PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
DS2.JPG

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_014.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_012.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_018.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_019.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
واقعا بعضی ها آنقدر با هیجان و لذت از بازی تعریف میکنن و از تجربه فوق العاده ای که از بازی داشتن که شخصا خجالت میکشم بگم نسخه اول یه زباله تمام از نظر گیم پلی برام بود .نه به عنوان کسی که ۱ ۲ ساعت بازی کردم و ولش کردم به عنوان کسی که بازی را تموم کردم و هر لحظه از بازی میگفتم بزار برم جلو شاید بهتر بشه ولی نشد.
معرفی این بازی هم یه حس دوگانه برام داشت از یه طرف خوب بازی جدید کوجیما افسانه ای هست کسی که دوران کودکیمون هر تریلری که از متال گیر میومد ۱۰۰ ها بار میدیدیم و تحلیل میکردیم از اون طرف هم گیم پلی زباله بازی که باید تحملش کنم .
جون مادرت کوجیما سبک بازی را عوض کن بزار همه از بازی کردنش لذت ببرن .البته اخیرا یه مصاحبه کرده گفته بازی با بقیه دنباله ها فرق داره امیدوارم یه تکون اساسی به گیم پلیش بده ما هم بتونیم لذت ببریم
 
واقعا بعضی ها آنقدر با هیجان و لذت از بازی تعریف میکنن و از تجربه فوق العاده ای که از بازی داشتن که شخصا خجالت میکشم بگم نسخه اول یه زباله تمام از نظر گیم پلی برام بود .نه به عنوان کسی که ۱ ۲ ساعت بازی کردم و ولش کردم به عنوان کسی که بازی را تموم کردم و هر لحظه از بازی میگفتم بزار برم جلو شاید بهتر بشه ولی نشد.
معرفی این بازی هم یه حس دوگانه برام داشت از یه طرف خوب بازی جدید کوجیما افسانه ای هست کسی که دوران کودکیمون هر تریلری که از متال گیر میومد ۱۰۰ ها بار میدیدیم و تحلیل میکردیم از اون طرف هم گیم پلی زباله بازی که باید تحملش کنم .
جون مادرت کوجیما سبک بازی را عوض کن بزار همه از بازی کردنش لذت ببرن .البته اخیرا یه مصاحبه کرده گفته بازی با بقیه دنباله ها فرق داره امیدوارم یه تکون اساسی به گیم پلیش بده ما هم بتونیم لذت ببریم
واقعا حیف .. حیف ... تو این قحطی بازی سینگل پلیر یه بازی با این گرافیک و داستان و شخصیت پردازی حیفه که با این گیم پلی زباله طور عرضه بشه و نشه ازش لذت برد . حس میکنم کوجیما آدم لج بازی باشه یعنی فقط یک آدم لج باز میتونه اینطوری یه چیزی خلق کنه که تو بعضی چیزا انقدر خواهان داشته باشه و فوق العاده باشه ولی اجازه نده همه ازش لذت ببرن . خب یکی نیست بهش بگه پدر آمرزیده یه دوربین رو شونه میذاشتی همین داستان و این چیزا رو یه اکشن ادونچر میکردی میذاشتی مای بدبختم از بازی لذت ببریم .
 
من بعد هایپ و جوگیری زمان عرضه بازی که بشدت ازش طرفداری کردم باید بگم که از بعضی جاهای گیم پلیش خوشم اومد از بعضی جاها نه. گشت و گذار تو محیطشو‌ به شدت دوست داشتم و مسیریابی رو، ولی اون بخش که باید با سلاحهای عجیب خون و مدفوع اینا با دشمنا درگیر میشدیم نه (فقط اون یه تیکه که سم میرفت دنیای مدس میکلسن جنگهای واقعی خوب بود)
داستان خیلی سنگین بود آخر نفهمیدم شخصیت اصلی منفی دردش چی بود. بعضی شخصیتها مثل هارتمن هم عالی بودن
به عنوان یه تجربه جدید عنوان خوبی بود ولی کوجیما رو‌ همه با نام متال گیر میشناسن در حد اون نبود

ضمنا بازی به هیچ وجه شبیه ساز پیاده روی نیست چون از همون اول هر عقل سلیمی میبینه موتور و... هست اونا رو استفاده میکنه جز معدود جاهایی که نمیشه من خودم آدم کم حوصله ایم اگه شبیه ساز پیاده روی بود عمرا تمومش نمیکردم
ساخت و سازشم باز خیلی خوب بود و‌ارتباط با بقیه پلیرها به نظرم واقعا متاش هممون هشتاد و خرده ای بود و اندرریت شد نه بخاطر روی گل کوجیما اورریت
گرافیکشم فوق العاده بود ضمنا و موسیقیش
 
من واقعا عاشق گیم پلی این بازیم و هیت های شما بنده را فشاری میکند :D
جدی یکی از تجربه های خوب چند سال اخیرم بود ، نکنید اینکارو :D
حالا جای عجیب قضیه اینه که اغلب فنهای PS نمیدونم چرا بدشون اومده و برعکس فنهای ایکس باکس و PC با بازی حال کردن، این قضیه تو چشم من یکی خیلی هست:D
 
  • Like
Reactions: Dante _Sparda
کاملا مشخصه حتی تریلر معرفی ds2 چندان نتونست طرفدارهای ps رو هایپ کنه چون خیلیاشون ازds1 خوششون نیومد.ولی من مطمئنمds2 میترکونه..هم از لحاظ گیمپلی هم از لحاظ گرافیک و داستان سرایی
 
آخرین ویرایش:
استاد کوجیما فرمودن از این به بعد بازی‌هایی که توسط کوجیما پروداکشنز منتشر میشه، روی مک هم میاد که این حرف برای عده‌ای امید به اومدن DS2 رو روی PC هم ایجاد کرده.

Death Stranding seems to be heading to Game Pass

البته در حد امیده چون ناشر DS2 در حال حاضر SIE ـه و خلاف پست اول جایی ندیدم اومدنش برای PC تایید شده باشه.
فقط چون قبلی هم ناشرش اول SIE بود و بعدا ناشر دیگه‌ای برای PC پیدا کرد، اینجا هم این احتمال مطرح شده.
 
من فقط نگران مدل گیم‌پلی بازی هستم ، میترسم بخاطر راضی کردن جماعتی که با گیم‌پلی بازی حال نکردن کلا بزنن همه چیز رو زیر و رو‌ کنن
امیدوارم همون چیزی که یک عده میگفتن شبیه‌ساز پیاده‌روی رو تغییرش نـدن همین و بس [-o<
 
من فقط نگران مدل گیم‌پلی بازی هستم ، میترسم بخاطر راضی کردن جماعتی که با گیم‌پلی بازی حال نکردن کلا بزنن همه چیز رو زیر و رو‌ کنن
امیدوارم همون چیزی که یک عده میگفتن شبیه‌ساز پیاده‌روی رو تغییرش نـدن همین و بس [-o<
مطمئن باش حتما گیمپلی بازی دچار تغییرات زیادی میشه حتی خود کوجیما مدتی بعد از انتشار ds1 تو یه مصاحبه گفته بود اگه قرار باشه ds2 ساخته بشه همه چیز رو میکوبه و از نو میسازه.
 
  • Like
Reactions: DedSec88
من فقط نگران مدل گیم‌پلی بازی هستم ، میترسم بخاطر راضی کردن جماعتی که با گیم‌پلی بازی حال نکردن کلا بزنن همه چیز رو زیر و رو‌ کنن
امیدوارم همون چیزی که یک عده میگفتن شبیه‌ساز پیاده‌روی رو تغییرش نـدن همین و بس [-o<
آخه هر MGS ایی تو نگاه کنی(شاید حداقل شماره 1 و 2) از لحاظ گیمپلی با قبلی زمین تا آسمون فرق داشته. مثل زلدا جدید که هسته گیمپلی این بازی با قبلی کاملا متفاوته با اینکه خیلی چیزهایی مشابه ایی درشون است.

من امیدوارم این سنت MGS رو کوجیما انجام بده.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or