PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
DS2.JPG

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_014.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_012.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_018.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

Death-Stranding-2-On-the-Beach_2024_01-31-24_019.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال 2025 عرضه خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
جدا بعضی وقتا منم احساس میکنم DS بهترین بازیه زندگیم بوده.الان تو یه سال چطوری میخوان ۵۰ درصد بقیه بازی رو بسازن؟؟
نه کوجیما اصلا به درصد اشاره نکرده!
اونو یک سایت خودش اضافه کرده:دی
من مراسمو دیدم
گفت بازی از ابتدا تا انتها قابل بازیه، درحال باگ گیری و پولیش بازی هستم، و رو یک سری چیزا بازنگری دارم می کنم، فقط صداگزاری ژاپنی بازی تموم نشده!(موشن کپچر بازی هم خیلی وقته تموم شده!)
 
DS بهترین بازی عمرم بود! یه چیزی بود تو مایه قدم زدن توی تنهایی ها! سفر کردن با پای پیاده توی طبیعتی بکر و پخش موزیک هایی که روح و روانت رو نوازش میکنه (یادی کنم از خواننده LOW ROAR که بینمون نیست) شایان ذکر هست که اگر OCD داشته باشی این بازی بدجوری مریضیت رو ارضا میکنه :دی بنظرم عمق تنهایی که شخصیت سم داشت حتی از اسنیک MGS4 هم فراتر بود.

خلاصه مطلب اینکه دوست داشتم بازی در رویداد TGS یک گیم پلی نشون میداد که نداد! ولی حداقلش فهمیدم با یک بازی شیک و تر و تمیز دیگه از کوجیما طرفیم

من متاسفانه یا خوشبختانه از این لیست‌های Top 10 برای فیلم و بازی ندارم و برام سخته که فقط ۱۰ تا دونه انتخاب کنم. :دی ولی اگه یه روزی بخوام خیلی فشار بیارم و یه لیست بدم، بدون شک Death Stranding توش حضور داره و حتی می‌تونه جزو ۵ بازی برتر عمرم هم باشه.
واقعا تجربه عجیب و منحصربه‌فردی بود و اون ۱۲۰ ساعتی که بازی کردم، جوری به دلم نشست که هیچ‌وقت طعمش رو یادم نمی‌ره و احتمالا بعضی از لحظاتش تا آخر عمر از ذهنم پاک نشه.
View attachment Ds_meme.mp4
 
فکر کنم کوجیما روی دراگ خالص داره این بازی رو می سازه

نسخه ی قبل یکی از بدترین تجربه هام بود و خیلی حوصله سر بر و بی سر و ته بود این نسخه به لطف دراگ شخمی تخیلی هم شده
 
  • Like
Reactions: Nader1362
نه کوجیما اصلا به درصد اشاره نکرده!
اونو یک سایت خودش اضافه کرده:دی
من مراسمو دیدم
گفت بازی از ابتدا تا انتها قابل بازیه، درحال باگ گیری و پولیش بازی هستم، و رو یک سری چیزا بازنگری دارم می کنم، فقط صداگزاری ژاپنی بازی تموم نشده!(موشن کپچر بازی هم خیلی وقته تموم شده!)
لعنت به خبر زرد.خیالم راحت شد :D :-bd
 
DS برام تو Tierیه که BB و ESV و ER و RDR2 هستن.
همه چی بازیو پنج ستاره کردم. ده میلیون بار یه دیالوگ تکراری رو شنیدم و آخ نگفتم اینقد که گیم پلیش خفن بود.
یا عاشق این بازی هستی یا هنوز به اندازه کافی باهاش وقت نگذروندی که عاشقش بشی.
تا یه مدت بعدش سختم بود بازی دیگه‌ای شروع کنم چون همونطور که می‌دونید به شکل مسخره‌ای شخصیتای بقیه بازیا پاشون به چیزی گیر نمیکنه بخورن زمین.
یکی از خفنترین پروداکشنا باکلاس باکیفیت تمیز. Passion توی همه‌ اجزای بازی ریخته.
به راحتی ده از ده.
 
نمیخوام طومار بنویسم و به همین چند خط بسنده میکنم.

به نظرم پلیرهایی که سنی ازشون گذشته خیلی بیشتر باهاش ارتباط میگیرن.
مخصوصا اونهایی که بالا و پایین زندگی رو چشیدن و چندتا پیرهن بیشتر از پلیرهای جوونتر پاره کردن و تو زندگی چیزهای بیشتری دیدن.

حتی پلیرهای جوونتری که با بازی ارتباط میگیرن به نظرم شکلش با تجربه و احساسی که پلیرهای سن بالاتر از بازی میگرن تفاوت میکنه.
 
نسخه اول بازی با ترینر تجربه خیلی بهتری میشه
میتونی لیمیت وزن رو برداری، تعادل بی نهایت و هر موقع حوصلت نکشید هرجای نقشه هم خواستی تلپورت کنی
چون گانپلی و گجت های جالبی داره که حیفه ندیدنشون
 
شخصا بدون اینکه حس ویژه‌ای به کوجیما داشته باشم رفتم سراغ بازیاش. اما یه آن به خودم اومدم دیدم Death Stranding دقیقا همون چیزیه که مدت‌ها تو ویدیو گیم دنبالش می‌گشتم بدون اینکه خودم در جریان باشم. دقیقا بعد ۱۰۰ ساعت تجربه شگفت انگیز DS، تازه یادم افتاد که وقتی MGSV رو هم تموم کردم و مونولوگ

I am Quiet... I am... The absence of words.

چسبیده بود به مغزم، یکی از مهم‌ترین تجربه‌های گیمینگم شکل گرفته بود.

رابطه من با کوجیما نه به خاطر مهم‌ترین آثارش، که به واسطه ناقص‌ترین ساخته‌هاش شکل گرفت. جایی که به قدری تجربه بازی کردن برام معرکه بود که واقعا برام مهم نبود چیزی برای روایت هست یا نه. فقط دوست داشتم تو DS کارگو قبول کنم، دوست داشتم تو‌ MGSV ماموریت قبول کنم.

مدت‌هاست زیاد نمی‌تونم واسه بازی کردن وقت بذارم و خیلی از بازیای مهم رو روز عرضه بازی کنم. و با این حال برای پیش خرید on the beach لحظه شماری می‌کنم.
 
Hideo Kojima gave some details on the development status of Death Stranding 2!

- Game is open world so he is spending a lot of time play testing it.
- He is playing the game everyday from morning to evening.
- While playing he is adjusting the balance, adding details, and making corrections and adjusting the music.
- He says is this is the most important part of making a game and takes a while.
- He is working hard and says this is most fun phase of making the game.
- The point where everyone's individual work comes together.
- During this phase some elements and story will change a little and he may have to call back the voice actors to record more lines.
- Less than half of the Japanese VO has been finished.
- They already decided a release date but are not able to announce it yet.
- Release date announcement and launch date will be in 2025.
.
.
.
بازی جهان باز هست، کوجیما هر روز از صبح تا عصر بازیو تست می کنه، در حال بالانس کردن بازی هستند، و در مرحله ای هستند که دنبال افزایش جزئیات بازی و تنظیم دقیق قطعات موزیک ها هستند، پروژه در مرحله ای هست که، کار هایی که اعضای تیم کامل انجام دادن رو می خوان به بازی متصل کنند!ممکنه بعضی از صداگزاری ها دوباره انجام بشه(احتمالا تو مرحله تدوین هستند) و میگه کمتر از نیمی از صداگزاری ژاپنی انجام شده و اینا تاریخ انتشار بازی رو به صورت داخلی مشخص کردند ولی فعلا اعلام نمی کنند، در نهایت بازی 2025 عرضه میشه...
 
آخرین ویرایش:
Hideo Kojima gave some details on the development status of Death Stranding 2!

- Game is open world so he is spending a lot of time play testing it.
- He is playing the game everyday from morning to evening.
- While playing he is adjusting the balance, adding details, and making corrections and adjusting the music.
- He says is this is the most important part of making a game and takes a while.
- He is working hard and says this is most fun phase of making the game.
- The point where everyone's individual work comes together.
- During this phase some elements and story will change a little and he may have to call back the voice actors to record more lines.
- Less than half of the Japanese VO has been finished.
- They already decided a release date but are not able to announce it yet.
- Release date announcement and launch date will be in 2025.
.
.
.
بازی جهان باز هست، کوجیما هر روز از صبح تا عصر بازیو تست می کنه، در حال بالانس کردن بازی هستند، و در مرحله ای هستند که دنبال افزایش جزئیات بازی و تنظیم دقیق قطعات موزیک ها هستند، پروژه در مرحله ای هست که، کار هایی که اعضای تیم کامل انجام دادن رو می خوان به بازی متصل کنند!ممکنه بعضی از صداگزاری ها دوباره انجام بشه(احتمالا تو مرحله تدوین هستند) و میگه کمتر از نیمی از صداگزاری ژاپنی انجام شده و اینا تاریخ انتشار بازی رو به صورت داخلی مشخص کردند ولی فعلا اعلام نمی کنند، در نهایت بازی 2025 عرضه میشه...
احتمالا بازی Q1منتشر بشه
 
آسمان بار امانت نتوانست کشید
قرعه کار به نام من دیوانه زدند

با ذهنیت اینکه کولبر هستی، سمت بازی نرفته بودم. یعنی میخواستم برمم فرصتش مهیا نبود ولی دوست داشتم ببینم چه خبره مخصوصا که نسخه دومش وقتی معرفی شد کنجکاویم بیشتر شد بهش تا امروز... .

این پنج ساعتی که ماجراجویی با سم پورتر رو شروع کردم جزو غریب ترین و لذت بخش ترین تجربیاتم شده. حدس میزدم بازی اصلا محوریت قدم زدن و پیاده گز کردن نداره. به گمانم بیشتر با یک کانسپت مواجهیم تا صرف قدم زدن. چقدر هم کمک میکنه به تخلیه شدن افکار. البته استرس و چالش های خودشم داره. کوجیمای لعنتی همچنان یکی از بهترین کارگردان هاست. یعنی بلده از بازیگرا چطور بازی بگیره. نورمن ریداس دوست داشتنی ذوب شده در کارکترش. بازی حقیقتا محیطش چشم نوازه ولی سنگینی زیادی از تمام مولفه هاش حس میکنم. یه خفقان مرموز که هنوز نمیدونم چیه.

تا در ادامه چه پیش بیاد.

این موتور decima چه زیبا مینوازد... .

جزئیات محیط تو این نسخه director's cut بیداد میکنه... .

خلاصه که جا باز کنید منم بشینم :D

تاپیک نسخه ۱ رو نیافتم اینجا نوشتم. ببخشید
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or