Multi Platform Dark Souls III

سازنده
From Software
تاریخ انتشار
March 2016
ناشر
Bandai Namco
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. Xbox One
01253489569887116258.png


بازی در تاریخ 24 فروردین 1395 عرضه خواهد شد

Informations




  • بازی در جریان کنفرانس Xbox در E3 سال 2015 معرفی شد.
  • رئیس استودیو From Software، آقای Hidetaka Miyazaki بار دیگر کارگردانی بازی را بر عهده خواهد داشت.
  • آقای Isamu Okano به عنوان دستیار کارگردان انتخاب شده است.
  • ناشر بازی Namco Bandai است.
  • پلتفرم های بازی PC، Xbox One و PlayStation 4 خواهند بود.
  • طبق گفته های آقای میازاکی، بازی 2 سال است که در دست ساخت بوده است.
  • تیم سازنده Bloodborne هیچ نقشی در ساخت Dark Souls III نداشته است. فقط برخی از اعضای طراحی جلوه های بصری بر روی هر 2 عنوان مشغول کار بوده اند.
  • میازاکی به طور همزمان بر روی هر 2 عنوان در دو سال اخیر مشغول به کار بوده است.
  • بازی آخرین نسخه در تریلوژی Dark Souls نخواهد بود، بلکه به گفته آقای میازاکی، نقطه عطفی در این این سری خواهد. که بدین معناست در نسخه های آتی، شاهد دگرگونی هایی در ساختار بازی خواهیم بود.
  • بازی از نظر طراحی، شباهت های نزدیکی به Dark Soul II خواهد داشت و "چیزهای مفید و کارآمد" را نگه داشته اند.
  • مبارزات سریع تر از دو عنوان پیشین خود خواهد بود. آقای میازاکی گفت اما بازیکنان نباید انتظار سرعتی همانند Bloodborne را داشته باشند.
  • ساخت شخصیت و گزینه های تکتیکالی بدون قربانی کردن اتمسفر معروف سری، گسترش یافته اند.
  • World Hub در بازی وجود نخواهد داشت.
  • Spawn شدن دشمنان همانند نسخه اول به صورت نامحدود خواهد بود.
  • ریست کردن Stat ها همانند نسخه دوم امکان پذیر خواهد بود.
  • جا به جا شدن بین Bonfire ها امکان پذیر است اما ابتدا باید آن ها را پیدا کنید.
  • Co-op همانند عنوان Bloodborne، بر اساس سیستم پسوورد خواهد بود. به این صورت که برای مرتبط شدن به دوستان، از یک پسوورد مشترک که فقط شما از آن مطلع هستید، استفاده کرده و سیستم بازی شما را به هم متصل می‌کند.
  • المان های اکشن جدیدی به بازی اضافه شده اند که به کمک المان های نقش آفرینی خواهند آمد.
  • انیمیشن های راه رفتن و دویدن نرم تر شده اند.
  • نقشه های بازی "تا حدود کمی" کمتر از Dark Souls II خواهد بود، اما در عوض هر منطقه مقیاس بسیار بزرگ تری خواهد داشت.
  • داستان بازی در رابطه با "Lords of Cinder" خواهد بود. غولی که در نمایش بازی حضور داشت، "یکی" از آن ها خواهد بود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • شخصیت اصلی تحت نام "The Dark Hero" یاد می‌شود و در صدد کشتن "Lords of Cinder" است.
  • Estus flasks, bonfires, jump attacks, greatswords و dual-wielding weapons همگی در بازی حضور خواهند داشت.
  • قابلیت های جدید سلاح ها ویژگی های مختلفی به برخی سلاح ها اضافه خواهند کرد.
  • Long Sword ها حالتی به نام "آماده باش" دارند که طی آن سپر به کنار گذاشته شده و 2 ضربه مخصوص و سنگین پیاده شده که قابلیت شکستن دفاع حریف را دارد.
  • Greatsword ها قابلیت پرتاب دشمنان به هوا را دارد.
  • شوالیه ها (سیاه و سفید) به بازی باز خواهند گشت و قدرتمند تر و هجومی تر خواهند بود.
  • جادو ها در بازی حضور دارند. اما تغییراتی در پی نخواهد داشت.
  • جادویی تحت نام "Ash" به بازی اضافه شده است.
  • آقای میازاکی برای خلق Greatsword ها از مانگای "Berserk" و شخصیت اصلی آن الهام گرفته است.
  • Stat تحت نام "Agility" که در شماره دوم وجود داشت، در این نسخه حضور نخواهد داشت. به گفته آقای میازاکی چون اکشن بازی استرس زا خواهد کرد تا زمانی که شما Stat های خود را ارتقا دهید.
  • From Software در صدد است که تا 6 بازیکن را ساپورت کند.
  • به نظر می‌رسد بازی قبل از دو نسخه پیشین در جریان خواهد بود اگرچه آقای میازاکی چیزی را تایید نکرده است.
  • هدف آقای میازاکی گسترش گیم پلی و شخصیت پردازی با اعمال قابلیت های مختلف است.
  • قلعه دیده شده در تریلر معرفی، بسیار غول پیکر خواهد بود چنانچه گفته شده است این اندازه از فاصله دوری دیده شده است. قلعه جزئیات بسیار غنی در بر خواهد داشت و شباهت های بسیاری به Anor Londo از نسخه اول می‌دهد.
  • سازه های بزرگ تر و سیاه تر، حس تنهایی شماره اول را دوچندان خواهند کرد.
  • به گفته کسانی که موفق به دیدن دموی 30 دقیقه ای از بازی شده اند، گرافیک بازی را عالی توصیف کرده اند.
  • شخصیت ها جزئیاتی غنی خواهند داشت.
  • Boss دیده شده در دمو، Dancer of the Frigid Valley نام داشت. موجودی که بزرگ توصیف شده است و شمشیری بزرگ را حمل می‌کند.
  • بازی تحت DX 11 اجرا خواهد شد.
  • بازی بر روی 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد.
  • بازی در حدود 10 کلاس مختلف برای شروع در بر دارد (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • نقشه بازی در حدود 12 منطقه مختلف را شامل می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 1-4 بازیکن قادر خواهند بود به صورت Co-op بازی را به پیش ببرند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • ویژگی PVP همچنان در بازی حضور خواهد داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 100 اسلحه جدید، 40 زره جدید و دیگر تجهیزات در سراسر دنیای بازی وجود خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • 45 دشمن جدید، 15 Boss جدید در بازی حضور خواهند داشت (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • قابلیت جدیدی تحت نام "Sacrifice Ceremonies" به بازی اضافه شده است که طی آن می‌توانید اجساد دیگر بازیکنان را به جاهای مختلف کشیده و با انجام تشریفاتی، به دنیای آن ها وارد شوید (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • Boss های بازی قابلیتی تحت نام "Heat Up" خواهند داشت که به وسیله آن در حین مبارزه، تغییر شکل یا تغییر رفتار داده و شیوه مبارزه را کاملا عوض می‌کنند (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازی قابلیتی تحت نام "Sword Fighting Arts" خواهد داشت که خود به چندین بخش به نام های "Rush In" (که طی آن بازیکن می‌تواند در حین ضربه خوردن، ضربه های سنگینی به طور همزمان وارد کند) و "Circle" (که به نظر می‌رسد نوع خاصی از Dodge کردن باشد) تقسیم می‌شود (نیاز به شفاف سازی دارد)
  • بازیکنان قادر خواهند بود که Bonfire ها را بسازند (نیاز به شفاف سازی دارد)

Screenshots








Trailers


Dark Souls III
E3: Announcement trailer
720p || 1080p || 1080p GamerSyde


Dark Souls III
GC: Gameplay Reveal
1080p GamerSyde


با تشکر از .Evanescence. بابت همکاری.
 
آخرین ویرایش:
من هر کاری میکنم بازی بالا نمیاد نمیدونم چکار کنم اون پیغام revolt رو ok میزنم دیگه هیچی نمیاد چکار کنم راستی سیستمم همه چیش بالاست فقط گرافیکم 9600gt nvidia است ممکنه از اون باشه؟ حتی کرک افلاین رو که میزنم یه صفحه سفید میاد ارور میده ومیاد بیرون؟؟
والا 9600 فکر کنم از Min سیستم مورد نیاز هم پایین تره، احتمالا از همونه. این سوال ها رو هم تو تاپیک مشکلات بزنید بهتره.
 
من پایان چهارم و فرقش و با بقیه نمیفهمم . چه فرقی مکنه وقتی سیندر شکست میدی در پایان چهارم ،خب در همش تو جای سیندر و میگیری . یا اینکه در پایان چهارم بالاتر از سیندر میشی. مقام والاتری پیدا میکنی؟ این ماه قضیش چیه؟ مثل بلادبورن همش آخر به ماه ختم میشه.
در مورد پایان بازی، هیچ کدوم از پایانها لینک کردن اتش مشابه لینک کردن اتش درشماره ۱ نیس و به طور کامل نمیتونه اتش رو لینک کنه :

پایان اول یا link the fire:
شما اتش رو لینک می کنید به قصد ادامه عصر روشنایی یا age of fire، ولی اگر دقت کرده باشین مثل شماره ۱ که میتونید آتش رو لینک کنید خودتون نسوخته و از بین نمیرید و آتش هم شدیدا مشتعل و بزرگ نمیشه...تنها مقداری آتشی میشید و می شینید کنار شعله:D
علت اینه که آتش‌ دیگه اون غلطت و قدرت و منابع روح قوی سابق‌ رو نداره و شما با لینک کردنش تنها میتونید موقتا برای چند صباحی جانی به آتش بدین...ولی دیگه نخواهین تونست به طور کامل age of fire دیگری آغاز کنید.

پایان دوم یا end of fire :
در این پایان، firekeeper میاد و اتش رو خاموش می کنه و age of dark رو آغاز می کنه ولی هنوز میشه در آینده کسانی با گداخته های کم قدرت و آتش های ضعیف age of fire ضعیفی‌رو ایجاد کنند(که تو متن هم میگه)

پایان سوم یا alternate end of fire:
در این پایان ، ما fire keepr رو بعد خاموش کردن آتش و به دست گرفتن روح های درونش کشته و علاوه بر لینک نکردن آتش و شروع age of dark ، اون روح های درون آتش رو هم برا خودمون برداشته و اونجا رو ترک می کنیم

پایان چهارم یا usurpation of fire :
این پایان به نظر تاریک ترین و مورد نظرترین پایان مار قدیمی تو شماره ۱ یعنی kaate هستش که خواستار شروع age of dark و حکومت واقعی انسانها یعنی تاریکی بود
ولی اینبار یه تفاوتی هست.....اینبار kaate با نقشه ای که با yuri هم عملیش میکنه فقط قصد خاموش نگهداشتن اتش و شروع age of dark رو نداره چون دیگه نمی خواد ریسک کنه و در اینده ببینه که باز age of fire ای هر چند کم سو آغاز بشه
پس میاد چکار می کنه؟
گیمر رو hollow و به نوعی dark lord و قهرمان age of dark می کنه و روح های اولین شعله رو هم دزدیده و اجازه هم نمیده تا اتشی باقی بمونه و هم اینکه قدرتش رو هم برا خودش برمیداره

فرق پایان سوم و چهارم اینه که تو پایان سوم میتونی hollow نباشی ولی بازم اتش رو بدزدی ولی تو پایان چهارم hollow و قهرمان undead ها شدی و اتش رو میدزدی
فک کنم توضیح کاملی دادم، جالب میشه نظر بدین و روش بیشتر بحث کنیم.
 
آخرین ویرایش:
شادو موردر =))=))=))
یاد بگیر تا بفهمی لذت یعنی چی. اعتیاد یعنی چی!!!!!!!!!


git gud casual


این یه جایی هست که دیگه نسبی نیست و نمیشه گفت هر کی نظری داره، ولی از هر نظر که بگی، رسما هر نظری این بازی Shadow of Mordor رو قورت میده یه آبم روش. فقط انواع دشمن ها رو با اون مقایسه کنی سرت گیج میره. سیستم مبارزه Shadow هم از Batman کپی شده، حداقل این بازی واسه خودش یه سیستم خاص داره از جایی کش نرفته. کلا هم کسی که ادعای گیمر بودن داره میشنوه این بازی مردافکن هست، پیش خودش میگه من که گیمرم با سالها تجربه، اینا بلد نیستن. میاد DS رو امتحان می کنه بعد از 1 ساعت له و لورده میشه می بینه حریف بازی نیست. واسه کم نیوردن میاد میگه پیف پیف چه بازی بدی :)).
من متوجه نمیشم بازی خشک و مصنوعی یعنی چه؟ از اون کلمه هاست که فقط قلمبه سلمبه به نظر میاد ولی چیزی پشتش نیست.

بابا، ما یه کامنت نوشتیم حالا همه دارن میان نقل قول می کنن، هرچی دم دستشونه می کوبن سَر ما! :-j
باو، گیمر کجا بود! با سی سال سن وقت بازی کردن داریم مگه! :))
من DARK SOULS رو قبلا بازی نکرده بودم! ولی خیل ازش تعریف شنیده بودم!
قبل از DARK SOULS دقیقا داخل بازی Shadow of Mordor بودم و با اون حال و هوا رفتم DARK رو اجرا کردم! وقتی محیط بازی رو دیدم باور کنید خنده م گرفت! :D اولین موردی که تو هر بازی به چشمت میاد، گرافیک بازی هست! بازی DARK زیاد همچی گرافیک خوبی نداره! :D امیدوارم تو این یک مورد با بنده موافق باشید! :D و از طرفی، حرکات و طرز راه رفتن کاراکتر خیلی کلاسیک و نسل ششُمیه! :))
در مورد مبارزاتش هم، حقیقتا بنده آنچنان بازی نکردم که بخوام نظر قطعی بدم، ولی همون اول یه شمشیری داشتم که طرز کشتن دشمنان زیاد به دلم ننشست! :)) شاید در ادامه فن ها و حرکات بیشتر و اختیارات بیشتری داشته باشیم! ولی، اصن اون طرز راه رفتن و حرکت کردنش رو اعصاب من بود! :D خیلی روباتیک حرکت می کنه و فَن می زنه! :))
با این توضیحات شما، احتمالا من خیلی نوبم، نمی دونم! ولی، فضای بازی من رو نگرفت! :D
اگر جسارتی شد به گیمرها و علاقه مندان به این بازی، بنده معذرت می خوام! ^:)^
 
توروخدا کمک کنید اپدیت 1.3 هم ریختم بازی بالا نمیاد همه چیم نصب کردم ویندوز 8.1 64 بیتیه. صفحه سفید میاد بعد چند لحظه stop working میزنه . کرک انلاینم کار نمیکنه چکار کنم؟
 
بابا، ما یه کامنت نوشتیم حالا همه دارن میان نقل قول می کنن، هرچی دم دستشونه می کوبن سَر ما! :-j
باو، گیمر کجا بود! با سی سال سن وقت بازی کردن داریم مگه! :))
من DARK SOULS رو قبلا بازی نکرده بودم! ولی خیل ازش تعریف شنیده بودم!
قبل از DARK SOULS دقیقا داخل بازی Shadow of Mordor بودم و با اون حال و هوا رفتم DARK رو اجرا کردم! وقتی محیط بازی رو دیدم باور کنید خنده م گرفت! :D اولین موردی که تو هر بازی به چشمت میاد، گرافیک بازی هست! بازی DARK زیاد همچی گرافیک خوبی نداره! :D امیدوارم تو این یک مورد با بنده موافق باشید! :D و از طرفی، حرکات و طرز راه رفتن کاراکتر خیلی کلاسیک و نسل ششُمیه! :))
در مورد مبارزاتش هم، حقیقتا بنده آنچنان بازی نکردم که بخوام نظر قطعی بدم، ولی همون اول یه شمشیری داشتم که طرز کشتن دشمنان زیاد به دلم ننشست! :)) شاید در ادامه فن ها و حرکات بیشتر و اختیارات بیشتری داشته باشیم! ولی، اصن اون طرز راه رفتن و حرکت کردنش رو اعصاب من بود! :D خیلی روباتیک حرکت می کنه و فَن می زنه! :))
با این توضیحات شما، احتمالا من خیلی نوبم، نمی دونم! ولی، فضای بازی من رو نگرفت! :D
اگر جسارتی شد به گیمرها و علاقه مندان به این بازی، بنده معذرت می خوام! ^:)^
اولا اینکه شما با اینهمه گیمر بودن میای روونی انیمیشنا و حرکات یه rpg رو با یه ادونچر h&s مانند مقایسه میکنی نشون میده خیلی گیمر خفنی هستی:D
تو ds3 نزدیک ۸۰ تا سلاح و ۵۰...۶۰ تا جادو داری که هر کدومشون انیمیشن و حرکات متفاوت خودشون رو دارن (و مکانیزم گیم پلی خاص خودشون) ولی تو شادو سر جمع دو سه تا سلاح با چند نوع جادو داری که خیلی راحت تر میشه براش انیمیشن و .... ساخت.

در مورد لوکیشنها و تنوع دشمنها هم همینطور..تنوع دشمنا و لوکیشنها تو ds3 شاید حتی ۳ رقمی باشه و مقابله با هر کدوم از اونا و هر لوکیشن برا خودش استراتژی جدا می طلبه که برا ساختش وقت گذاشته شده

اینم بگم که کرکتر شما به عمد تو ds سنگین طراحی شده تا مثه شادو بازی برات اسون نشه

خلاصه شما با این مقایسه صنعت بازی رو تکون دادی اصلا:D

.
 
آخرین ویرایش:
بابا، ما یه کامنت نوشتیم حالا همه دارن میان نقل قول می کنن، هرچی دم دستشونه می کوبن سَر ما! :-j
باو، گیمر کجا بود! با سی سال سن وقت بازی کردن داریم مگه! :))
من DARK SOULS رو قبلا بازی نکرده بودم! ولی خیل ازش تعریف شنیده بودم!
قبل از DARK SOULS دقیقا داخل بازی Shadow of Mordor بودم و با اون حال و هوا رفتم DARK رو اجرا کردم! وقتی محیط بازی رو دیدم باور کنید خنده م گرفت! :D اولین موردی که تو هر بازی به چشمت میاد، گرافیک بازی هست! بازی DARK زیاد همچی گرافیک خوبی نداره! :D امیدوارم تو این یک مورد با بنده موافق باشید! :D و از طرفی، حرکات و طرز راه رفتن کاراکتر خیلی کلاسیک و نسل ششُمیه! :))
در مورد مبارزاتش هم، حقیقتا بنده آنچنان بازی نکردم که بخوام نظر قطعی بدم، ولی همون اول یه شمشیری داشتم که طرز کشتن دشمنان زیاد به دلم ننشست! :)) شاید در ادامه فن ها و حرکات بیشتر و اختیارات بیشتری داشته باشیم! ولی، اصن اون طرز راه رفتن و حرکت کردنش رو اعصاب من بود! :D خیلی روباتیک حرکت می کنه و فَن می زنه! :))
خوب شما اومدی تو تاپیک بازی گفتی انتظار چی داری؟!
نمی دونم از نظر تکنیکی شاید، البته به نظر من گرافیک Shadow خیلی چیز خاصی نبود. ولی از نظر هنری Shadow خیلی یه نواخت بود، تنوع محیط نداشت اصلا. ولی DS3 از نظر هنری عالیه. اولا هر محیطش با اون یکی کلی فرق داره و خیلی زیبا طراحی شده. حرکات هم نمی دونم نسب ششمی یعنی چی راستش، آره کارکتر ورجه ورجه نمی کنه بپر بالا نمی کنه اونم سیستم این بازیه. سیستم مبارزه هم خیلی با بقیه فرق داره، کلا بازی از عمد سیستم کندی داره و باید آروم و حساب شده رفت مبارزه کرد.
کلا این سری در حال حاضر تنها بازی هست که اصلا حاضر به Casual بازی نیست، برخلاف بقیه. تنها سری هست که واقعا نوآوری داشت تو این سالهای اخیر، همیشه هم اولین بار که بازی می کنی شوکه میشی چون شبیه هیچ بازی دیگه ای نیست و اصلا از قانون های مرسوم بازی ها پیروی نمی کنه. یه دلیلی داره که الان souls like شده یه ژانر واسه خودش...

کمتر بازی هم پیدا میشه که این همه انواع مختلف دشمن و هوش مصنوعی داشته باشه

Enemies | Dark Souls 3 Wiki

یه ورژن این عمو هست:
Hollow Manservant | Dark Souls 3 Wiki
یه دیگ دستشه، با اون میزنه. بعد از کشتن یکیشون، دو تا دیگه اونور یه پل دیدم، به هوای اینکه مثل قبلین رفتم طرفشون یهو دیگ ها رو پرت گردن منم غافلگیر شدم نتونستم جا خالی بدم افتادم پایین شهید شدم. این بازی پر از این اتفاقات این شکلیه!
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Qu1ckZ
من هر کاری میکنم بازی بالا نمیاد نمیدونم چکار کنم اون پیغام revolt رو ok میزنم دیگه هیچی نمیاد چکار کنم راستی سیستمم همه چیش بالاست فقط گرافیکم 9600gt nvidia است ممکنه از اون باشه؟ حتی کرک افلاین رو که میزنم یه صفحه سفید میاد ارور میده ومیاد بیرون؟؟ تورو خدا مشکلمو حل کنین
 
من هر کاری میکنم بازی بالا نمیاد نمیدونم چکار کنم اون پیغام revolt رو ok میزنم دیگه هیچی نمیاد چکار کنم راستی سیستمم همه چیش بالاست فقط گرافیکم 9600gt nvidia است ممکنه از اون باشه؟ حتی کرک افلاین رو که میزنم یه صفحه سفید میاد ارور میده ومیاد بیرون؟؟ تورو خدا مشکلمو حل کنین
برادر یه کله افتادی هی می تند تند پست میزنیا، خراب نکن تاپیک رو. اگر کسی می دونست می گفت. وقتی سیستمت از مینیمم کمتره کسی نمی تونه کمکت کنه.
 
بابا، ما یه کامنت نوشتیم حالا همه دارن میان نقل قول می کنن، هرچی دم دستشونه می کوبن سَر ما! :-j
باو، گیمر کجا بود! با سی سال سن وقت بازی کردن داریم مگه! :))
من DARK SOULS رو قبلا بازی نکرده بودم! ولی خیل ازش تعریف شنیده بودم!
قبل از DARK SOULS دقیقا داخل بازی Shadow of Mordor بودم و با اون حال و هوا رفتم DARK رو اجرا کردم! وقتی محیط بازی رو دیدم باور کنید خنده م گرفت! :D اولین موردی که تو هر بازی به چشمت میاد، گرافیک بازی هست! بازی DARK زیاد همچی گرافیک خوبی نداره! :D امیدوارم تو این یک مورد با بنده موافق باشید! :D و از طرفی، حرکات و طرز راه رفتن کاراکتر خیلی کلاسیک و نسل ششُمیه! :))
در مورد مبارزاتش هم، حقیقتا بنده آنچنان بازی نکردم که بخوام نظر قطعی بدم، ولی همون اول یه شمشیری داشتم که طرز کشتن دشمنان زیاد به دلم ننشست! :)) شاید در ادامه فن ها و حرکات بیشتر و اختیارات بیشتری داشته باشیم! ولی، اصن اون طرز راه رفتن و حرکت کردنش رو اعصاب من بود! :D خیلی روباتیک حرکت می کنه و فَن می زنه! :))
با این توضیحات شما، احتمالا من خیلی نوبم، نمی دونم! ولی، فضای بازی من رو نگرفت! :D
اگر جسارتی شد به گیمرها و علاقه مندان به این بازی، بنده معذرت می خوام! ^:)^
داداش این بازی طرفدار های خودشو داره اما گندشو در آوردن از بس تبلیغ الکی کردن!خب اینطوری هر کسی هم که شناختی نسبتی به بازی نداشته میره میخره
این تبلیغ یا از سر اینکه ادعای گیمریش میشده بوده یا حالا هر چی!خود سازنده هم هی تریلر میداد بیرون طرفداراش هم همه جا بحث دارک سولز میکردن
چون من میدیدم بعضیا افتخار میکردن دارک سولز رو تموم کردن یا بازی های مشابه رو پلات یا گلد کردن،هر کسی به یک چیزی علاقه داره
نظر شما هم برای خود من که طرفدار این بازی هستم محترمه،خود من که از shadow mordorخوشم نیومد اصلا تا اخر نرفتم :D
 
دوستان گران‌ قدر کسی بازی رو تموم کرده؟ نظرتون راجع به پایان‌های بازی چیه؟
پ.ن. فکر کنم 4 تاست کلا !
تو قسمت کنسول کامیونیتی در مورد پایانهاش من توضیح دادم خوشحال میشم شما هم رای‌و نظر بدین گفتگو کنیم با هم:D:
Dark Souls 3

.
 
  • Like
Reactions: sad but true
در مورد پایان بازی، هیچ کدوم از پایانها لینک کردن اتش مشابه لینک کردن اتش درشماره ۱ نیس و به طور کامل نمیتونه اتش رو لینک کنه :

پایان اول یا link the fire:
شما اتش رو لینک می کنید به قصد ادامه عصر روشنایی یا age of fire، ولی اگر دقت کرده باشین مثل شماره ۱ که میتونید آتش رو لینک کنید خودتون نسوخته و از بین نمیرید و آتش هم شدیدا مشتعل و بزرگ نمیشه...تنها مقداری آتشی میشید و می شینید کنار شعله:D
علت اینه که آتش‌ دیگه اون غلطت و قدرت و منابع روح قوی سابق‌ رو نداره و شما با لینک کردنش تنها میتونید موقتا برای چند صباحی جانی به آتش بدین...ولی دیگه نخواهین تونست به طور کامل age of fire دیگری آغاز کنید.

پایان دوم یا end of fire :
در این پایان، firekeeper میاد و اتش رو خاموش می کنه و age of dark رو آغاز می کنه ولی هنوز میشه در آینده کسانی با گداخته های کم قدرت و آتش های ضعیف age of fire ضعیفی‌رو ایجاد کنند(که تو متن هم میگه)

پایان سوم یا alternate end of fire:
در این پایان ، ما fire keepr رو بعد خاموش کردن آتش و به دست گرفتن روح های درونش کشته و علاوه بر لینک نکردن آتش و شروع age of dark ، اون روح های درون آتش رو هم برا خودمون برداشته و اونجا رو ترک می کنیم

پایان چهارم یا usurpation of fire :
این پایان به نظر تاریک ترین و مورد نظرترین پایان مار قدیمی تو شماره ۱ یعنی kaate هستش که خواستار شروع age of dark و حکومت واقعی انسانها یعنی تاریکی بود
ولی اینبار یه تفاوتی هست.....اینبار kaate با نقشه ای که با yuri هم عملیش میکنه فقط قصد خاموش نگهداشتن اتش و شروع age of dark رو نداره چون دیگه نمی خواد ریسک کنه و در اینده ببینه که باز age of fire ای هر چند کم سو آغاز بشه
پس میاد چکار می کنه؟
گیمر رو hollow و به نوعی dark lord و قهرمان age of dark می کنه و روح های اولین شعله رو هم دزدیده و اجازه هم نمیده تا اتشی باقی بمونه و هم اینکه قدرتش رو هم برا خودش برمیداره

فرق پایان سوم و چهارم اینه که تو پایان سوم میتونی hollow نباشی ولی بازم اتش رو بدزدی ولی تو پایان چهارم hollow و قهرمان undead ها شدی و اتش رو میدزدی
فک کنم توضیح کاملی دادم، جالب میشه نظر بدین و روش بیشتر بحث کنیم.
ایول :D
به نظر من یکی از بهترین پایان ها end of fire هست. اگر که بخوان ادامه بازی رو بسازن، فکر کنم این یکی میتونه مسیر بهتری باشه...
اما با usurpation of fire هم خیلی حال کردم، انتظارات دیگه‌ای هم داشتم... اما چه میشه کرد، دارک سولز همه چیش باید خاص باشه :D

اینم بگم روی هم رفته پایان ‌ها زیادم مهم نیست، نه در حد پایان دارک سولز 1... بیشتر سفر مهم هست نه مقصد و پایان داستان

از حیث مقایسه: در مقایسه با دارک سولز 1 (و حتیبلادبورن) نسبتا ضعیف بودن، در مقایسه با دارک سولز 2 بهتر بود...
 
  • Like
Reactions: HalfLife G
اولا اینکه شما با اینهمه گیمر بودن میای روونی انیمیشنا و حرکات یه rpg رو با یه ادونچر h&s مانند مقایسه میکنی نشون میده خیلی گیمر خفنی هستی:D
تو ds3 نزدیک ۸۰ تا سلاح و ۵۰...۶۰ تا جادو داری که هر کدومشون انیمیشن و حرکات متفاوت خودشون رو دارن (و مکانیزم گیم پلی خاص خودشون) ولی تو شادو سر جمع دو سه تا سلاح با چند نوع جادو داری که خیلی راحت تر میشه براش انیمیشن و .... ساخت.

در مورد لوکیشنها و تنوع دشمنها هم همینطور..تنوع دشمنا و لوکیشنها تو ds3 شاید حتی ۳ رقمی باشه و مقابله با هر کدوم از اونا و هر لوکیشن برا خودش استراتژی جدا می طلبه که برا ساختش وقت گذاشته شده

اینم بگم که کرکتر شما به عمد تو ds سنگین طراحی شده تا مثه شادو بازی برات اسون نشه

خلاصه شما با این مقایسه صنعت بازی رو تکون دادی اصلا:D

.


خوب شما اومدی تو تاپیک بازی گفتی انتظار چی داری؟!
نمی دونم از نظر تکنیکی شاید، البته به نظر من گرافیک Shadow خیلی چیز خاصی نبود. ولی از نظر هنری Shadow خیلی یه نواخت بود، تنوع محیط نداشت اصلا. ولی DS3 از نظر هنری عالیه. اولا هر محیطش با اون یکی کلی فرق داره و خیلی زیبا طراحی شده. حرکات هم نمی دونم نسب ششمی یعنی چی راستش، آره کارکتر ورجه ورجه نمی کنه بپر بالا نمی کنه اونم سیستم این بازیه. سیستم مبارزه هم خیلی با بقیه فرق داره، کلا بازی از عمد سیستم کندی داره و باید آروم و حساب شده رفت مبارزه کرد.
کلا این سری در حال حاضر تنها بازی هست که اصلا حاضر به Casual بازی نیست، برخلاف بقیه. تنها سری هست که واقعا نوآوری داشت تو این سالهای اخیر، همیشه هم اولین بار که بازی می کنی شوکه میشی چون شبیه هیچ بازی دیگه ای نیست و اصلا از قانون های مرسوم بازی ها پیروی نمی کنه. یه دلیلی داره که الان souls like شده یه ژانر واسه خودش...

کمتر بازی هم پیدا میشه که این همه انواع مختلف دشمن و هوش مصنوعی داشته باشه

Enemies | Dark Souls 3 Wiki

یه ورژن این عمو هست:
Hollow Manservant | Dark Souls 3 Wiki
یه دیگ دستشه، با اون میزنه. بعد از کشتن یکیشون، دو تا دیگه اونور یه پل دیدم، به هوای اینکه مثل قبلین رفتم طرفشون یهو دیگ ها رو پرت گردن منم غافلگیر شدم نتونستم جا خالی بدم افتادم پایین شهید شدم. این بازی پر از این اتفاقات این شکلیه!

داداش این بازی طرفدار های خودشو داره اما گندشو در آوردن از بس تبلیغ الکی کردن!خب اینطوری هر کسی هم که شناختی نسبتی به بازی نداشته میره میخره
این تبلیغ یا از سر اینکه ادعای گیمریش میشده بوده یا حالا هر چی!خود سازنده هم هی تریلر میداد بیرون طرفداراش هم همه جا بحث دارک سولز میکردن
چون من میدیدم بعضیا افتخار میکردن دارک سولز رو تموم کردن یا بازی های مشابه رو پلات یا گلد کردن،هر کسی به یک چیزی علاقه داره
نظر شما هم برای خود من که طرفدار این بازی هستم محترمه،خود من که از shadow mordorخوشم نیومد اصلا تا اخر نرفتم :D


حقیقتا با این جواب ها و توضیحاتی که شما دوستان دادید، فکر می کنم باید با تامل بیشتری بازی کنم! :D
ترغیب شدم! :D
 
حقیقتا با این جواب ها و توضیحاتی که شما دوستان دادید، فکر می کنم باید با تامل بیشتری بازی کنم! :D
ترغیب شدم! :D
کلا اگر خوشت نمیاد مشکلی نیست، بازی خاصه هر کسی حوصله نداره. من راستش بیشتر کسانی رو دیدم که از بازی خوششون نیومده تا کسانی که خوششون اومده دور و برم :)). ولی مقایسه اش با هیچ بازی دیگه ای نمیشه کرد، چون شبیه هیچ بازی دیگه ای نیست. از نظر گرافیک هنری و طراحی دشمنان تقریبا همتا نداره. من خودم Shadows of Mordor رو بازی کردم بد تو ذوقم خورد. خیلی یه نواخت بود، مخصوصا محیط اش، ولی تو این سری Souls می دونم هر جای جدید برم 180 درجه با اونجایی که بودم فرق داره و همه چیز عوض میشه. سیستم آنلاینی هم که داره تکه، ارزش داره واسش اصلی بازی رو خرید. هیچ وقت اون زمانی رو که یه عنوان یه فانتوم آبی احضار شدم، دویدم رفتم Host رو که گیر کرده بود وسط دشمنان و یه Invader کمک کردم یادم نمی ره. طرف 3-4 بار تعظیم کرد :). یا دیشب که 4 نفر بودیم ریخته بودیم سر Invader ها، هی هم یه جدید می اومد، بعد host هی وایساده بود دست می زد واسمون ما می دویدیم دنبال یارو Invader.
 
ایول :D
به نظر من یکی از بهترین پایان ها end of fire هست. اگر که بخوان ادامه بازی رو بسازن، فکر کنم این یکی میتونه مسیر بهتری باشه...
اما با usurpation of fire هم خیلی حال کردم، انتظارات دیگه‌ای هم داشتم... اما چه میشه کرد، دارک سولز همه چیش باید خاص باشه :D

اینم بگم روی هم رفته پایان ‌ها زیادم مهم نیست، نه در حد پایان دارک سولز 1... بیشتر سفر مهم هست نه مقصد و پایان داستان

از حیث مقایسه: در مقایسه با دارک سولز 1 (و حتیبلادبورن) نسبتا ضعیف بودن، در مقایسه با دارک سولز 2 بهتر بود...

هیچ وقت توی سری سولز (جتی شماره 1 که ذکر کردین . ) و بلادبورن پایان داستان اونقدر مهم نبوده . اگه داستان بازی های دیگه خطی باشه و یه ابتدا و انتهایی داشته باشه , داستان دارک سولز یه loop بسته هست که شروع و پایان براش بی معنیه . چیزی که با معنیه Symbolism توی این مسیر هست . شخصیت ها , کار هاشون , افکار ـشون , اعتقادات مختلف و در نهایت رویارویی روشنایی و تاریکی و بالانس بین این دو تا .
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or