PlayStation Demon's Souls Remake

سازنده
Bluepoint
تاریخ انتشار
November 2020
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ASL 4-min_copy_400x497.png
توسعه دهنده: Bluepoint Games / SIE Japan Studio
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
ژانر: Action role-playing
تاریخ عرضه:۱۲ نوامبر (۲۲ آبان)

:Arrowd:
:Arrowl: 70$ :Arrowr:
:Arrowu:
20201118_025000_copy_159x246.jpg
?????
با تشکر از @.Amirone بابت کار گرافیکی​
 
آخرین ویرایش:
موزیک های سری souls خیلی خفنه.
این موزیک Dark Souls 1 موقع زدن LOC هنوز رینگتون گوشیمه.
View attachment 177214








از وقتی سری سولز و که حدوده ۸ ساله بازی میکنم بقیه بازی ها برام زیاد حس خاصی نمی‌ده.
همین الان هم هنوز دارم DS میزنم لامصب خدای اتمسفر هست.اتمسفر سری سولز کلا اتمسفر بازی های دیگه رو به زیر کشونده برام.
View attachment 177215
معمولا بازی هایی که تم باستانی دارن موزیک موندگارتر و تاثیر گذارتری از بازی های دیگه دارن من خودم هیچوقت سری سولز بازی نکردم از بازی تو این سیک فقط nioh رفتم کلا سبک موردعلاقم نیست ولی بدمم نمیاد اما مشخصه که موزیک سری سولز خیلی خاص تر از بقیس منی که مدت مدیدی تم دیمن سولز تو گوشیم داشتم به راحتی میتونم بگم که تم ریمیک خیلی خفن تر و بهتر از اصلیه

کلا بلوپوینت از محدود سازنده هاییه که حتی بدون دخالت خالق بازی میتونه همچین چیزی بسازه قدرشون باید دونست امیدوارم سونی پا در میونی کنه mgs بخره قسمت اولش بده به اینا با مشاوره خود کوجیما ریمیک کنن البته نه یه ریمیک معمولی مثل ریمیک گیم کیوب
 
  • Like
Reactions: Rohshen
بالاخره چشممون به جمال یه Soulsborne با بخش طراحی کاراکتر درست حسابی روشن شد! :D

ubf7_sdxcx.jpg




یکی از معدود ایرادات بازی‌های قبلی این سری، بخش طراحی کاراکتر بود که خیلی تو در و دیوار بود! :D البته چون خیلی‌ها مثل من کلاهخود می‌ذارن، زیاد هم مهم نیست. ولی باز به هر حال این قضیه رو اعصاب بود که چقدر بخش طراحی کاراکتر کمبود داره توی این مجموعه.
اینم یه سری عکس از Photo Mode:



ویرایش: لحظاتی دیر رسیدم! :D
 
آخرین ویرایش:
بالاخره چشممون به جمال یه Soulsborne با بخش طراحی کاراکتر درست حسابی روشن شد! :D

ubf7_sdxcx.jpg




یکی از بزرگترین ایرادات بازی‌های قبلی این سری، بخش طراحی کاراکتر بود که خیلی تو در و دیوار بود! :D البته چون خیلی‌ها مثل من کلاهخود می‌ذارن، زیاد هم مهم نیست. ولی باز به هر حال این قضیه رو اعصاب بود که چقدر بخش طراحی کاراکتر کمبود داره توی این مجموعه.
اینم یه سری عکس از Photo Mode:



ویرایش: لحظاتی دیر رسیدم! :D
خودشه دقیقا همون چیزی که فکرشو می کردم قبلا هم پیش بینی کردم. من برم کلیه م رو بزارم دیوار برا فروش.
 
این کارهایی که بلوپوینت داره میکنه، کمی فشار هم روی فرام سافتور میاره، بالاخره طرفدارها یکسری از این ویژگیهارو مثل گرافیک، همین طراحی شخصیت و... در Elden Ring هم میخوان.
حالا بازی باید کامل منتشر بشه تا بتونیم نظر درست بدیم ، ولی این چیزهایی که الان داریم میبینیم برای یک ریمیک واقعا جای تحسین داره.
 
demons-souls-interview-japan-studio-gavin-moore-10.jpg

یه توضیحی بدم در مورد creative director بازی demons souls آقای gavin moore ایشون در حال حاضر در استدیو ژاپن هستن و قبلا در ساخت بازیهای ترسناک سیرن نقش داشته و بزرگترین کار ایشان کارگردانی بازی زیبا و کمتر دیده شده ps3 یعنی puppeteer 2013 بوده.


MV5BYjdmMGNmZWMtYmJmMS00ZWNiLTgwMGYtMmVhMGY2NDRiYWExXkEyXkFqcGdeQXVyNzg5OTk2OA@@._V1_.jpg


Untitled-1.jpg

رهبران تیم بلوپوینت هم به ترتیب آقای marco thrush و andy o neil هستند که از اعضای تیم رترو استدیو بودند که خالقان سری بازیهای metroid prime رو کار کردن. متاسفانه همین اواخر آقای andy o neil فوت کرد.
 
آخرین ویرایش:
عجب CC داره مگه سیمز! :|
ولی یه چیزی فقط منم که فکر میکنم جزئیات موها ضعیف؟ :D

بلوپوینت واقعا لیاقتش داره ثابت میکنه امیدوارم یه ریمیک از mgs و آخرش بازی خودشون بدن حیفه همچین استعدادی بازی خودش نداشته باشه اینجوری که میبینم واقعا میتونن اینکار کنن!
قبلا هم گفتم الانم میگم سازنده ای که خالق یه بازی نباشه مخصوصا بازی ژاپنی و درست اون بازی ریمیک کنه و حتی فراتر ببرتش کم پیدا میشه و باید قدرش دونست! امیدوارم سونی وقت هدر نده و بلوپوینت سریع بخره!





View attachment 177835

یه توضیحی بدم در مورد creative director بازی demons souls آقای gavin moore ایشون در حال حاضر در استدیو ژاپن هستن و قبلا در ساخت بازیهای ترسناک سیرن نقش داشته و بزرگترین کار ایشان کارگردانی بازی زیبا و کمتر دیده شده ps3 یعنی puppeteer 2013 بوده.


View attachment 177839


View attachment 177844

رهبران تیم بلوپوینت هم به ترتیب آقای marco thrush و andy o neil هستند که از اعضای تیم رترو استدیو بودند که خالقان سری بازیهای metroid prime رو کار کردن. متاسفانه همین اواخر آقای andy o neil فوت کرد.
اول از همه یکی از عاشقان puppeteer خبر کنیم :D @Akiba

--------------------------------------------------------------

میگم marco thrush یجا دیده بودم! بیخود نبود بلوپوینت حس رترو رو بهم میداد تازه الان فهمیدم همونان حتی ایالتشونم یکیه پس بگو چرا رترو چند سالیه تو گل مونده و متروید نداده :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or