PlayStation Death Stranding 2: On The Beach

سازنده
Kojima Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png

سازنده: Kojima Production
ناشر: Sony Interactive Entertainment
پلتفرم: PS5
تاریخ عرضه: 26 ژوئن 2025

"دث استرندیگ 2 ژانر استرند را بازنگری خواهد کرد."
استاد هیدئو کوجیما B-)

سم و یارانش سفری فراتر از UCA را برای وصل کردن آدمها به یکدیگر آغاز میکند تا نسل انسان را از خطر انقراض نجات دهند, و در طول این سفر با موانع زیادی همچون دشمنان فراطبیعی و سوال های سختی همچون "آیا ما باید به یکدیگر وصل میشدیم؟" رو به رو میشوند.
photo_2024-02-06_18-21-04.png
اطلاعات داستانی:

1. نام کامل بازی Death Stranding 2: On The Beach است.

2. علاوه بر بازگشت سه شخصیت سم, فرجایل و هیگز , دو شخصیت جدید به نام Tomorrow و Rainy با هنرپیشگی Elle Fanning و Shioli Kutsuna به مجموعه دث استرندینگ اضافه خواهند شد.
مدل کارگردان معروف جورج میلر, در نقش شخصیتی به نام Tarman در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

3. کوجیما پس از وقوع کرونا مجبور به بازنویسی قسمت دوم شده.

4. براساس گفته این بازیساز بزرگ, اگر الی فنینگ پیشنهاد همکاری اش را قبول نمیکرد, او مجبور به بازنویسی بخشی از بازی میشد, شخصیت فنینگ در بازی مرموزه و ممکنه دوست یا دشمن شما باشه.

5. مدل کارگردان معروف جورج میلر, در بازی وجود دارد که گربه روی دوشش از شخصیت کاپیتان هارلاک ایده برداری شده.

6. مدل کارگردانی دیگری به نام فیف آکین در بازی است که نقش عروسکی کوچک شبیه عروسک های ژاپنی bunraku را ایفا میکند, او سم را در سفر هایش همراهی میکند و میتواند با او درباره بارهایش صحبت کند, اینکه چرا او به شکل مترسک درآمده در طی داستان مشخص میشود.

7. شخصیت هیگز زنده شده و بار دیگر شخصیت منفی است, همچنین گفته شده که او ممکن است در قسمتی از داستان به شما علیه روبات های سامورایی کمک کند.

8. شخصیتی با لباس نینجای سایبورگی, مشابه گری فاکس از متال گیر در این بازی وجود دارد.

9. "فرجایل گروه جدیدی به نام Drawbridge را تشکیل داده تا مناطق بیرون از UCA را بهم متصل کند. او رهبر این گروه بوده" و دیگر مثل گذشته خودش ضعیف نیست, دست دوم فرجایل نقش بزرگی در بازی دارد.

10. سفینه ای که در تریلر دیدیم ماگلان یا ماژلان نام دارد. این سفینه یک پایگاه متحرک است که سم را در باربری هایش همراهی میکند. همینطور به زیر زمین هم میرود.

11. بازی در قاره ای متفاوت از آمریکا جریان داره, جایی که سم برای وصل کردن Chiral Network بهش سفر میکنه. برای متصل شدن مناطق خارج یک گروه خصوصی باید وارد عمل شود چرا که اگر UCA دست بکار شود عملش به عنوان یک حمله شناسایی میگردد.

12. حظور بازی سازانی همچون سم لیک و نیل دراکمن به عنوان بازیگر مهمان در بازی تایید شده.

13. شخصیتی مشابه سالید اسنیک با هنرپیشگی لوکا مارینلی معرفی شد. کوجیما در گذشته گفته بود که او گزینه مناسبی برای اسنیک در یک اقتباس سینمایی از متال گیر است.
نقش این شخصیت به کلیف در قسمت اول شباهت دارد. مردی که گذشته مجبور به انجام کارهای کثیف شده است.

ds2_sxsw2025_screenshots013.jpg

اطلاعات گیم پلی:

1. تریلر روی PS5 اجرا میشده, کوجیما فکر میکنه که گرافیک بازی بهتر هم میشه. به گفته کوجیما "است های بازی آماده اند و فقط باید بسازیمشون." دوبله ژاپنی بازی امسال شروع میشه تا به عرضه بازی در 2025 برسه.

3. سم حالا میتونه کیفش رو برای راحت تر حرکت کردن و مبارزه دربیاره.

4. محیط بازی بصورت ریل تایم میتونه تغییر فرم بده. جاده ها میتونن توسط زمین لرزه نصف بشن, جتگل ها بسوزن, سیل بیاد و...

ds2_sxsw2025_screenshots005.jpg

5. وقتی که سم شبکه کایرال را وصل میکند, سفینه ماژلان میتواند آزادانه به این مناطق سفر کند. همچنین میتوانید سفینه را خبر کنید که به دنبالتان بی آید.

ds2_sxsw2025_screenshots002.jpg

6. بازی تعداد زیادی وسایل نقلیه داره.

ds2_sxsw2025_screenshots006.jpg

7.دشمنان جدید همچون سگ های رباتی در تریلر دیده میشود.

ds2_sxsw2025_screenshots009.jpg

8. فوتومد تایید شده است.

ds2.jpg

----------------------------------------------------------------------

7. طبق گفته کوجیما موشن کپچر و صداپیشگی بازی به پایان رسیده.

8. دث استرندیگ 2 در سال تاریخ 26 ژوئن 2025 عرضه خواهد شد.
 

Attachments

  • ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png
    ds2_keyimage_withoutreleasedate_16x9.png
    3.2 MB · مشاهده: 0
آخرین ویرایش:
۵۰ ساعت پیش که با اولین بار به سمت مقصد حرکت کردم فکرش رو نمیکردم که چنین داستانی در انتظارم باشه. بازی تموم شد. معجونی از تکنولوژی، فلسفه، روانشناسی و الهیات. کوجیما همچنان نفر اول در خلق مدینه ی فاضله از امریکا در ذهن گیمرها، تخریب اون مدینه فاضله با کلیشه زدایی و ارائه تصویری واقعی تر و قابل تحمل تر از زندگی انسانی هست. همون اسلوب داستان سرایی سری جاودانه‌ی متال گیر برام زنده شد.

تنها مشکلی که با بازی داشتم این بود که احساس کردم بخش هایی از یک فیلم سینمایی رو بازی کردم. اگر بخش هایی از یک بازی رو به تماشا مینشستم حس بهتری میگرفتم نسبت به رویکرد بازی. میدونید چی میگم؟ یعنی اتفاقات اساسی بازی بیشترشون در قالب کاتسین به گیمر ارائه میشن و حس میکنم تعادل بیشتری باید بین گیم پلی و داستان برقرار میبود. داستان بازی رو عمیقا دوست داشتم و هرگز کسانی که با دید کولبری نگاه منفی به بازی داشته باشن و یا نرن سراغش نمیتونن ارتباط بگیرن و قطعا یکی از بهترین داستان سرایی های صنعت رو از دست میدن بخصوص با در نظر داشتن بازیگری و بازیگردانی های بسیار خوب کوجیما و ترکیبش با ریداس و مکلسن و ویندینگ و.. .

کوجیما با این قصه، دست روی مفاهیم و گفتمانی گذاشته که قبلا نمونه هایی ازش رو در متال گیر نقد کرده بود. مثلا کانسپت Lady in Red و ماهیتی که داره متاثر از کتابی در حیطه متافیزیک هست "اسم محفوظ" که در اون کانسپت مرگ با سمبلی از یک زن ملبس به قرمز به تصویر کشیده میشه. شخصیت های بازی خیلی خوب از آب در اومدن اما گل سرسبد داستان، کارکتر سم هست. یک شخص منزوی، دارای پیشینه تلخ و معتقد به اینکه "whatever i touch, i lose"، بعنوان منجی جهانِ پسا death stranding معرفی میشه و چقدر هم خوب از پس کار بر میاد. با کمی ارفاق و ندید گرفتن رگه هایی از داروینیسم منسوخ شده برای توجیح برخی اتفاقات، پذیرای مفاهیم زیبای بازی بودم.

بازی رو روی سطح استاندارد و بصورت آفلاین تموم کردم ولی قشنگ زار میزد اگر آنلاین میشدم کمی راحت تر پیش میرفت. تنهایی تو کوه و دشت و .... قدم زدن و تلاش برای رسیدن به هدف رو خیلی دوست داشتم، بخصوص که چهار تا متغیر اصلی رساله دکتریم درباره resilience, grit, recovery و perseverance هست :D و خیلی خوب این مفاهیم تو بازی پیاده شدن و این مجدد به سواد بالای کوجیما از استفاده بهینه گفتمان های متنوع در پیشبرد داستان هاش داره.


نسخه دوم DS ولی چیزیه که خیلی براش ذوق دارم. معتقدم آنچه در نسخه اول بازی کردم، حکم پایلوت برای نسخه دوم رو داره. الان فرمول آماده دارن، با کمی گسترش دادن گستره ی گیم پلی بازی، میتونن دوباره شاهکار خلق کنن. بازی روی visual mode یک اثر ناب گرافیکی بود واسم، هرچند برخی لحظات، تکراری بودن مسیر ها تو ذوق میزد ولی با وجود آفلاین بودن تجربه ام، سعی کردم از مسیرهای مختلف به هدف برسم و موتور Decima با هر قدمی که بر میداشتم، جور ارائه ی فیزیک بسیار خوب محیط رو واسم میکشید. صحبت درباره بازی زیاده. تا همینجا بسنده میکنم.


نمره نهاییم به بازی: ۹.۵ از ۱۰
 
1000000787.jpg
چیزه عجیب و جدیدی تو اطلاعاتی که پلی استیشن اضافه کرده نیست
در کل
باز تایید کردن بازی OW هست و دنیای منحصر به فرد و قابل اکتشاف رو داره که برا پلیر ها در مسیرشون می تونه دارای چالش باشه

تنها بخش قابل توجه فکر کنم بخش دوم باشه که علاوه بر تایید اینکه با انمی های انسانی و ماورایی رو به رو میشیم اما قسمت اینکه از نظرم می تونه خاص باشه میگه علاوه بر مخفی کاری برا شکستشون می تونیم از کنارشون رد بشیم،اما اینکه تهاجمی هم وارد عمل بشیم(با اینکه تو نسخه اولم می شد) برداشت من اینه بازی اکشن تر هست و دست پلیر تو این زمینه بیشتر باز هست

داستان هم دنباله مستقیم نسخه یک و ماجرای سم هست

و اینکه همچنان اون ژانر مثلا مثلا مثلا ابداعی استرند:دی تو بازی وجود داره...
 
View attachment It’s been over a year and I can’t get over this - r-DeathStranding_2.mp4

مثل نسل قبل که فقط برای دوتا بازی پلی استیشن انتظار میکشیدم که پورت PC رو بدن که یکیش DS و اونیکی ریترنال بود. (البته GT که جایگاهش جداست :D )
این نسل هم همچنان انتظار برای پورتهای DS2 و Saros واقعا سخته.
امیدوارم بیشتر از یکسال طول نکشن.
DS2 که مطمئنا تو سالگردش برای PC هم میاد ولی برای Saros امیدوارم که زیاد طول نکشه.
 
View attachment 369164

مثل نسل قبل که فقط برای دوتا بازی پلی استیشن انتظار میکشیدم که پورت PC رو بدن که یکیش DS و اونیکی ریترنال بود. (البته GT که جایگاهش جداست :D )
این نسل هم همچنان انتظار برای پورتهای DS2 و Saros واقعا سخته.
امیدوارم بیشتر از یکسال طول نکشن.
DS2 که مطمئنا تو سالگردش برای PC هم میاد ولی برای Saros امیدوارم که زیاد طول نکشه.
من ps5 pro ندارم و احتمالا با همین standard تا آخر نسل بمونم ولی تجربه اینا هم رو ۳۰ fps خیلی ضد حاله.بهترین حالتش برام همون رو pc ۶۰ فریمه.واقعا وقتی ۶۰ فریم تجربه میکنی ۳۰ فریم خیلی ارزشش از چشم میوفته...این وسط هم صبرم کمه.موندم چی کار کنم:|خوش بحال کسایی که زودتر pro رو گرفتن.حالا یسریا میگن پرو ارزش نداره اتفاقا خیلی داره.همین که میشه روش ۶۰ فریم تجربه کرد واقعا می ارزه.
 
من ps5 pro ندارم و احتمالا با همین standard تا آخر نسل بمونم ولی تجربه اینا هم رو ۳۰ fps خیلی ضد حاله.بهترین حالتش برام همون رو pc ۶۰ فریمه.واقعا وقتی ۶۰ فریم تجربه میکنی ۳۰ فریم خیلی ارزشش از چشم میوفته...این وسط هم صبرم کمه.موندم چی کار کنم:|خوش بحال کسایی که زودتر pro رو گرفتن.حالا یسریا میگن پرو ارزش نداره اتفاقا خیلی داره.همین که میشه روش ۶۰ فریم تجربه کرد واقعا می ارزه.
مثل بقیه بازی های انحصاری (نمیدونم میشه اسمشو انحصاری گذاشت ) باشه قطعا یه مد بالانس ۴۰ فریم هم داره حداقل واسه من تفاوتش خیلی مشخص نیست نسبت به ۶۰ فریم
و اینکه تفاوتش نسبت به حالت ۳۰ فریم واقعا محسوسه
 
  • Like
Reactions: Rohshen
دقیقا 24 ساعت دیگه(فردا 00:30بامداد) مراسم شروع میشه
PlayStation presents Death Stranding 2 : On the Beach Special SXSW Panel | 3.09.2025

آقا داستان چیه 24 ساعت قبل نمایش کوجیما پاشده موهارو رنگ کرده رفته ایران اینتر*نشنا*ل داره تحلیل سیا*سی میکنه؟ :دی

Screenshot 2025-03-09 021111.png

امیدوارم فردا یک تریلر گیم پلی داشته باشیم و یک تریلر با یک موزیک ناب :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or