Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
یکـی از اعضایـه گف همین امروز دارک سولز 3 تمومـ کرده و یه نقد مفصل نوشته ...
این خلاصه اش هست : :-B :D

This is easily one of the best games to come out in recent years
It's easily better than Bloodborne and will probably end up being one of the best games of this generation
Dark Souls 3 is truly the Dark Souls 1 sequel everyone has been waiting for

My Spoiler-Free Dark Souls 3 Review
خدار رو شکر از همون اول بارها گفتم این بازی در بین سری جاودانه میشه:blush:
 
یکـی از اعضایـه گف همین امروز دارک سولز 3 تمومـ کرده و یه نقد مفصل نوشته ...
این خلاصه اش هست : :-B :D

This is easily one of the best games to come out in recent years
It's easily better than Bloodborne and will probably end up being one of the best games of this generation
Dark Souls 3 is truly the Dark Souls 1 sequel everyone has been waiting for

My Spoiler-Free Dark Souls 3 Review

چقدر زود تمومش کرده لامصب...!! :|
اون بخش Easily better than BB اش معلوم کرده چه گولاخی در انتظارمونه :)) مثل این میمونه که به Blood borne بااون عظمت بگه ریز میبینمت :D

--------------------

تو نظر سنجی به Artorias رای دادم بعد چشمم خودرد به Ornstein و Smough...شرمنده ایم :D
 
خوب این نقد دوستمون:D رو خوندم.با توجه به این که طرف توی Dark Souls کارکشته بود میشه به گفته هاش تا حد زیادی اطمینان کرد.

اولا که تقریبا اکثر جاها اشاره میکنه که همچنان Dark Soul 1 بهتر از Dark Soul 3 هستش که به نظرم تا حد زیادی برای همه مشترک باشه این نظر.(به جز اون دسته از افراد که بلادبورنی هستن:D و یا با بلادبورن کار رو شروع کردن)

قسمتهایی که جالب اومد برام رو میذارم :

Difficulty: I was really surprised by that - This is a tough as nails game. I felt like it was harder than Dark Souls 1 (might also be because I finished Dark Souls 1 like 20 times already), but if you thought that this would be an easier game, think again: The beginning of DS3 is still a bit soft on you, but once you get to the mid / late stages, you better make sure you're a damn good Souls player or you'll get eaten alive. Some of the bosses in this game will probably go down as the hardest the series has ever seen. You'll experience shit like taking down a boss after 5 tries only to find out that that was only phase 1 and now you're faced with another full boss health bar when phase 2 is starting... I haven't played through the game with any online functionality, so I'm sure once you invite other players, the
difficulty level will go way down again, but brace yourself if you want to do it all yourself, this game will do nasty things to you. Better bring some lube​

خب به نظر میاد بازی واقعا سخته (حداقل بر اساس گفته های این دوستمون).این مورد برای من خیلی مهم بود چون DS2 جدا چند لول اکثر قسمتهاش آسون تر شده بود.بعدا اومده بودن با DLC ها یکم قضیه رو بهبود بخشیده بودن.البته این بابا گویا از Invite اینا هم بی بهره بوده که احتمالا یکم بازی رو راحت تر بکنه (البته خب Optional هست). حالا نمیدونم Summon استفاده میکرده یانه.(تازه قراره با پچ روز اول بازی سخت تر هم بشه:x)

Layouts / Levels: Personally, I feel like Dark Souls 1 still takes the cake on this one. Dark Souls 1 to me was basically Zelda 1. Once you got through the tutorial part, you were free to go wherever you wanted, you could make your way to places like Blighttown, Valley of the Drakes, Tomb of Giants, etc. right away - The game taught you to not go there in the same way Zelda 1 did 20 years before: By placing enemies along the way that'll rip you apart, so you understand that you'll have to return later. Bloodborne and Dark Souls 3 went into a different direction: The games ended up being far more linear. Yes, there are some side things to do apart from the critical path and sometimes you can choose to either do this or that area first, but it's a far cry from the direction Dark Souls 1 laid out. New players will probably be happy about that, but this kinda design definitely diminishes the crazy replay value you got out of Dark Souls 1 by trying to find better and better ways to get good equipment right at the start or to finish the game in a new and unique way. Again, DS1 worked like Zelda 1: Either enter the first dungeon or roam around and get the Master Sword right away. Dark Souls 3 feels more like the later Zeldas: There are some things to do apart from the critical path, but you're way more constrained. People who preferred Bloodborne over Souls will probably like this design choice, I felt like it was a step backwards.
این قسمت یکم برام ناامید کننده بود.:| یعنی فرمول DS1 خیلی خوب بود که اومده بودن توی شماره دوم خرابش کرده بودن.شماره دوم یک حالت باز ولی در عین حال خطی داشت که بیشتر سردرگم میکرد گیمر رو.حسن شماره اول این بود که گرچه بازی تقریبا آزادی عمل خیلی خوبی به گیمر میداد ولی در عین حال در بار اول بازی کردن قشنگ راهنمایی میکرد.این دوستمون هم این قسمت رو خوب توضیح داده.من همون حالت لوکیشن ها پیچ در پیچ و و کوچیکتر (نسبت به DS2) و در عین حال غیر خطی شماره یک را بیشتر دوست داشتم که گویا تا حدود زیادی اینجا خطی شده:|

Combat: I was really hoping for the combat system, especially the sword arts stuff to become a much bigger part of combat, so that the combat would become much more diverse and PVP more interesting. Sadly, I found that the Sword Arts system didn't really add that much to the (already fantastic) Dark Souls combat. I rarely used the Sword Arts skills and found quite a lot of them fairly useless. Granted, this might be due to the weapons I used to finish the game, but seeing how the Sword Arts stuff isn't adding a lot, I also didn't spec heavily into Attunement (the skill that enhances your mana bar). So yeah, we're once again dealing with the same old Dark Souls combat system: It's still as brilliant as ever, but little has changed. I think it could've been cool if the player could've unlocked various new skills for each weapon and customized that, so that even players with the same weapons could get way different playstyles. Just stuff like that would've helped to make the Dark Souls combat feel even deeper. Regarding PVE, the good old tricks still very much work: With most bosses and heavier enemies, you're usually well advised to just stay very close to them, wait for an opening and then start hitting them -> Rinse and Repeat. Now, sticking close to what you're good at is not a bad thing, but why not try to make the combat even better than it was before? The things that were added are nice little additions, but I definitely had high hopes for a more varied combat scheme this time around.
این نفر گویا بیشتر مثل من بوده و Sword Guy بوده و این قسمت هم بیشتر داره اشاره میکنه که سیستم مبارزات زیاد دستخوش تغییرات نشده(فکر نکنم کسی زیاد با این مساله مشکل داشته باشه:D).

Innovation: I was a bit worried about From Software not being able to have enough time on DS3 - I mean, we've seen From releasing a new Souls game every year now since Dark Souls 2 and I personally would've loved to see them do a few cooler things. One of the things I always wanted to see in the Souls games was an actual change in the weapons when you upgrade them: Don't just tweak the specs, make them look and feel more powerful. None of that is there this time either, the weapons just get stronger and stronger. You also can't upgrade any armors anymore, which is a pity. In general, this very much felt like another Souls iteration: Great for people who just wanted more Souls, but in terms of bringing new stuff to the formula, DS3 adds very little.
بازم داره اشاره میکنه که نوآوری خاصی وجود نداره(به خوبی داره نشون میده که باید این ip اینجا دیگه تموم شه:D).فقط یک قسمتش رو متوجه نشدم.آپگرید آرمور وجود نداره توی بازی؟:|

The cornerstone of every Souls game. Luckily, I think this is where Dark Souls 3 hit all the right notes: Many times your jaw will fall to the ground and you'll be flabbergasted about a boss just ripping you to pieces within a mere seconds.
Yes, some of you might be disappointed that we again see a lot of dudes in armors with big swords: There's definitely a lot of that in Dark Souls 3. There is a distinct lack of monsters and dragons and crazy creatures here. You'll not find anything like a Gaping Dragon or Khalameet or Manus in this game. While that's a slight bit disappointing, I was always more focused on the mechanical side of things here and wasn't that concerned with what the shape of the boss is and man, is this stuff ever good. Most of these bosses are ruthless and unless you're willing to dance to the death with them and use all your rolling and Souls skills, you'll get brutally fisted. While I was a bit disappointed with the first 4-5 bosses and them going down very quickly, the difficulty soon ramped up to crazy levels and some of these bosses gave me the hardest time I ever had with a Souls game. A lot of them took me a good 10-15 tries to finally nail them and yes, finally beating a boss still feels ever so satisfying​

در مور سختی باس ها گویا خیالمون باید تخت باشه چون میگه به جز چندتای اولی بقیه ناجور سختن:D.فقط نکته ناامیدکننده اش اینه که میگه زیاد خبری از جک و جوونور و اژدها نیست و بیشتر مثل اینکه باس ها iron-dude:D ها و شوالبه و از این دست هستن.البته زیاد مشکلی نیست در این مورد چون با DLC میتونن بعدا باس های متنوع تر اضافه کنن.:D

Graphics: Let me preface this with the fact that I played version 1.0 and it seems like the patch that'll come out launch day will optimize the framerate quite a bit, but often times playing this game on Xbox One was a painful experience: Most of the time you play with somewhat stuttery 30fps, a lot of times during combat, the framerate dips down to probably around 20-25fps and in some of the mid- and later stage boss battles, the game dips so hard in performance that you actually start playing in slow motion. This is obviously a big issue and I hope From optimized the hell out of the game towards the end of development, which isn't unheard of.
That said, this game looks exactly what I hoped a Next-Gen Dark Souls would look like. There are quite a few environments that look utterly stunning and will want you to just put the controller down to stare at the scenery: This is easily the best looking Souls game ever made. Not just because of the tech behind it, but because of the Art Direction. The first time you'll reach that castle during snowfall, you will absolutely be stunned by the sheer beauty. There are a few areas where the look doesn't quite hold up, but it never ever repeats what Dark Souls 1 did, putting you into huge, empty, barren environments that look far worse than earlier areas of the game. It's a stunner through and through.
با قسمت های تکنیکیش زیاد کار ندارم چون همه مون میدونیم چی باید انتظار داشته باشیم:D ولی گویا به لحاظ هنری بازم بازی کولاکه.از اون صحنه های Anor Londo ایی که آدم مبهوت میمونه گویا توی بازی بازم وجود داره که جای خوشحالیه (انتظار غیر این هم میگه میشد داشت؟).
 
از همون اولشم معلوم بود با اختلاف از BB بهتره :D مشکل فقط این بود که بدونیم در حد DS1 هست یا نه که اینطور که ملت بازی کردن انگار هست :D

من هنوزم میگم BB نسخه کاملا محدود شده و ضعیف شده سری سولزه حالا متا بیارید بکوبید تو صورتم وقتی خود میازاکی به طور غیر مستقیم میگه که BB محدود شدست دیگه چی میخواید بگید؟ :D
درسته بلادبورن خیلی محدود تر از دارک سولز بود... اما ضعیف شده؟! =))
بلادبورن تو خیلی زمینه ها بهتر از سولز بود و مهمترینش همین میلی کامبتش بود که قشنگ یک سرو گردن از سولز یک قوی تر بود این بخش
شخصا از بلادبورن بیشتر از سولز یک لذت بردم.
 
دوستان من تا حالا هیچ کدوم از عناوین Souls و همچنین BB رو بازی نکردم...
RPG هم فقط Witcher 3 رو بازی کردم ( روی Death march )

بنظرتون اگه این بازی رو بگیرم Butchered میشم؟؟ :disrelieved::grimacing:
 
درسته بلادبورن خیلی محدود تر از دارک سولز بود... اما ضعیف شده؟! =))
بلادبورن تو خیلی زمینه ها بهتر از سولز بود و مهمترینش همین میلی کامبتش بود که قشنگ یک سرو گردن از سولز یک قوی تر بود این بخش
شخصا از بلادبورن بیشتر از سولز یک لذت بردم.

خیلی محدود تر = قوی و معرکه =))
از کی تاحالا اینجوریه؟ XD

حال و حوصله بحث ندارم مخصوصا با کسایی که فکر میکنن خیلی حالیشونه :D صحبت خود میازاکی:

Bloodbornes limitations inspired Dark Souls 3s battle styles, says Miyazaki
 
خیلی محدود تر = قوی و معرکه =))
از کی تاحالا اینجوریه؟ XD

حال و حوصله بحث ندارم مخصوصا با کسایی که فکر میکنن خیلی حالیشونه :D صحبت خود میازاکی:

Bloodbornes limitations inspired Dark Souls 3s battle styles, says Miyazaki
اشاره کردم ضمن اینکه محدودیت هایی نسبت به سولز 1 داشت توی خیلی زمینها قویتر بود! :)
سو برداشت نکنین لطفا...
مثال هم زدم
اینکه یسری محدودیت هایی داشته باشه یه بازی دلیل بر ضعیفتر بودنش نیست هیچوقت...
 
تو همون منبع انگلیسی هم نگفته بلادبورن ضعیف یا ضعیف تر...... .
بلاد بورن تو برخی زمینه ها بهتر از دارک سولز بود مثه سیستم مبارزه(تاجایی که میازاکی اومده تو DS3 سیستم مبارزات رو شبیه bb کرده)-پرجزییات تر بودن محیطا و داستان عالی بازی(البته داستان نمیشه مقایسه کرد ولی به سهم خودش کم نظیر بود)

دارک سولزم کلا بازی rpg تری هست یعنی محیطهای بیشتری داره ، ایتم های متنوع و بیشتری داره و NPC های داستانی‌ بیشتری‌ داره.
داستانشم اقتضا می کنه که فضای بازی عظیم تر و حماسی تر باشه(بهر حال وسعت داستانی که در شهر یارنام اتفاق می افته با داستانی که در پادشاهی مثه سرزمین دارک سولز می افته فرق داره)

در کل بلاد بورن بله محدودتر و کوچک تر از دارک سولز بود ....ولی به هیچ وجه کمتر از اون نبود یا طوری نبود که اگه کسی bb رو نره و ds رو بره چیز خاصی رو از دست نمیده(این مساله رو هم هم فنا و هم منتقدا اثبات کردن)

.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or