PlayStation Death Stranding

y062651_.png

بررسی بازی Death Stranding



Death Stranding یک بازی اکشن سوم شخص با تاکید بر ارتباطات ، توسط KOJIMA PRODUCTIONS توسعه داده شده و بصورت انحصاری توسط Sony Interactive Entertainment برای PS4 منتشر خواهد شد . این اولین بازی توسط Hideo Kojima می باشد که پس از انحلال Kojima Productions در سال 2015 به عنوان شرکت تابعه Konami و اصلاح آن به عنوان یک استودیوی مستقل در E3 2016 برای سونی اعلام شد .
هیدئو کوجیما اعلام کرد : DS از تعریف سنتی اکشن و نقش آفرینی که در بازیهای دیگر قابل مشاهده است پا را فراتر خواهد گذاشت ، " با Death Stranding می خواهم گام بعدی ، آینده بازی را طوری با گیم پلی و داستان سرایی شکل دهم که فراتر از فرمت های این ژانر است " ، این موضوع ثابت می کند Death Stranding قطعا عنوانی جاه طلبانه است و مانند هر چیزی که توسط کوجیما خلق شده ، قبلا انجام نشده است . همچنین در نمایشگاه TGS 2016 اعلام شد DS یک بازی جهان باز با عناصر آنلاین خواهد بود .

Kojima Productions در حال کار با Guerilla Games در زمینه توسعه Death Stranding است ، بازی از موتور بسیار قدرتمند DECIMA بهره میبرد ، همه چیزهایی که ما تاکنون در تریلر دیده ایم ، مستقیم بر روی PS4 PRO اجرا شده است .
f449175_.png
داستان بازی در آینده‌‌ای جریان دارد که اتفاقی هولناک کشور آمریکا را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده ، در بخشی از تریلر نقشه‌ای را می‌بینیم که ظاهراً آمریکا را پس از تجزیه نشان می‌دهد . در بالای نقشه نیز کلمه ی Bridges دیده می‌شود که احتمالاً به جایی اشاره داشته که سم برای آن کار می‌کند .
در اوایل تریلر می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا وضعیت سلامتی خوبی ندارد و روی تختی مخصوص بیماران در داخل اتاق دراز کشیده است. او از سم می‌خواهد که به آن‌ها برای بازسازی آمریکا کند . این اتفاق یا خاطره ای از گذشته بوده یا یکی از اولین اتفاقاتی خواهد بود که پس از شروع بازی شاهدش هستیم .
سم به طور حتم تنها آدم مهمیه که در کاخ سفید ، به او برای نجات بشر نیاز مبرم دارند ، در بخشی از تریلر می‌بینیم که یک پلاک را در دست گرفته و چندین سکانس جنگی عجیب و زیبا نیز وجود دارد . دیگر نکته مهم تریلر، اشاره به شهری با نام اج نات بود که احتمالاً یکی از مکان‌های بسیار مهم در آینده ی آخرالزمانی Death Stranding محسوب می‌شود .
یک گروه تروریستی با نام هومو دیمن وجود دارد ، که ظاهراً شخصیت‌های منفی که تاکنون با آن‌ها دیدار داشتیم ، از اعضای آن بوده‌اند ، دیگر دشمن سم در طول داستان ، هیولاهای نامرئی با نام بی تی ها هستند که اطلاعات چندانی از آن‌ها نداریم . تنها چیزی که می‌دانیم این است که باعث بارش باران مرگباری می شوند .
در تریلر سم با اتصال کودک به خود ، طی فرآیند ناخوشایندی ، بنظر میتواند با بعد دیگر اتصال پیدا کند .

m672811_.png
شخصی‌سازی بخشی مهم از گیم‌پلی Death Stranding خواهد بود ، مسیریابی در محیط‌ها بخش عمده‌ای از تجربه بازی را شامل می‌شود و بازیکن می‌تواند از آیتم‌های مختلفی مانند نردبان ، قلاب برای صخره نوردی و تبر یخ نوردی استفاده کند ، همچنین به نظر می‌رسد بازیکن در مسیریابی آزادی عمل داشته و می‌تواند برای عبور از موانع سر راه ، به دلخواه از گزینه‌های مختلف استفاده کند . برای مسیرهای طولانی ، میتوان از وسایل نقلیه برای طی کردن مسیرها استفاده نمود .
در تریلر سم از یک نوع موتور پیشرفته با نورهای درخشان آبی استفاده می کند ، وسایل نقلیه دیگری نیز در تریلر مشاهده شد ، سم احتمالاً می‌تواند از انواع وسیله‌ها برای تسریع در حرکت استفاده کند .

مبارزات بازی کمی دور از انتظار و مقداری عجیب بود ، بنظر بهترین گزینه بازیکن در هنگام مواجهه با نیروهای دشمن فرار کردن است و برای شرایط خاص نیز تعدادی مکانیزم مبارزه تن به تن در نظر گرفته شده است . همچنین در یکی از صحنه‌های مبارزه ، سم از یک کیف دستی به عنوان سلاح خود استفاده کرد . با توجه به این موضوع ، احتمالاً بازیکن می‌تواند با تعامل با محیط و استفاده از آیتم‌های مختلف برای صدمه زدن به دشمنان خود بهره ببرد .

لیست سلاح‌های بازیکن در بخشی از تریلر شامل اسلحه گرم می‌شد ، حتی برای مدت کوتاهی نیز شاهد تیراندازی بودیم . به نظر نمی‌رسد که درگیری‌های مسلحانه اهمیت بالایی در بازی داشته باشد و احتمالاً در برخی از مراحل بازیکن مجبور به استفاده از سلاح‌های گرم خواهد شد . اگر هم اجباری در کار نباشد ، استفاده از اسلحه احتمالاً برای موارد بسیار خاص در نظر گرفته شده است .

سیستم ردیابی که در تریلر شاهدش بودیم ، می‌تواند با ارسال نوعی موج سونار ، تصویری از آیتم‌ها و به طور کلی اشیا ارزشمند قرار گرفته در محیط اطراف را نشان دهد . دیگر ویژگی سیستم ردیابی ، نشان دادن ردپای یک نوع موجود شکارچی و نامرئی بود که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شد .

در بخش‌هایی از تریلر کوله پشتی سم صداهایی تولید می‌کرد ، ظاهراً این صداها برای یک نوع سیستم هشدار دهنده بود که لباس سم به آن‌ مجهز است .

سونی پس از انتشار تریلر تایید کرد این بازی دارای حالت آنلاین Travelers خواهد بود که به بازیکن اجازه می‌دهد تا مسیرهای طی شده ، تجهیزات و مناطق امن خود را با دیگران به اشتراک بگذارد ، در بازی چیزی به نام «مرگ» وجود ندارد و پس از دست دادن جان خود تنها باید برای بازگشت از آن طرف (Other Side) تلاش کنید .

دستبندهای سم به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4

نسخه های مختلف بازی

تمامی آیتم‌های پیش خرید ، با پیشرفت‌های بازیکن در طول بازی در دسترس هستند .

g919890_.jpg


d073241_.jpg


w4981_.jpg




73hy_placeholder23.png

تریلر سوم :

wly3_main_04.png
تحلیل تریلر سوم :
اولین چیزی که ما در تریلر میبینم یک پوشش گیاهیست که به سرعت در حال رشد و مرگ است ! ، نورمن که ما آن را در بازی به نام سم میشناسیم مسیری که جهان طی کرده را توضیح میدهد ، انفجاری که زمان ، فضا و زندگی را به همان اندازه که ما از آن اطلاع داریم شرح میدهد ، تئوری بیگ بنگ ، ولی در کلماتش به یک انفجار دیگر ( انفجاری که آخرین ماست) ، که ماهیت نامشخصی دارد اشاره میکند . این انفجار منظور جنگ هسته ای نیست ، کلیت بازی شبیه به اثر نئون گونزیس می باشد ، دنیایی که در معرض نابسامانی و فاجعه زیست محیطی قرار گرفته است ، میتوان مثالی آورد ؛ جهان ساختگی Evangelion که خدایانی دارد با نهادهای عظیم ، که قادر به اشکال مختلف ویرانی مانند سلاح هسته ای هستند . این موجودات اغلب برای ترور و یا سایر بلایای طبیعی طراحی و تفسیر می شوند . اما اکنون ما از خودمان جلوتر هستیم !
سم و دو مرد بی نام در یک حادثه ، زخمی بیدار میشوند ، بر روی شلوار سم نامی به چشم میخورد که ممکن است مربوط به یک سازمان یا نقش او باشد ، یا یک حامی ، آن دو نفر به عنوان گروه خلبانی "CORPSE DISPOSAL TEAM 6" شناخته می شوند که ممکن است توضیح دهد آنها چه کارهایی را با جسدی که جمجمه زرد دارد انجام می دهند . ما از تریلر قبل متوجه شدیم مدس رهبری تیمی از جنگجویان جنگ جهانی دوم رو بر عهده دارد ، کسی یا چیزی که قادر به جان بخشیدن بدن بی جان آنها می باشد . ولی هدف آنها هنوز مشخص نیست .


زمانی که مرد تلاش میکند همکارش را از زیر ماشین بیرون بکشد ، آنچه که میتوانیم از گیم پلی انتظار داشته باشیم را مشاهده خواهیم کرد ؛ هشدار ربات در زمانی که خطر (موجودات نفتی ! ) نزدیک شماست ، چیزی که جالب است در این مورد ، این روبات نیس که متوجه موجودات می شود ، کودک آنها را شناسایی میکند ، زمانی که کودک را رها میکند ، روبات غیر فعال میشود ! و قدرتش را از دست میدهد ، دستبندها به عنوان نوار سلامتی از آبی به زرد و از زرد به قرمز تغییر رنگ میدهند مانند نوار نورانی DS4 ، ماهیتی که تا الان شرح داده ام فقط قسمتی کوچک از یک راز بزرگتر است .


ایده ی موجودات نامریی بنظر ساده است ، در اینجا بجای بی حرکت ماندن ، خود را درگیر اتفاقات می کنند ، گودال نفت توسط یک شخصیت شناور کنترل می شود ، تلاش برای بدست آوردن شخصیت مجروح ، درحال حاضر ما میدانیم آنها می خواهند مردم زنده بمانند ، پس از مرگ ، شخصیت را رها می کنند .
در این مرحله تریلر شکل کلاسیک مرموز به خود میگیرد ،
حرکات دست و اشاره ای که آن شخص مرموز انجام میدهد با حرکات مدس در تریلر اول یکسان است ، لباس او بسیار شبیه به Chico در MGSV مییاشد . و بنظر می آید او نسخه ی پیشرفته تر روبات را در اختیار دارد .


زمانی که موجودات برای مقابله می آیند ، میبینیم که او نوزاد را به سم منتقل میکند ، و به او میفهماند قبل از تلاش برای کشتن خود ، آن را اجرا کند ! ، در مورد این صحنه یک چیز جلبه توجه میکند ، همه چیز جز سم در هوا شناور است ! . در اوج تریلر ، با موجودی عظیم مانند مارینت ، سم مواجه میشود ، که سیم یا طنابهایی از او آویزانه ، پس از انفجار بنظر می آید سم به سوی دیگری هدایت میشود ، اینجاست که ایده ی جنگ هسته ای ، با فاجعه ی از هم گسیخته شدن واقعیتهای ما شکل میگیرد ، و در بسیاری از داستانها محبوبیت دارد .

در زیر آب ما یک خالکوبی بر روی دست راست سم میبینیم که بنظر نماد شیطان است ، علامتی به صورت مختصر در قفسه سینه ظاهر و ناپدید می شود ، در اطراف او همه چیز تغییر میکند ، همه چیز آهسته شناور می شود ، موجودی غول پیکر نمایان ، و تمام ماهیها به سمت بالا می روند .
در داخل سم دوم ! ما تنها یک کودک میبینیم ، بخش C اول تیزر به این معنی است که آنچه در اینجا مشاهده می کنیم قبل از اینکه کودک در نهایت از او خارج شود اتفاق می افتد .
یکی از نظریه های محبوب ، نشان می دهد نوزادان کلون ، صاحبان آنها هستند ! که می توانند مکانیک مرگ و تولد را از کلون خود بازیابی کنند .


مدس در کنفرانس Tokyo Comic Con امسال با IGN ژاپن مصاحبه داشت و نشان داد که شخصیت ها "دوبعدی" همانند سایر بازی های کوجیما هستند.

مدس گفت: "شما باید این شخصیت ها را به شیوه های مختلف در طول بازی ببینید ، که ممکن است در برخورد با کلونی های جدید هر شخصیت ، در نسل ها و دوره های زمانی اشاره کند ! .

پس از دنباله زیر آب ، سم بر روی سطح بیدار میشود ، و سرانجام آن دسته از tardigrades ی که قبلا دیدیم را مشاهده خواهیم کرد ، این فقط یک رویا نیست .

و آن 5 شخصیت مرموز از جنگجویان اتمی ..

تحلیل و بررسی ویدئوی چهارم


زیرنویس فارسی تریلر ششم



zj0j_main_09.png



gjz4_main_07.png
 
آخرین ویرایش:

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
یه فیلم بود به اسم " چند میگیری گریه کنی " که یه سری آدم پول میگرفتن توی مراسم عزا الکی گریه میکردن ... توی این ویدیو دختری که کنار کوجیما بود نقش کَف کن رو داشت ، احتمالا بهش گفتن " چند میگیری کَف کنی ؟ " چون همینجوری بیخودی وایساده بود اونجا شگفت زده میشد:D

اصلا نمیتونم بفهمم اینکه خیلیا از بازی خوششون اومده و حتی خیلییییی خوششون اومده دلیلش دقیقا چیه ؟! چون من بدون هیچ سوء نیتی واقعا نکته ی مثبت و جذابی تا الان ندیدم هر چی هم سعی میکنم یه چیزی پیدا کنم ، نمیشه !!!

به همون دلیلی که اسم کوجیما روشه به همون دلیلی که MGSV متای فوق عجیب 93 گرفت.
 
  • Like
Reactions: mgs4 and Arsalan_xe

Sam234

کاربر سایت
Mar 8, 2019
136
به همون دلیلی که اسم کوجیما روشه به همون دلیلی که MGSV متای فوق عجیب 93 گرفت.
جدی چطوری فامتوم پین متای ۹۳ گرفتبازی ناقص بود تکراری بود کسل کننده بود‌.با هیچ منطقی نمرش نمیشد درک کرد.اورریت ترین بازی این نسل بود بددن شک
 
  • Like
Reactions: s.1

dark spartan

کاربر سایت
Feb 11, 2017
678
من واقعا نمیدونم و نمیتونم درک کنم دلیل اینهمه هیتر بازی برای این بازی چیه؟هیترهای سونی که تکلیفشون مشخصه با اونا کار نداریم ولی بعضی فنهای سونی چرا اینقدر هیتر این بازی هستند؟خود کوجیما قبل از معرفی بازی هم گفته بود که قراره سبک جدیدی ارائه بده و قرار نیست همه باهاش ارتباط برقرار کنند اون وقت دلیل کوبیدن کوجیما چیه؟مگه اجبارتون کرده بود؟یه سری ها هم نوبر هستند و وقتی نمیتونن ایراد خاصی به بازی بگیرند اونو شبیه ساز پیاده روی خطاب میکنن.مگه shadow of the colossus که یه مپ خالی داشت و تنها و تنها چیز قابل تعامل توی محیط باس فایتهاش بودن و بالای 90 شد شبیه ساز اسب سواری و پیاد روی بود؟مگه زلدا که بالای 95 گرفت شبیه ساز اسب سواری و پیاده روی بود؟مگه بازی فالوت که اتفاقا محیط های بازیش هم 10000000 برابر خشک تر و خسته کننده تر و یکنواخت تره شبیه ساز پیاده روی بود که متای بالای 90 هم داشته؟یا مثالهای خیلی زیاد دیگه؟!کوجیما از اولم گفته بود که سبک بازی جدیده و ممکنه همه خوششون نیاد حالا اینکه خیلیها تصورات دیگه ای تو ذهنشون داشت که بازی قراره تمام اکشن بشه و ... تقصیر خودشونه نه کوجیما(البته بازی بخش اکشن هم داره و کوجیما مطمئنا نمیاد تمام لوکشین های بازی رو اسپویل کنه.به نظرتون اون لوکیشن جنگ جهانی بدون درگیری و اکشن ممکنه؟).اسم ژانر بازی action strand هست(که البته بعضی جاها دیدم سینماتیک ادونچر هم میگن) و من نمیدونم منظور بعضی ها از اینکه هیچ چیز تازه ای توی این بازی ندیده بودن چیه قرار نیست همه چی بازی تغییر کنه که ژانر جدیدی باشه کلیات بازی قراره یه زیر ژانر به ژانر ادونچر اضافه کنه که خود کوجیما هم اسمش رو گفت.در ضمن نکات قوت بازیهای کوجیما همیشه داستا فوق العادهه بوده و مثل اینکه بعضی ها یادشون رفته متال گیر های قبلی چند ساعت کات سین داشتن(بجز وی)و تمرکزشون روی داستان بود نه گیمپلی(البته گیمپلی هاشون به نوبه خودش عالی بود)یه جاهایی هم دوستان دیگه کارشون به جایی رسیده که از مجری کنار کوجیما هم ایراد میگیرن:|اخه مگه شما زبان ژاپنی بلدی که بدونی کوجیما چه توضیحاتی بهش میده که داری میکوبیش؟تو سایت همسایه یکی که ژاپنی بلده(راست و دروغش رو نمیدونم)یکم ترجمه ناقصی از بازی کرده که مکانیسمها و حرفهای جالبی میزنه شایدم زنه به همین خاطر ذوق زده شده بود:|مطمئنم بازی فوق العاده ای میشه و احتمال زیاد(نه حتما)بالای نود میشه و جوایز گوتی رو درو میکنه.البته من کامنتهای بعضی دوستان سونی فن رو دنبال میکردم و میکنم بعضی ها صرفا یه خاطر اینکه شایعه اومدن بازی تو این مدتها برای پی سی مطرح بوده ناراحتن و بازی رو میکوبن.این بازی چه برای پلتفرم پی سی منتشر بشه و چه نشه انحصاری ps باقی میمونه شماها خیالتون راحت باشهD:اگه منتشر نشه که مثل تمامی انحصاری های استدیوهای فرست پرتی سونی انحصاری کامل میشه اگه هم منتشر بشه مثل تمامی انحصاری پلتفرم ایکس باکس انحصاری کنسولی میشه که اونم نوعی انحصاریه خیالتون راحت باشهD:در مورد بازی اگه تقریبا ساخت مراحل پایه ای بازی تموم شده باشه زمان بسیار خوبی برای پولیش و باگ گیری بازی هست که خیالمون راحت بشه.یه نکته ای هم که من لازم میدونم بگم تا وقتی dual shock 4 رو توی دستتون نگیرین و بازی نکنید بازی رو قضاوت نکنید من خودم اثر قبلی این انجین(hzd)توی تریلرها به شدت تکراری و خسته کننده بود ولی وقتی بازیش کردم مثل مواد مخدر بود و نمیتونستم ازش دل بکنم مخصوصا شکار رباتها که خیلی وقتها ماموریتها رو بی خیال میشدم و شکار میکردمD:در مورد سوال تاپیک دادن اون حس آرامشه به شدت برام لذت بخش و فوق العاده است به همین خاطر عاشقش شدم.
 

IMANOKA

کاربر سایت
Sep 11, 2014
6,312
جدی چطوری فامتوم پین متای ۹۳ گرفتبازی ناقص بود تکراری بود کسل کننده بود‌.با هیچ منطقی نمرش نمیشد درک کرد.اورریت ترین بازی این نسل بود بددن شک
به خاطر گیم پلی نابش، گیم پلی مهم ترین رکن یک بازیه
 
  • Like
Reactions: mgs4

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,734
نام
رضا.آ
رسما WTF ترین تریلری که توو عمرم دیدم :| این کوجیما هر روز مریضتر از دیروز میشه :D

زیادی گندش کردن ،
میدونی شباهت بین کوجیمورا و کوجی زادوری چیه ؟
هر دوشون تو کار بولشت پروداکشن هستن با این تفاوت که در مورد کوجیمورا تا آخرین ثانیه ها متوجه نمیشی دقیقا میخواسته چی بگه و هدفش چی بوده !
از خودش هم سوال بشه میگه نمیدونم =)) شلغم پخته .
 

navidvvv

کاربر سایت
Apr 8, 2019
59
یه فیلم بود به اسم " چند میگیری گریه کنی " که یه سری آدم پول میگرفتن توی مراسم عزا الکی گریه میکردن ... توی این ویدیو دختری که کنار کوجیما بود نقش کَف کن رو داشت ، احتمالا بهش گفتن " چند میگیری کَف کنی ؟ " چون همینجوری بیخودی وایساده بود اونجا شگفت زده میشد:D

اصلا نمیتونم بفهمم اینکه خیلیا از بازی خوششون اومده و حتی خیلییییی خوششون اومده دلیلش دقیقا چیه ؟! چون من بدون هیچ سوء نیتی واقعا نکته ی مثبت و جذابی تا الان ندیدم هر چی هم سعی میکنم یه چیزی پیدا کنم ، نمیشه !!!

کوجیما خودش داشت خندش میگرفت تعجبم کرده بود چه کفی میکنه این ، داره باب میشه این حرکت کم کم :D
 
  • Smile
Reactions: voldmort

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,543
در مورد سبک بازی هم بعد دیدنش ، در دسته ی Action role-playing قرار می گیره ، بازی قشنگ به گروه خونی من میخوره ، ولی کسی هم دوس نداشته باشه نمیشه بهش خرده گرفت و با توضیحات قانعش کرد ، متفاوت از این نظره که بازیهای Action role-playing رو ممکنه هر کسی پسند نکنه مثل Fallout
 

Holy Diver

کاربر سایت
Jun 2, 2010
1,705
نام
عرفان
فقط موندم این گرافیک بالا با این همه جزئیات داره روی PS2 اجرا می شه یا PS VITA?
زیادی گندش کردن ،
میدونی شباهت بین کوجیمورا و کوجی زادوری چیه ؟
هر دوشون تو کار بولشت پروداکشن هستن با این تفاوت که در مورد کوجیمورا تا آخرین ثانیه ها متوجه نمیشی دقیقا میخواسته چی بگه و هدفش چی بوده !
از خودش هم سوال بشه میگه نمیدونم =)) شلغم پخته .
آقا سطح ترول کردنتون خیلی پایین :D کارهای بزرگانی مثل terova رو سرلوحه قرار بدید شاید یه مقدار sense of humor تون بالا رفت لایکم بیشتر گرفتید:D
 

B_O_X_E_R

کاربر سایت
Feb 16, 2016
601
نام
آرین کمال
باید ببینبم کل بازی همین بردن تجهیزات به مکان های مختلف هست یا نه ؟ اگه کل بازی همین باشه که برا ۵ ساعت

خسته کننده میشه

بازی که داره از اکشنس کم میکنه باید چیزی زیادی تو چنته داشته باشه وگرنه کولبری و پیاده روی واقعا خسته کننده هست
منظورم این بود اگه واقعا محتوا داشته باشه وگرنه اگه همینی باشه که دیدیم ۱۵ ساعته میندازمش دور. من خودم با بازی قبلی کوجیما هم حال نکردم بحث سلیقست!! ۲ ساعته حالم و بهم زد. متال v منظورمه.کات سین های طولانی و گیم پلی خشک!









در مورد یه چیزی دیگه میخواستم حرف بزنم. این کوجیما. من نه طرفدارشم نه به عنوان نابغه ازش یاد میکنم. بازیهاشم تا حالا بازی نکردم یعنی از سبک شون متنفر بودم! ولی این جا بعضی دوستان خیلی جالب حرف میزنن. تا قبل از این بازی می گفتن کوجیما نابغس. الان میگن خوب شد کمپانیش انداختش بیرون این یارو رو! واقعا نمیدونم فازتون چیه! کوجیما تا تونست متال گیر ساخت اگه قرار باشه طرف با ساختن یه سبک بشه نابغه شرط نی! الان میازاکی از سبک خودش بیاد اکشن شوتر بسازه خوب شاید نتونه. چقدر خوبه که طرف اگه اسمش گنده شده تو سبک خودش بمونه نه مثل کلیفی ب که تا gears of war میساخت نابغه می گفتن بهش تا کشید کنار شد یه بازی ساز از رده خارج و در نهایت بزرگترین بازنده تاریخ در تاریخ سازنده های بازی! در مورد گرافیک بازیم که کمتر کسی حرف میزنه باید بگم قشنگ داره نسخه بعدی هورایزن رو نشون میده!
 

Jack.bauer

کاربر سایت
Jun 17, 2012
416
نام
Arash
بعد از دیدن تریلر بازی از لیست خرید خط خورد. ته تهش اکانتی سرو تهشو هم بیارم یا اگه برا پی سی بیاد که پایرت میکنم بره:D
بازی حتی اگرم موفق بشه اونچیزی که من انتظار داشتمو دوست داشتم باشه نیست
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Roozbeh7

کاربر سایت
Mar 20, 2019
2,014
نام
روزبه
منظورم این بود اگه واقعا محتوا داشته باشه وگرنه اگه همینی باشه که دیدیم ۱۵ ساعته میندازمش دور. من خودم با بازی قبلی کوجیما هم حال نکردم بحث سلیقست!! ۲ ساعته حالم و بهم زد. متال v منظورمه.کات سین های طولانی و گیم پلی خشک!









در مورد یه چیزی دیگه میخواستم حرف بزنم. این کوجیما. من نه طرفدارشم نه به عنوان نابغه ازش یاد میکنم. بازیهاشم تا حالا بازی نکردم یعنی از سبک شون متنفر بودم! ولی این جا بعضی دوستان خیلی جالب حرف میزنن. تا قبل از این بازی می گفتن کوجیما نابغس. الان میگن خوب شد کمپانیش انداختش بیرون این یارو رو! واقعا نمیدونم فازتون چیه! کوجیما تا تونست متال گیر ساخت اگه قرار باشه طرف با ساختن یه سبک بشه نابغه شرط نی! الان میازاکی از سبک خودش بیاد اکشن شوتر بسازه خوب شاید نتونه. چقدر خوبه که طرف اگه اسمش گنده شده تو سبک خودش بمونه نه مثل کلیفی ب که تا gears of war میساخت نابغه می گفتن بهش تا کشید کنار شد یه بازی ساز از رده خارج و در نهایت بزرگترین بازنده تاریخ در تاریخ سازنده های بازی! در مورد گرافیک بازیم که کمتر کسی حرف میزنه باید بگم قشنگ داره نسخه بعدی هورایزن رو نشون میده!

دقیقا مشکل من هم با MGS 5همبن دور شدن از اصلش بود MGSیعنی کات سینس طولانی با ماموریت های خطی فوق العاده

اگه به ps3دسترسی دارید یه MGS 4 رو بازی کنید تا به نبوغ کوجبما پی ببرید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر