Death's Door | PC

picture12-min_e48x.png


شاید سخت باشه، هر روز برای رفتن به سر کار قبل از اینکه همه بیدار بشند، خواب آلود, سوار اتوبوسی بشی که تنها مسافرش تو هستی ...
شاید سخت باشه بخواهی هر بار از جلوی نگهبانی با سردی رد بشی و از زیر نگاه های سنگین همه عبور کنی تا حکم ماموریت اون روز رو از بخش اداری تحویل بگیری...
و شاید سخت تر باشه ، برای بازگرداندن ارواح دزدیده شده هر روز درب رو به روی مرگ باز کنی و ساعت بزنی..
اما خب این یک شغل شرافتمندانه هست بویژه اگه شما یک کلاغ باشید...​


مرگ در میزند..!

سازنده Titan Souls از قلب منچستر یعنی Acid Nerve با همراهی همیشگی تهیه کننده محبوب قلب ها Devolver Digital اینبار با یک بازی جدید برگشتند که هنوز نیومده دل خیلی ها رو برده...

کلاغ ها و مرگ همیشه جزئی جدا نشدنی از ادبیات داستانی و فرای اون ، ادبیات گیمینگ! بوده و هستند , فرقی نمی کنه توی چندتا بازی یا چندبار به قبرستان های حوزه دیجیتال سرزده باشید , ولی چیزی که همه روی اون اتفاق نظر داریم اینه که همیشه بر سر در گورستان ها یا درخت های آرامستان ها چندین کلاغ نشستند...حتی اگه اونقدرخوش شانس بوده باشید که کنترل شخصیت مرگ رو به دست گرفته باشید می دونید که حیوان خونگی ش یک کلاغه...
این ایده استفاده از کلاغ به عنوان شخصیت اصلی در بازی ای که نام مرگ رو یدک میکشه و ترکیب اون با فضایی نوآر و تا حدودی بر گرفته از تفکرات تیم برتونی، چیزی هست که از همون اولین نمایش بازی در کنفرانس ایکس باکس ایندی ورلد!! نظر همگان رو به خودش جلب کرد...

سبک بازی اکشن ادونچر هست با اندک مقداری المان های نقش آفرینی . به واسطه دوربین ایزومتریک و نامی که برای بازی انتخاب شده شاید خیلی ها فکر کنند که با یک روگ لایک دیگه طرف هستند که به هیچ عنوان اینطور نیست..تاکید میکنم قراره کلی ادونچر داشته باشیم اون هم به سبک زلدای کلاسیک..ممکنه یک مترویدونیای لایت هم داشته باشیم..

چیزهایی رو که از خبرچینی و قالب پنیر توی ذهنتون دارید دور بریزید دنیای کلاغ ها خیلی وقته که عوض شده... کلاغ سیاه قصه ما ! به عنوان یکی از عاملین دستگاه مرگ یا بهتره بگم Reaper of the soul، قابلیت این رو داره برای غلبه بر موجودات شرور و نیمه خدایگان گمراه، از شمشیر به همراه کمان و حتی جادو استفاده کنه و مبارزاتی fast-paced رقم بزنه.!

اگر تایتان سولز رو بازی کرده باشید احتمالا حس کردید که یک استعداد ذاتی در طراحی باس فایت های مهیج در درون این استدیوی دو نفره وجود داره. که اینجا با توجه به عقبه دوستان و اظهارات خود شخص سازندگان و تاکید موکدشون روی واژه مبارزه با colossal tyrants ها، که هر کدوم داستان و انگیزه ای نهفته در سینه دارند و استناد به تریلر ها و اعتماد به چشم های خودمون , مبارزه با باس ها قراره به نقطه اوج خودش برسه حتی می تونید شاهد چندتا چهره آشنا هم باشید...

در طول سفر, شما علاوه بر باز کردن درب ها به ابعاد مختلف و کشف سرزمین هایی اسرارآمیز با شخصیت هایی پیچیده و عجیب روبرو خواهید شد. که استدیو دو نفره اسید نرو ، با به خدمت گرفتن طراح های فریلنس از سراسر دنیا بهشون دست پیدا کرده پس میشه گفت شاید بشه رگه هایی از همه قومیت ها و اساطیرشون در اونها یافت.... باورتون میشه یکی از شخصیت ها قابلمه آشه! که وقتی با شما روبرو میشه به نشانه احترام کلاه که همون درب قابلمه باشه برمیداره و تعظیم میکنه و به قاعده دوتا کاسه, آش میریزه روی زمین...!! و رفتار ایشون شاید شما رو به یاد Siegmeyer از دارک سول بیاندازه...

پس برای اینکه یک داستان کمدی غم انگیز و در عین حال تاریک را تجربه کنید و حقایقی را که در پس درب های هراس انگیز مرگ و نقش کلاغ ها این وسط وجود دارد ، کشف کنید باید تا 20 جولای صبر کنید. آیا شما شهامت باز کردن درب بر روی مرگ رو دارید؟

بازی برای کامپیوتر های شخصی و کلیه برادران ایکس باکس بجز 360 شون! میاد ..سونی و نینتندو... ... ..
شرمنده داداشی های خودم هستم بازی انحصار کنسولی هست...!! >:)>:)

picture10-min_y5vz.png


0.jpg 1.jpg 9.jpg 4.jpg 2.jpg 3.jpg 11.jpg deaths-door-preview_15.jpg 12.jpg

 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,921
نام
نـــــــویـــــــــد
خب بالاخره فرصت شد منم بازی رو انجام بدم و به طور کلی تجربه‌ی خیلی خوبی بود. بازی رو ۹۷٪ کامل کردم و چون یک عدد Seed مونده و چیزی هم نیس که با گاید بشه دنبالش گشت فعلا تسلیم شدم تا بعد ببینم چی میشه :D
اما در مورد خود بازی بدون شک جذابترین بخشای بازی لول دیزاین، گشتو گذار تو مپ بازی و پیدا کردن چیزای مخفیش بود. خیلی خیلی خوب دراورده بودن این بخشارو و لذت عجیبی داشت وقتی شورتکات جدید پیدا میکنی یا یه چیز مخفی کشف میکنی. طراحی مپ بازی هم از نظر ظاهری هم ساختاری عالی بود. با اینکه مپی نیست که بفهمید کجایید و چی به چیه اما گم نمیشید و راحت میتونید توی هر لوکیشن بخشای مختلف رو با استفاده از شورتکات‌ها بهم وصل کنید. اتمسفر بازی هم عالی بود. نکته‌ی بعدی که خیلی دوس داشتم موسیقی بازی بود که ازین بهتر نمیشد. هر بخش موزیک و ریتم خاص خودشو داشت و متفاوت از جاهای دیگه. داستان بازی و طراحی کرکترا هم عالی بود. پایان بازی خوب بود و دوس دارم ترو اندینگ رو هم ببینم. این ایده که شخصیت اصلی کلاغ باشه خیلی خوب بود واقعا. موقعی که دیالوگ رد و بدل میشد گردنشونو تکون میدادن خیلی فان بود :D طراحی باس‌ها و انمی‌ها خوب بود هر چند ساده بودن. در آخر معمولی‌ترین بخش بازی به نظرم کامبتش بود که هیچ چیز خاصی نداشت در مقایسه با بازی‌های این مدلی (ایزومتریک کلوز کامبت). هر چند با پیدا کردن سلاحای جدید و آپگرید کردن میتونه بهتر بشه مخصوصا گریت‌سورد و هَمِر! در کل ۱۲ساعت خیلی جذابی بود و خوش گذشت و ارزش پول و وقت رو کاملا داشت

بانی خیر شد این تاپیک. بازی ۱۰۰٪ شد و ترو اندینگ هم دیدم. خیلی جالب بود
پیدا کردن ۷تا Ancient Tablet خیلی جالب و فان بود
حالا مونده تموم کردن بازی با "چَتر". با توجه به دمیج کمش خیلی باید کشدار بشه D

موفق باشیم
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر