Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
شما رو ارجاع میدم به این حکایت خصوصا چون گفتین هنوز بازی نکردین ولی میخوایین بدونین چرا همه عاشقش میشن:D

منطق الطیر

تاریک شبی بود، پروانه ها گرد هم جمع شدند، خواستند شمعی به میان جمع آورند که تابشش بر تاریکی چیره شود و از پرتوش ظلمت گریزان گردد، همگان گفتند باید یکی را برگزینیم که شمع را بشناسد و او را بفرستیم تا شمع را با خود به اینجا اورد. پروانه ای که شمع شناس می نمود، بدین خدمت برگزیده شد و چون دستور یافت، پر کشید و به سوی کاخی سر به فلک کشیده پرواز کرد، نزدیک کاخ رسید، سایه ای لرزان بر دیواره های کاخ افسانه ای بدید، بازگشت و خود را به پروانگان رسانید و گفت: این شمع که شما می گوئید، فروغی دلخواه ندارد، بیماری تبدار و جان خسته ای زرد و نزاری است که کارش اشک ریختن و به خود لرزیدن است، آنچه من دیدم روئین تنی نیست که بتواند با تاریکی به پیکار برخیزد و بر او به پیروزی دست یابد.


بزرگ پروانگان که داستان و گفته های پروانه را شنید، لب به خنده گشود و گفت: تو کودکی ظاهر بین و کوته نظر، شمع را نشناخته ای و هرزه درائی می کنی، آنگاه فرمان داد که پروانه ی دیگری به سوی شمع پرواز کند. این بار پروانه ای باریک بین، از میان پروانگان، برخاست و به جانب کاخی که شمع در آن می سوخت پرواز کرد. چون به کاخ رسید و به پیکره ی شمع نزدیک شد، خود را به شمع زد تا بنگرد که این بیمار تبدار را یارای بر پای ایستادن، تا چه اندازه است. اما شراره بر بالش افتاد، پرش شعله ور گردید و نیم سوخته، نزد یاران رفت و گفت: شمع سراپا آتش است، می سوزاند، لیکن آتشش سخت دلکش است.

اما بزرگ پروانگان بدین سخن نیز از جستجوگری حقیقت باز نایستاد و گفت: این پروانه هم شمع را نشناخته و نشان هایش را آنسان که بوده، در نیافته است. یکی دیگر برود، به فرمان بزرگ پروانگان، پروانه ای دیگر سرمست و خرامان از جای خود برخاست و پرکشان خود را به کاخ رسانید. بر سر شمع نشست و یکباره شرر بر جانش افتاد، سر تا پایش بسوخت و چون آهن گداخته ای همه آتش شد. سپس خاکستر گردید و خاکسترش به سر شمع فرو ریخت; بزرگ پروانگان که این حال از دور بدید، گفت: تنها او بود که از راز شمع خبر یافت اما دریغا که خبرش به ما نرسید. تنها سوختگان در وادی توحید خبر از اسرار دارند و آن را که خبر شد، خبری باز نیامد.
دارک سولز شمع و ما پروانه:D باید روی شعله شمع بشینی و بسوزی و خاکستر بشی تا متوجه بشی:D
داستان قشنگی بپد
ولی فک کنم اینو یجا خوندم تو کتاب فارسی ماله دبیرستانم اگع اشتباه نکنم
 
خب پس سختیش دلچسبه
میخواستم بدونم بخش شخصی سازیش چطوره ؟ مثلا جادوگر اینا میشه شد یا جنگجو ؟ ایتماش متنوعا ؟
یه جا خوندم نبرداش کلا ناجوامردانیست ! چون سخت بودن با ناجوانمردانه بودن فرق داره دیگه
.......
یه چی دیگع شماره دو اش بخش co op داشت اینم باد داشته باشه درسته ؟ شاید این بتونم یه کم از سختی باز کم کنه خالا اگه نداشت کلا اگه خواستم بگیرم تحت استیمش رو میگیرم
 
کلاس بندی مشخصی‌ نداره،Statsبندی هست بیشتر.می‌شه در آن واحد همه چی‌ شد.اما باید تو همین stats هم دقت کرد وگرنه بازی رو برا خودتون شاید چندین برابر سخت تر کردین.
از نظر سختی هم به نظر من اون قدر سخت نیست،یه پروسه یادگیری داره که اول بدون استثنا همه رو اذیت می‌کنه.ولی‌ آنالیز و پیدا کردن نقاط قوت و ضعف دشمن‌ها و حتا محیط کم کم به یه المان گیمپلی خیلی‌ لذت بخش تبدیل می‌شه.
اما نکته اصلی‌ اینه که بدون پیش زمینه از بازی‌های قبلی‌ و مخصوصا شماره اول فکر نکنم چیز خاصی‌ از بازی بفهمین,یا اینکه باید چند روز دنبال تئوری‌ها و داستان بازی باشین.
 
5dhisoplztr27glm90f4.png

حالا فقط باید منتظر بمونیم تا بازی منتشر بشه :D

بحث اسپویل شد گفتم بد نیست این مورد رو اینجا بگم. به نظرم هوادارای دارک و کلا سری Soulsborne دو دسته‌اند :D دسته اول آدمایی هستن مثل علی، فرشاد و باقی دوستانی که توی تاپیک می‌بینیم که در کنار گیم‌پلی موقع بازی کردن خیلی توجه می‌کنند به مسائل داستانی و قشنگ تا فیهاخالدون آیتم‌ها و Lore بازی رو میجون :D دسته دوم هم آدمایی هستن مثل من که کلا زمانی که دارن بازی رو میرن اصلا نمیدونند داستان یعنی چی و اینی که دارن الان باهاش میجنگن اصلا چرا داره باهاشون مبارزه می‌کنه و هدفش چی هست :D ما دسته دومی‌ها تنها چیزی که از بازی می‌خوایم اینه که با دشمنای قوی مبارزه کنیم و یکی یکی از پس چالش‌ها بر بیایم :D اگه حالا اینایی که توی دسته دوما اگر مثل من باشن بعد از تموم کردن بازی میرن یه ویدئوی، توضیحی، چیزی از داستان هم میخونند و تازه اون موقع میفهمیم که اصلا توی بازی داشتیم چه غلطی میکردیم و هدف چی بوده =))

بودن توی هر کدوم از این دسته‌ها حسن خاص خودش رو داره که الان میگم.

خوبی دسته اولی‌ها: بازی رو به صورت کامل تجربه می‌کنند. یعنی نه تنها گیم‌پلی براشون جذابه و از چالش‌ها لذت می‌برن بلکه داستان رو هم متوجه میشن و از اون بخش بازی‌ هم به صورت همزمان لذت میبرن.

خوبی دسته دومی‌ها: از اونجایی که کلا تا قبل از تموم کردن بازی و رفتن سروقت ویدئو و توضیحات داستان بقیه، در حد هویج هم از داستان و جریانات اون سر در نمیاریم :D کلا اسپویل داستانی برامون معنا نداره و همه چی رو میتونیم تا قبل از عرضه ببینیم :D


حالا همه اینا رو گفتم که به اینجا برسم :D از اونجایی که توی دسته دوم قرار دارم، الان عینهو باقلوا میشینم تریلر لانچ رو میبینم و از تک تک لحظاتش لذت می‌برم >:)>:)>:)
 
البته علی بعضی از دسته اولی ها یه رگ دسته دومی هم دارن و همه تریلر ها رو میبینن:)):D
لانچ تریلر رو پیشنهاد میکنم نبینی ولی میدونم میبینی. پس وقتی دیدی و قشنگ اتو مو شدی بیا توی اسپویلر برامون بگو نظرت چیه:D
 
البته علی بعضی از دسته اولی ها یه رگ دسته دومی هم دارن و همه تریلر ها رو میبینن:)):D
لانچ تریلر رو پیشنهاد میکنم نبینی ولی میدونم میبینی. پس وقتی دیدی و قشنگ اتو مو شدی بیا توی اسپویلر برامون بگو نظرت چیه:D
فوق‌العاده بود علی! الان من با این همه هایپ چه کنم وقتی هنوز ۱۹ روز دیگه تا عرضه مونده!!!
آقا این همه باس داره بازی.... اصلا باورم نمیشه قراره با همچین باس‌های فوق‌العاده‌ای مبارزه کنیم!

اون باسه که شمشیر آتیشی داشت و مثل پادشاها بود... اون خرجنگ غول پیکر... اون یکی که داشت بال از پشت سرش در میاورد.... یکی دیگه که مثل مار بود.... اونی که شبیه Eileen the Crow توی BB بود (قبلش داشت یکی دیگه رو جر میداد.... مطمئنم این از اون باس‌فایتای خاطره‌انگیز میشه)... و با اختلاف خیلی زیاد سرتر از همه اینا اونی که سوار ققنوس بود و مثل Gwyn از رعد و برق استفاده میکرد..... وای خدا من چطوری ۲۰ روز صبر کنم تا بازی بیاد! من همین الان میخوام با اینا بجنگم!

راستی اون صحنه که یه گله اسکلت دنبالمون کرده بودن بعد از روی پل افتادن... وای چقدر هایپ برانگیز بود اونجا! راستی توی مبارزه با همون سوار ققنوس به نظر میومد داریم توی هوا و روی ابرا مبارزه می‌کنیم.... :hearteyecat::hearteyecat::hearteyecat:

خلاصه از اون لحظه که شروع کرد از باس‌ها ریمیکس نشون دادن من تمام مدت اینجوری بودم: :fearscream::hearteyecat::fearscream::hearteyecat::fearscream::hearteyecat::fearscream::hearteyecat:

و بعدش هم که یادم افتاد باید ۱۹ روز دیگه صبر کنم: :sob::sob::sob:

در کل دوز اسپویل برای اونایی که نمیخوان چیزی از بازی بدونند شدیدا بالاست و توصیه میشه اگر جز دسته دوم نیستید اصلا طرفش نرید :دی
 
ادم اصلا این تاپیک میاد وسوسه میشه بره هرچیزی تا الان راجب بازی معلوم شده رو بخونه:))این چندروزو تحمل کنم حله.یادش به خیر دارک سولز یک رو وقتی بازی میکردم بازی کاملا نو بود چون تریلر و عکس واینا ندیده بودم.لحظه ای که وارد ANOR LONDO شدم یکی از بهترین خاطراتمه از گیمینگ.وقتی بازی رو تموم کردم کله یوتیوب رو زیرو رو کردم و از ویدیو های ENB گرفته تا VAATI همرو دیدم چه لذتی داشت.با این اسپویل ها این لذت از بین میره به کسانی که هنوز ندیدن پیشنهاد میکنم یکم دیگه تحمل کنن حیفه واقعا.
الان خیلی از دوستان بعضی از باس ها و لوکیشن های بازی رو دیدن و قطعا اگه تریلرو نمیدیدن و توی خود بازی اونارو برای اولین بار میدیدن بیشتر لذت میبردن. فکر کنید انور لاندو(لوندو؟:-B)رو قبل از عرضه DS 1 تو تریلر میدیدید واقعا حسش خراب میشد.
جدا از همه این حرفا وقتی میبینم هرکی تریلرو میبینه میگه وای عجب عالی بود و اینا میخوام بکشم خودمو :-SSچون نمیتونم بازی رو برای خودم اسپویل کنم و تریلرو ببینم.
 
آخرین ویرایش:
با این لانچ تریلر با خاک کوچه یکی شدم :sob: بیش از حد خوب بود :hearteyes:

این باس اخری که نشون داد همین که مثل Gwyn هست ولی بیشتر با اون ریش و پشم به Zeus میخوره تا Gwyn :D
اون باسی که مثل مار بود بی پدر عجب چیزی بود :sob:
این باس هایی که نشون داد کلاسشون یه درجه بالاتر از باس های BB ـه :sob:
خلاصه تحمل این 19 روز خیلی سخته :sob:

@Dante Never Cry

منم جز دسته دومم :sweatsmile: ضمن اینکه pre order مبارکت باشه حجم بازی فکر کنم حدود 18 گیگه L-)
فقط خدا کنه چند روز مونده بشه دانلود کرد که همون روز رلیز اماده انتقال فایل ها و شروع بازی باشیم :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Dante Never Cry
5dhisoplztr27glm90f4.png

حالا فقط باید منتظر بمونیم تا بازی منتشر بشه :D

بحث اسپویل شد گفتم بد نیست این مورد رو اینجا بگم. به نظرم هوادارای دارک و کلا سری Soulsborne دو دسته‌اند :D دسته اول آدمایی هستن مثل علی، فرشاد و باقی دوستانی که توی تاپیک می‌بینیم که در کنار گیم‌پلی موقع بازی کردن خیلی توجه می‌کنند به مسائل داستانی و قشنگ تا فیهاخالدون آیتم‌ها و Lore بازی رو میجون :D دسته دوم هم آدمایی هستن مثل من که کلا زمانی که دارن بازی رو میرن اصلا نمیدونند داستان یعنی چی و اینی که دارن الان باهاش میجنگن اصلا چرا داره باهاشون مبارزه می‌کنه و هدفش چی هست :D ما دسته دومی‌ها تنها چیزی که از بازی می‌خوایم اینه که با دشمنای قوی مبارزه کنیم و یکی یکی از پس چالش‌ها بر بیایم :D اگه حالا اینایی که توی دسته دوما اگر مثل من باشن بعد از تموم کردن بازی میرن یه ویدئوی، توضیحی، چیزی از داستان هم میخونند و تازه اون موقع میفهمیم که اصلا توی بازی داشتیم چه غلطی میکردیم و هدف چی بوده =))

بودن توی هر کدوم از این دسته‌ها حسن خاص خودش رو داره که الان میگم.

خوبی دسته اولی‌ها: بازی رو به صورت کامل تجربه می‌کنند. یعنی نه تنها گیم‌پلی براشون جذابه و از چالش‌ها لذت می‌برن بلکه داستان رو هم متوجه میشن و از اون بخش بازی‌ هم به صورت همزمان لذت میبرن.

خوبی دسته دومی‌ها: از اونجایی که کلا تا قبل از تموم کردن بازی و رفتن سروقت ویدئو و توضیحات داستان بقیه، در حد هویج هم از داستان و جریانات اون سر در نمیاریم :D کلا اسپویل داستانی برامون معنا نداره و همه چی رو میتونیم تا قبل از عرضه ببینیم :D


حالا همه اینا رو گفتم که به اینجا برسم :D از اونجایی که توی دسته دوم قرار دارم، الان عینهو باقلوا میشینم تریلر لانچ رو میبینم و از تک تک لحظاتش لذت می‌برم >:)>:)>:)

به قول علی دسته اولیا یه رگ دسته دومی هم دارن :D

البته من زمان DS1 که اصلا نمیدونستم بازی داستان داره :D وقتی که رفتم تو NG+3 تازه با این مردک VaatiVidya آشنا شدم و وقتی داستان معرکه رو فهمیدم DS2 رو یکم فقط یکم با دقت تر بازی کردم و یه سری توضیحات آیتمای خفن رو خوندم وگرنه اگر میخواستم رو داستان و Lore قفل کنم که موقع بازی کردن دیوانه میشدم و دیگه حالت خودم رو از دست میدادم :D منم خودم بیشتر داستان و Lore رو فقط از تو ویدئو های بقیه متوجه شدم :D
 
خوب در مورد سختی بازی من یسری ویدیو جدید دیدم و دیگه به جرات میتونم بگم نه تنها بازی آسون تر نیست بلکه خسلی خیلی سخت تر شده
تایمینگ پری خیلی دقیق تر هستش و پارشال پری به شدت پانیشینگ هستش
بعلاوه اینکه موو ست های جدید دشمنا به پشتشون هم هیت باکس داره و بخوای بری فرت و فرت بک استب کنی خیلی بد پانیشت میکنن
اچ پی دشمنا هم که قربونش برم... یه وضعیت دحشتناکی داره!
دیتیل و شلوغی محیط ها هم خیلی خوبه در کل اصلا نگران نباشید همون سولز همیشگی هست! :دی
 
pcgamer که منتقدای خوبی مخصوصا تو زمینه rpg داره گفته ds3 دقیقا همونی شده که باید میشد و به شدت از پررمز و راز بودن و طراحی بازی تمجید کرده(با اینکه خیلی از قسمتای بازی رو تموم نکرده و نقد اولیس)
IGN هم گفته که این بازی سخت ترین بازی سری سولز بورن هست و مثه ds1 ارزش تکرار خیلی خوب و بالایی داره
+
با این اوصاف اصلا‌ در پیش خرید تردید نکنید:D

.
 
البته اسپویل که فقط داستانی نمیشه.اسپویل لوکیشن و باس و غیره هم داریم.برا همین من اصلا نگاه نمیکنم.میخام وقتی وارد هر لوکیشنی میشیم کاملا برام حس اولین بار دیدن داشته باشه.فقط یکم اوایل بازی رو دیدم.

جدا صبر کرده دیگه سخت شده.من میام تاپیک رو میخونم میرم 3 ساعت DS2 بازی میکنم.باز برمیگردم میخونم میرم بازی میکنم.:D

در مورد سختی هم اگه سخت ترین توی سری باشه دیگه وا ویلاست.DS2 که به لحاظ سختی ناامیدکننده بود.البته DLC هاش جدا سختی خوبه داره.ببینیم این چی میشه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or