PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
همه چی بازی در حد بسیار عالی هستش, فقط هوش مصنوعی دشمنها جالب نی که البته بیشتر بازیها این مشکل رو دارن و بازی حتی در درجه سختی بروتال هم تا اینجایی که بازی کردم چالش انچنانی نداره البته بهتر :D اعصاب رو باید گذاشت برای سولز لایکها:Boxing:
در کل دم استاد گرم
دوستان از اسنایپر بازی هم قافل نشن B-)
آقا شما با آنلاین نشدن بازی مشکل داشتی، تونستی درستش کنی؟ شاتل هیچی وصل نمی‌شه، ولی باز مخابرات دمش گرم وصل می‌شه هر از گاهی :D
 
  • Like
Reactions: Thundersky
همه چی بازی در حد بسیار عالی هستش, فقط هوش مصنوعی دشمنها جالب نی که البته بیشتر بازیها این مشکل رو دارن و بازی حتی در درجه سختی بروتال هم تا اینجایی که بازی کردم چالش انچنانی نداره البته بهتر :D اعصاب رو باید گذاشت برای سولز لایکها:Boxing:
در کل دم استاد گرم
دوستان از اسنایپر بازی هم قافل نشن B-)

هوش مصنوعی که در حد عجیبی خوبه
یعنی از فاصله 500 متری رد میشم یارو سریع میاد سراغم :-w
 
برای منی که بالای ۱۰۰ ساعت با نسخه اول یکی از بهترین تجربه های گیمینگم رقم خورده، طبیعی بود که اینقد شیفته نسخه دوم هم بشم. بازی شگفت انگیزه واقعا. فقط شخصا پیشنهاد می‌کنم بازی رو رو درجه سختی brutal بازی کنید و اگه خیلی دنبال ویژگی‌های آنلاینش مثل اشتراک گذاری و ایناش نیستید، شدیدا توصیه می‌کنم بازیو آفلاین برید. از منوی بازی می‌تونید آنلاین بودن رو قبل لانچ بازی خاموش کنید. چالش این بازی لزوما از نوع سخت تر شدن بازی نیست. به نظرم ذات و ماهیت گیم پلی بازی میطلبه که حتما رو درجه سختی آخر یا دستکم آفلاین بازی کنید. وگرنه تجربه نهایی صرفا ممکنه به پیاده روی صرف از نقطه A تا B ختم بشه. چون عملا تو حالت آنلاین به دلیل اشتراک گذاری سازه‌هایی که بقیه ساختن مثل timefall shelter و تجهیزات ساده دیگه مثل ladder، عملا اون نیاز و اهمیت مدیریت کارگو و تجهیزات مورد نیاز مسیر از بین میره. چون معمولا سر بزنگاه‌های حساس و چالشهای مسیر، می‌بینید که راهکار جلوی روی شماست. البته اگر اشتباه نکنم برخلاف نسخه اول میشه اشتراک گذاری‌هارو کمی محدودتر کرد، اما مجموعا اون حس رضایتی که مثلا موقع استفاده به‌جا از یکی از تجهیزاتتون وجود داره، با وجود اشتراک گذاری سازه و تجهیزات از بین میره به نظرم. اما اگه به قول یکی از دوستان این منوهای تو در تو و گزینه های متعدد و AI پیچیده اذیتتون میکنه و بیشتر دنبال یه تجربه سرراست‌تر هستید این اشتراک‌گذاریای محیطی می‌تونه بهتون خیلی کمک کنه. ولی چالش مسیر رو ازتون میگیره.
 
آخرین ویرایش:
آقا شما با آنلاین نشدن بازی مشکل داشتی، تونستی درستش کنی؟ شاتل هیچی وصل نمی‌شه، ولی باز مخابرات دمش گرم وصل می‌شه هر از گاهی :D
والا شاتل که کلا نشد و همونطور که دوستمون حمید بارسا گفت با tdlte ایرانسل و dns رادار وصل شدم

هوش مصنوعی که در حد عجیبی خوبه
یعنی از فاصله 500 متری رد میشم یارو سریع میاد سراغم :-w
بهتر بود میگفتم داخل کاور گیری
 
برای منی که بالای ۱۰۰ ساعت با نسخه اول یکی از بهترین تجربه های گیمینگم رقم خورده، طبیعی بود که اینقد شیفته نسخه دوم هم بشم. بازی شگفت انگیزه واقعا. فقط شخصا پیشنهاد می‌کنم بازی رو رو درجه سختی brutal بازی کنید و اگه خیلی دنبال ویژگی‌های آنلاینش مثل اشتراک گذاری و ایناش نیستید، شدیدا توصیه می‌کنم بازیو آفلاین برید. از منوی بازی می‌تونید آنلاین بودن رو قبل لانچ بازی خاموش کنید. چالش این بازی لزوما از نوع سخت تر شدن بازی نیست. به نظرم ذات و ماهیت گیم پلی بازی میطلبه که حتما رو درجه سختی آخر یا دستکم آفلاین بازی کنید. وگرنه تجربه نهایی صرفا ممکنه به پیاده روی صرف از نقطه A تا B ختم بشه. چون عملا تو حالت آنلاین به دلیل اشتراک گذاری سازه‌هایی که بقیه ساختن مثل timefall shelter و تجهیزات ساده دیگه مثل ladder، عملا اون نیاز و اهمیت مدیریت کارگو و تجهیزات مورد نیاز مسیر از بین میره. چون معمولا سر بزنگاه‌های حساس و چالشهای مسیر، می‌بینید که راهکار جلوی روی شماست. البته اگر اشتباه نکنم برخلاف نسخه اول میشه اشتراک گذاری‌هارو کمی محدودتر کرد، اما مجموعا اون حس رضایتی که مثلا موقع استفاده به‌جا از یکی از تجهیزاتتون وجود داره، با وجود اشتراک گذاری سازه و تجهیزات از بین میره به نظرم. اما اگه به قول یکی از دوستان این منوهای تو در تو و گزینه های متعدد و AI پیچیده اذیتتون میکنه و بیشتر دنبال یه تجربه سرراست‌تر هستید این اشتراک‌گذاریای محیطی می‌تونه بهتون خیلی کمک کنه. ولی چالش مسیر رو ازتون میگیره.
به نظرم سختیش روی نردبون و پناهگاه و اینا نیست. تنها چیزی که به نظرم بازی رو ساده کرده و یکی از بچه‌ها هم تو پست‌های قبلی گفت، در دسترس قرار گرفتن خیلی سریع ماشین‌هاست.
یادمه نسخه اول حداقل تا چپتر سوم همش داشتم پیاده‌روی می‌کردم، از طناب بالا می‌رفتم، با کلی BT می‌جنگیدم، ولی اینجا کمتر از این‌ها خبری بوده. موتور که از همون مکزیک در دسترس بود و بی‌تی ها هم خیلی کمتر شدن.
به نظرم به ماشین کامیون‌مانند که برسی و ارتقاهاش رو بزنی، دیگه خیلی راحت می‌شه. من تازه به ارتقاهاش رسیدم. یعنی حتی نمیخواد پیاده بشی بار برداری. سوار همون فقط از یک نقطه به نقطه بعدی می‌ری.
ولی در کل به نظرم نکته منفی نبوده، تیم کوجیما اومدن همون چیزهایی که ملت گیر داده بودن رو برطرف کردن و اون «شبیه‌ساز پیاده‌روی» رو نفی کردن. فقط صرفا می‌خواستم بگم ماشین کار رو راحت کرده و یه خرده هم کمبود بی‌تی تا اینجای کار که چپتر ششم هستم.
 
Once , there was an explosion
خب منم طاقت نیاوردم و بازی رو گرفتم🥰
اولین چیزی که نظرم رو جلب کرد دسیمائه آپگرید شدس! چقدر این انجین خوبه! چقدر بهینه هستش و پرفورمنس خوبی داره!
نسل ۹ رو کم‌کم دارم تجربه میکنم:دی
...
هنوز اولین محموله رو نرسوندم، گفتم تا تازگی داره بیام نظرم‌ رو بگم!
بازی واقعا بر هر دارنده PS5 واجبه!
...
اول بازی که یه سری دیالوگ انتخابی و تعاملی داریم ، وقتی Fragile ماموریت کلی این نسخه رو میگه ، انگار میشه قبولش نکرد ، یکبار بهش گفتم قبول نمیکنم ، دوباره برگشت سر انتخاب نظرم!
دیگه دلم نیامد قبولش کردم، اگه دوباره قبول نکنم چی میشه؟ بازی تموم میشه؟
:دی
...
چقدر جزئیات چهره دقیقتر شده!
197f57c87e930-screenshotUrl.jpg
...
این Lou هم میخواد همینطوری دلبری کنه؟🥰
.
197f57b6a5827-screenshotUrl(1).jpg
 
آخرین ویرایش:
سلام به همه دوستان عزیز ، اقا نه با الکترو و نه با رادار به سرور بازی وصل میشه 🥺🥺
(با اینترنت مخابرات و زیتل تست کردم)
چاره ای هست؟

سلام دوستان عزیز، وقتتون بخیر، با اینترنت مخابرات و زیتل با هر dnsی که فکرشو کنید تست کردم ، به سرور بازی وصل نمیشه ، بدون اون هم بازی اصلا لطفی نداره🥺🥺
 
  • Like
Reactions: Thundersky
سلام به همه دوستان عزیز ، اقا نه با الکترو و نه با رادار به سرور بازی وصل میشه 🥺🥺
(با اینترنت مخابرات و زیتل تست کردم)
چاره ای هست؟

سلام دوستان عزیز، وقتتون بخیر، با اینترنت مخابرات و زیتل با هر dnsی که فکرشو کنید تست کردم ، به سرور بازی وصل نمیشه ، بدون اون هم بازی اصلا لطفی نداره🥺🥺
من فیبر ایرانسل دارم ، همه ی DNS ها رو تست کردم نیاورد ، ولی نکته عجیبش اینه نسخه ۱ رو همزمان پلی میدم و اون وصل میشه! خب چتونه؟ :دی
چرا اون میشه این نمیشه؟!
البته با جمله ی بدون اون لطفی نداره رو خیلی نیستم 😘
 
من فیبر ایرانسل دارم ، همه ی DNS ها رو تست کردم نیاورد ، ولی نکته عجیبش اینه نسخه ۱ رو همزمان پلی میدم و اون وصل میشه! خب چتونه؟ :دی
چرا اون میشه این نمیشه؟!
البته با جمله ی بدون اون لطفی نداره رو خیلی نیستم 😘
نسحه اول مشکلی نداشت👌 البته روی ps4
و محیط بازی خیلی پر و‌ پیمون میشه اگه به سرور وصل باشی،حتی dns اختصاصی هم خریدم اما یه شب وصل بود و بعدش دیگه وصل نشد
 
  • Like
Reactions: Thundersky
آقا شما با آنلاین نشدن بازی مشکل داشتی، تونستی درستش کنی؟ شاتل هیچی وصل نمی‌شه، ولی باز مخابرات دمش گرم وصل می‌شه هر از گاهی :D

آقا شما با آنلاین نشدن بازی مشکل داشتی، تونستی درستش کنی؟ شاتل هیچی وصل نمی‌شه، ولی باز مخابرات دمش گرم وصل می‌شه هر از گاهی :D

مخابرات با چه dns ی وصل میشید؟
 

Attachments

  • 1752223154971108258335996350667.jpg
    1752223154971108258335996350667.jpg
    478 KB · مشاهده: 14
  • Like
Reactions: Thundersky
بازی خوبی نیست حتی ضعیف تر از نسخه اول الکی سعی نکنید بگید خفنه چون کوجیما ساخته نه. من بابام میگفت درس بخون حمال نشی اگه بدونه پول دادم که حمال بشم چه فکری در موردم میکنه؟ داستان خاصی هم نداره الکی میخواستن بگن خیلی داستان عمیق و خاصی داره در حالی که تا ساعت ها اصلا نمیدونی چه خبره و چی داره میشه مثل اون یارو که پلیس مخفی شده بود سازمان نمی تونست پیداش کنه حقوقش رو بهش بده اینم یه همچین حسی میده. با ایجاد ابهام که داستان خفن نمیشه.
 
من حدود ۵۰ ساعت بازی کردم و رسیدم به اپیزود هشتم. البته احتمالاً باید خیلی زودتر از این‌ها می‌رسیدم، ولی لامصب چنان اعتیادی داره که خیلی وقت‌ها بخش اصلی رو برای چند ساعت می‌فرستم مرخصی و فقط مشغول انتقال بار و کمک به ملت می‌شم. :دی یعنی بعضی وقت‌ها جوری توی بازی غرق می‌شم که یه دفعه به خودم میام و می‌بینم ۳،۴ ساعت گذشته و عرق شرم می‌ریزم از این همه اعتیاد (شاید زمان زیادی برای بعضی‌ها نباشه، ولی من جزو رکوردهاست!).
واقعاً خوشحالم که هسته اصلی بازی فرقی نسبت به قبل نکرده و ترس و نگرانی‌هام در این زمینه بیهوده بود. اصل و اساس بازی دقیقاً مثل نسخه اول هست، با یه سری بهبودها در زمینه‌هایی مثل گان‌پلی و موارد دیگه. البته حس می‌کنم بازی یه ذره آسون‌تر شده، مخصوصاً اگه ساعات اولیه هر دو نسخه رو مقایسه کنیم که نسخه اول تا چند ساعت خیلی سخت‌تر بود. ولی اینجا من تقریباً استفاده خاصی از نردبون و طناب و... نکردم به جز ۲،۳ مورد. اکثر بخش‌ها رو از همون اوایل بازی می‌شه به راحتی با ماشین رفت و این قضیه یه جوریه که حتی بعضی وقت‌ها خودم مخصوصاً ماشین رو کنار می‌ذارم و پیاده‌روی می‌کنم، چون حس و حالش رو خیلی دوست دارم. :دی
ویژگی‌های آنلاین بازی هم همچنان عالی و جذاب هستن و همون‌طور که قبلاً برای نسخه اول گفته بودم، به نظرم تجربه Death Stranding در حالت آنلاین واقعاً چند برابر لذت‌بخش‌تر از حالت آفلاینه. ساخت و ساز در کنار ملت و کمک به آماده‌سازی محیط‌ها، در کنار لحظاتی که مثلاً می‌نویسه «اصغر از پلی که ساختی استفاده کرد» و «اکبر فلان سازه‌ای که ساخته بودی رو تعمیر کرد» و... واقعاً حس و حال خوبی داره.
هی می‌خوام آروم جلو برم که به این زودی‌ها تموم نشه، ولی متأسفانه چاره‌ای نیست و تا فرصت پیش میاد می‌پرم توی بازی! :دی

سلام به همه دوستان عزیز ، اقا نه با الکترو و نه با رادار به سرور بازی وصل میشه
🥺
🥺

(با اینترنت مخابرات و زیتل تست کردم)
چاره ای هست؟

سلام دوستان عزیز، وقتتون بخیر، با اینترنت مخابرات و زیتل با هر dnsی که فکرشو کنید تست کردم ، به سرور بازی وصل نمیشه ، بدون اون هم بازی اصلا لطفی نداره
🥺
🥺
من انواع و اقسام ترکیب‌ها رو امتحان کردم و جواب نداد، به جز یه حالت. سیمکارت ایرانسل با این DNS:

77.88.8.1
0.0.0.0
 
مخابرات با چه dns ی وصل میشید؟
ببین هیچکدوم درست وصل نمی‌مونن. شاید اول بری هم وصل نشه، یکی دو بار روی لاگین از منوی وسط بازی که می‌زنم، وصل می‌شه.
راستش چیز خاصی نزدم، همین الکترو و شکن. یعنی هر dns ای بزنم وصل می‌شه، ولی دقیقا حساس‌ترین جاها قطع می‌شه و یهو پیغام می‌ده :)) باز دوباره خودش مثلا ۱۰ دقیقه بعد وصل می‌شه. باز ۱۵ دقیقه بعدش قطع می‌شه.
اینا رو توی گروه‌های تلگرام دیده بودم، امتحان کن. ولی می‌گم چندبار لاگین بزن، بعد چند دقیقه بزن. خلاصه خیلی باید امتحان کرد

209.244.0.3
209.244.0.4

176.99.11.77
80.78.247.254

64.6.64.6
64.6.65.6
 
من حدود ۵۰ ساعت بازی کردم و رسیدم به اپیزود هشتم. البته احتمالاً باید خیلی زودتر از این‌ها می‌رسیدم، ولی لامصب چنان اعتیادی داره که خیلی وقت‌ها بخش اصلی رو برای چند ساعت می‌فرستم مرخصی و فقط مشغول انتقال بار و کمک به ملت می‌شم. :دی یعنی بعضی وقت‌ها جوری توی بازی غرق می‌شم که یه دفعه به خودم میام و می‌بینم ۳،۴ ساعت گذشته و عرق شرم می‌ریزم از این همه اعتیاد (شاید زمان زیادی برای بعضی‌ها نباشه، ولی من جزو رکوردهاست!).
واقعاً خوشحالم که هسته اصلی بازی فرقی نسبت به قبل نکرده و ترس و نگرانی‌هام در این زمینه بیهوده بود. اصل و اساس بازی دقیقاً مثل نسخه اول هست، با یه سری بهبودها در زمینه‌هایی مثل گان‌پلی و موارد دیگه. البته حس می‌کنم بازی یه ذره آسون‌تر شده، مخصوصاً اگه ساعات اولیه هر دو نسخه رو مقایسه کنیم که نسخه اول تا چند ساعت خیلی سخت‌تر بود. ولی اینجا من تقریباً استفاده خاصی از نردبون و طناب و... نکردم به جز ۲،۳ مورد. اکثر بخش‌ها رو از همون اوایل بازی می‌شه به راحتی با ماشین رفت و این قضیه یه جوریه که حتی بعضی وقت‌ها خودم مخصوصاً ماشین رو کنار می‌ذارم و پیاده‌روی می‌کنم، چون حس و حالش رو خیلی دوست دارم. :دی
ویژگی‌های آنلاین بازی هم همچنان عالی و جذاب هستن و همون‌طور که قبلاً برای نسخه اول گفته بودم، به نظرم تجربه Death Stranding در حالت آنلاین واقعاً چند برابر لذت‌بخش‌تر از حالت آفلاینه. ساخت و ساز در کنار ملت و کمک به آماده‌سازی محیط‌ها، در کنار لحظاتی که مثلاً می‌نویسه «اصغر از پلی که ساختی استفاده کرد» و «اکبر فلان سازه‌ای که ساخته بودی رو تعمیر کرد» و... واقعاً حس و حال خوبی داره.
هی می‌خوام آروم جلو برم که به این زودی‌ها تموم نشه، ولی متأسفانه چاره‌ای نیست و تا فرصت پیش میاد می‌پرم توی بازی! :دی


من انواع و اقسام ترکیب‌ها رو امتحان کردم و جواب نداد، به جز یه حالت. سیمکارت ایرانسل با این DNS:

77.88.8.1
0.0.0.0

انتظارم ازت بیشتر بود ، از بازی کم تعریف کردی اریا ، فکر کردم داری از لذت میمیری:D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or