Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
چی بود فاز گرفته بودم دیگه پست ندم اینجا،چون یه زمانایی حسش میاد دیگه دست من نیست که :D کلا به این گونه حرفای من توجه نکنید اصلا دیگه :D

آیا میدانستید Velka تو بازی وجود داره؟همون ولکا ایزدبانوی عزیز ما :D

velka_the_goddess_of_sin_small.jpg

یه NPC هست تو بازی بعد مرگش میگه : Kaathe, I have failed thee :O

این سپویلر رو دیگه باز نکنید ناموسن :D

catarina.jpg

حتما متوجه تشابه بین Fire Keeper با Maiden in Black شدین.

Maiden in Black: touch the Demon inside me
Fire Keeper : Then touch the darkness inside me

Maiden in Black : Let these ownerless souls become thine own
Fire Keeper : With your power, let us make the 'soul without a master'

go fuk yourself emerald herald :D

darksouls3-overallmap_mini.jpg

Great Swamp,Vinheihm,Astora و اللخصوص Carim واسه خودشون کرکتر دارن تو این بازی مث نسخه اول :D

زئوس سوار بر ققنوس/سیمرغ فوق العاده بود.اسمش هم ظاهرا The Nameless King ـه :D اما بهترین لحظه‌ش برام با اختلاف مبارزه با Yhorm the Giant بود،چقدر بزرگ،چقدر رعب‌آور،چقدر حماسه :D

و اما اون تریلره با اون اهنگ True colors روش نامردی محض بود :pensive:من قشنگ میرم از این دنیا وقتی میبینمش:pensive:

ویرایش:الان به ذهنم رسید :

The Nameless King
The Nameless Song (اهنگ کردیت دارک سولز 1 )

Gwyn confirmed :D
 
آخرین ویرایش:
بنظرتون منی که بلادبورن بازی کردم و حتی پلاتش هم کردم از سری سولز خوشم میاد؟ چون از محیط ds3 توی تریلر ها خیلی خوشم اومد ولی سیستم کامبت بازی فرق میکنه با بلادبورن
از ds2 چی؟:D
کلا تفاوت بلادبورن با دو نسخه اول دارک سولز چیزی نزدیک به 20 تا 30 درصد بود که این اختلاف تو نسخه سوم به لطف سریع تر شدن بازی نسبت به دو نسخه قبلی کمتر هم شده . تو خرید بازی میازاکی وقتی طرفدار هر کدوم از نسخه های بازیش شدی _ حالا می خواد اون بازی دیمن سولز باشه _ نباید شک بکنی .

we trust you Hidetaka Miyazaki

 
  • Like
Reactions: iiAmAqua
یه NPC هست تو بازی بعد مرگش میگه : Kaathe, I have failed thee :O
[SPOILER[/SPOILER]
ای داد! ینی بالاخره میخوان یه چیزی در مورد این افعیون یا افعی بگن. چه عجب! فقط اون تئوری من مبنی بر متصل بودن این سرپنتا و واحد بودنشون تایید بشه رسما کف و خون که سهله, کل دل و رودمو میارم بالا ~X(:-SS:D
 
ای داد! ینی بالاخره میخوان یه چیزی در مورد این افعیون یا افعی بگن. چه عجب! فقط اون تئوری من مبنی بر متصل بودن این سرپنتا و واحد بودنشون تایید بشه رسما کف و خون که سهله, کل دل و رودمو میارم بالا ~X(:-SS:D

تو اسطوره‌ها و افسانه‌هاشون آزتـِک‌ها به Double-headed serpent اعتقاد داشتن،این مارها وظیفه‌شون بردن انسان ها به underworld بود،اینگونه که یه سرش از رو زمین قورتت میداد اون سرش تو دنیای زیرزمین مینداختتشون بیرون :دی اینکه Kaathe و Frampt هر کدومشون دو سر داشته باشن کاملا محتمله(با توجه به این که میازاکی اکثرا از اسطوره‌ها و فولکلور ملت مختلف عاریت میگیره) اما اینکه یه سرش Kaathe باشه و یه سر دیگه‌ش Frampt،فکر نکنم :دی

320px-Double_headed_turquoise_serpentAztecbritish_museum.jpg
 
خوب مثل اینکه نسخه ی انگلیسی بازی (نسخه ی اکس باکس وان) قبل از Patchـه Day One سختی کمتری نسبت به نسخه ی پچ شده داره و در واقع شما تو سایکل NG-1 قرار دارید.
لذا در مورد سختی که از روی استریم های اکس باکس وان میبینین قضاوت نکنین.
پ.ن:استریم های ژاپنی پچ شده یا نسخه ی استیم سختی واقعی بازی هستن!
پ.ن2: استریم هارو نبینید کلا!من دیشب از روی بی کاری رفتم یکیشو نگاه کنم از شانس بدم همون لحظه یه اسپویل وحشتناکی شد دیگه پامو تو توییچ و یوتیوب نمیزارم! :| :| :|
 
Digital Foundry Face-Off: Dark Souls III (Xbox One vs. PS4)

Despite this extra upscale, Xbox One still presents Lothric in a flattering light. In play, the one truly perceptible shortfall of its native 900p image is that pixel crawl flares up more aggressively across foliage - though otherwise its visuals hold up very well. Bizarrely, all HUD elements on Xbox One (such as menus and health bars) are also rendered at 900p. Rather than setting these 2D elements to display at 1080p over gameplay - a tactic used in most sub-native titles - they're instead put through the same scaling process. As a result we get a light blur to item illustrations, one that shows up next to PS4's, and it's a shame given there is a commonly practiced workaround here.

Visually it's a clear-cut case in favour of PS4, and we'd have hoped Xbox One's graphical sacrifices might translate to a matching level of performance. As we've already seen in isolation, Xbox One is capped at 30fps with v-sync, but has dips to the mid-20s around volumetric fog effects of its opening scene, and also bosses making use of From Software's shader effects. The results aren't always smooth, but for the majority of play (at least from what we've tested to date) the game holds at 30fps.

PS4 is the preferred pick for several reasons. From Software makes a number of visual concessions on Xbox One, dropping its native resolution to 900p, and also edging down shadow and motion blur quality. None of these cuts dampen the quality of the experience to any radical degree, and it's perfectly enjoyable on Xbox One as-is. However, it's undeniable PS4 brings out the best in From Software's latest project, presenting its world at a clearer 1080p, and with a firmer grasp on its 30fps target to boot.

Link
 
من استریم اون دووستمون CohhCarnage رو دیدم چون خوشم میاد ازش :D
واقعا کلمه ای برای توصیف شکوه و عظمت این بازی نیست
محیط های بازی واقعا خارق العادن

یه لینک بدین داستان سری سولز رو بخونم بی زحمت :d
از امضات معلومه انگلیسیت خوبه:D اینم برای دارک سولز یک دارک سولز 2
 
آخرین ویرایش:
من هنوز‌م فکر می‌کنم بازی نکردن Dark souls 1 قبل DS 3 اشتباه محض هست.:D به نظرم تو این چند روز از هر راهی‌ که میتونین پیدا کنین بازیش کنین.احتمال پشیمانی وجود نداره.:D
هم با کلیت گیمپلی و فضای بازی آشنا میشین هم پیش زمینه بهتری از داستان و Lore گیرتون میاد و وقتی‌ که DS 3 رو تجربه کردین زیبایی‌ و ظرافت رو خیلی‌ نزدیک تر احساس می‌کنین.:D
 
من هنوز‌م فکر می‌کنم بازی نکردن Dark souls 1 قبل DS 3 اشتباه محض هست.:D به نظرم تو این چند روز از هر راهی‌ که میتونین پیدا کنین بازیش کنین.احتمال پشیمانی وجود نداره.:D
هم با کلیت گیمپلی و فضای بازی آشنا میشین هم پیش زمینه بهتری از داستان و Lore گیرتون میاد و وقتی‌ که DS 3 رو تجربه کردین زیبایی‌ و ظرافت رو خیلی‌ نزدیک تر احساس می‌کنین.:D
من تقریبا یک ماه پیش دارک سولز 2 رو روی PS4 تموم کردم، قبل ترش هم که Bloodborne بود، اما از شانس بد دارک سولز 1 واسه PS3 فقط روی دیسک عرضه شده و نمیشه از PSN بخریش. روی 360 هم که اصلا حسش نیست تمومش کنم. نظرت در مورد Demons Souls چیه؟
 
  • Like
Reactions: Destruction

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or