David Cage: باور دارم می توانید یک تجربه بسیار منحصر بفرد با شکسپیر بسازید!

ازون جایی که خودت اشاره کردی

این حرفا رو یکی غیر ایشون بیاد معنی کنه : پستاتونو کامل میخونم :d

باید خدمتتون عارض بشم صحبت ایشون کاملا گیراست نمیدونم شما چرا کش میدی قضیه رو !!! حرفشون اینه که داستانی که بخواد باعث انگیزش احساسات بشه لازمه یه گرافیک نزدیک به واقعیت نداره با یه گرافیک سطحی هم میشه داستان گیرا و عالی خلق کرد .

کلا مشکل داره پست شما با این موضوع که نمیشه گرافیک چشم نواز در مقابل داستان گیرا کنار هم قرار بگیرن !!

مشکل شما اینه که احساساتی که به گیمر میتونه القا بشه رو فقط تو حالات صورت یه کاراکتر میبینی که حقیقت این نیست . فضاسازی ، موسیقی ، گرافیک هنری ، ویژگی های خاص کاراکتر ، نحوه روایت داستان حداقل ملزومات برانگیختن احساسه ، مثالش هم Journey یا Limbo که هر دوشون گرافیک فنی خاصی نداشتن و حسی توی صورت کاراکترا نمیشد دید ولی از لحاظ داستانی و ایجاد احساسات در گیمر بازیای نابی بودند .

اون دوستانی هم که خیلی "عمیق نگر" هستن و با "سطح بالای زبانشون" تونستن ماوراء بازیای دیوید کیج عزیز رو بشکافن رو بهشون تبریک مبثوتی عرض میکنم . مخاطب خاص ;)
 
کلا مشکل داره پست شما با این موضوع که نمیشه گرافیک چشم نواز در مقابل داستان گیرا کنار هم قرار بگیرن !! :-/ شما که پستو کامل خوندی برای بار هزارم هر بازی با توجه به محتواش و سلیقه ی کارگردان و نویسنده ی بازی میطلبه به شکلهای مختلفی نمایش داده بشه .

هر صاحب سبکی توی نوع خودش کم نظیره . 17 سال بود با این بازیها سرگرم میشدم تا اینکه کیج از گیم (هنری به نام احساسات و داستان درگیرکننده بهم نشون داد که واقعا تا اون موقع تجربش نکرده بودم ) .

این حرفا رو یکی غیر ایشون بیاد معنی کنه : پستاتونو کامل میخونم :d

نمیدونم گرافیک داستانو زیر سوال میبره . بازیهای مستقل چون گرافیکشون کمتره داستانشون بیشتره . از داستان بازیه خوشم نیومد ولی نحوه داستان گوییش خوب بود :d;)

به جان خودم اگر بخونی... من میگم با این حرف ایشون مشکل دارم که میگه گرافیک بالا کمک میکنه برای داستان سرایی بهتر همین. یکی از انتقادهایی که ازش میشه همینه که انگار زیادی رو گرافیک مانور میده. یادمه داشت یه صورت پالیگان خفن رو نشون میداد و هی میگفت بیینید ملت میشه حالت صورت رو تغییر داد و احساس نشون داد و من همش فکر میکردم این بابا خیلی دوست داره فیلم بسازه انگار دستش نمیرسه! من فقط میگم گرافیک بالا پیش نیاز داستان خوب نیست؟!
 
به جان خودم اگر بخونی... من میگم با این حرف ایشون مشکل دارم که میگه گرافیک بالا کمک میکنه برای داستان سرایی بهتر همین. یکی از انتقادهایی که ازش میشه همینه که انگار زیادی رو گرافیک مانور میده. یادمه داشت یه صورت پالیگان خفن رو نشون میداد و هی میگفت بیینید ملت میشه حالت صورت رو تغییر داد و احساس نشون داد و من همش فکر میکردم این بابا خیلی دوست داره فیلم بسازه انگار دستش نمیرسه! من فقط میگم گرافیک بالا پیش نیاز داستان خوب نیست؟!

چقدر یه حرف رو کش میدی شما!!!!
اقا شما خوشت نمیاد . اوکی . دیگه چرا میخوای این نظرت رو هی به بقیه تحمیل کنی . شما کلا انگار به ایشون آلرژی داری!!
همون طور که میشه بدون گرافیک فنی بالا داستان سرایی بالا ایجاد کرد.
همون طور هم میشه از گرافیک و موزیک برای خلق فضایی تاثیر گذار برای پیش برد داستان بازی استفاده کرد که مورد قبول و علاقه خیلی از مخاطب های بازی های ایشون هستش. وکلی لذت هم میرند از این مقوله.
حالا باز شما بیا بقیه رو ببر زیر سوال و بگو برین فلان بازی رو بازی کنید و .............................................
 
من میگم با این حرف ایشون مشکل دارم که میگه گرافیک بالا کمک میکنه برای داستان سرایی بهتر همین!
عزیز چرا مشکل داری شما با این جمله؟!
بنده خدا نگفته که فقط یا باید گرافیک بالا برای داستان سرایی باشه!
گفته کمک میکنه همین :d
سخت نگیر :)
 
هههه ... همین الان به خاطر یه ذره افت گرافیک سگ های نگهبان دارن بازی رو به سیخ ...میکشن ....

الان فهمیدم اصلا خوب نیست بازی گرافیک بالا داشته باشه ... اصلا گرافیک بالا به درد عمه کیج میخوره ... ما بازی های اتاری 2600 و nes میخوایم ...

جالبه بازی هایی که تا دیروز نقل محفل ترولشون بود برداشتن اومدن گذاشتن جلوی ما برای کوبیدن استاد کیج ....

اقایونی که تازه دیروز به عظمت جورنی پی بردن بیان برای من توضیح بدن داستانی که جورنی براشون روایت کرده چی بوده ... چکیده ای از این داستان رو به ما هم بگن بفهمیم ....

شما هنوز فرق داستان و روایت داستان رو با خلق تصاویر پر معنی و عمیق نمیدونید ... دارید در مورد چی بحث میکنید ... من خوب میدونم این حرف ها و مسائل از کجا نشات میگیره ...
 
آخرین ویرایش:
من خودم این آقای دیوید کیج را نمیشناختم اصلن. به اصرار یکی از دوستام توی همین سایت بیاندش را بازی کردم و فقط میتونم بگم کار ایشون حرف نداره. تازه وقتی فهمیدم یه بازی دیگه به اسم heavy rain هم داره مصمم شدم اون را هم بازی کنم.
به نظرم بازی های ایشون جدای به رخ کشیدن گرافیک و گیم پلی بازی تونسته نحوه روایت داستان، شخصیت پردازی، نوع برقراری یه رابطه با شخصیت بازی و فلسفه های جالبی که توی بازی هستش را یه قدم به جلو ببره!
 
aiat - gamer
ببین ما دیوید کیج را دوست میداریم. به نظر من بازی هاش بسیار متفاوت هست. اصلا من خیلی باهاش حال میکنم
خب ببین پدر سبک ترس چی میگه
The Evil Within's Graphics Will Increase Horror Quality, Says Shinji Mikami
داره میگه گرافیک بازی اویل ویتین کیفیت حس ترس و دلهره را افزایش میده. درست هم میگه چه فنی و چه هنری به شدت مهم است. مثلا اگه بازی نورپردازی و سایه زنی خوبی نداشته باشه نمیتونه خوب بترسونه. چون دو تا از مهم ترین المان های بازی های ترسناک هست
دیوید کیج هم همین را میگه. گرافیک و کیفیت ان میتونه به افزایش کیفیت داستان کمک کنه.100 درصد تو بازی های کیج به خصوص دو بازی اخر ما به یک گرافیک قوی نیازمندیم. در غیر این صورت اصلا نمیتونه ان حس رئال بودن و احساسات داستان هوی رین را به ما القا کنه.تو بازی های کیج فرم صورت برای بیان احساسات متغیر تو طول بازی و مثلا شکل حرف زدن(هماهنگی بین صدا ولب به صورت دقیق ) و.... احتیاج به یک گرافیک قدرتمند داره.در ضمن به نظر من کیج بیشتر منظورش گرافیک هنری بوده نه تکنیکی. هر چند هر دو تا مهم هست
 
aiat - gamer
ببین ما دیوید کیج را دوست میداریم. به نظر من بازی هاش بسیار متفاوت هست. اصلا من خیلی باهاش حال میکنم
خب ببین پدر سبک ترس چی میگه
The Evil Within's Graphics Will Increase Horror Quality, Says Shinji Mikami
داره میگه گرافیک بازی اویل ویتین کیفیت حس ترس و دلهره را افزایش میده. درست هم میگه چه فنی و چه هنری به شدت مهم است. مثلا اگه بازی نورپردازی و سایه زنی خوبی نداشته باشه نمیتونه خوب بترسونه. چون دو تا از مهم ترین المان های بازی های ترسناک هست
دیوید کیج هم همین را میگه. گرافیک و کیفیت ان میتونه به افزایش کیفیت داستان کمک کنه.100 درصد تو بازی های کیج به خصوص دو بازی اخر ما به یک گرافیک قوی نیازمندیم. در غیر این صورت اصلا نمیتونه ان حس رئال بودن و احساسات داستان هوی رین را به ما القا کنه.تو بازی های کیج فرم صورت برای بیان احساسات متغیر تو طول بازی و مثلا شکل حرف زدن(هماهنگی بین صدا ولب به صورت دقیق ) و.... احتیاج به یک گرافیک قدرتمند داره.در ضمن به نظر من کیج بیشتر منظورش گرافیک هنری بوده نه تکنیکی. هر چند هر دو تا مهم هست

من به بقیه کاری ندارم حرفای صد تا یه غاز میزنن ارزش نداره جواب دادن نداره. این حرف که ایشون میکامی میگن من قبول دارم بله میان از از نورپردازی استفاده میکنن برای تاثیر گذاری بهتر. ولی شما بگو، واقعا حالا حالا ها می تونن بیان یه قیافه طراحی کنن با واقعی مو نزنه؟ اگر هم بتونن که چی؟ میشه فیلم. به نظر من باید از پیشرفت های گرافیکی تنگاتنگ با گیم پلی استفاده کرد. باید باید گیم پلی اول باشه! اگر گرافیک هنری منظورش بوده من قبول دارم ولی حرفاش که اینو نشون نمیده

- - -ویرایش - - -

هههه ... همین الان به خاطر یه ذره افت گرافیک سگ های نگهبان دارن بازی رو به سیخ ...میکشن ....

الان فهمیدم اصلا خوب نیست بازی گرافیک بالا داشته باشه ... اصلا گرافیک بالا به درد عمه کیج میخوره ... ما بازی های اتاری 2600 و nes میخوایم ...

جالبه بازی هایی که تا دیروز نقل محفل ترولشون بود برداشتن اومدن گذاشتن جلوی ما برای کوبیدن استاد کیج ....

اقایونی که تازه دیروز به عظمت جورنی پی بردن بیان برای من توضیح بدن داستانی که جورنی براشون روایت کرده چی بوده ... چکیده ای از این داستان رو به ما هم بگن بفهمیم ....

شما هنوز فرق داستان و روایت داستان رو با خلق تصاویر پر معنی و عمیق نمیدونید ... دارید در مورد چی بحث میکنید ... من خوب میدونم این حرف ها و مسائل از کجا نشات میگیره ...

کدوم بازی ها محفل ترولش بود بگو ما هم بدونیم.

Journey هم واست به زبون ساده بگم به نظر من در مورد قسمتهای مختلف زندگی هست، تولد بلوغ پیری مرگ و زندگی بعد مرگ هست. دوست داشتی بیشتر واست توضیح میدم.
شما فرق داستان و روایت رو با خلق تصاویر میدونی واسه ما نادان ها توضیح بده به راه راست هدایت شیم... بعد هم بگو از کجا نشات میگیره کاراگاه جون این حرفا
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or