Dark Souls II | Xbox 360

#:-s
Bonfire ها سرجاشونن !

علی بی‌زحمت بردار اون نقشه بیار ببینیم کجاست این سرزمین حاصل‌خیز :d اول تریلر صدای مرغ دریایی شنیدم :d
=====
درکل عالی بود فقط دو تا مشکل اساسی داشت. یکی اینکه به نظر خیلی ساده شده (خیلی خیلی ساده) شاید به‌خاطر تریلر سادش کرده بودند، اما دلیل مرگ در تمامی صحنه‌ها حماقت یارو بود نه سختی منحصر بفرد بازی :|
[8:40] هیکل به اون گندگی فقط یه چشم داره و معلوم نیست چندین سال تو اون لونه موش حبس شده بوده. برمیداره با تیر میزنه تو همون یدونه چشم 8-|
مورد نامید کننده‌ی دوم هم گرافیک بازی بود؛ که البته برای من کوچکترین اهمیتی نداره، ولی قول کیفیتی در حد CG داده بودند.
طراحی محیط تو همین چند تا منطقه و چند تا راهرو به نظر عالی میاد مخصوصا پل منتهی به Castle Of Dragons (اگه اشتباه نکنم) عالی بود. Chamber Of Torment (اگه اشتباه نکنم.2.) هم خدا بود.

نظرات مثبت خودتون رو در میون بگذارید :d

Animation راه رفتن از رو J.lopez کپچتر شده آیا؟! چه وضعشه؟! :d
 
خدمت شما:d:
prwomcyg7t5nmo3pxox.jpg
همونجور که آرش گفت، بازی خیلی آسون به نظر میرسید. امیدوارم اینطور نباشه واقعا:( گرافیک بازی هم خوب بود و انعکاس نور و انیمشن ها به خوبی کار شده بودن.
اون پل که واقعا خدا بود:d یعنی کف کردم درست و حسابی:d
بر گردیم سر نقشه،
اگر بشه به این نقشه استناد کرد، یا باید شرق قاره جنوبی باشیم یا باید شرق قاره شمالی. کنار دریا و یه حالت بیابون مانند داشت. دیگه کاملا مشخص شد با یه مشت اژدها باید سر و کله بزنیم:d نبود نقشه هم همچنان خودنمایی میکرد:d

پ.ن: دلم برای آرتوریاس تنگ شد:( جدی الان که فکر میکنم میبینم شماره اول اینقر کامل بود که راه رو برای شماره دوم سخت میکنه:(

1- دقت کنین به اونجایی که تعداد Humanity ها رو مینوشت. الان عکس یه خورشید و یه ماه کشیده شده. چرخه شبانه روز آیا؟:-/
2- بارو میگه چیزی که ما توی DSII رو اون تمرکز کردیم اینه که شما چقدر از نظر احساسی و فیزیکی به عمق بازی فرو میرین (فیزیکیش که درسته
yahoo_4.gif
ولی احساسی یعنی چی؟)
3- Mansion Of The Dragon جاییه که آزمایشاتی در گذشته بر روی اژدهاها انجام میشده.
4- آیتمی که توی دهن اون مجسمه میذاره رو میگه که هر کسی باید تصمیم بگیره این آیتم رو برای چه مواقعی استفاده کنه. مثل اینکه آیتم نادری هست و بسته به موقعیتی که توش هستی باید استفاده-ش کنی. مثلا اینجا گذاشتش تا مشعل ها روشن بشن و محیط رو بتونه ببینه.
 
آخرین ویرایش:
خب میلاد جان آرش گفت:
مورد نامید کننده‌ی دوم هم گرافیک بازی بود؛ که البته برای من کوچکترین اهمیتی نداره، ولی قول کیفیتی در حد CG داده بودند.
یادته اوایل گفته بودن بازی گرافیکی در حد نسل بعد داره؟ خب توی تریلر اینجوری نبود. وگرنه یه سر و گردن از DS I بیشتر بود:d
البته بازی هنوز در دست ساخت هست. شاید واقعا بتونن اون چیزی که وعده داده بودن رو پیاده کنن
 
خب میلاد جان آرش گفت:

یادته اوایل گفته بودن بازی گرافیکی در حد نسل بعد داره؟ خب توی تریلر اینجوری نبود. وگرنه یه سر و گردن از DS I بیشتر بود:d
البته بازی هنوز در دست ساخت هست. شاید واقعا بتونن اون چیزی که وعده داده بودن رو پیاده کنن

به نظرم اینطور نمیمونه، هنوز تاریخ انتشار هم مشخص نیست به نظر میاد فعلا کلی کار میخوان روش انجام بدن، تو این نریلری که ما دیدیم در حد و اندازه نسخه اولیش بود و فرق چندانی حداقل از نظر گرافیکی و بافت ها نداشت.
 
یه تیریلر دیگه در حد 1 دقیقه منتشر شده:d در حد 1 میلیونوم ثانیه یه لحظه قیافه یه دوست عزیز میاد وسط صفحه:d به نظر میاد باس آخر یا یکی از باس های بازی باشه:d شایدم اونیه که شخصیت اصلی دنبالشه؟:d:
2468047-2183436110-tumbl.png
محیط بازی هم به نظر یه قلعه بزرگه و باز هم جنگل دور و برش. ولی جنگلش کمتر نسبت جنگل شماره اول انبوه تر به نظر میرسه. ولی بازم طراحی جالبی داره.

پ.ن: موسیقی تریلر هم جالب بود
yahoo_4.gif
بهش میومد
yahoo_4.gif
 
یه تیریلر دیگه در حد 1 دقیقه منتشر شده:d در حد 1 میلیونوم ثانیه یه لحظه قیافه یه دوست عزیز میاد وسط صفحه:d به نظر میاد باس آخر یا یکی از باس های بازی باشه:d شایدم اونیه که شخصیت اصلی دنبالشه؟:d:
2468047-2183436110-tumbl.png
محیط بازی هم به نظر یه قلعه بزرگه و باز هم جنگل دور و برش. ولی جنگلش کمتر نسبت جنگل شماره اول انبوه تر به نظر میرسه. ولی بازم طراحی جالبی داره.

پ.ن: موسیقی تریلر هم جالب بود:d بهش میومد:d

عجب قیافه خوفناکی داره لامصب:d

لینک تریلر رو بده دانلود کنیم ماهم :d
 
علی صفا

ممنون از داداش علی صفا ! اگر تریلر رو نمیدیدم که همونم به لطف داداش علی دیدم نیاز به دیدن تریلر نبود با این توضیحات کامل ! بچه ها فکر کنم از دراز بودن استامینا و جون معلوم بود لول کارگتر نسبت به محیط تو تریلر خیلی بالاتر بود و اون راه رفتنشم اگر توجه کرده باشید تو دو دست دو چیز مخالف داشت چپ هم سپر و هم خنجر و شمشیر و راست هم تبر و ....... حتما لول کارکتر بالاست که اینقدر وزن رو تحمل کرده و کند نیست و راحت میپره چون تو دارک سولز 1 تا لول آپ نکونی وسایل سنگین داشته باشی کندی ! پس از ایم بابت حیالتون راحت باشه ! من و خیلی های دیگه گرافیک نمیخوان یک تجربه ی سیاه و میستری دیگه مثل دارک سولز میخوان ! مکانیک گیم پلی هم خدارا شکر تغییر نکرده و خداراشکر به ریشه ها بازنگشته مثل {اویل 6 ^_^} این نکته ی خوبیه ! ولی امید داریم به بازی ! عشق دارک سولز !
 
داشتم دنبال لینکش میگشتم:d لامصبا پاکش کرده بودن:d
بفرما میلاد جان:
دانلود
فقط حواستون باشه که لینک تاریخ انقضا داره.
=====
پسر این صحنه خداست:d:
r7sotu1ejvqxnl608hp.jpg
اینقدر آهنگ تریلر به این صحنه میاد که قابل توصیف نیست:d

بردیا@
ببین مشکلی نداشت به اون صورت. همه چی همون شماره اول بود ولی وقتی شخصیت اصلی ضربه میخورد، خونش خیلی کمتر از همیشه کم میشد. اونم فقط برای یکی از اون Undead های معمولی بود.
وگرنه اونجا که 3 تا خوک یا گراز بهش ضربه میزنن خوشگل با 3 ضربه میمیره
yahoo_4.gif
یا اوونجا با یه ضرب تبر اون یارو میمیره
yahoo_4.gif
اونجا هم که لهش میکنن گوشه دیوار
yahoo_4.gif
 
ممنون بابت لینک :d
با منطق DS این بهش میخوره آهنگر یا Merchant باشه! باس‌های آخر DS با شخصیت میشن :d اما جوریکه مخفیانه چپوندنش مابین فریم‌ها مثل اینکه کاراکتر کلیدیِ !

پ.ن. [0:36] تا حدودی شبیه دهکده‌ی طاعون زده‌ی تابلوی نقاشی بود. 8->
 
مورد نامید کننده‌ی دوم هم گرافیک بازی بود؛ که البته برای من کوچکترین اهمیتی نداره، ولی قول کیفیتی در حد CG داده بودند.

البته سازنده ها همچین قولی نداده بودن فکر کنم این حرفو یکی از طرف EDGE زده بود که گفته بود گرافیک مثل CGه
 
البته سازنده ها همچین قولی نداده بودن فکر کنم این حرفو یکی از طرف EDGE زده بود که گفته بود گرافیک مثل CGه
سکوت علامت رضاست‌ ! اگه همچین خبرایی نبود میتونستن تکذیب کنن.
خودشونم میدونستن گرافیک در اون حد نیست، چیزی نگفتن. هایپ کاذب ایجاد شد. الانم ملت نامید شدن :d
البته سایه‌زنی و نورپردازی‌هاش عالیه. تا ببینیم در آخر چی از آب در میاد.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or