رییس استودیو Quantic Dream آقای David Cage ناامیدی خود در خصوص دوگانگی محتوای استاندارد فیلمها و بازیها بیان میکند.
در صحبتی که Gameinformer با کیج داشت او از تجربیات خود در صنعت گیم سخن گفت و اعلام کرد دو دلیهایی در این صنعت در مورد وجود محتوایات بزرگسالان در بازیها وجود دارد، چیزهایی که در دیگر سرگرمیها از جمله فیلمهای تلوزیونی بسیار عادی به نظر میرسد. او ادامه داد:
"موضوع داستانی Heavy Rain در مورد ربوده شدن کودکان بود. هنگامی که بخواهید آن را رُک تعریف کنید بیشتر شبیه آن است که بگوییم ‘وای خدای من چی کار میخوای بکنی؟ قراره بچهها رو شکنجه کنیم؟’ نه، نه، نه. پس ما باید طوری جلو برویم تا مردم امید و قوت قلب داشته باشند، زیرا آنها همیشه به بدترین قسمت ماجرا فکر میکنند و همیشه از بدترین نقطه بازی میترسند.
ما باید این را تعریف کنیم، مثلا ‘هی نگاه کن، من سعی ندارم چیزی بسازم که باعث شکه بشه. این کاری نیست که من برای یک زندگی انجام میدم. ما سعی داریم چیزی بامعنی و بااحساس بسازیم، چیزی که مردم در برابر آن برخورد مثبت نشان دهند.’”
کیج در این خصوص ادامه میدهد که محافظه کاری صنعت گیم با توجه به مسائلی از جمله خشونت یا مسائل جنسی میتواند یک سوپرایز باشد.
"زمانی که شما دو شخصیت بزرگسال که در نقش دو عاشق بازی میکنند دارید، آنها کارهای معمولیای به عنوان دو عاشق انجام میدهند. خوب این در یک بازی مسئله بزرگی است.
وای خدای من شما سریال Game of Thrones را دیدید؟ مقداری مسائل جنسی در آن وجود دارد درسته؟ و به نظر من خیلی عالی هستن، اما در بازیها، به طور مثال اگر **** یک زن را نشان دهید واقعا یک افتضاه به شمار میآید. تمام منظور من این است که من اعتقاد دارم که بازیها هم همانند فیلمها و سریالها نباید دارای محدودیت باشند. نباید فرقی بین بازیها و فیلمها باشد."
در صحبتی که Gameinformer با کیج داشت او از تجربیات خود در صنعت گیم سخن گفت و اعلام کرد دو دلیهایی در این صنعت در مورد وجود محتوایات بزرگسالان در بازیها وجود دارد، چیزهایی که در دیگر سرگرمیها از جمله فیلمهای تلوزیونی بسیار عادی به نظر میرسد. او ادامه داد:
"موضوع داستانی Heavy Rain در مورد ربوده شدن کودکان بود. هنگامی که بخواهید آن را رُک تعریف کنید بیشتر شبیه آن است که بگوییم ‘وای خدای من چی کار میخوای بکنی؟ قراره بچهها رو شکنجه کنیم؟’ نه، نه، نه. پس ما باید طوری جلو برویم تا مردم امید و قوت قلب داشته باشند، زیرا آنها همیشه به بدترین قسمت ماجرا فکر میکنند و همیشه از بدترین نقطه بازی میترسند.
ما باید این را تعریف کنیم، مثلا ‘هی نگاه کن، من سعی ندارم چیزی بسازم که باعث شکه بشه. این کاری نیست که من برای یک زندگی انجام میدم. ما سعی داریم چیزی بامعنی و بااحساس بسازیم، چیزی که مردم در برابر آن برخورد مثبت نشان دهند.’”
کیج در این خصوص ادامه میدهد که محافظه کاری صنعت گیم با توجه به مسائلی از جمله خشونت یا مسائل جنسی میتواند یک سوپرایز باشد.
"زمانی که شما دو شخصیت بزرگسال که در نقش دو عاشق بازی میکنند دارید، آنها کارهای معمولیای به عنوان دو عاشق انجام میدهند. خوب این در یک بازی مسئله بزرگی است.
وای خدای من شما سریال Game of Thrones را دیدید؟ مقداری مسائل جنسی در آن وجود دارد درسته؟ و به نظر من خیلی عالی هستن، اما در بازیها، به طور مثال اگر **** یک زن را نشان دهید واقعا یک افتضاه به شمار میآید. تمام منظور من این است که من اعتقاد دارم که بازیها هم همانند فیلمها و سریالها نباید دارای محدودیت باشند. نباید فرقی بین بازیها و فیلمها باشد."