Multi Platform Dark Souls II

02936241011717241017.jpg


Developer : From Software
Publisher :
Bandai Namco
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox 360 / PS3
Release Date:
25 April 2014

Dark Souls II ادامه دهنده عنوان موفق پیشین خود خواهد بود.

کارگردانی بازی این بار بر عهده Hidetaka Miyazaki نخواهد بود، چرا که وی این بار نقش ناظر را برعهده خواهد داشت. Yui Tanimura و Tomohiro Shibuya این بار در نقش کارگردان ظاهر خواهند شد تا ایده های جدید را به بازی تزریق کنند.

داستان بازی در مورد فردی خواهد بود که به دنبال راهی برای شکستن نفرین خود است. بنابر گفته های کارگردان بازی، این عنوان داستانی عاطفی به همراه خواهد داشت و راه Demon's Souls را دنبال خواهد کرد. اما بازی ادامه مستقیمی بر عنوان پیشین خود نخواهد بود و به عبارتی دنباله معنوی خواهد بود. همچنین فاکتور زمان در بازی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

گیم پلی این عنوان همانند عناوین گذشته خواهد بود و هسته اصلی گیم پلی بدون تغییر خواهد ماند. بازی دو برابر عنوان پیشین خود سخت تر خواهد بود و شروع بازی برای بازیکن های جدید آسان تر. بازی گیم پلی چالش برانگیز خود را همچنان حفظ خواهد کرد و دیگر المان های جدید نیز به آن افزوده خواهد شد. همچنین کارگردان بازی اذعان داشت که هیچ گونه برنامه ای برای اضافه کردن سختی Easy به بازی نخواهند داشت.

تیم سازنده از موتور گرافیکی جدید استفاده خواهند کرد. هوش مصنوعی دشمنان به مراتب بهتر از عنواوین پیشین خود خواهد بود.

نسخه PC به گفته کارگردان بازی، مدت زمان کمی از عرضه نسخه کنسولی عرضه خواهد شد، چرا که تیم سازنده نمی‌خواهد اشتباهات خود را در قبال نسخه اول تکرار کنند بنابراین، لید پلتفرم این عنوان را پلتفرم PC انتخاب کرده اند تا تجربه منحصر به فردی را برای PC گیمرها به ارمغان بیاورند.

سیستم مورد نیاز بازی:

جداقل مورد نیاز:

Operating System: Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8
CPU: AMD Phenom II X2 555 3.2 GHz or Intel Pentium Core 2 Duo E8500 3.17 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce 9600GT, ATI Radeon HD 5870
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher

سیستم توصیه شده:

Operating System: Windows 7 SP1
CPU: Intel Core i3 2100 3.10 GHz or AMD A8 3870K 3.0 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 465 or higher, ATI Radeon HD 6870 or higher
Hard Drive: 8 GB
Sound Card: Compatible with DirectX 9.0C or higher


با نشکر از ماتریکس پویای عزیز

دوستان یک ویدیو امورشی در رابطه با بازی پیدا کردم که واقعا کامله تمام نکاتی که قبل از بازی باید بفهمید برای کسایی که تازه این سری را شروع کردن از جمله خود من داره زمان ویدیو 39 دقیقه و حجمش 90 مگابایت هست که براتون مستقیمش کردم
فقط چون کیفیت ویدیو کمه تمام صفحه مشاهده نکنید ! کیفیت بالاتر حجمش میرفت بالا


 
Last edited by a moderator:

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,473
نام
مسلم
اون معبد هرچی هست با یه پرتال pilgrims of dark وسطش، ممکنه یه ربطی به dark lurker یا پیرمرده داشته باشه .
از طرفی به نظرم اون 2 تا اژدها، 2 تا اژدها هستن! یعنی قیافه شون با هم فرق داره. یکیشون فکر کنم از این اژدها بیخودی هاس :d البته ممکن هم هست نباشه. و جفتشون یه ازدها باشن.
همچنین تو 2 عکس اولی و آخری؛ 2 تا وضعیت متضادو داره میگه به نظرم و فکر نمیکنم به شخص خاصی بخواد اشاره کنه. تو یکیش انگار یه بلایی نازل شده و ملت نگاهشون رو به آسمانه و دعا این حرفا؛ ولی تو اون یکی دارن به افق های روشن مینگرند و همه چی آرومه :d
حالا بسته به اینکه از چپ نگاه کنیم به راست یا از راست به چپ، فرق میکنه جریان 2 عکس وسطی. ممکنه جریانات 2 عکس وسطی منتهی شده باشه به عکس اولی از چپ که این یعنی یه بلایی از سر مردم به در شده، یا به عکس اولی از سمت راست که یعنی همه چی آروم بوده ولی یه دفعه یه بد بختی ای میاد سر مردم.
اما از طرف دیگه اون اژدهایی که به نظر حالت دراز کش داره، خیلی شبیه همون ancient dragon ی هست که روحشو جلوتر از تو اسکلتش میکشیم بیرون. ممکنه این عکسا بخواد جریان چه جوری مردن این اژدها رو بگه ...


البه یه سوالی که برام پیش میاد اینه که وقتی میری تو memory اژدها تو محل باس فایت freja ، اون جا هم یه اژدهای دیگه مرده ...
مگه کلا" فقط یه ancient dragon از زمان ds 1 باقی نمونده بود؟ و اگه اون اژدها اونجا مرده، چرا جسدش تو محل باس فایت نیست؟
من فکر میکنم که کار انتقال جسد رو برادر وندریک انجام داده برای تحقیق روی اژدها و کشف رمز دوباره زنده کردنشون.
اما اصلا" اون شیئ کریستال مانند که موقع لمسش میریم تو خاطره ی اژدها چی هست؟
نمیدونم شما به سقف اتاق باس فایت Freja نگاه کردی یا نه :d یه جسد اژدها اونجا داخل تار عنکبوت هاست ;;)
 
آخرین ویرایش:

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,794
نام
مراد حلیمی
اون شی کریستال مانند هم اصلا مهم نیست

اتفاقا رفتن به memory ها به نظرم نقطه عجیب و غریب و شاید ضعیف داستان باشه.......یهنی من توجیه نشدم چطور میشه ما میریم تو خاطره ها و روح می ستونیم و برمی گردیم:dکی ساخته بود اینارو....آلدیا؟؟
کسی توضیح کاملی داره؟


.
 

emad-360

کاربر سایت
May 20, 2014
737
نام
عمادالدین
نمیدونم شما به سقف اتاق باس فایت Freja نگاه کردی یا نه :d یه جسد اژدها اونجا داخل تار عنکبوت هاست ;;)
میبینم که دارک سولز خاصیت های پزشکی - درمانی هم داشته!! ماشاالله! چشم و چال دوستان رو تقویت کرده! :d اینقده خوبه این بازی پر رمز و رازه! باید موقع دارک سولز بازی کردن چشم و گوش خودمون رو باز کنیم!
 

dukenukem22

کاربر سایت
May 25, 2013
693
اتفاقا رفتن به memory ها به نظرم نقطه عجیب و غریب و شاید ضعیف داستان باشه.......یهنی من توجیه نشدم چطور میشه ما میریم تو خاطره ها و روح می ستونیم و برمی گردیم:dکی ساخته بود اینارو....آلدیا؟؟
کسی توضیح کاملی داره؟


.

شما تو این بازی چیز منطقی هم دیدی که این یه دونه برات عجیب غریبه؟ :d همون طور که با یه عروسک میشه رفت تو تابلوی نقاشی، اینم میشه!
 

ce7en44

کاربر سایت
Mar 4, 2009
8,473
نام
مسلم
میبینم که دارک سولز خاصیت های پزشکی - درمانی هم داشته!! ماشاالله! چشم و چال دوستان رو تقویت کرده! :d اینقده خوبه این بازی پر رمز و رازه! باید موقع دارک سولز بازی کردن چشم و گوش خودمون رو باز کنیم!
خیلی اتفاقی دیدمش ، یعنی اولش که وارد مموری اژدها شدم شک کردم که شاید یه جسد اژدها این دور و برها باشه (آخه برای مموری های غول ها همیشه از طریق یه جسد غول وارد میشدیم ) بعد یه لحظه بالا رو نگاه کردم و دیدم که بعله ، اینجاست :d

یه بحث جالب که در مورد Duke's dear Freja هست اینه که این باس همون Seath ـه که تغییر ماهیت داده . حالا دلایلشون :
1- اول از همه لقب Duke که داخل اسم Freja هست (همون طوری که میدونین Seath هم دوک بود .)
2- دلیل بعدی اینه که Seath همیشه دنبال جاودانگی بود و واسه ی همین هم دیونه شد ، پس شاید یه راهی برای تبدیل خودش به Freja پیدا کرده باشه .
3- دلیل سوم این جمله اس : "But our master never dies. And he changes form, so that he may seethe for all eternity." که Manscorpion Tark بعد از کشتن Freja میگه .
4- دلیل آخر هم اینکه داخل NG+ وقتی Freja رو میکشی Old Paledrake Soul ازش دراپ میشه که ترجمه ی اسمش میشه : "روح قدیمی اژدهای رنگ پریده" که میشه باهاش همون اسلحه ای رو ساخت که با روح Seath داخل Dark souls میساختیم : Moonlight Greatsword

البته اگه اون جسد اژدهایی که از سقف آویزونه مال Seath باشه یه ذره میشه به این نظریه شک کرد .
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,061
نام
آریا
آقا این Soulهایی که از غول های بازی بدست میاریم رو بهتره مصرف کنیم یا بذاریم باهاش اسلحه و تجهیزات و ... بگیریم؟! :D
Soul اولین غول بازی (The Last Giant) رو که سریع با ذوق و شوق مصرف کردم! :D ولی غول های بعدی رو هنوز نگه داشتم. از بین اینا کدوم رو مصرف کنم و کدوم رو باهاش اسلحه و ... بگیرم؟!
The Pursuer
Dragonrider
Flexile Sentry
یادم نیست چیز دیگه ای هم بود یا نه!
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
خب فکر کنم اونا پی برده بودن که چرخه ی نفرین رو اژدها ها اثری نداره. یا هر چی هست این چرخه ی تاریک برای حیات خودش باید دست به نابودی اژدها ها میزد و با نفوذ تو روح لردای قبلی این عمل انجام شد. به هر حال اینا فکر میکردن بر گردوندن اژدها ی باستانی یا هر کوفتی که تو وجودشون داشتن، میتونسته این نفرین و چرخه ی نابودی دنیا و ظهور یه قهرمان جدید و جزغاله کردن خودش برای به تاخیر انداختنشو برای همیشه تموم کنه ...
ولی به نظرم اژدها مشکل اصلی نبود. مشکل اصلی این بود که Gwyn و رفقا اومدن روح های اصلی رو از آتش در آوردن و تاوانش هم ضعیف شدن اولین آتش و شروع نفرین بود.
تازه اینجور که فهمیدم، وندریک و آلدیا یه چیزی توی خود روح ها پیدا کرده بودن. یعنی اینکه خود روح ها قابلیت اینو داشتن که در مقابل نفرین مثل یه پادزهر عمل کنن. خود Herald هم همیشه توی حرفاش کلمه Essence of the souls رو به کار میبره:d
اتفاقا رفتن به memory ها به نظرم نقطه عجیب و غریب و شاید ضعیف داستان باشه.......یهنی من توجیه نشدم چطور میشه ما میریم تو خاطره ها و روح می ستونیم و برمی گردیم:dکی ساخته بود اینارو....آلدیا؟؟
کسی توضیح کاملی داره؟
.
اینو باس از آلدیا بپرسیم:d
====================
نکته مبهم دیگه اینه که وندریک چه چیزی از غول ها دزدید که هیچوقت اسمش برده نمیشه و فقط ازش به عنوان Prize یاد میشه؟
یه بحث جالب که در مورد Duke's dear Freja هست اینه که این باس همون Seath ـه که تغییر ماهیت داده
خود Seath نیست. چون روح اون رو برداشته، در نتیجه صفات و یه جورایی ذات اونو به ارث برده. ایضا این برای 3تا دیگه هم صادقه:
Old Iron King = Gwyn
Lost Sinner = Izalith
The Rotten = Nito

توی توضیحات روح Freja نوشته که Tseldora اینو به وجود آورده ولی دلیلش معلوم نیست. این ثابت میکنه Freja همون Seath نیست ولی روحش رو در اختیار داره.

پ.ن: اون اژدها بالای غار Freja هم به هیچ وجه Seath نیست. Seath مرده و از طرف دیگه Seath اصلا پا نداشت و به طور کلی از نظر ظاهر اصلا این شکلی نبود
yahoo_4.gif
 
آخرین ویرایش:

Minato

کاربر سایت
Dec 23, 2010
787
نام
امین
آقا این Soulهایی که از غول های بازی بدست میاریم رو بهتره مصرف کنیم یا بذاریم باهاش اسلحه و تجهیزات و ... بگیریم؟! :D
Soul اولین غول بازی (The Last Giant) رو که سریع با ذوق و شوق مصرف کردم! :D ولی غول های بعدی رو هنوز نگه داشتم. از بین اینا کدوم رو مصرف کنم و کدوم رو باهاش اسلحه و ... بگیرم؟!
The Pursuer
Dragonrider
Flexile Sentry
یادم نیست چیز دیگه ای هم بود یا نه!

روح باس ها چندان هم ارزش نداره ازشون استفاده کنی تا جایی که میتونی و نیاز داری سلاح ازشون بدست بیار بعد خواستی مصرفشون کن البته مواظب باشه روح چهارتا باس اصلی رو قبل از عبور از در Shrine of winter مصرف نکنی که در واست باز نمیشه دیگه:d

در مورد این سه تا هم باید بری پیش فروشنده ها ببین کدومش رو عوض میکنن.
 

dukenukem22

کاربر سایت
May 25, 2013
693
ولی به نظرم اژدها مشکل اصلی نبود. مشکل اصلی این بود که Gwyn و رفقا اومدن روح های اصلی رو از آتش در آوردن و تاوانش هم ضعیف شدن اولین آتش و شروع نفرین بود.

آره. ولی در هر حال وندریک و آلدیا فکر کردن که برای اینکه بتونن از این چرخه خارج بشن، احتیاج به موجوداتی دارن که تو چرخه مرگ و زندگی نباشن. موجوداتی که اصلا" زندگی نکرده باشن و وجودشون حتی به قبل از چرخه ی مرگ و زندگی و روشنی و تاریکی برگرده. به دوره ای قبل از عصر آتش و حیات. عصری که :

The world was unformed, shrouded by fog. A land of grey crags, arch trees, and everlasting dragons

اون آلدیای احمق هم با روح یه giant و استخونای یه اژدهای بدبخت، خیر سرش مثلا" اختراع و اکتشاف کرد!

در کل این بازی به یه dlc احتیاج داره ... سوالا زیادن. سر نخ ها کم...
 
آخرین ویرایش:

hamedm1

کاربر سایت
Oct 17, 2013
541
نام
hamed
روح باس ها چندان هم ارزش نداره ازشون استفاده کنی تا جایی که میتونی و نیاز داری سلاح ازشون بدست بیار بعد خواستی مصرفشون کن البته مواظب باشه روح چهارتا باس اصلی رو قبل از عبور از در Shrine of winter مصرف نکنی که در واست باز نمیشه دیگه:d

در مورد این سه تا هم باید بری پیش فروشنده ها ببین کدومش رو عوض میکنن.

چرا می شه وارد شد ولی باید چند میلیون سول داشته باشی :d
 

koorosh sh

کاربر سایت
Dec 10, 2008
7,968
====================================================
سوال اینه که توی shrine of amana بعد از زدن باس یه درب هس که از منطقه خارج میشه
ولی اگر از مسیر دیگه بری یه بونفایر هس که بالاش یک درب ست،
دفعه اولی که بازی کردم درب باز بود (یک خانمی داشتعبادت میکرد داخلش به اون اتیش)
این سری بسته سـت درب اصلی، چطوری بازش کنم؟
-----------------------------------------------
برای جادوگرها:
فکر کنم این بهترین ست برای جادوگراست، هم قشنگه هم قویه هم مقاوم :d
دست چپم black witch staff هست که اپگرید شده. جالبیش اینه که هم توانایی شلیک light داره هم hex و هم magic :d
دست راستم هم که یک عدد چمال به اسم mace of the insolent هست که در ضربه ی عادی خب melee هست و با دابل کلیک hex و light اگر توی slot داشته باشی شلیک میکنه
در کل ست خوبیه، راضیم ازش همه جوره :d

جادوگرمو کپی Sansa stark درست کردم :d
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
آره. ولی در هر حال وندریک و آلدیا فکر کردن که برای اینکه بتونن از این چرخه خارج بشن، احتیاج به موجوداتی دارن که تو چرخه مرگ و زندگی نباشن. موجوداتی که اصلا" زندگی نکرده باشن و وجودشون حتی به قبل از چرخه ی مرگ و زندگی و روشنی و تاریکی برگرده. به دوره ای قبل از عصر آتش و حیات. عصری که :

The world was unformed, shrouded by fog. A land of grey crags, arch trees, and everlasting dragons

اون آلدیای احمق هم با روح یه giant و استخونای یه اژدهای بدبخت، خیر سرش مثلا" اختراع و اکتشاف کرد!

در کل این بازی به یه dlc احتیاج داره ... سوالا زیادن. سر نخ ها کم...
آره خب اینم هست. دقت کرده باشین توی این شماره همه چی برعکس شده:
توی شماره اول همه خر کله ها (Gwyn و ...) طرفدار آتش بودن و هیچکس تاریکی رو آدم حساب نمیکرد (یا به عبارتی، همون Pigmy). اژدهایان رو هم کشته بودن
ولی توی شماره دوم هیچکس نیست که از آتش مراقبت کنه و این بار Nashandra داره با تمام قدرت تاریکی رو میاره. اژدهایان رو دارن بر میگردونن (نکته مهم اینه که اون قرمزا اژدها نیستن. یه جورایی اژدها نما هستن)
آلدیا داشت درست پیش میرفته ولی جنون میگیرتش و وندریک توی خونه-ش قفلش میکنه. من فکر میکنم که اون داشته چیزی میساخته که در برابر نفرین مقاوم باشه (یه چیزی از اژدها ساخته شده باشه). Emerald Herald نتیجه-ش بود ولی یه آزمایش شکست خورده بود. حالت 2تا نتیجه میتو
====================================================
سوال اصلیم این بود که توی shrine of amana بعد از زدن باس یه درب هس که از منطقه خارج میشه
ولی اگر از مسیر دیگه بری یه بونفایر هس که بالاش یک درب ست،
دفعه اولی که بازی کردم درب باز بود (یک خانمی داشتعبادت میکرد داخلش به اون اتیش)
این سری بسته سـت درب اصلی، چطوری بازش کنم؟
اگر اشتباه نکنم، باید هر 3تا Milfanito رو آزاد کرده باشی و باهاشون حرف زده باشی.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر