Dark Souls II | Xbox 360

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
یکی از بهترین تجربه های زندگیم بودم Dark Souls.
ایراد و مشکل و چیزهای داره که نباید داشته باشه مثل Cheap Death ها فراوون، Online Mode منحصر بفردی که نمیشه بصورت مستقیم با شخص خاصی بازی کنید (مثلا دوستات)، boss ها آنورلوندو که بعد از کشتنشون ادم احساس میکنه بازی تموم شده از بس که اونها رو "الکی سخت" طراحی کردن و در اخر اینکه شما در هرحالتی و هر لولی از بقیه دشمن ها ضعیفتری :D.
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
یکی از بهترین تجربه های زندگیم بودم Dark Souls.
ایراد و مشکل و چیزهای داره که نباید داشته باشه مثل Cheap Death ها فراوون، Online Mode منحصر بفردی که نمیشه بصورت مستقیم با شخص خاصی بازی کنید (مثلا دوستات)، boss ها آنورلوندو که بعد از کشتنشون ادم احساس میکنه بازی تموم شده از بس که اونها رو "الکی سخت" طراحی کردن و در اخر اینکه شما در هرحالتی و هر لولی از بقیه دشمن ها ضعیفتری :D.
موافقم من با لول 384 هنوزم از باس (خوانده شود دو عدد گارگویل) اول بازی کتک میخورم :d

وقتی تریلر بازی رو میدیدم اصلا انتظار DS2 رو نداشتم !! واقعا شگفت زده شدم...
درسته، اونقدر با شایعات حضور DA2 مغزمونو پر کرده بودند که تا وقتی آخر تریلر ننوشت DS2، اصلا انتظارشو نداشتم.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Dark Souls تنها بازی هست در طول تاریخ که مرگ کرکتر اصلی رو توی تریلر آنونسمت نشون میده :D.
به امید روزی که ایرادهای اساسی و رومخی این بازی رفع بشه و بخش Online ش رو ارتقاع بدن.
 

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
Dark Souls تنها بازی هست در طول تاریخ که مرگ کرکتر اصلی رو توی تریلر آنونسمت نشون میده :D.
به امید روزی که ایرادهای اساسی و رومخی این بازی رفع بشه و بخش Online ش رو ارتقاع بدن.
Dead Space هم ماجراش اینطوری بود. تو تریلر های اولیه همش مثله و کشته شدن آیزاک ر نشون میداد ;):d در مورد بخش آنلاینشم یه حرفی زدن که باعث شده امیدوارتر بشم نسبت به این بخشش. گفتن Server Basedش میکنن، حالا منظورشون رو دقیق توضیح ندادن ولی فکر کنم دیگه بشه به راحتی به هم دیگه جوین شد یا Invade کرد.
 

Lord Adhinos

کاربر سایت
Oct 7, 2012
256
نام
محمد مهدی اسپیرز
Dark Souls مضخرف ترین و چرت ترین و الکی سخت ترین بازی تاریخ بود
و یک بازی فوق العاده اشغال و نوب پسند بدون قابلیت Checkpoint بود
با این ایرادهای بی معنی و اشکالات و سختی هایی که سازنده ها عین عقده ای ها در بازی گذاشتن فکر کردن بازی خوبی ساختن
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Dark Souls مضخرف ترین و چرت ترین و الکی سخت ترین بازی تاریخ بود
و یک بازی فوق العاده اشغال و نوب پسند بدون قابلیت Checkpoint بود
با این ایرادهای بی معنی و اشکالات و سختی هایی که سازنده ها عین عقده ای ها در بازی گذاشتن فکر کردن بازی خوبی ساختن
image.php
 

dark souls

کاربر سایت
May 19, 2012
1,025
نام
رضا
Dark Souls مضخرف ترین و چرت ترین و الکی سخت ترین بازی تاریخ بود
و یک بازی فوق العاده اشغال و نوب پسند بدون قابلیت Checkpoint بود
با این ایرادهای بی معنی و اشکالات و سختی هایی که سازنده ها عین عقده ای ها در بازی گذاشتن فکر کردن بازی خوبی ساختن
چقدر تكرار كنيم بازي قايليت چيك پينت داشت پس BONE FIRE ها نقش هويج رو ايفا ميكردن؟
سختي بازي كاملا معقولانه بود و فقط احتياج به كمي دانش بازي هاي آرپي جي بود كه بدونيم با توجه به كلاسمون چگونه از ARMOR , WEAPON , SHIELDS,MIRACLE ,PYROMANCY , SORCERESهاي موجود در بازي استفاده كنيم وهمچنين با توجه به كلاسمون چگونه LEVEL UP كنيم.وچگونه سلاح هاي قدرتمند بسازيم.

---------- نوشته در 07:47 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:10 PM ارسال شده بود ----------

boss
ها آنورلوندو که بعد از کشتنشون ادم احساس میکنه بازی تموم شده از بس که اونها رو "الکی سخت" طراحی کردن و در اخر اینکه شما در هرحالتی و هر لولی از بقیه دشمن ها ضعیفتری :biggrin1:.
الكي سخت طراحي نكرده بودن قلق داشتش باس هاي ANOR LONDO ORNESTIN , SMOUGH از اهميت خيلي بالاي در بازي برخوردار بودن يكي سمبل هاي ANOR LONDO به حساب ميومدن و بعدش تنها را ه دسترسي به مكان دختر CHAMBER OF THE PRINCESS GWYN نابود كردن اين دوتا باس بود تا بتونيم مهمترين آيتم كليدي بازي يعني LORD VESSEL رو بدست بياريم.
راه ساده اين بود كه اول ORNESTIN رو بزنيم چون فوقالعاده سريع بود و وقتي از جسد SMOUGH قدرت ميگرفت و بزرگ ميشد ضربات مهلكي پيدا ميكرد به همراه آذرخش LIGHTING بسيار مهلك كه راحت آدمو ميكشت بعدش كه اينو ميزديم فقط ميموند SMOUGH كه با داشتن فلاسك خون كافي ميشد راحت باهاش مبارزه كرد فقط كافي بود از ضربات بسار قدرتيش موقع پريدن و كوبوندن پتكش روي زمين دوري كرد.
راحتترين روش هم احضار SUMMON بود وهمچنين استفاده از آيتم dung pies بر روي ORNESTIN كه بلافاصله سم TOXIC بهش اثر ميكرد و پس از چند دقيقه با استفاده متعدد از اين آيتم بدون زدن حتي ضربه اي ميمرد.
من خودم دفعه اول لولم زير 50 بود وبا استفاده از 5 تا فلاسك با يه سلاح نه چندان قوي GREAT AXE كشتمشون ولي صاف شدم.:d
باس هاي روي برج كليسا هم BELL GARGOYLE با استفاده از بمب هاي سياه آتشين BLACK FIRE BOMB به راحتي نابود ميشدن.
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
الكي سخت طراحي نكرده بودن قلق داشتش باس هاي ANOR LONDO ORNESTIN , SMOUGH از اهميت خيلي بالاي در بازي برخوردار بودن يكي سمبل هاي ANOR LONDO به حساب ميومدن و بعدش تنها را ه دسترسي به مكان دختر CHAMBER OF THE PRINCESS GWYN نابود كردن اين دوتا باس بود تا بتونيم مهمترين آيتم كليدي بازي يعني LORD VESSEL رو بدست بياريم.
داداش نوکرتم، نخندون مارو. دوتا Boss همزمان که سرعتشون برابره با بوگاتی‌ویرون هست و قدرتشون به اندازه ریل‌گان ماموتِ Halo 4 بعد شما میگی قلق داره؟ قلقش اینکه 50 ساعت توی نقاشی بمونی و ثول جم کنی و لول رو برسونی به 180 بعد به کمک یه همراه (Coop Mode) که لولش 200 ایناست بری به جنگ دشمن !!.
حداقل 50 تا گاید خوندم از یوتوب دیدم و ... که اکثرشون با من هم عقیده بودن که باس های آنورلوندو از باس اخر بازی ام سختره (که درواقع هست).

پ.ن. ایم ام تقدیم میکنم به همه طرفدارهای منطقی این بازی:

image.php

http://pic2.iran-forum.ir/image.php?di=WT7D

اج ترکوند :x.
 
آخرین ویرایش:

Bek

کاربر سایت
Jun 4, 2010
371
داداش نوکرتم، نخندون مارو. دوتا Boss همزمان که سرعتشون برابره با بوگاتی‌ویرون هست و قدرتشون به اندازه ریل‌گان ماموتِ Halo 4 بعد شما میگی قلق داره؟ قلقش اینکه 50 ساعت توی نقاشی بمونی و ثول جم کنی و لول رو برسونی به 180 بعد به کمک یه همراه (Coop Mode) که لولش 200 ایناست بری به جنگ دشمن !!.
حداقل 50 تا گاید خوندم از یوتوب دیدم و ... که اکثرشون با من هم عقیده بودن که باس های آنورلوندو از باس اخر بازی ام سختره (که درواقع هست).

اتفاقا فری جان قلق داشت خوبشم داشت.
از اونجایی که فقط Ornstein به قول تو سرعتش برابر با بوگاتی‌ویرون بود و Smough خیلی کندتر بود که همین هم شده بود نقطه ضعف این دو تا. خیلی راحت این دو تا رو از هم جدا میکردی بعد دمار از روزگار Ornstein در می اوردی. میموند Smough که اونم من بار اخر با Miracles های Sunlight Spear، Great Lightning Spear، Lightning Spear مثله آب خوردن به فنا دادم. به همین راحتی.

پ.ن: وقتی تو پارتی به نکاتی که میگفتم گوش نمیدادی این طوری میشه که باید بری 50 ساعت تو نقاشی دور خودت بچرخی.:>
 

Lord Adhinos

کاربر سایت
Oct 7, 2012
256
نام
محمد مهدی اسپیرز
چقدر تكرار كنيم بازي قايليت چيك پينت داشت پس BONE FIRE ها نقش هويج رو ايفا ميكردن؟
سختي بازي كاملا معقولانه بود و فقط احتياج به كمي دانش بازي هاي آرپي جي بود كه بدونيم با توجه به كلاسمون چگونه از ARMOR , WEAPON , SHIELDS,MIRACLE ,PYROMANCY , SORCERESهاي موجود در بازي استفاده كنيم وهمچنين با توجه به كلاسمون چگونه LEVEL UP كنيم.وچگونه سلاح هاي قدرتمند بسازيم.

اخه برادر من دوست من عزیز من خب تا حالا در عمرت Checkpoint های اینقدر دور از هم با فاصله ی 1 کیلومتری دیده بودی؟
واقعا اسم Checkpoint هایی که اینقدر از همدیگه 3-2 کیلومتر دور باشن رو میشه چک پوینت گذاشت؟
بعدش شما گفتی با مقدار کمی دانش RPG سختی این بازی معقولانه میشد
خب ایا من که یک سال و نیمه دارم World of Warcraft بازی میکنم و King of Amalur رو هم تا اخر تموم کردم هنوز دانش RPG ندارم؟!
پس چرا سختی این بازی برام معقولانه نبود؟
 

Fratos

کاربر سایت
Aug 23, 2006
16,071
Lord Adhinos @

این بازی یه حالتی داره که شما رو شیفته خودش میکنه یا متنفر. درحالت اول شما با همه مشکلات اعصاب خوردکنش کنار میای و از مابقی محاسن کار لذت میبری. حالت دومش ام اینکه شما با شنیدن اسم این بازی تنت کهیر میزنه.
هرچیزی که شما در مورد این بازی بگی برای من OK هست چون در دسته دوم قرار داری.
Dead Space هم ماجراش اینطوری بود. تو تریلر های اولیه همش مثله و کشته شدن آیزاک ر نشون میداد ;):d در مورد بخش آنلاینشم یه حرفی زدن که باعث شده امیدوارتر بشم نسبت به این بخشش. گفتن Server Basedش میکنن، حالا منظورشون رو دقیق توضیح ندادن ولی فکر کنم دیگه بشه به راحتی به هم دیگه جوین شد یا Invade کرد.
Dead Space ام داشت ولی نه توی تریلر آنونسمنت :D.
 
آخرین ویرایش:

sad but true

Beckon the sick winds of pestilence
کاربر سایت
Apr 29, 2007
696
نام
آرش
اخه برادر من دوست من عزیز من خب تا حالا در عمرت Checkpoint های اینقدر دور از هم با فاصله ی 1 کیلومتری دیده بودی؟
واقعا اسم Checkpoint هایی که اینقدر از همدیگه 3-2 کیلومتر دور باشن رو میشه چک پوینت گذاشت؟
بعدش شما گفتی با مقدار کمی دانش RPG سختی این بازی معقولانه میشد
خب ایا من که یک سال و نیمه دارم World of Warcraft بازی میکنم و King of Amalur رو هم تا اخر تموم کردم هنوز دانش RPG ندارم؟!
پس چرا سختی این بازی برام معقولانه نبود؟
مفهوم Checkpiont اینه که پیشرفتت تو بازی و تعاملی که با محیط داشتی رو ذخیره بکنه. تو اکثر بازی ها این کار در یک زمان و مکان از قبل مشخص شده انجام میگیره ولی در DS اینطور نیست، در هر ثانیه، 10 بار بازی Checkpoint ایجاد میکنه. برای این حرفم دلیل هم دارم، شما هرجا که دلت می خواست از بازی خارج میشدی مگه دفعه بعد از همونجا بازی برات شروع نمیشد؟ نه یه قدم اینور نه یه قدم اونور. این سیستم چک پوینتی هست که تو DS باهاش طرف هستیم. اونی که بعد از هربار مردن از Bonefire بر میخیزید(!) مربوط به منطق بازی میشه... شما در بازی Undead هستید، یکی مثل اکثر دشمنایی که در محیط بازی پخش شدن و هر بار Respawn میشوند، حالا Respawn point شمام همون Bonefire هاست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر