PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
آقا من واقعا دارم ارض... میشم رسما از بازی
نمیتونم درک کنم بازی اینقدر خوب باشه

میام اینجا میبینم سوت و کوره اصلا دلم میگیره

جدیدا خیلی احساساتی شدم کات سین های بازی اشکمو درمیاره =((
سم خیلی دوست داشتنیه
منم میام اینجا میبینم بچه ها اغلب دسترسی ندارن زهرم میشه بازی کردن. فعلا گذاشتمش کنار :D قدیما همه با هم میگرفتیم جلو میرفتیم این شریک شدن احساسات هزاران بار لذت بازی رو بیشتر میکرد.
 
آقا من واقعا دارم ارض... میشم رسما از بازی
نمیتونم درک کنم بازی اینقدر خوب باشه

میام اینجا میبینم سوت و کوره اصلا دلم میگیره

جدیدا خیلی احساساتی شدم کات سین های بازی اشکمو درمیاره =((
سم خیلی دوست داشتنیه
فوق العادست بازی یک تجربه ی فوق العاده متفاوته
به پختگی رسیده
 
من دیدم همه اینترنت رو جو بازی گرفته دیگه منم جوگیر شدم بازی رو گرفتم، الانم 4 تا محموله رو بردم ولی واقعا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم 😐

منظورم این نیست که بازی بده ولی اونایی که مثل من اهل دنیای کوجیما نیستن و صرفا از رو جوگیری میخوان بازی رو بگیرن قبلش یکم تامل کنن.به نظرم اینجور بازیها بدرد همه نمیخوره
 
منم میام اینجا میبینم بچه ها اغلب دسترسی ندارن زهرم میشه بازی کردن. فعلا گذاشتمش کنار :D قدیما همه با هم میگرفتیم جلو میرفتیم این شریک شدن احساسات هزاران بار لذت بازی رو بیشتر میکرد.

همینجا اخه خیلیا دارن بازیو رو تجربه میکنن اما نمیان تو بحث :D

فوق العادست بازی یک تجربه ی فوق العاده متفاوته
به پختگی رسیده

دقیقا تمام نکات مثبت نسخه قبل رو حفظ کرده و نقاط منفی رو فیکس
چقدرررر هوش مصنوعی بازی قوی شده یارو از 1 کیلومتری میبینه مارو =))
موشن کپچر بازی هم اینقدر خوب درومده کوجیما دیگه لازم نیست به ارزوش برسه واسه ساخت فیلم، خودش فیلمه لامصب
من دیدم همه اینترنت رو جو بازی گرفته دیگه منم جوگیر شدم بازی رو گرفتم، الانم 4 تا محموله رو بردم ولی واقعا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم 😐

منظورم این نیست که بازی بده ولی اونایی که مثل من اهل دنیای کوجیما نیستن و صرفا از رو جوگیری میخوان بازی رو بگیرن قبلش یکم تامل کنن.به نظرم اینجور بازیها بدرد همه نمیخوره

همین نسخه رو داری بازی میکنی حمید یا نسخه یک رو ؟
من چون یک دوست نداشتم و بازیم نکردم فقط کات سین هاشو کامل دیدم و اینو شروع کردم و دیوانش شدم
 
  • Like
Reactions: Thundersky
همین نسخه رو داری بازی میکنی حمید یا نسخه یک رو ؟
من چون یک دوست نداشتم و بازیم نکردم فقط کات سین هاشو کامل دیدم و اینو شروع کردم و دیوانش شدم
یک رو 2 ساعت بازی کردم که اونم نگرفتم و ولش کردم الانم 2 رو دارم بازی میکنم.فقط گرافیکش برام جذابه...البته بازم میگم منظورم این نیست بازی بده، من نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم.کلا بازیهای کوجیما برای من یه جوریه.
 
یک رو 2 ساعت بازی کردم که اونم نگرفتم و ولش کردم الانم 2 رو دارم بازی میکنم.فقط گرافیکش برام جذابه...البته بازم میگم منظورم این نیست بازی بده، من نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم.کلا بازیهای کوجیما برای من یه جوریه.

ببین مزیک رو تموم کن و بعدش یه جوری میگیرتت نمیتونی دیگه ولش کنی

الان کامل از داستان و قضایا خبر داری ؟
 
من دیدم همه اینترنت رو جو بازی گرفته دیگه منم جوگیر شدم بازی رو گرفتم، الانم 4 تا محموله رو بردم ولی واقعا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم 😐

منظورم این نیست که بازی بده ولی اونایی که مثل من اهل دنیای کوجیما نیستن و صرفا از رو جوگیری میخوان بازی رو بگیرن قبلش یکم تامل کنن.به نظرم اینجور بازیها بدرد همه نمیخوره
اگه اوایلش هستی بهش زمان بده. برای بار اول که بخوای جذب دنیاش بشی ممکنه سخت موتورش برات راه بیفته. بذار یکم داستان بیفته روی غلتک شاید بهش جذب شدی.
اگرم نشدی که فدا سرت تعویضش کن با یه بازی دیگه‌. منتهی بنظرم بیشتر از چندتا محموله بردن بهش فرصت بده.
 
اگه اوایلش هستی بهش زمان بده. برای بار اول که بخوای جذب دنیاش بشی ممکنه سخت موتورش برات راه بیفته. بذار یکم داستان بیفته روی غلتک شاید بهش جذب شدی.
اگرم نشدی که فدا سرت تعویضش کن با یه بازی دیگه‌. منتهی بنظرم بیشتر از چندتا محموله بردن بهش فرصت بده.
یه مشکلی که با بازیهای کوجیما دارم اینه که اولش معمولا یهو کلی چیز میز میریزه رو سر آدم که باید یاد بگیری و این قسمت آموزشش یکم برام حوصله سر بر هست و احتمالا اینو رد کنم اوکی میشه.مثلا ادرار کردن یا نوشابه خوردن.جریان لایک دادن و گرفتن یا چطوری واچ تاور بسازم و...اینا همه رو مجبور شدم هی برم تو یوتیوب ببینم چی به چیه :D
 
یه مشکلی که با بازیهای کوجیما دارم اینه که اولش معمولا یهو کلی چیز میز میریزه رو سر آدم که باید یاد بگیری و این قسمت آموزشش یکم برام حوصله سر بر هست و احتمالا اینو رد کنم اوکی میشه.مثلا ادرار کردن یا نوشابه خوردن.جریان لایک دادن و گرفتن یا چطوری واچ تاور بسازم و...اینا همه رو مجبور شدم هی برم تو یوتیوب ببینم چی به چیه :D
اره به طرز وحشتناکی جزئیات و ریزه کاری داره و قابلیتهای جدید باز کنی این قضیه بدترم میشه ولی خب یکی از ویژگیای باحال بازی همین جزییاتشه! یهو میبینی همینا تو رو به بازی معتاد کرده. :D
بخش انلاینشم بماند که خودش دنیای جدایی داره. پس فردا به خودت میای میبینی داری با کمک بقیه جاده میسازی :D
 
من در مورد شماره یک صحبت میکنم
بخش آموزش بازی همراه با فضاسازی و داستانپردازیه مثلا اینکه نارنجک استفاده کنی BT بترکونی خودش یه سیر و قضایایی طی میشه که بهش میرسی یا معرفی یا استفاده از یه گجت خاص تنیده شده تو منطق مرحله ای که بهش نیاز هست و عموما حتی در جریان قضایای علمیش هم قرار میده پلیر رو
بعدم مکانیزم بازی ممکنه خاص و پیچیده باشه چون طبیعتا قراره تجربه یونیکشو از طریق همینا شکل بده چیز پیچیده پیچیده ست نمیشه یه چی متغیرهای زیادی نداشته باشه ولی در عین حال از لحاظ تنوع و آزادی عمل گسترده بشه که
در عین حال بازی خیلی ساده ست: یه باری رو از نقطه آ باید ببری ب. شما اگه خودتم تصور کنی در دنیای واقعی داری این کارو میکنی همون مواردی رو در نظر میگیری که منوهای به قول دوستان ابرپیچیده و ترسناک و بد طراحی شده ی DS دارن بهت گراشو میدن
دوستان فک میکنن اتفاق عجیبی از شماره اول افتاده که یهو اون متا رو گرفته و اگه از شماره یک خوششون نیومده باشه الان اگه برن سراغش با یه چیز محیرالعقول مواجه میشن نه داداش این بازیا core گیمپلشون یکیه همین بازی به عنوان شماره اول ریلیز شده بود بازم متا همون متای بازی اول بود چون سرگرم شدن با بارکشی چیزی نیست که همه همون دفعه اول قبولش کنن الان یوتوب پر ویدئوهای غلط کردمه که سر director's cut اومدن بیرون الان فقط قضیه جا افتاده و مخاطب و منتقدا پرت و ناآشنا نیستن که نمره ش بیاد پایین
کسیم که شماره اولو دو ساعت بازی کرده رسما ینی به گیم پلی بازی نرسیده بعد میاد میگه من از شماره اول خوشم نیومد ولی اینو ده ساعت بازی کردم شاهکاره نه عزیزم شما دل به دل شماره یک هم میدادی قورتت داده بود تنها تفاوتشون برات همینه از این تجربه شخصی معیوب نتیجه های غلط نگیر
بابا برین شوتر بازی کنین خب هر تجربه ای یه وقتی میگیره که سیستم ذهنو با خودش سازگار کنه یه کنش و واکنشی روتینی ایجاد کنه و از گارد طبیعی ذهن برای چیز ناآشنا دربیاد و لذت به وجود بیاره
اصلا بازی ای که ده ساعت طول نکشه تا بفهمی چی به چیه قطعا نمیتونه هم ۱۰۰ ساعت لذت بده
یا شاید اصلا کلا موضوع این باشه که یه تجربه ای یه رحم ذهنی خاصی نیاز داره که اگه نداشته باشی نمیتونی ازش حامله بشی
 
من در مورد شماره یک صحبت میکنم
بخش آموزش بازی همراه با فضاسازی و داستانپردازیه مثلا اینکه نارنجک استفاده کنی BT بترکونی خودش یه سیر و قضایایی طی میشه که بهش میرسی یا معرفی یا استفاده از یه گجت خاص تنیده شده تو منطق مرحله ای که بهش نیاز هست و عموما حتی در جریان قضایای علمیش هم قرار میده پلیر رو
بعدم مکانیزم بازی ممکنه خاص و پیچیده باشه چون طبیعتا قراره تجربه یونیکشو از طریق همینا شکل بده چیز پیچیده پیچیده ست نمیشه یه چی متغیرهای زیادی نداشته باشه ولی در عین حال از لحاظ تنوع و آزادی عمل گسترده بشه که
در عین حال بازی خیلی ساده ست: یه باری رو از نقطه آ باید ببری ب. شما اگه خودتم تصور کنی در دنیای واقعی داری این کارو میکنی همون مواردی رو در نظر میگیری که منوهای به قول دوستان ابرپیچیده و ترسناک و بد طراحی شده ی DS دارن بهت گراشو میدن
دوستان فک میکنن اتفاق عجیبی از شماره اول افتاده که یهو اون متا رو گرفته و اگه از شماره یک خوششون نیومده باشه الان اگه برن سراغش با یه چیز محیرالعقول مواجه میشن نه داداش این بازیا core گیمپلشون یکیه همین بازی به عنوان شماره اول ریلیز شده بود بازم متا همون متای بازی اول بود چون سرگرم شدن با بارکشی چیزی نیست که همه همون دفعه اول قبولش کنن الان یوتوب پر ویدئوهای غلط کردمه که سر director's cut اومدن بیرون الان فقط قضیه جا افتاده و مخاطب و منتقدا پرت و ناآشنا نیستن که نمره ش بیاد پایین
کسیم که شماره اولو دو ساعت بازی کرده رسما ینی به گیم پلی بازی نرسیده بعد میاد میگه من از شماره اول خوشم نیومد ولی اینو ده ساعت بازی کردم شاهکاره نه عزیزم شما دل به دل شماره یک هم میدادی قورتت داده بود تنها تفاوتشون برات همینه از این تجربه شخصی معیوب نتیجه های غلط نگیر
بابا برین شوتر بازی کنین خب هر تجربه ای یه وقتی میگیره که سیستم ذهنو با خودش سازگار کنه یه کنش و واکنشی روتینی ایجاد کنه و از گارد طبیعی ذهن برای چیز ناآشنا دربیاد و لذت به وجود بیاره
اصلا بازی ای که ده ساعت طول نکشه تا بفهمی چی به چیه قطعا نمیتونه هم ۱۰۰ ساعت لذت بده
یا شاید اصلا کلا موضوع این باشه که یه تجربه ای یه رحم ذهنی خاصی نیاز داره که اگه نداشته باشی نمیتونی ازش حامله بشی


آدم ممکنه توی شرایط مختلف زندگیش سلیقه گیم زدنش کاملا تغییر کنه

دیگه دوره ای که گیم ها فقط برای سرگرمی بودن فرق کرده الان با ذهن و زندگی آمیخته میشه و یه جور تراپی محسوب میشه
در حال حاضر من با این نسخه دارم حال میکنم و کاملا فکرم رو در طول این روزا درگیر خودش کرده و وقتی پای بازی هم نیستم به داستان و اتفاقات بازی فکر میکنم
حتی شاید یک موزیک توی بازی باعث شده باشه که با بازی ارتباط بگیری

به نظر من که اصلا نیازی نیست که تمام مکانیزم های بازی رو فول بشی و همه جا ازشون استفاده کنی، همونجوری که دوست داری با بازی حال کن چون هدف همین بوده
لذت بردن
 
من دیدم همه اینترنت رو جو بازی گرفته دیگه منم جوگیر شدم بازی رو گرفتم، الانم 4 تا محموله رو بردم ولی واقعا نمیتونم باهاش ارتباط برقرار کنم 😐

منظورم این نیست که بازی بده ولی اونایی که مثل من اهل دنیای کوجیما نیستن و صرفا از رو جوگیری میخوان بازی رو بگیرن قبلش یکم تامل کنن.به نظرم اینجور بازیها بدرد همه نمیخوره
منم حرف شما رو زودتر گفتم

بازی زیباست اما خاصه . طولانی هم هست و تمام کردنش حوصله می خواهد . (محموله ها نمی شه هری و با عجله برد و بازی سریع تموم کرد) بابد با صبوری بازی کرد.

خلاصه که طیف خاصی از گیمرها رو شامل می شود

ولی گویا حرفم به مذاق بعضی ها خوش نیامد
 
آدم ممکنه توی شرایط مختلف زندگیش سلیقه گیم زدنش کاملا تغییر کنه

دیگه دوره ای که گیم ها فقط برای سرگرمی بودن فرق کرده الان با ذهن و زندگی آمیخته میشه و یه جور تراپی محسوب میشه
در حال حاضر من با این نسخه دارم حال میکنم و کاملا فکرم رو در طول این روزا درگیر خودش کرده و وقتی پای بازی هم نیستم به داستان و اتفاقات بازی فکر میکنم
حتی شاید یک موزیک توی بازی باعث شده باشه که با بازی ارتباط بگیری

به نظر من که اصلا نیازی نیست که تمام مکانیزم های بازی رو فول بشی

فک کنم نیاز هست
منظورم بود بدون پیشرفت درخت مهارت بازی(گجتها) و توجه کردن به قوانین تعادل و استقامت بدنی شما یا تو راه تلف میشی یا یه ماموریت ده دقیقه ای دو ساعت طول میکشه یا وسط کوهستون زیر برف باید بشینی نیم ساعت دسته رو بذاری بری ظرفارو بشوری تا استمینای شخصیت یکم پر بشه بتونی چارقدم دیگه راه بری
من صحبتم سر گروهی بود که ممکنه بدون در نظر منطق بازی یه مدلی بازیش کنن که براشون طاقت فرسا و بی معنی بشه

این بازی باید مدل خودش بازی بشه تا حال بده
یه سری بازیا هستن مثل همین mgsv که اخیرا بازی کردم و ول کردم میگن باشه عزیزم بیا شوتینگم اگه خواستی منو بازی کن
ولی DS از این شوخیا نداره یه سیستم تازه و باحال آورده(تو کتگوری بلاکباسترا) میگه همین شکلی فقط بازی کن چون من میخوام تجربه خاص خودمو بدم تو یه حالت ذهنی جدید قرارت بدم نمیخوام صرفا برای بیشترین تعداد ممکن د کمترین زمان قابل بازی باشم
این اصطلاحا فاشیسم طراحی لازمه که یه چیز نو و باحال به وجود بیاد این اجبار لازمه واسه همینم من حتی سر دیفیکولتی ستینگ اینقد گیرم
کوجیما هم از لحاظ سنی/عقلی هم موقعیت اجتماعی تو یه مرحله ای بوده تونسته همچین ریسکی بکنه(ایده ای که تا دم ریلیز نسخه اول شوخی به نظر میومد)
در نهایت همینم میشه که یه سری میخوان بازی رو به روش مغز خودشون بازی کنن که بازی تفم کف دستشون نمیندازه یه سری هم میذارن بازی ببرتشون هرکجا که میخواد بخاطر همینم شماره اول همونقدر که نمره 10 داشت 6 هم داشت
بازم میگم من نمیدونم اون لذت باری رو از جایی به جایی بردن چجوری و کجا برا کسی شروع میشه با اینکه حتما پتانسیلش در همه هست ولی ممکنه که باید اون حالت ذهنی لذت بردن از اون فرآیند رو در حد کافی داشته باشی و منظورم فقط توجه به بالانس و مسائل فیزیکی و اینجور چیزا نیست(چون که ممکنه یه بازی موبایلی آرکیدم اون مکانیزمارو داشته باشه و خیلی فان به نظر بیاد) منظورم اون حضور واقعی معمولا بدون اکشن یا هیچ کار به خصوصی در محیط بازیه که شاید هزارتا المان با تاثیر ناخودآگاه در طراحی بازی و همچنین تمایلات شخصی ناخودآگاه در به وجود آوردنش نقش داشته باشن که قابل گفتن برای حداقل شخص من نباشه ولی میتونه پتانسیلش تو هر کسی باشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or