Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:

kiya

کاربر سایت
Oct 30, 2006
3,332
نام
کیا
در این لحظه یک فروند DeS رو خریدم از PSN به قیمت 10 دلار تا اومدن DS3 قشنگ با سول ها Demon و Dark بشیم بعدش بریم تو کار DS3 . البته با اینکار PS3 هم بعد مدت ها از کمد میاد بیرون :D
zus6cm.jpg
درود بر شما کار بسیار پسندیده ای کردین :D DeS برای من بهترین بازی PS3 بود البته DaS بهتر بود ولی DeS به عنوان اولین تجربه Souls ـی لذت فوق العاده ای بهم داد ! :hearteyes: :D
 

The Sorrow

in Search of Peace and Sanity
کاربر سایت
Nov 1, 2014
581
نام
Hamidreza
فقط من سر این بازی و مخصوصا باس فایت هاش استرس و اضطراب و تپش قلب و 100 تا مرض دیگ میگیرم یا بقیه هم اینطورین ؟ :D

تو نسخه یک و Des منم اینطوری میشدم ولی مثلا DS II انقدر بون فایرهاش به باس ها نزدیک بود و راه های میانبر داشت که کلا استرس زیادی در مورد مردن نداشتم و همین مساله باعث می شد اشتباه های کمتری انجام بدم:grin:
 

Demon.Hunter

کاربر سایت
Feb 10, 2012
424
نام
محمد حسین
فقط من سر این بازی و مخصوصا باس فایت هاش استرس و اضطراب و تپش قلب و 100 تا مرض دیگ میگیرم یا بقیه هم اینطورین ؟ :D
من سره همشون نه ولی برای بعضیا اینطوریم مثلا توی DS1 یادمه نیو گیم پلاس 4 KINGS خیلی اینطوری بود.توی DS2 اسمه باس رو یادم نیس همون فرشته دوباله که با دادن HUMANITY به پیرمرده میتونستیم باهاش بجنگیم.بلاد بورن هم باسای DUNGEON ها وحشتناک بودن:-SS


مپ دیزاین توی دارک سولز یک عکسشو دیدم حیفم اومد نذارم
SV79Qom.jpg
 
آخرین ویرایش:

R_o_chan

کاربر سایت
May 6, 2008
40
نام
Sepide Donne
مجله معروف ژاپنی فامیتسو با میازاکی چند روز پیش ی مصاحبه مفصل و جالب راجع به سولز کرده ولی مثل اینکه هنوز به انگلیسی ترجمه نشده. من اگه وقت کنم ترجمه میکنم میزارمش اما کلا متنش اینجاس.
از اون طرف هم دیروز مجله وایرد یه مصاحبه اختصاصی با میازاکی داشته که خیلی از سوالتونو در مورد سختی بازی جواب میده :)
 

nadermessi

کاربر سایت
Jul 7, 2011
23
نام
نادر قیصری
فقط من سر این بازی و مخصوصا باس فایت هاش استرس و اضطراب و تپش قلب و 100 تا مرض دیگ میگیرم یا بقیه هم اینطورین ؟ :D
منم وقتی آخرای جون باسه و blood vial ندارم تا سکته میرم چون اگه تو یکی از کمبو های باس گیر بیفتی دیگه باید اشهدو بخونی.
 
  • Like
Reactions: || ARMSTYLE ||

arash1996

کاربر سایت
May 17, 2012
1,479
نام
آرش
فقط من سر این بازی و مخصوصا باس فایت هاش استرس و اضطراب و تپش قلب و 100 تا مرض دیگ میگیرم یا بقیه هم اینطورین ؟ :D
من موقعی بازی کردن DS1 وقتی که داشتم به سمت پل میرفتم، موقعی که کالامیت از روی پل رد شد، قلبم اومد تو دهنم. کلی از پل بخطار ترس دور شدم. بار دوم که خواستم از رو پل رد بشم، خیلی آروم رفتم که یه وقت زهره ام نترکه. ولی خب رفیق
گنده مون دیگه نیومد :D

در BB هم بعد از کشتن Vicar Amelia، هر دو دستم داشت میلرزید. با یه دستم اون یکی رو گرفتم تا درست بشه :D خیلی سر این باس اذیت شدم، با این که خیلی آسون بود ولی بخاطر ذهنیت آشتباهم نسبت بهش، به راحتی ازش شکست میخوردم :(

درباره Tomb of the Giants و Forbidden Woods از دو بازی نام برده هم صحبتی نمیکنم چون سراسر برام استرس بود و اگه لحظه ای با خیال راحت میرفتم جلو جای تعجب داشت :D
 

Demon.Hunter

کاربر سایت
Feb 10, 2012
424
نام
محمد حسین
توی دارک سولز یکblighttown رسما کشت منو تا تموم شه.یعنی داشتم میمردم خیلی وحشتناک بود.depths هم بخاطر اون باسیلیسکا که ادمو نفرین میکردن خیلی بد بود چند باری نفرین شدم.توی دی ال سی هم kallemeet بدجوری اذیت میکرد. همچنین رد شدن از روی پل نامرئی تو کریستال کیو خیلی استرس زا بود.tomb of the giants که هیچی اصلا توی اون تاریکی ادم هیچی نمیدید با اون اسکلت سگا:-SSتوی بلاد اون دشمن مغزا:))اسمشونو یادم نیس اصلا میدیدمشون تا مرز سکته میرفتم.توی forbbiden woods هم اون دشمنایی که مار میشدن خیلی سخت بودن.داریک سولز دو هم باس اخره lost bastille بدجور روی new game + سخت بود و استرس وصف نشدنی میداد لعنتی.:D
 
  • Like
Reactions: WTF?

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,928
نام
نـــــــویـــــــــد
اگه از بلادبورن هم میشه گفت من سر Blood-Starved Beast دهنم صاف شد ، 13 14 بار مردم مخصوصا فاز دومش که سمی میشد
وقتی زدمش از اپیکترین لحظه های گیمینگم بود :D
کلا فکر نمیکنم امروزه بازی غیر از شاهکارهای میازاکی این حس پیروزی رو بده به گیمر
دارک 3 هم که جای خودشه ، واقعا خارق العاده خواهد بود برای طرفداراش
 

Sepi_60

کاربر سایت
Nov 25, 2009
2,247

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر