Deus Ex : Human Revolution | Xbox360

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
دوستان اینو یه جایی دیدم گفتم بد نباشه بزارمش :d
at_comic392.jpg






پ.ن: دوستان یه مصاحبه هم IGN UK با سازندگان بازی ترتیب داده که وقتی خوندمش داشتم پرواز میکردم :D
http://uk.pc.ign.com/articles/111/1116073p1.html


هر کی ترجمش کنه اولین نفری که اعتبار بهش میده خودمم :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Quantic Dream

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
نه ... شبیه ... شبیه ... شبیه چیز خاصی نیست والا ! یه تریلر ببین ازش کامل میاد دستت ...
یه جور ماتریکس با تم زرد بجای سبزه ! لول ...

ماترکیس صنعت بازی رو به شماره 1 این بازی لقب دادن .
دوستان یعنی سبک بازی یه جورایی شبیه S.T.A.L.K.E.R هست؟
:blink:
نه بابا شبیه Mass effect ِ اصلا ! :d:d


بازی با هیچ بازی بازیه دیگه قابل مقایسه نیست .
یه جوری FPS ـی هست که با المان های RPG همراه باشه
برای اطلاعات بیشتر به این پیشنمایش مراجعه شود که دوست خوبمون اقا امیر حیسن (loyal) ترجمش کردن .
 

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
دوستان این عکسو دیدم به نظر گرافیک بازی در سطح بسیار خوب و شاید هم عالی قرار داره !:d
screenshot_237190.jpg





دوستان هر سوالی از تیم سازنده دارین تو این ترد بپرسین ! قراره جواب بدن ! :D
 

Quarantine

کاربر سایت
Dec 17, 2008
348
نام
صادق

بفرما ...(راستی من ندیده بودم اینو وگرنه زودتر میزاشتم...اگه کسی قبلا زحمتشو کشیده بگید تا پاکش کنم...)


مکان: Games-com in Cologne

Jean-Francois Dugas:کارگردان


David Anfossi
:تهیه کننده
IGN:آی جی ان استرالیا

***************************************************************

IGN:دو تا از چیز هایی که هنگام بازی متوجه شدیم این بود که راه خشونت در پیش گرفتن توی بازی راحت ترین و سریعترین راه برای پیشبرد بازی هست.آیا شما نگران این نیستید که گیمر ها راه ساده رو انتخاب کنن وسریع مراحل رو رد کنند؟همچنین دلیلی برای هدر دادن این همه افسر پلیس وجود داره ؟

Dugas:در حقیقت این دمو روی حالت تیر بینهایت و همینطور دارای حالت شکست ناپذیر بودن بود...و باز با این همه او چند بار مرد(خنده)آره او مرد!!اون بخش رو ندیدیم ولی اگه بخواین توی این مرحله راه خشونت رو در پیش بگیرین بهتره که شخصیتتون رو ورزیده کنین و همچنین اسلحه قوی هم همراه داشته باشین چرا که در غیر این صورت خواهید مرد و...ولی اگه بر فرض توی این مرحله موفق هم بشین خوب رئیستون از این کارتون عصبانی میشه ولی باز از اون جایی که او یه جورایی کنترل شهر رو در دست داره...میتونه با چند نفر کله گنده صحبت کنه تا اطمینان حاصل کنه که سرتون از تنتون جدا نشه یا دارتون نمیزنن ..بنابراین توی اخباری که توی بازی پخش میشه...اینجوری عنوان میشه: یورش افراد غریبه به مقر پلیس...ما از این جور بازخورد های این جوری تو بازی بیشتر داریم..

در عین حال چون این یه بازی هست میخواستیم یه حالت بازگشت هم وجود داشته باشه تا بتونین از اشتباهات و تجاربتون درس بگیرین
البته در یک مواقع خاص محدودیت هاییم براش وجود داره ولی داریم سعی میکننیم که تا اون جایی که امکان داره توی بازی نگهش داریم..


deus-ex-human-revolution-20100825063334689-000.jpg

با این که بازیکن ها هنوزم میتونن راهشون رو با گلوله باز کنن.ولی انتظار هوا خوری نداشته باشید.


IGN :خب حالا بیاین راجب طراحی و مفهوم کلی پشت قضیه مینی گیم هایی که تو بازی هست صحبت کنیم...آیا قرار بود یه جور تجربه استراتژیک به دست بیاد؟چطور این پیچیدگی روی سرعت بازی اثر میزاشت؟

Dugas:خب...ببینید ما اصلا نمیخواستیم که به یه نقطه ای برسیم که بازیکن با خودش بگه که اوه حالا که Level من رفته بالا ...پس یه دکمه رو فشار میدم و خودش همه کارا رو انجام میده..نه ما نمیخواستیم این حس به وجود بیاد...بلکه میخواستیم یه جور تنش رو درون شبکه بوجود بیاریم که انگار دارین خودتون هک میکنین..همچنین اگه که متوجه شده باشین......مراحل هک کردن حین انجام بازی اتفاق میوفته...

IGN :یعنی هک کردن Real-Time هست در داخل محیط خود بازی؟

Dugas:دقیقا...اگه لو برین...و بهتون شلیک شه...باید هک کردن رو رها کنید و از خودتون دفاع کنین...این یه چیز ...خود شبکه هم مدل های مختلفی داره... حالت های مختلفی که بعضی رو سختر و بعضی رو آسون تر میکنه...و بسته به میزان برنامه های موجود به افزایش توانایی هک کردن اضافه میکنه که باعث میشه هک کردن اسون یا سخت شه.باز داخل شبکه وسایلی هم هستن که باز کاررو سخت یا آسون میکنن...کلا مینی گیمهای جامعی توی بازی وجود داره....

IGN :توی بازی اول یه طیف وسیعی از وسایل موجود در بازار سیاه و همچنین مادهای غیر قانونی وجود داشت میتونین راجب این صحبت کنین البته در صورت وجود داشتن ؟

Dugas:توی این بازی البته نه به اون اندازه ولی یه صنعت جدید وجود داره که در ابتدا ادمهای خبره درش وجود دارن و همچنین ادمایی که میگن مثلا اوووووه این کار درسته باید انجامش بدیم؟؟؟این جامعه رو با داشته ها و نداشته ها مختل میکنه.چیزی که بیشتر مدنظر بود این بود که اونو توی یه دنیای طبیعی نشون بدیم.در برخی از نقاط بازی وارد بازار سیاه می شیم . در اوایل بازی خیلی نه ولی وقتی پیشرفت میکنید بازار سیاه بهش وارد میشه..پس توی بازیهای آتی یا هر چی که اسمشو بزاریم....اگه قرار بود دنباله ای برای بازی بسازیم توی اون بازی بیشتر روی بازار سیاه تمرکز میکردیم....البته اگه قرار بود دنباله ای بسازیم(خنده)

deus-ex-human-revolution-20100825063251159-000.jpg

با وجود این که بازار سیاه هنوز بخشی از داستان است...به نظر میرسد یک دنباله ممکن است بیشتر روی این موضوع تمرکز کند



IGN :پنهان کاری خوبی بود بچه ها چه راحت...!!

Dugas:کسی جه میدونه شاید بد اخلاق شدیم گفتیم نه...


IGN :بازی اول بهمون این اجازرو میداد که بدون کشتن دشمنان بازی رو تموم کنیم.....ایا این کار هنوزم ممکنه؟


Dugas:بله به استثنای مبارزه با باس ها(Boss Fight) البته..

IGN :به استثنای مبارزه با باس ها!!؟؟ولی اگه مثلا من فقط روی عنصر sneak تمرکز کرده باشم موقع مبارزه ضعیف عمل میکنم....چطور میخوایین توازن توی گیم پلی به وجود بیارین؟

Dugas:ما بازیکن ها رو جریمه نمیکنیم.....احتیاجی به یه افزودنی خاص یا یه تفنگ خاص برای باس مورد نظر نیس...معلومه که اگه از اون ادمایی هستین که یه کلت با چندتا فشنگ به همراه دارین..ممکنه خیلی خشتون نیاد...ولی داریم اطمینان حاصل میکنیم که مدیریت اقتصاد رو هم درجای خودش داشته باشین.به طوری که درک چگونگی برخورد با این وضعیت(Boss Fight) رو داشته باشین ما مراحل رو جوری ساختیم که مثلا اگه فلان تقویت کننده رو در اختیار دارین میتونه به کارتون بیاد...ولی باز هم این مسئله اجباری نیس و نداشتنش باعث نمیشه که باس فایت سخت به نظر بیاد

داریم اطمینان حاصل میکنیم که بازیکنان بر اساس سبک باز خودشون و انتخابایی که میکنن به خاطر اون لحظات سخت جریمه نشن
.

Anfossi :و ما فعلا در مرحله تولید هستیم جایی که باید تمرکزمون رو پولیشینگ و بالانس بزاریم فعلا توی این مرحله هستیم...باید بالانس توی بازی به وجود بیاریم...این کار 5 یا 6 ماه طول میکشه...و این که مطمئن شویم که بازی تجربه مناسب برای سبک بازی شما ست.

Dugas:و همچنین در حال حاضر بازی در حال تست شدن توسط تستر هاست و ما هم در حال دیدن نتایج هستیم..که چه چیزی جواب میده...چه چیزی جواب میده..


IGN :تست متمرکز یک عمل خطر ناک در بازی های امروزی به حساب میاد.ممکن است که بازیکنان فکر کنن دارن لذت میبرن ولی این لزوما به این معنی نیست که این باعث میشه یه بازی منسجم رو ببینیم.نظر شما چیه؟

Dugas: خوب خوبیش به این که ما کله شق هستیم.(خنده)....بنابراین ما گوش میدیم...خیلی چیزها رو مد نظر قرار میدیم..ولی مطالبی وجود داره موقع تصمیم گیری که میدونیم چرا اونا رو اتخاذ کردیم...دلیلی پشت این قضیه وجود داره و به طور کامل به این واقف هستیم..
ممکنه برخی افراد اینو درک نکنن....یا بعضی افراد دیگه ممکنه مخالفش باشن..ولی این چیزی هست که بهش معتقدیم


deus-ex-human-revolution-20100825063248628-000.jpg

هک و سیم پیچی دوباره شبکه به یک تجربه RTS تبدیل شده.باز هم اضافه شدن یک بعد تازه به گیم پلی




IGN :خیلی کوتاه و صریح ..توی تریلری که امروز دیدیم...بعضی رنگ ها و نقش ها بیشتر تو چشم میان...رنگ زرد و شش ضلعی ها که هر دو به طور مداوم در سراسر بازی دیده میشد ...دلیل انتخاب این نوع طراحی آگاهانه چی بوده؟


Dugas :در حقیقت به نظر من رنگ های طلایی و اشکال سیاه رنگ بیشتر خودنمایی میکنن....بنابراین جنبه های سیاه بازی به دنیای پادآرمان‌شهر .....سایبرپانک اشاره میکنه....مردم رنج کشیده و از این قبیل چیزها ...طلا نشان دهنده جنبه امید است..جامعه ای پر از ربات و وعده دنیای بهتر..همچنین این انعکاس دهنده افسانه Icarus
هم هست و آرزوی نزدیک شدن او به خورشید... رنگ های سیاه و طلایی برای این به کار رفتن..


Anfossi :طلا ...همچنین رنسانس و نقاشی رو توی ذهن تداعی میکنه...یه تضاد عالی میان رنگ سیاه و طلا...به نظر من بهترین راه برای نشان دادنش هم tag-line بازیمونه که میگه:این پایان دنیا نیست ولی از هم اکنون میتونین اون پایان رو ببینین... با این که هنوز طلاست...ولی سیاهی رو هم درونش می بینین..می بینین که دردسر در حال نزدیک شده...

Dugas :شش ضلعی ها نیز مربوط به رنسانس هندسه وحسابان و این چور
چیزا میشن...



deus-ex-human-revolution-20100825063345110-000.jpg

Deus Ex:آمیزه ای از سمبل و نگاره


IGN :و در پایان...به نظر میرسه که هوش مصنوعی در بسیاری از بازی ها فدای گرافیک و فیزیک بیشتر میشن ...ایا بازی قراره مارو تو این بخش انگشت به دهان کنه یا نه؟

Dugas :در این مقطع از بازی هوش مصنوعی واقعا آدمو سر جا میخکوب میکنه...ولی در حال حاظر تنها مشکل انیمشن ها مربوط به عکس العمل ها هست.بعضی اوقات به نظر میرسه انیمشیشن ها هنوز اینور اونور می پرن..البته این به هوش مصنوعی مربوط نمیشه..کد ها درست کار میکنن

در این مرحله از کار ما در حال اشکال زدایی هستیم و در حال polish
کردن انیمیشن ها و هم چنین اضافه کردن چیزهایی که جا موندن..

و همچنین برقراری ثبات....وقتی ببینیم انیمیشنی این جوری است اونو هم مد نظر قرار میدیم...

Anfossi:هوش مصنوعی قطعا چالش برانگیز ترین بخش کاره.... البته نه به دلیل کد گذاری...اون درست کار میکنه...بلکه از لحاظ tuning دقیق انیمشین ها

IGN : ممنون از وقتی که به ما دادین.


ترکونده بازی !:d خداوکیل من نمیدونم چطوری باید دووم بیارم !:d
دستت درد نکنه همشهری بابت ترجمه ! :)

;)>:d<
 
آخرین ویرایش:

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
دوستان من یه تم از این بازی برا 360 ساختم امیدوارم خوشتون باید امشب اپش می کنم ;)الان سرعت اینترنتم خیلی افت کرده :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر