذاشته باشی :d​


اینکه چند تا شمشیر بزاری بینشون تلپورت کنی میشه گفت نشونه ای از همون Trick کلاسیک باشه. چون "چجوری میشه انتخاب کرد که به کدوم دشمن تلپورت کرد؟" جواب: "همون سیستم کلاسیک" :d البته امیدوارم #:-s

درمورد Up میشه گفت /:) ولی بازم اون Up کلاسیک نمیشه , چون اگه دشمن رو زمین باشه ورجیلم روو زمین که جواب نمیده اگه جفت هوا باشن بازم جواب نمیده :d فقط درصورتی جواب میده که دشمن هوا باشه ورجیل روو زمین که اونم متفاوته :d یه چیز دیگه ام هس اونم اینه که من برای یه سری پلتفورمینگای DMC3 در نبود Air Hike از Trick Up ورجیل استفاده میکردم که توو سیستم جدید نمیشه :d

پ.ن: چقد سختگیرم من :d
پ.ن۲: واقعا لذت میبرم درباره ی گیم پلی ورجیل بحث کنم :bighug:
 


اینکه چند تا شمشیر بزاری بینشون تلپورت کنی میشه گفت نشونه ای از همون Trick کلاسیک باشه. چون "چجوری میشه انتخاب کرد که به کدوم دشمن تلپورت کرد؟" جواب: "همون سیستم کلاسیک" :d البته امیدوارم #:-s

درمورد Up میشه گفت /:) ولی بازم اون Up کلاسیک نمیشه , چون اگه دشمن رو زمین باشه ورجیلم روو زمین که جواب نمیده اگه جفت هوا باشن بازم جواب نمیده :d فقط درصورتی جواب میده که دشمن هوا باشه ورجیل روو زمین که اونم متفاوته :d یه چیز دیگه ام هس اونم اینه که من برای یه سری پلتفورمینگای DMC3 در نبود Air Hike از Trick Up ورجیل استفاده میکردم که توو سیستم جدید نمیشه :d

پ.ن: چقد سختگیرم من :d
پ.ن۲: واقعا لذت میبرم درباره ی گیم پلی ورجیل بحث کنم :bighug:

متوجه نشدم منظورت چیه :دی یکم بیشتر اون خط اول رو توضیح میدی؟ یعنی بگو ببینم به نظرت چجوی میشه بین اینکه به کدوم دشمن تلپورت کنی انتخاب کرد؟ :دی

خب دیگه باید اول خودت دشمن رو بفرستی روی هوا بعد بهش تلپورت کنی :-" Down هم همینطوری میشه فقط باید خودت اول توی هوا باشی (یه چیزایی میگما :-" نه بیاییم روی زمین Down بزنیم :-" ) و یه شمشیر هم توی دشمنی که روی زمین هست داشته باشی، بعد میتونی خیلی راحت Down رو اجرای کنی :bighug::-" ولی خب نه، خارج از شوخی هنوز دقیق نمیدونیم چطوری سیستم رو توی بازی طراحی کردن و ممکنه یه جورایی Down و Up رو هم توش جا داده باشن :دی ولی خب اگرم نبود من زیاد باهاش مشکل ندارم :-" :دی

پ.ن: کلا همین که بعد از مدتها میشه در مورد گیم پلی DMC با یکی حرف زد خودش خیلی لذت بخشه :bighug:
 
متوجه نشدم منظورت چیه :دی یکم بیشتر اون خط اول رو توضیح میدی؟ یعنی بگو ببینم به نظرت چجوی میشه بین اینکه به کدوم دشمن تلپورت کنی انتخاب کرد؟ :دی

خب دیگه باید اول خودت دشمن رو بفرستی روی هوا بعد بهش تلپورت کنی :-" Down هم همینطوری میشه فقط باید خودت اول توی هوا باشی (یه چیزایی میگما :-" نه بیاییم روی زمین Down بزنیم :-" ) و یه شمشیر هم توی دشمنی که روی زمین هست داشته باشی، بعد میتونی خیلی راحت Down رو اجرای کنی :bighug::-" ولی خب نه، خارج از شوخی هنوز دقیق نمیدونیم چطوری سیستم رو توی بازی طراحی کردن و ممکنه یه جورایی Down و Up رو هم توش جا داده باشن :دی ولی خب اگرم نبود من زیاد باهاش مشکل ندارم :-" :دی

پ.ن: کلا همین که بعد از مدتها میشه در مورد گیم پلی DMC با یکی حرف زد خودش خیلی لذت بخشه :bighug:

خیلی سادس با این سیستم اگه شمشیر روی سه تا دشمن گداشته باشی قاعدتا نمیشه با زدن دکمه به صورت رندوم بپره روو یکدومشون پس باید سیستم Lock On Target باشه که این خودش میتونه توش سیستم کلاسیک باشه و Up و Downو ساپورت کنه :d البته از یه نظرای مسخره میشه چون میشه همون سیستم کلاسیک با چالش بیشتر (استفاده از شمشیرا :|:d)

با این چیزی که گفتی ترجیح میدم از Up و Down استفاده نکنم :d ولی آره هنوز کامل توضیح ندادن باید ببینیم توو لایو استریم چطوریه استایل ورجیل.

ج.پ.ن: Same here buddy :bighug:
 
خیلی سادس با این سیستم اگه شمشیر روی سه تا دشمن گداشته باشی قاعدتا نمیشه با زدن دکمه به صورت رندوم بپره روو یکدومشون پس باید سیستم Lock On Target باشه که این خودش میتونه توش سیستم کلاسیک باشه و Up و Downو ساپورت کنه :d البته از یه نظرای مسخره میشه چون میشه همون سیستم کلاسیک با چالش بیشتر (استفاده از شمشیرا :|:d)

با این چیزی که گفتی ترجیح میدم از Up و Down استفاده نکنم :d ولی آره هنوز کامل توضیح ندادن باید ببینیم توو لایو استریم چطوریه استایل ورجیل.

ج.پ.ن: Same here buddy :bighug:

آره اینجوری که گفتی که تقریبا میشه همون سیستم قبلی فقط یه شمشیر بهش اضافه کردن :دی یعنی درواقع فقط یه چیز اضافی و دست و پا گیر گذاشتن روی همون سیستم قبلی :| :دی امیدوارم اینطوری نباشه. خصوصا که اینجوری که توی توضیحات جدید روی این مورد که میشه "با قرار دادن چندین شمشیر میشه بین چند دشمن تلپورت کرد" تاکید داشتن به نظر میاد سیستمی طراحی کردن که بشه در هر لحظه بتونی بین دشمنایی که مارکشون کردی جابجا بشی :دی اگه دارن توی مارکتینگ ازش استفاده میکنند پس یعنی باید یه جوری طراحی شده باشه که جابجایی بین چندتا دشمن توش راحت باشه و لازم نباشه هر سری کلی با دسته کشتی بگیری :دی

من خودم نمیدونم چجوری میخوان این رو در بیارن ولی خب اگر Dark Slayer رو گذاشته باشن برای تلپورت (یعنی O بشه تلپورت) و سیستم تعویض سلاح هم همونی باشه که توی DMC3 دیدیم (L2/R2) پس تنها دکمه هایی که خالی میمونند 4 جهت D-Pad هستند که بعید میدونم از اونا توی مبارزه استفاده کنند. با این تفاسیر تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که بیان سیستم رو اینجوری طراحی کنند:

1.برای تلپورت (بدون استفاده از Lock-On) باید حتما شمشیر توی دشمن قرار داده باشی در صورتی که شمشیری کار نزاشته باشی و روی دشمنی هم قفل نکرده باشی با زدن دکمه O تلپورت درجا صورت میگیره (یا اگر روی زمین باشی زدن دکمه O برات Trick Up رو اجرا کنه و توی هوا Trick Down)
2. در صورتی که Lock-On کرده باشی با زدن O پیش اون دشمن تلپورت میشی (DMC3)
3. در صورتی که شمشیری کار گذاشته باشی حتی بدون Lock-On میتونی پیش اون دشمن تلپورت کنی
4. اگر چندین شمشیر کار گذاشته باشی با دادن جهت موقع زدن دکمه تلپورت میتونی انتخاب کنی که پیش کدوم دشمن بری (این بهترین و راحت ترین راه برای اجرای تلپوریت بین دشمناست. حتی میشه بدون Lock-On هم اجراش کرد)
5. اگر مثل حالت قبلی چند شمشیر کار گذاشته باشی ولی موقع تلپورت کردن جهت ندی، ورجیل اتوماتیک به سمت نزدیکترین دشمن تلپورت میکنه.

این تنها راه نسبت ساده ای بود که من برای تلپورت ورجیل توی نسخه 4 به ذهنم میرسید :دی تازه من الان فرض کردم که توی این نسخه ورجیل فقط میتونه خودش پیش دشمنا تلپورت کنه و نمیتونه دشمنا رو به سمت خودش بکشه. اگر مثل DmC قابلیت کشیدن دشمنا رو هم بخوان بهش اضافه کنند دیگه واقعا نمیدونم چطوری میخوان همه اینا رو توی بازی قرار بدن :| :دی
 
پسر ی هفته نبودم اومدم دیدم تایپیک چقدر اپدیت شده!ماشالله داره!
این بهترین هدیه تولد از طرف کپکام بود
بازی 4 روز قبل از تولدم منتشر میشه b-)
 
شرکت Capcom در توییتر درباره ی گیم پلی و قابلیت های این بازی اینطور می گوید:
در کنار قابلیت هایی جدیدی مثل شخصیت های قابل بازی جدید، Devil May Cry 4: Special Edition ترفندهای بیشتری نیز در گیم پلی خود دارد.​
و ادامه می دهد:
شانس پیدا کردن Red Orbها(گوی های قرمز) و Proud Soulها در این بازی بیشتر شده است که این بدان معناست که شما می توانید زودتر و راحت تر شخصیت خود را ارتقاء دهید و به سطح های بالاتر دست یابید.​
 
[MENTION=370]dante[/MENTION] Never Cry
اره اين سيستم با شمشيري که گفتي محتملترين حالته و کلش هم خوشبينانه ترين حالته چون سيستم قديمم توش جا دادي و اميدوارم همينجوري باشه فقط بايد يه چيزي ام بش اضافه کني اونم Down روي زمينه چون اگه يادت باشه وقتي رو زمين بودي مخالف جهت ترگتي که روش لاک کرده بودي رو ميگرفتي يه تلپورت عقب کرد ميکرد که با توجه به اينا خيلي بعيده بتونن کل سيستم قديمو پياده کنن. (البته اميدوارم تلپورت درجا باشه)


ازونجايي که توي اسکريناي منتشر شده معلومه هيچ شمشير قرمزي موجود نيست + به علت سه سلاحه بودن ورجيل و استفاده ي R2/L2 براشون بعيده بتونن دکمه اي براش پيدا کنن :d البته يه احتمالي هس که اگه شمشير روي يه ترگت بزاري و لاک آن کني و جهت مخالف بگيري بجاي Down دشمنو بکشه طرفت ولي اينجوري باز شمشير يه چيز اضافي ميشه :d


دوتا از آرزوهاي ديگه اي که واسه گيم پلي ورجيل داشتم يکيش اين بود که مثل ورجيلي که به صورت Boss توو DMC3 باهاش ميجنگيديم آزادانه هرجا که بخوايم تلپورت کنيم که يکم وارد کردنش به گيم پلي به صورت کاربردي بعيد به نظر مياد دوميش اين بود که وقتي به ورجيل با دانته تير ميزديم ورجيل شمشيرشو ميچرخوند تيرارو دفع ميکرد که دوس داشتم اينو بيارن توو گيم پلي ورجيل به عنوان دفاع ورجيل :d
 
[MENTION=82023]K o j i m a[/MENTION]
برای تلپورت به جهتای مختلف به نظرم میشه اینجوریش کرد که اگر شمشیری کار نزاشته باشی و جهت + تلپورت رو بزنی ورجیل به اون سمت تلپورت کنه :دی آره منم توش موندم چجوری میخوان کشیده شدن دشمن به سمت ورجیل رو توی بازی بزارن، این سیستمی که گفتی میتونه جواب بده ولی اگه اینجوریش کنند دیگه وقتی چندتا شمشیر توی بدن چندتا دشمن جا بدی مشکل ایجاد میکنه :دی به نظرم به احتمال خیلی زیاد این قابلیت روی توی بازی نمیزارن چون واقعا هرطوری فکر میکنم نمیشه با این کنترل فعلی اون رو پیاده کرد :دی

راستی در مورد Up و Down هم یه ایده به ذهنم رسید که به دکمه تلپورت هم احتیاجی نداره :دی
Up = قفل کردن + جهت به سمت بالا/روبرو + پرش
Down= قفل کردن + جهت به سمت پایین/عقب + پرش

اینجوری میتونند بدون استفاده از دکمه تلپورت قابلیت Up و Down رو هم توی بازی بزارن :دی

آره اون دفاع ورجیل خیلی باحاله منم بدجوری ازش خوشم میاد :bighug: ولی احتمالا برای گذاشتنش باید یه سبک/استایل دفاعی مثل Royal Guard برای ورجیل توی بازی بزارن که بعید میدونم اینکار رو بکنند :-" کلا به نظر میاد میخوان هر شخصیت سبک گیم پلی خاص خودش رو داشته باشه :دی
نیرو = Devil Arm, Exceed, Buster Moves
دانته = آچارفرانسه :دی
ورجیل = Concentration و تمرکز روی درست بازی کردن
لیدی = شخصیت دور برد با تمرکز روی سلاح های گرم
تریش = تله گذاری و مبارزه استراتژیک بخاطر نداشتن سلاح خاص دیگه ای

اینطوری که به نظر میاد با DMC4SE فعلا دارن Base و پایه اصلی هر شخصیت رو درست میکنند تا بعدا برای DMC5 بتونند قشنگ به هرکدومشون شاخ و برگ بدن :دی
 
این سیستم Mention چقد پیچیدس تازه فهمیدم چجوریه #:-s

@Dante Never Cry
اینی که گفتی شدید خوشم اومد :d با این سیستم شمشیرا خیلی راحت میشه تلپورت آزادم پیاده کنن :d خدا کنه به کلشون بزنه :d اره دیگه نمیتونن همه چیو جا بدن , ولی خب یکم نامردیه چون استایل نیرو شدیدن خوبه! دانته هم که ۵تا استایل. یکم باید به استایل ورجیل شاخو برگ بدن خب :d

درباره ایده دوم پاشو بیا بریم باهم کپ کام معرفیت کنم :d توو یه پست دوتا ایده توپ دادی :d اینم خوبه ولی نه به اندازه اولی چون موقع لاک آن پرش میپره :d

این گیم پلی لیدی هرچی فکر میکنم میبینم چجوری میخوان ازش یه گیمپلی DMCای دربیارن؟ باز حالا تریش یه چیزی /:)

یه فن دریم : DMC5 واسه هر شخصیت 20تا میشن بزارن هرکدومم داستان داشته باشن :d حتما :d
 
گیمپلی لیدی باید شبیه بایونتا باشه، یعنی کمبوها ترکیبی از سلاح های گرمن. ولی Kalina Ann لیدی یه نیزه کوتاه ضخیم داشت ( اگه اشتباه نکنم) اون جون میده واسه کمبوهای ترکیبی، ترکیب سلاح گرم و سرد.
 
@K o j i m a
نه هنوزم اسم من منشن نمیشه :(

آره دیگه با این کنترل فعلی این بهترین حالتی بود که به ذهنم میرسید :دی در مورد گیم پلی لیدی منم خیلی کنجکاوم همونطوری که دوستمون @SerJ TanKiaN گفت احتمال خیلی زیاد مبارزاتش یه چیزی میشه مثل بیونتا :دی

Greg توی توییتر یه نظرسنجی راه انداخته تا ببینه اول گیم پلی کی رو نشون بده و ظاهرا نفرات اول دوم لیست به ترتیب ورجیل و لیدی اند :دی اینطوری که به نظر میاد چیزی نمونده حتی لیدی از ورجیلم جلو بزنه پس هیچ بعید نیست اول از همه گیم پلی لیدی رو ببینیم :دی

@dante Never Cry;

پ.ن: صرفا جهت منشن علی
biggrin1.gif

جواب نداد وحید :(:d
 
آخرین ویرایش:
@SerJ TanKiaN

اره تا حالا اینجوری به قضیه نگاه نکرده بودم, امیدوارم خوب درش بیارن (البته در حد بایونتا بودنش تقریبا غیر ممکنه :d)

@K o j i m a
نه هنوزم اسم من منشن نمیشه :(

آره دیگه با این کنترل فعلی این بهترین حالتی بود که به ذهنم میرسید :دی در مورد گیم پلی لیدی منم خیلی کنجکاوم همونطوری که دوستمون @SerJ TanKiaN گفت احتمال خیلی زیاد مبارزاتش یه چیزی میشه مثل بیونتا :دی

Greg توی توییتر یه نظرسنجی راه انداخته تا ببینه اول گیم پلی کی رو نشون بده و ظاهرا نفرات اول دوم لیست به ترتیب ورجیل و لیدی اند :دی اینطوری که به نظر میاد چیزی نمونده حتی لیدی از ورجیلم جلو بزنه پس هیچ بعید نیست اول از همه گیم پلی لیدی رو ببینیم :دی

مث که راه نداره Mention شی همون نقل قول میکنم :d

ای بمیرن این گیمرای فمنیست :d آخه گیم پلی ورجیل کجا لیدی کجا :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or