Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
تو همون منبع انگلیسی هم نگفته بلادبورن ضعیف یا ضعیف تر...... .
بلاد بورن تو برخی زمینه ها بهتر از دارک سولز بود مثه سیستم مبارزه(تاجایی که میازاکی اومده تو DS3 سیستم مبارزات رو شبیه bb کرده)-پرجزییات تر بودن محیطا و داستان عالی بازی(البته داستان نمیشه مقایسه کرد ولی به سهم خودش کم نظیر بود)

دارک سولزم کلا بازی rpg تری هست یعنی محیطهای بیشتری داره ، ایتم های متنوع و بیشتری داره و NPC های داستانی‌ بیشتری‌ داره.
داستانشم اقتضا می کنه که فضای بازی عظیم تر و حماسی تر باشه(بهر حال وسعت داستانی که در شهر یارنام اتفاق می افته با داستانی که در پادشاهی مثه سرزمین دارک سولز می افته فرق داره)

در کل بلاد بورن بله محدودتر و کوچک تر از دارک سولز بود ....ولی به هیچ وجه کمتر از اون نبود یا طوری نبود که اگه کسی bb رو نره و ds رو بره چیز خاصی رو از دست نمیده(این مساله رو هم هم فنا و هم منتقدا اثبات کردن)

.

سازنده یه بازی نمیاد مستقیم بگه که بازیم نسبت به یه بازی دیگه ای که ساختم ضعیفه :D ولی همون حرفایی که زده معلومه خودش به طور غیر مستقیم داره میگه وقتی احساس خوشحالی میکنه که از BB داره میاد سمت سولز معنی چی میده :D

آقا این خیلی چیزا رو به من بگین چیاست؟ :D همه میگن تو خیلی چیزا بهتره بعد فقط گیم پلی رو میگن :D پر جزئیات بودن محیطا خب اولین بازی کاملا نسل جدید میازاکی بود معلومه باید پر جزئیات تر از یه بازی نسل قبلی باشه :D داستان بازی هم که به هیچ وجه بهتر از سولز نیست پس جز گزینه های بهتر نیاریدش :D
 
بله.. From Software استودیوی مشتری مدار و کاربلدیه ... هکرهای عزیزهم کارشونو خوب بلدن...نهایت یکی دوروزه کرک بشه.

به عبارتی این رو باید به Namco Bandai هم گفت
ناشر اصلی بازی اونه و ناشر ها هستن که این DRM ها رو روی بازی ها می زارن (البته قاعدتا هماهنگی با بازیساز هم نیازه)
 
اینکه بگیم دارک سولز بهتره یا بلادبورن به نظرم بیشتر به سلیقس.برای خودم دارک سولز 1 با فاصله ی زیاد از بلاد بورن بهترین هست.ولی بلاد هم سبکه خودشو داشت گیم پلی سریعتر و اتمسفر گاتیک و شیوه ی داستانیه خودش از طرف دیگه دارک سولز NPC های بهتری داشت و اتمسفرش به نظرم حماسی تر بود یا لول دیزاینش که خیلی ازادی عمل بیشتری میداد و قابلیت تکرار رو بالا میبرد تا جایی که DS1 رو 17 بار تموم کردم و از همه مهم تر اینکه تنوعش خیلی زیاد بود.من خودم برام تنوع و شیوه داستانی DS1 بهتر بود.(داستانش فوق العاده عمیق بود و به نظرم از بلاد بورن بهتر بود):D
 
من نمیفهمم این چه مقایسه ای هست انجام میدید ! هیچ کدوم از دو سری DS و BB برتری نسبت به هم ندارند هر کدوم ویژگی های مختص به خودش را داره BB سیستم مبارزه درگیر کننده تر و سریع تر داره از اون طرف DS طیف وسیع تری از سلاح و ابزار در اختیار بازیکن هست و المان های نقش افرینی بیشتری توش استفاده شده محیط های هر کدوم متفاوت و زیبا هست از نظر داستان هم تنها نقطه اشتراکشون نوع روایت هست ولی هسته داستان کاملا متفاوت واینکه کدوم بهتره کاملا سلیقه ای هست البته سری سولز دنیای وسیع تری داره به خاطر اینکه 3 شماره داره ولی یادمون نره ممکنه BB هم یه بازی ادامه دار باشه و در اینده قسمت جدیدی ازش منتشر بشه !
 
سازنده یه بازی نمیاد مستقیم بگه که بازیم نسبت به یه بازی دیگه ای که ساختم ضعیفه :D ولی همون حرفایی که زده معلومه خودش به طور غیر مستقیم داره میگه وقتی احساس خوشحالی میکنه که از BB داره میاد سمت سولز معنی چی میده :D

آقا این خیلی چیزا رو به من بگین چیاست؟ :D همه میگن تو خیلی چیزا بهتره بعد فقط گیم پلی رو میگن :D پر جزئیات بودن محیطا خب اولین بازی کاملا نسل جدید میازاکی بود معلومه باید پر جزئیات تر از یه بازی نسل قبلی باشه :D داستان بازی هم که به هیچ وجه بهتر از سولز نیست پس جز گزینه های بهتر نیاریدش :D
بازم این صرفا تحلیلی هست که شما دوس داری از حرفای میازاکی دربیاری.....گفته خواستم برم سراغ بازی که جادو و آرمور و وسعت و ..... بیشتری داشته باشه که باز این صرفا به معنی ضعیفتر بودن bb نیس بلکه وسعیتر و کاملتر بودن ds هست (بازی بزرگتر و پر امکانتر به معنی بهتر بودن نیس که اونوقت باید هیچ بازی تو دنیا بهتر از ویچر و اسکایرم نباشه چون وسیعیتر و متنوعتر هستن:D:D)
در مورد داستان هم به نظر شما "به هیچ وجه" بهتر نیس و بازم صرفا نظر شماست و عمومیت نداره(گرچه من تو پست قبلی هم گفتم قابل مقایسه نیستن)
در مورد برتریهای bb هم به جز سیستم مبارزه، فضای تاریکتر و ویکتوریایی بازی، داستان لاوکرفتی و شدیدا مرموز بازی(نه روایت مرموز که ds هم داره)، مراحل chalice، آرمور های چرمی و سلاح های متنوعی که چند مرحله ای هستن و همچنین سلاح گرم جزو مواردی هستش که این بازی داره ولی ds نداره

ولی مساله اینجاس که شما با این مسایل حال نمی کنی ، ولی وقتی من این موارد رو تو ds نبینم بهرحال اینا برای من مزیت های bb میشن و باعث میشه در جایگاه خودش عالی باشه.

.
 
دوستان من تا حالا هیچ کدوم از عناوین Souls و همچنین BB رو بازی نکردم...
RPG هم فقط Witcher 3 رو بازی کردم ( روی Death march )

بنظرتون اگه این بازی رو بگیرم Butchered میشم؟؟ :disrelieved::grimacing:

ببین دارک سولز شبیه هیچ بازی ای که تابحال تجربه کردی نیست..ینی به قدری منحصر به فرده که فقط باید بازیش کنی تا متوجه بشی تازه "بازی به چی میگن.". نسخه های 1 و 2 رو برای فهمیدن داستان باید بازی کنی..چون نسخه ی سوم روهم درادامه ی دوعنوان قبلی ساختن... همه چیزه بازی منحصر به فرده خودشه..ینی چیزایی که این بازی داره تو هیچ چیزی نمیتونی پیدا کنی مشابهشون رو... بازی طبیعتش اینه که گیمر رو به چالش بکشه..ینی میخای از نقطه ی A به B برسی اگر از ویژگیهای محیطی که توش راه میری و نوع حملات NPC ها مطلع نباشی (تو نسخه های 1 و 2 بعد از کمی کلنجار الگوریتمهای مبارزه میاد دستت ولی تو شماره سه گویا بعد از مدتی به کل تغییر میکنه این خاصیت.) و ندونی کجا باید بری بازی برات عذاب میشه... تو این بازی همه سلاخی میشن ..حالا تو فقط خودتو بخاطر بازی نکردن قبلیا متمایز ندون..تو دنیای دارک سولز همه مساوی ان..عدالتی وجود نداره :))....
خلاصه اینکه اگر میخای فقط صرفاً بازی کرده باشیش بهت پیشنهاد میکنم اصلاً نری سراغش چون رو قضاوتت تاثیر میزاره ممکنه سختیه بیش از حدش باعث بشه از بازی بعنوان یک اثر چرت تعریف کنی ولی دقیقاً همین سختی های بازی هم واسه خودشون فلسفه دارن... تنها بازیه واقعی که تابحال تجربه ش کردم..شاید فکر کنی دنیاش تخیلیه ولی بنظرم دارک سولز یک اثر سورئالیسته.... دقیقاً مشقت هایی که تو بازی متحمل میشی رو میتونی تو زندگیه واقعی تجسم کنی.. خیلی حرف زدم :))
این نسخه رو حتمن بازی کن بعد اگر باهاش حال کردی مطمئنم میری سراغ نسخه های یک و دو و بعد دوباره میای سراغ سه تازه میفهمی چه گولاخی رو تجربه کردی

--------------------

اینو عین من بزارید بک گراند سیستمتون تا بازی بیاد یه دلخوشی داشته باشید :)):((
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or