این حرفا رو یکی غیر ایشون بیاد معنی کنه : پستاتونو کامل میخونم :d
کلا مشکل داره پست شما با این موضوع که نمیشه گرافیک چشم نواز در مقابل داستان گیرا کنار هم قرار بگیرن !!
کلا مشکل داره پست شما با این موضوع که نمیشه گرافیک چشم نواز در مقابل داستان گیرا کنار هم قرار بگیرن !!شما که پستو کامل خوندی برای بار هزارم هر بازی با توجه به محتواش و سلیقه ی کارگردان و نویسنده ی بازی میطلبه به شکلهای مختلفی نمایش داده بشه .
هر صاحب سبکی توی نوع خودش کم نظیره . 17 سال بود با این بازیها سرگرم میشدم تا اینکه کیج از گیم (هنری به نام احساسات و داستان درگیرکننده بهم نشون داد که واقعا تا اون موقع تجربش نکرده بودم ) .
این حرفا رو یکی غیر ایشون بیاد معنی کنه : پستاتونو کامل میخونم :d
نمیدونم گرافیک داستانو زیر سوال میبره . بازیهای مستقل چون گرافیکشون کمتره داستانشون بیشتره . از داستان بازیه خوشم نیومد ولی نحوه داستان گوییش خوب بود :d![]()
به جان خودم اگر بخونی... من میگم با این حرف ایشون مشکل دارم که میگه گرافیک بالا کمک میکنه برای داستان سرایی بهتر همین. یکی از انتقادهایی که ازش میشه همینه که انگار زیادی رو گرافیک مانور میده. یادمه داشت یه صورت پالیگان خفن رو نشون میداد و هی میگفت بیینید ملت میشه حالت صورت رو تغییر داد و احساس نشون داد و من همش فکر میکردم این بابا خیلی دوست داره فیلم بسازه انگار دستش نمیرسه! من فقط میگم گرافیک بالا پیش نیاز داستان خوب نیست؟!
عزیز چرا مشکل داری شما با این جمله؟!من میگم با این حرف ایشون مشکل دارم که میگه گرافیک بالا کمک میکنه برای داستان سرایی بهتر همین!
امان از آدرنالین و شور حسینی![]()
aiat - gamer
ببین ما دیوید کیج را دوست میداریم. به نظر من بازی هاش بسیار متفاوت هست. اصلا من خیلی باهاش حال میکنم
خب ببین پدر سبک ترس چی میگه
The Evil Within's Graphics Will Increase Horror Quality, Says Shinji Mikami
داره میگه گرافیک بازی اویل ویتین کیفیت حس ترس و دلهره را افزایش میده. درست هم میگه چه فنی و چه هنری به شدت مهم است. مثلا اگه بازی نورپردازی و سایه زنی خوبی نداشته باشه نمیتونه خوب بترسونه. چون دو تا از مهم ترین المان های بازی های ترسناک هست
دیوید کیج هم همین را میگه. گرافیک و کیفیت ان میتونه به افزایش کیفیت داستان کمک کنه.100 درصد تو بازی های کیج به خصوص دو بازی اخر ما به یک گرافیک قوی نیازمندیم. در غیر این صورت اصلا نمیتونه ان حس رئال بودن و احساسات داستان هوی رین را به ما القا کنه.تو بازی های کیج فرم صورت برای بیان احساسات متغیر تو طول بازی و مثلا شکل حرف زدن(هماهنگی بین صدا ولب به صورت دقیق ) و.... احتیاج به یک گرافیک قدرتمند داره.در ضمن به نظر من کیج بیشتر منظورش گرافیک هنری بوده نه تکنیکی. هر چند هر دو تا مهم هست
هههه ... همین الان به خاطر یه ذره افت گرافیک سگ های نگهبان دارن بازی رو به سیخ ...میکشن ....
الان فهمیدم اصلا خوب نیست بازی گرافیک بالا داشته باشه ... اصلا گرافیک بالا به درد عمه کیج میخوره ... ما بازی های اتاری 2600 و nes میخوایم ...
جالبه بازی هایی که تا دیروز نقل محفل ترولشون بود برداشتن اومدن گذاشتن جلوی ما برای کوبیدن استاد کیج ....
اقایونی که تازه دیروز به عظمت جورنی پی بردن بیان برای من توضیح بدن داستانی که جورنی براشون روایت کرده چی بوده ... چکیده ای از این داستان رو به ما هم بگن بفهمیم ....
شما هنوز فرق داستان و روایت داستان رو با خلق تصاویر پر معنی و عمیق نمیدونید ... دارید در مورد چی بحث میکنید ... من خوب میدونم این حرف ها و مسائل از کجا نشات میگیره ...