Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
اقا به امید خدا و بچه ها هم اون درختو زدم هم کریستال سیج ولی الان به یه جایی رسیدم که یه یارووی هست اندازه تایتانها و فکر کنم ما باید از دورش بدوییم بریم اونطرفش ولی اینقدر پشت هم مشت میزنه محکم که اصن نمیشه کاریش کرد!!
ولی شانسکی یه چندتا بمب پرت کردم طرفش و ظربه دید برم بمب بخرم بی افتم بجونش یا کلا مسیر دیگه ای رو باید تست کنم؟؟
 
شورشو در آوردن هرور میری یا کوست لاین به فنا میره یا آیتم اونم بدون اخطار قبلی آقا شاید من دوست نداشته باشم ویکی بخونم بعد برم جلو
آدم عذاب وجدان میگیره نمیتونه تا ng+ واسته هی دوست داره بازیو از اول بره خدایی مسخرست
من از کجا بدونم فلان باسو بکشم فلان npc میمیره یا فلان باسو بترکونم دیگه از جسچر خبری نیست چون قبلش باید یه مهاجم کله قارچیو دوبار میترکوندم
 
در مورد old iron king من بار اول اصلا‌ نکشتمش ....چون بازی این اجازه رو داده بود که بدون داشتن یکی از تکه های lord soul بازی رو تموم کنی و من هم بخاطر سختی shelter demon بیخیال اون منطقه شدم(گر چه در نهایت اونم دفعه بعد که اسنراتژیشو یاد گرفتم خیلی راحت کشتمش) و همین نشون میده بازی فکر اونجاشم کرده

در مورد داستان و hint هم، قبلش گفتم این بازی ساختار شکن و خاص و دوس نداره به روشهای رایج بازی رو به گیمر ارایه بده....هر کی بازی رو دوس داشت مثه من خودش راه خووندن ایتما رو هم بلد میشه هر کی هم خوشش نیومد بازی رو ول می کنه و فکر می کنه باید از ویکی داستان رو خووند.

در مورد مرگ های ناگهانی هم بازی میخواد حواست جمع باشه و یه جور همیشه از محیط بترسی....من شماره های قبل مرگ ناگهانی زیاد داشتم ولی تو شماره های بعد فهمیدم که حتی باید تو یه کلبه محقر هم باید حواسم جمع باشه و نقریبا مرگ ناگهانی چندانی تو bb یا ds3 ندلشتم و این شاهکار.....یه حس ترسی رو همیشه باهات همراه می کنه
تازه با sign هایی که ملت تو قسمت های مرگ ناگهانی میذارن شما اونا رو بخوونی اصلا مرگ ناگهانی برات اتفاق نمی افته :D


در نهایت هم لازم نیس همه از بازی خوششون بیاد وقتی کلا با چهارچوب بازی اشنا نیستن یا خوششون نمیاد......چون این بازی هیچوقت هم نخواسته مخاطب عام جمع کنه
بازی خودش میگه اقا اهلشی بیا تو وگرنه برو سراغ باژی خودت:D

.
خب شما میدونستی میشه اونجا رو نرفت ، من مستقیم از majula رسیده بودم اونجا. از راه دیگه خبر نداشتم که برگردم. این hint ندادن سازنده کاملا به ضرر من تموم شده.
مرگ ناگهانی واسه شما حس ترس داشته واسه من فقط اعصاب خورد کنی داشته.
در اخر هم اینکه خوب شد این سری اومد دوستان هاردکور بودنشون رو تو همه پست ها تونستن اعلام کنن.
 
شورشو در آوردن هرور میری یا کوست لاین به فنا میره یا آیتم اونم بدون اخطار قبلی آقا شاید من دوست نداشته باشم ویکی بخونم بعد برم جلو
آدم عذاب وجدان میگیره نمیتونه تا ng+ واسته هی دوست داره بازیو از اول بره خدایی مسخرست
من از کجا بدونم فلان باسو بکشم فلان npc میمیره یا فلان باسو بترکونم دیگه از جسچر خبری نیست چون قبلش باید یه مهاجم کله قارچیو دوبار میترکوندم

بنظر منم این ایراد تا حدودی به بازی وارده، توی نسخه قبلی من توی همون دور اولی که بازی کردم راحت Quest Line دو شخصیت Lucatiel of Mirah و اون مرده که یه شمشیر آبی داشت رو بدون توجه به راهنما انجام دادم و حتی توی Demon's Soul هم با کوئست های NPC ها مشکلی نداشتم ولی این نسخه این مساله خیلی بد توش پیاده شده بود، مثلا یه شخصیت رو که همه کوئست لاینش تا یه جایی درست انجام داده بودم فقط بخاطر اینکه من یه لوکیشن دیگه رو زودتر رفتم سر جایی که باید ظاهر نمی شد ولی در کمال تعجب توی لوکیشن بعدیش ظاهر می شد و در نهایت Quest Line ش از بین می رفت. البته من از ویکی کمک نگرفتم توی این نسخه و دوست داشتم خودم راه انجامشون رو پیدا کنم که ظاهرا مشکل از همین بود.

پایان Usurpation of Fire هم که واقعا امکان حدس زدن نحوه انجامش واقعا پایین بود، مخصوصا میزان مرگ های لازم برای لول آپ شدن توسط Yeol و اتفاقات بعدش ...
 
  • Like
Reactions: Angel Of Darkness
خب شما میدونستی میشه اونجا رو نرفت ، من مستقیم از majula رسیده بودم اونجا. از راه دیگه خبر نداشتم که برگردم. این hint ندادن سازنده کاملا به ضرر من تموم شده.
مرگ ناگهانی واسه شما حس ترس داشته واسه من فقط اعصاب خورد کنی داشته.
در اخر هم اینکه خوب شد این سری اومد دوستان هاردکور بودنشون رو تو همه پست ها تونستن اعلام کنن.
منم اولش نمیدونستم
ولی دیدم که نمیشه گشتم و مسیرای‌ دیگه رو پیدا کردم و بازی رو ادامه دادم
حسی که خیلی ها براش وقت نمیذارن و عیبو گردن بازی میندازن.

اگر انتظار داری بازی راه حل ها رو برات بنویسه و بگه مثل بازیهای دیگه بازی اشتباهی رو انتخاب کردی و مناسب سلیقه و روش بازی کردن تو نیس.....

اشکال نه از بازیه نه از شما ، مشکل اینه که سلیقه شما به این فرم بازی نمی خوره.....همین.

.
 
هشت ساعتی بازی کردم و تونستم بعد از farm کردن Faron keep وارد Wolf's door بشم.. بازی در یک کلام بی نظیره.. به طرز وحشتناکی محیط گسترده س و حس و حال فوق العاده ی نسخه ی 1 علی الخصوص بیشتره..بازی محیط های باز بیشتری داره نسبت به شماره ی 2 و گیم پلی ابدا تکراری نشده ... فقط یک سوال...شیوه ی کار Ember ها چطوریه؟؟ همون Humanity نسخه ی 1 و 2 عه ؟؟ این NPC های بازی از باس فایتهاش سخت ترن :)) تااینجا که نهایت لذت رو بردم..طراحی Undead Settlement دریک کلام بی نظیر بود... طریقه ی Summon کردن به چه صورته؟؟ باید Ember مصرف کرد؟؟

واینکه چرا بعد از هربار مردن قیافه ی شخصیت شبیه Hollow ها نمیشه؟؟ خوشم میاد همه ی درهای بازی کلیدن یا Opens from the Other side ان :)) میازاکی دست مریزاد..
 
  • Like
Reactions: king of north
در اخر هم اینکه خوب شد این سری اومد دوستان هاردکور بودنشون رو تو همه پست ها تونستن اعلام کنن.

ﺩﺭﮔﻴﺮﻱ ﺩاﺭﻱ ﺑﺮاﺩﺭ ﺑﺪ ﺭﻗﻢ, ﺷﻤﺎ اﻳﻨﻘﺪﺭ ﺑﺪﺕ ﻣﻴﺎﺩ اﺯ بﺑﺎﺯﻱ ﭼﺮا ﻫﻲ ﭘﺴﺖ ﻣﻴﺪﻱ ﻓﻜﺮ ﻣي ﻛﻨﻲ ﻣﻲ ﺗﻮﻧﻲ ﻧﻆﺮ ﺑﻘﻴﻪ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﻛﻨﻲ? ﺣﺎﻻ ﺷﻤﺎ ﻧﻤﻲ ﺗﻮﻧﻲ ﺑﺎﺯﻱ ﻛﻨﻲ ﻧﺎﺭاﺣﺘﻲ ﻳﺎ ﺣﺴﻮﺩﻳﺖ ﻣﻴﺸﻪ? ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻢ ﻧﺘﻮﻧﺴﺘﻲ ﻛﺴﻲ ﺭﻭ ﺑﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﻫﻢ ﻧﻆﺮ ﻛﻨﻲ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩﻱ ﺑﻪ ﺗﻴﻜﻪ اﻧﺪاﺧﺘﻦ?!
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
هشت ساعتی بازی کردم و تونستم بعد از farm کردن Faron keep وارد Wolf's door بشم.. بازی در یک کلام بی نظیره.. به طرز وحشتناکی محیط گسترده س و حس و حال فوق العاده ی نسخه ی 1 علی الخصوص بیشتره..بازی محیط های باز بیشتری داره نسبت به شماره ی 2 و گیم پلی ابدا تکراری نشده ... فقط یک سوال...شیوه ی کار Ember ها چطوریه؟؟ همون Humanity نسخه ی 1 و 2 عه ؟؟ این NPC های بازی از باس فایتهاش سخت ترن :)) تااینجا که نهایت لذت رو بردم..طراحی Undead Settlement دریک کلام بی نظیر بود... طریقه ی Summon کردن به چه صورته؟؟ باید Ember مصرف کرد؟؟

واینکه چرا بعد از هربار مردن قیافه ی شخصیت شبیه Hollow ها نمیشه؟؟ خوشم میاد همه ی درهای بازی کلیدن یا Opens from the Other side ان :)) میازاکی دست مریزاد..
ﻣﻦ 17 ﺳﺎﻋﺖ ﺭﻓﺘم ﺗﺎﺯﻩ اﺯ undead settlement اﻭﻣﺪﻡ ﺑﻴﺮﻭﻥ!!
ﺑﺮاﻱ summon اﺭﻩ ﺑﺎﻳﺪ ember ﻣﺼﺮﻑ. اﻭﻥ ﻗﻀﻴﻪ hollow ﺑﻮﺩﻥ ﻫﻢ اﻧﮕﺎﺭ npc اﺵ ﺭﻭ اﺯ ﺩﺳﺖ ﺩاﺩﻱ ﺗﻮ اﻳﻦ ﺩﻭﺭ ﺑﺎﺯﻱ
 
برای دیدن پایان 3 و 4 باید چیکار کرد؟
پایان اول : بدون دادن هیچ ایتمی به Fire Keeper باس اخر رو بزنید و Bonfire رو لینک کنید
پایان دوم : از Untended Graves داخل اتاق مخفی ایتم Fire Keeper Eyes رو بگیری بدی به Fire Keeper بعد بری باس اخر بازی رو شکست بدی ولی نباید Bonfire رو لینک کنی بلکه نزدیکش علامت سامون هست به رنگ سفید
سامون رو فعال میکنی Fire Keeper میاد بدون هیچ حرکتی کات سین رو میبینی و تمام
پایان سوم یا (مخفی ) : همون مرحله دوم رو انجام میدی ولی موقع دیدن کات سین 8 ثانیه وقت داری تا به Fire Keeper حمله کنی یه ضربه بزنی دیالوگاش عوض میشه پایان سوم رو میبنی
پایان چهارم : باید کوئست مربوط به Anri of Astora رو کامل انجام بدی و مراسم wedding انجام شده باشه بعد از کشت باس اخر پایان چهارم رو میبینی
 
فعلا لینکی که داستان رو کامل و صحیح(مهم تر) بازگو کنه نیس...
در مورد منبع انگلیسی میتونید به reddit ملحق بشید که تو چند تا تاپیک داریم روش بحث و گردآوری اطلاعات می کنیم.... .
در مورد منبع فارسی هم تا حالا ندیدم و فکر نکنم تا مدت زیادی خبری بشه(یه چیز صحیح بیاد) ولی من گفتم که می نویسم ولی باید یک بار دیگه هم خودم برم:D و روش کار کنم بعد(بقیه سایتا و منابع رو نمیدونم)

.

من داستان -یا تاریخ- بازی رو یه دو سه پیش برای ایشون گذاشتم اما انگار کسی ندیده ...
بخش های آخرش شامل سقوط خدایان مال سولز ۳ هستش ...
>>تاریخ سری دارک سولز به روایت اشیاء

نمیدونم این قبلا اومده بود یا نه اما یکی از دوستانم این مقاله فوق العاده رو گذشته بود و کامل توضیح تاریخ سولز رو از اول داده . که گفتم اینجا هم بزارم چون فارسی هستش بقیه هم استفاده کنند :
>>تاریخ سری دارک سولز به روایت اشیاء


یه بخش خیلی کوچیکش رو اینجا میزارم ...
 
از دوستان کسی با دسته XBOX One بر روی PC بازی می کند ؟ مشکل خاصی نداشت بر روی بازی ؟
برادر دسته ی xbox oneوxbox 360هیچ وقت بر روی هیچ بازیه نسل هفتمی و نسل هشتمی مشکل نداشته و نخواهد داشت
من هر دو رو دارم و ترجیح میدم به xbox360 controller for windowsبازی کنم تا دسته ی one
 
دوستام میخوام از جادو استفاده کنم تا چه عددی لول آپ کنم جادو و اون مورد پایینیش رو که بتونم از جادو ها استفاده کنم؟
ﺭﻭ ﻫﺮ ﺟﺎﺩﻭ ﻛﻪ ﺑﺰﻧﻲ ﺯﺩﻩ ﭼﻘﺪﺭ faith ﻳﺎ intelegence ﻣﻴﺨﻮاﺩ. اﮔﺮ ﭼﻴﺰا ﺩﻳﮕﻪ ﺧﻴﻠﻲ level up ﻛﺮﺩﻱ ﻓﺎﻳﺪﻩ ﻧﺪاﺭﻩ ﺑﺮﻱ ﺟﺎﺩﻭ.
 
  • Like
Reactions: Sherytto

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or