PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
DS2.JPG

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_014.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_012.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_018.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_019.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
سلام احسان عزیز
من فکر میکنم بدن فرجایل احتمالا با توجیهات داستانی از وقایع دث استرندینگ جوون شده و کوجیما براش دلایل ماورا الطبیعه خاص این دنیا رو داره سم هم آنچنان پیر بنظر نمیاد نهایتا چند سال بعد از شماره اوله و اون بچه هم شاید از سم و فرجایل باشه!
آخر تریلر فرجایل به سم گفت که با خدمه من همراه شو و زمانش رسیده که راهت رو شروع کنی و اون bridge متحرک از زیر آب درمیاد! به یه ناو-زیر دریایی شباهت داشت که خیلی خفن بود.
احتمال میدم بعنوان یه base با قابلیت جابجایی و آپگرید باشه و بتونه خیلی به گیم پلی بازی وسعت و تنوع بده. خصوصا اگه هنگام حرکت کردنش تو محیط های وسیع روش ایستاده باشیم و جابجایی رو ریل تایم ببینیم!

جدا از نظریه هامون گاهی میبینم هنوزم در مورد گیم پلی DS بحث میشه و صحبت از کول بری میکنن! متاسفانه بنظر میاد هنوزم یه عده درکی از گیم پلی بازی ندارن. من خودمو مثال میزنم شاید ۱۰ درصد از مدت زمان کل ds1 رو پیاده رفتم که اونم اوایل بازی بود و گیم پلی تازه داشت شکل می‌گرفت و تجهیزات سم به مرور آنلاک میشد حتی مپ ابتدایی بازی که حکم tutorial رو داشت هم با یه موتور خودمو به بندر رسوندم! قسمت دوم و اصلی مپ از همون ابتدا ازت میخواد که راه سازی و آپگرید کردن تجهیزات و استفاده از وسایل نقلیه رو شروع کنی و چه شروع باشکوهی هم بود زمانی که با پلیر های آنلاین تعامل شکل میگرفت به جرات میگم ذره ای از جذابیت و حس تازگی بازی کم نمیشد.
دقیقاااا ! اصلا نمیفهمم چرا بهش میگن شبیه ساز پیاده روی :دی بازی اصلا پیاده روی نداره به اون صورت جز 2-3 ساعت اول بازی ، اتفاقا من دوست داشتم پیاده رویش بیشتر باشه ، ولی اصلا اونجوری نیست
 
Death Stranding نه تنها یکی از بهترین بازی‌های PS4 برای من، بلکه یکی از بهترین تجربه‌های کل عمرم بود و حدود ۱۲۰ ساعت بازیش کردم و لذتی بردم که کمتر جایی مشابهش رو یادم میاد. از اون بازی‌هایی که شاید تا سال‌ها بعد هم بعضی از لحظاتش رو فراموش نکنم و با اینکه داستان و اتفاقات رو به تدریج ممکنه یادم بره، ولی مثلاً اولین بار که کامیون وسط راه متوقف شد و به فنا رفتم، یا اولین مواجهه با کوهستان برفی، یا لحظه‌ای که بالاخره کل مسیر رو با کمک بقیه بازیکن‌ها ساختیم، چیزهایی هستن که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. کلاً برخلاف MGSها که همیشه داستان برام جذاب‌تر از گیم‌پلی بود، این دفعه توی DS این گیم‌پلی بود که با اون حالت اعتیادآورش از داستان بازی هم برای من جلو زد و تبدیل شد به یکی از بهترین خاطرات دنیای سرگرمی برای بنده.
ولی باز خیلی شک و تردید داشتم که نسخه دوم بازی رو می‌خوام یا نه. یعنی نسخه اول انقدر بی‌نظیر و منحصربه‌فرد بود که فکر می‌کردم کاش همه چیز همون‌جا تموم بشه و ادامه پیدا نکنه ولی تریلر DS2 رو که دیدم، توبه کردم و الآن صبر و تحمل ندارم برای این بازی.
تریلر طبق معمولِ تریلرهای کوجیما، کارگردانی به شدت خفنی داشت و ترکیب تصاویر سینمایی و صحنه‌های سوال‌برانگیز در کنار اون آهنگ به‌یادموندنی از نسخه اول، کاری کرد که تا الآن ۴،۵ بار دیدمش و احتمالاً بیشتر هم می‌بینم. فعلاً نمی‌شه چیز زیادی گفت، ولی احتمالاً گیم‌پلی یه سری تغییرات می‌کنه و تأکید بیشتری روی مخفی‌کاری توی بعضی بخش‌ها داره (برای نجات دادن لو توی کودکی و شاید نوجوونی و جوونی با بازی ال فانینگ) و از اون طرف هم شاید از جهاتی دنیای بازی حتی از قبل هم عظیم‌تر بشه و با توجه به اون چیز غول‌پیکر که احتمالاً HUB بازی باشه، جاهای خیلی بیشتری رو توی دنیای بازی ببینیم.
توی همین ۴ دقیقه تریلر انقدر چیزهای عجیب غریب دیده می‌شه که ملت از همین الآن شروع کردن به تئوری دادن در مورد اتفاقات بازی. از ظاهر فرجایل که پوستش جوون شده تا سم که پیر شده و البته اون بچه که احتمالاً همون لو هست، ولی شاید هم نباشه و هیچی از کوجیما بعید نیست. ماجرای بال‌های این بچه هم عجیبه و توی صحنه‌های واقعی، بال کوچولوی مصنوعی پشتش هست و توی صحنه‌های ماورایی، اون بال‌ها یه جوری تکون می‌خورن که انگار جزئی از بدنش هستن، نه یه آیتم جداگانه:

do.php


این وسط هیگز دیوانه هم که برگشته و به نظر می‌رسه برای خودش یه کالتی چیزی درست کرده و عشقش به املی رو داره ادامه می‌ده. خیلی دوست دارم بیشتر در مورد این صحنه‌ها بدونم و بفهمیم جریان اون مکان عجیب و غریب چیه و البته جریان دل و روده هیگز که توی محفظه زیر بدنش دیده می‌شه و انگار یه جورایی بنده خدا ترکیده و دوباره جمع و جورش کردن. انقدر ایشون به شکل دیوانه‌واری ذوب در املی هست که حتی یه عده حدس می‌زنن بعد از برداشتن ماسک، صورت املی رو ببینیم. یعنی هیگز یه بلایی سر صورت خودش آورده باشه و دستکاری‌هایی کرده باشه که شبیه املی شده باشه.

do.php


do.php


در مجموع خیلی منتظر بازی هستم و البته منتظر تریلرهای بعدی از کسی که خدای ساخت تریلر هست. فقط امیدوارم در کنار رفع ایرادات نسخه اول (که زیاد آسیبی به لذت گیم‌پلی برای من نمی‌زد، ولی به هر حال بی‌ایراد هم نبود)، حس و حال نسخه اول حفظ بشه و کوجیما نخواد برای فروش بیشتر، انقدر تغییرات عظیمی توش ایجاد کنه که دیگه DS نباشه و به یه چیز دیگه تبدیل بشه. البته فروش نسخه اول هم بد نبود و به عنوان یه بازی متفاوت که خیلی سلیقه‌ای بود، تا جولای ۲۰۲۱ به ۵ میلیون نسخه رسید، یعنی یک سال و نیم قبل و زمانی که نسخه PS5 نیومده بود و الآن طبیعتاً فروشش بیشتر هم شده.
 
Death Stranding نه تنها یکی از بهترین بازی‌های PS4 برای من، بلکه یکی از بهترین تجربه‌های کل عمرم بود و حدود ۱۲۰ ساعت بازیش کردم و لذتی بردم که کمتر جایی مشابهش رو یادم میاد. از اون بازی‌هایی که شاید تا سال‌ها بعد هم بعضی از لحظاتش رو فراموش نکنم و با اینکه داستان و اتفاقات رو به تدریج ممکنه یادم بره، ولی مثلاً اولین بار که کامیون وسط راه متوقف شد و به فنا رفتم، یا اولین مواجهه با کوهستان برفی، یا لحظه‌ای که بالاخره کل مسیر رو با کمک بقیه بازیکن‌ها ساختیم، چیزهایی هستن که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. کلاً برخلاف MGSها که همیشه داستان برام جذاب‌تر از گیم‌پلی بود، این دفعه توی DS این گیم‌پلی بود که با اون حالت اعتیادآورش از داستان بازی هم برای من جلو زد و تبدیل شد به یکی از بهترین خاطرات دنیای سرگرمی برای بنده.
ولی باز خیلی شک و تردید داشتم که نسخه دوم بازی رو می‌خوام یا نه. یعنی نسخه اول انقدر بی‌نظیر و منحصربه‌فرد بود که فکر می‌کردم کاش همه چیز همون‌جا تموم بشه و ادامه پیدا نکنه ولی تریلر DS2 رو که دیدم، توبه کردم و الآن صبر و تحمل ندارم برای این بازی.
تریلر طبق معمولِ تریلرهای کوجیما، کارگردانی به شدت خفنی داشت و ترکیب تصاویر سینمایی و صحنه‌های سوال‌برانگیز در کنار اون آهنگ به‌یادموندنی از نسخه اول، کاری کرد که تا الآن ۴،۵ بار دیدمش و احتمالاً بیشتر هم می‌بینم. فعلاً نمی‌شه چیز زیادی گفت، ولی احتمالاً گیم‌پلی یه سری تغییرات می‌کنه و تأکید بیشتری روی مخفی‌کاری توی بعضی بخش‌ها داره (برای نجات دادن لو توی کودکی و شاید نوجوونی و جوونی با بازی ال فانینگ) و از اون طرف هم شاید از جهاتی دنیای بازی حتی از قبل هم عظیم‌تر بشه و با توجه به اون چیز غول‌پیکر که احتمالاً HUB بازی باشه، جاهای خیلی بیشتری رو توی دنیای بازی ببینیم.
توی همین ۴ دقیقه تریلر انقدر چیزهای عجیب غریب دیده می‌شه که ملت از همین الآن شروع کردن به تئوری دادن در مورد اتفاقات بازی. از ظاهر فرجایل که پوستش جوون شده تا سم که پیر شده و البته اون بچه که احتمالاً همون لو هست، ولی شاید هم نباشه و هیچی از کوجیما بعید نیست. ماجرای بال‌های این بچه هم عجیبه و توی صحنه‌های واقعی، بال کوچولوی مصنوعی پشتش هست و توی صحنه‌های ماورایی، اون بال‌ها یه جوری تکون می‌خورن که انگار جزئی از بدنش هستن، نه یه آیتم جداگانه:

do.php


این وسط هیگز دیوانه هم که برگشته و به نظر می‌رسه برای خودش یه کالتی چیزی درست کرده و عشقش به املی رو داره ادامه می‌ده. خیلی دوست دارم بیشتر در مورد این صحنه‌ها بدونم و بفهمیم جریان اون مکان عجیب و غریب چیه و البته جریان دل و روده هیگز که توی محفظه زیر بدنش دیده می‌شه و انگار یه جورایی بنده خدا ترکیده و دوباره جمع و جورش کردن. انقدر ایشون به شکل دیوانه‌واری ذوب در املی هست که حتی یه عده حدس می‌زنن بعد از برداشتن ماسک، صورت املی رو ببینیم. یعنی هیگز یه بلایی سر صورت خودش آورده باشه و دستکاری‌هایی کرده باشه که شبیه املی شده باشه.

do.php


do.php


در مجموع خیلی منتظر بازی هستم و البته منتظر تریلرهای بعدی از کسی که خدای ساخت تریلر هست. فقط امیدوارم در کنار رفع ایرادات نسخه اول (که زیاد آسیبی به لذت گیم‌پلی برای من نمی‌زد، ولی به هر حال بی‌ایراد هم نبود)، حس و حال نسخه اول حفظ بشه و کوجیما نخواد برای فروش بیشتر، انقدر تغییرات عظیمی توش ایجاد کنه که دیگه DS نباشه و به یه چیز دیگه تبدیل بشه. البته فروش نسخه اول هم بد نبود و به عنوان یه بازی متفاوت که خیلی سلیقه‌ای بود، تا جولای ۲۰۲۱ به ۵ میلیون نسخه رسید، یعنی یک سال و نیم قبل و زمانی که نسخه PS5 نیومده بود و الآن طبیعتاً فروشش بیشتر هم شده.
یادمه قبلا کوجی گفته بود اگه نسخه بعدی در کار باشه که میشه همین نسخه ۲ گفته بود متفاوت میشه حالا نمیدونم منظورش تو گیم پلی بود:-"
 
یادمه قبلا کوجی گفته بود اگه نسخه بعدی در کار باشه که میشه همین نسخه ۲ گفته بود متفاوت میشه حالا نمیدونم منظورش تو گیم پلی بود:-"
بعید هم نیست که همین‌طور بشه و با توجه به داستان و احتمالاً تفاوت‌هایی که دنیای بازی نسبت به قبل پیدا کرده، شاید یه سری چیزها کلاً عوض بشن. توی خود تریلر هم یه چیزی تو این مایه‌ها می‌گه که آیا اصلاً باید دنبال وصل کردن ملت می‌رفتیم و کار درستی بود؟
ولی هرچی که می‌شه، امیدوارم کل اون بند و بساط قبلی رو دور نریزه و به یه طریقی نگهشون داره. :( من همچنان همون حمالی‌های قبلی رو می‌خوام توی بازی باشه و واقعاً لذت عجیبی برام داشت که هی از این طرف به اون طرف بار ببرم و هر دفعه به تجهیزات جدید و پیشرفته‌تری برسم و طعم(!) حمل بار دلچسب‌تر بشه. :D یا اون همکاری با بقیه بازیکن‌ها که واقعاً چیز جذابی بود و مشابهش رو خیلی کم داریم توی بقیه بازی‌ها.
 
Death Stranding نه تنها یکی از بهترین بازی‌های PS4 برای من، بلکه یکی از بهترین تجربه‌های کل عمرم بود و حدود ۱۲۰ ساعت بازیش کردم و لذتی بردم که کمتر جایی مشابهش رو یادم میاد. از اون بازی‌هایی که شاید تا سال‌ها بعد هم بعضی از لحظاتش رو فراموش نکنم و با اینکه داستان و اتفاقات رو به تدریج ممکنه یادم بره، ولی مثلاً اولین بار که کامیون وسط راه متوقف شد و به فنا رفتم، یا اولین مواجهه با کوهستان برفی، یا لحظه‌ای که بالاخره کل مسیر رو با کمک بقیه بازیکن‌ها ساختیم، چیزهایی هستن که هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم. کلاً برخلاف MGSها که همیشه داستان برام جذاب‌تر از گیم‌پلی بود، این دفعه توی DS این گیم‌پلی بود که با اون حالت اعتیادآورش از داستان بازی هم برای من جلو زد و تبدیل شد به یکی از بهترین خاطرات دنیای سرگرمی برای بنده.
ولی باز خیلی شک و تردید داشتم که نسخه دوم بازی رو می‌خوام یا نه. یعنی نسخه اول انقدر بی‌نظیر و منحصربه‌فرد بود که فکر می‌کردم کاش همه چیز همون‌جا تموم بشه و ادامه پیدا نکنه ولی تریلر DS2 رو که دیدم، توبه کردم و الآن صبر و تحمل ندارم برای این بازی.
تریلر طبق معمولِ تریلرهای کوجیما، کارگردانی به شدت خفنی داشت و ترکیب تصاویر سینمایی و صحنه‌های سوال‌برانگیز در کنار اون آهنگ به‌یادموندنی از نسخه اول، کاری کرد که تا الآن ۴،۵ بار دیدمش و احتمالاً بیشتر هم می‌بینم. فعلاً نمی‌شه چیز زیادی گفت، ولی احتمالاً گیم‌پلی یه سری تغییرات می‌کنه و تأکید بیشتری روی مخفی‌کاری توی بعضی بخش‌ها داره (برای نجات دادن لو توی کودکی و شاید نوجوونی و جوونی با بازی ال فانینگ) و از اون طرف هم شاید از جهاتی دنیای بازی حتی از قبل هم عظیم‌تر بشه و با توجه به اون چیز غول‌پیکر که احتمالاً HUB بازی باشه، جاهای خیلی بیشتری رو توی دنیای بازی ببینیم.
توی همین ۴ دقیقه تریلر انقدر چیزهای عجیب غریب دیده می‌شه که ملت از همین الآن شروع کردن به تئوری دادن در مورد اتفاقات بازی. از ظاهر فرجایل که پوستش جوون شده تا سم که پیر شده و البته اون بچه که احتمالاً همون لو هست، ولی شاید هم نباشه و هیچی از کوجیما بعید نیست. ماجرای بال‌های این بچه هم عجیبه و توی صحنه‌های واقعی، بال کوچولوی مصنوعی پشتش هست و توی صحنه‌های ماورایی، اون بال‌ها یه جوری تکون می‌خورن که انگار جزئی از بدنش هستن، نه یه آیتم جداگانه:

do.php


این وسط هیگز دیوانه هم که برگشته و به نظر می‌رسه برای خودش یه کالتی چیزی درست کرده و عشقش به املی رو داره ادامه می‌ده. خیلی دوست دارم بیشتر در مورد این صحنه‌ها بدونم و بفهمیم جریان اون مکان عجیب و غریب چیه و البته جریان دل و روده هیگز که توی محفظه زیر بدنش دیده می‌شه و انگار یه جورایی بنده خدا ترکیده و دوباره جمع و جورش کردن. انقدر ایشون به شکل دیوانه‌واری ذوب در املی هست که حتی یه عده حدس می‌زنن بعد از برداشتن ماسک، صورت املی رو ببینیم. یعنی هیگز یه بلایی سر صورت خودش آورده باشه و دستکاری‌هایی کرده باشه که شبیه املی شده باشه.

do.php


do.php


در مجموع خیلی منتظر بازی هستم و البته منتظر تریلرهای بعدی از کسی که خدای ساخت تریلر هست. فقط امیدوارم در کنار رفع ایرادات نسخه اول (که زیاد آسیبی به لذت گیم‌پلی برای من نمی‌زد، ولی به هر حال بی‌ایراد هم نبود)، حس و حال نسخه اول حفظ بشه و کوجیما نخواد برای فروش بیشتر، انقدر تغییرات عظیمی توش ایجاد کنه که دیگه DS نباشه و به یه چیز دیگه تبدیل بشه. البته فروش نسخه اول هم بد نبود و به عنوان یه بازی متفاوت که خیلی سلیقه‌ای بود، تا جولای ۲۰۲۱ به ۵ میلیون نسخه رسید، یعنی یک سال و نیم قبل و زمانی که نسخه PS5 نیومده بود و الآن طبیعتاً فروشش بیشتر هم شده.
توی فصل‌های آخر بازی چشمه‌هایی از جهان‌های در هم تنیده هم نشون داده میشه. برخلاف کسایی که میگن دث استرندیگ چندان قابل ادامه دادن نیست من فکر می‌کنم DS قابل گسترش ترین چیزیه که کوجیما تا حالا ساخته
در حدی که می‌تونه یه شماره از DS‌ در سبک شبیه ساز فوتبال با دایناسورهای بین کهکشانی بسازه و کاملا با Lore بازی اصلی DS هم هماهنگ باشه و حتی یه ارجاعاتی هم توی بازی اول براش جور کنه!

ممکنه این فرجایل، سم و احتمالا هیگز آخر تریلر (که من فکر می‌کنم هیگز نیست و ما با یه هیگز سس مغز شده توی این بازی سر کار خواهیم داشت) همون افرادی نباشن که ما از بازی اول می‌شناسیم.
واقعا احتمالاتی که برای شماره دوم هست بی شماره. حتی احتمالا اسم بازی هم Death Stranding نیست و یه چیز دیگه است و یه مدت زیادی هم با اسم بازی سر کار خواهیم بود.

در نهایت تریلر هوش از سر من پروند. چند تا از بهترین تجربیات گیمینگ من توی همین بازی بود. وقتی شبکه بزرگراهی بازی (:دی) رو تکمیل کردم احتمالا عمیق‌ترین حس دستاورد کسب کردن رو توی همه سابقه بازی کردن خودم به دست آوردم.
من خیلی دیر سراغ بازی رفتم. در واقع وقتی روی گیم پس اومد رفتم سراغش و خب دیگه اون موقع بازی خیلی بحث‌هاش داغ نبود که بخوام وارد صحبت در موردش بشم و این کمی قلبم رو شکسته.:دی
 
اگر درست یادم باشه مدت کوتاهی بعد از عرضه شماره یک بازی، کوجیما مثل همیشه عکسایی از کار های روزانش توی اینستا به اشتراک میزاشت، محتوی یکی از این عکس ها خیلی جالب بود در واقع عکسی که گرفته شده بود از روی میز خود کوجیما بود یا شاید هم شینکاوا بین وسایل و خرت و پرتایی که روی میز بود یک طراحی اولیه از یک جور وسیله نقلیه هم به چشم می‌خورد که اصلا در شماره یک ما یک چنین وسیله ای ندیده بودیم همون زمان خیلی ها گفتن که شماره ۲ در حال ساخته شدنه و جالبی مسئله این بود که اون طراحی یک جورایی شبیه به همین وسیله نقلیه ای بود که از تریلر شماره دو دیدیم البته خوب باید توجه داشت که اون طراحی در مراحل اولیه بوده یا شایدم یک نسخه کوچکتر از یک وسیله نقلیه دیگست که داخل این زیر دریایی یا شاید هم یکجور هاورکرافت جای میگیره
و این نظریه که دوستان دارن و میگن ممکنه این وسیله hub بازی باشه خیلی غیر واقعی به نظر نمی یاد
درنهایت امیدوارم بازی در زمینه باس فایت ها هم پیشرفت کنه چون فکر می کنم شماره یکش آنچنان باس فایت های در خور توجهی نداشت
و اینکه امیدوارم کاور شماره دو این بازی رو خود کوجیما طراحی نکنه امیدوارم....😬
 
بعید هم نیست که همین‌طور بشه و با توجه به داستان و احتمالاً تفاوت‌هایی که دنیای بازی نسبت به قبل پیدا کرده، شاید یه سری چیزها کلاً عوض بشن. توی خود تریلر هم یه چیزی تو این مایه‌ها می‌گه که آیا اصلاً باید دنبال وصل کردن ملت می‌رفتیم و کار درستی بود؟
ولی هرچی که می‌شه، امیدوارم کل اون بند و بساط قبلی رو دور نریزه و به یه طریقی نگهشون داره. :( من همچنان همون حمالی‌های قبلی رو می‌خوام توی بازی باشه و واقعاً لذت عجیبی برام داشت که هی از این طرف به اون طرف بار ببرم و هر دفعه به تجهیزات جدید و پیشرفته‌تری برسم و طعم(!) حمل بار دلچسب‌تر بشه. :D یا اون همکاری با بقیه بازیکن‌ها که واقعاً چیز جذابی بود و مشابهش رو خیلی کم داریم توی بقیه بازی‌ها.
.No thanks bro
 
ندیدم کسی خبرش رو گذاشته باشه
خواننده گروه low roar حدود یکماه پیش فوت شد
چه حس خوبی داشت قدم زدن در دنیای پهناور بازی و گوش دادن به آهنگهاش
View attachment 279099

سلام

خیلی خبر ناراحت کننده‌ای بود، جدا از خاطراتم در DS با موزیک‌های فوق‌العاده این گروه، با شنیدن اولین موزیکشون در DS رفتم و تمام موزیک‌ها و آلبوم‌هاشون رو دانلود کردم و حسابی بهم چسبید و حال کردم با اتمسفر و فضای کاراشون..

 
این رو کوجیما توی توئیتر گذاشته بود و خیلی چیز قشنگی شده:

do.php




نمی‌دونم خودش این کارها رو انجام می‌ده و از این هنرها هم داره، یا یه بدبخت دیگه‌ای اینا رو می‌کشه و بعدش کوجیما طرف رو میندازه کنار و یه جوری از مراحل کار عکس می‌گیره که انگار اثر خودش هست! :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or