Dan Houser راکستار را به زودی ترک خواهد کرد

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Dan Houser موسس و یکی از افراد کلیدی کمپانی راکستار این شرکت رو از تاریخ March 11, 2020 ترک خواهد کرد

بیانیه رسمی T2 :

After an extended break beginning in the spring of 2019, Dan Houser, Vice President, Creative at Rockstar Games, will be leaving the company. Dan Houser’s last day will be March 11, 2020. We are extremely grateful for his contributions. Rockstar Games has built some of the most critically acclaimed and commercially successful game worlds, a global community of passionate fans and an incredibly talented team, which remains focused on current and future projects.

Take-Two Interactive Software, Inc. - SEC Filing
 
آخرین ویرایش:
از وقتی gow اون بلا رو سر rdr2 آورد راکستار یه روز خوش ندید :Dحالا دور از شوخی با اینکه حفره ها و مشکلات ساختاری تو بخش داستان و روایت داستان بود و اصلا نمیشه اونو بهترین و بی نقص دونست ولی هم چنان میشه اونو جزو بهترینها قلمداد کرد.راکستار هم مثل ناتی داگ وابسته به فرد خاصی نیست و مشکلی براش پیش نمیاد
 
  • Smile
  • Like
Reactions: vaan 2 and IMANOKA
Dan Houser
View attachment 128651

خالق بهترین شخصیت های تاریخ گیم
Niko Bellic
Arthur Morgan
Carl 'CJ' Johnson
فکر میکنم تاثیر دن هوزر توی بازی GTA 6 بسیار زیاد باشه با توجه به اینکه الان دیگه میشه گفت توسعه GTA 6 توی یک سوم یا حتی یک چهارم پایانی هست پس مطمئنا حداقل از لحاظ داستانی نقش دن هوزر رو میتونیم توی بازی ببینیم
و بیصبرانه واقعا بیصبرانه منتظرم ببینم شخصیت های خلق شده در GTA 6 چه کسانی هستن!
اما در مورد بازیهای دیگه هیچ چیز مشخص نیست و امیدوارم راکستار بتونه این خلا مهم رو پر کنه

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
اگه داستان GTA V و RDR2 آبکی اند... دقیقا داستان چه بازی هایی "آبکی" نیستند؟ :دی

والا ما با کارهای دن و داداشش خاطره زیاد داریم... هنوز RDR2 رو خارج از خونه رفقا نشده بازی کنیم ولی امیدوارم بلایی که اکتیویژن سر بلیزارد آورد، T2 سر راکستار نیاره و نقطه اوج دنیاپردازی صنعت ویدیو گیم بمونن
 
Dan Houser
View attachment 128651

خالق بهترین شخصیت های تاریخ گیم
Niko Bellic
Arthur Morgan
Carl 'CJ' Johnson


بعد از جدایی این نابغه باید 3 روز عزای عمومی اعلام کرد

View attachment 128665
یاد دو تا GTA اولی بخیر
دیسک ارجینال مشکی شون رو داشتم که با کنسول از خارج واسم اورده بودن
کاش راک استار ریمیکشون کنه مخصوصا اولی که تو لندن دهه شصت میلادی بود
 
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
اینترنت جای ترسناکی شده جداً. تو این ده سال که بهش نگاهی میکنم، متوجه یه سیر نزولی میشم. قبلاً یه قبح و زشتی سنگینی داشت اگه در مورد چیزی حرف میزدی که خب، ازش سررشته (!)ای نداشتی. حس میکنم به دوره ای رسیدیم از ارزونی کلماته و هر کی، هر چی رو که فکر میکنه، باید بیان کنه! باید! اصلاً هم مهم نیست دانش ضمنی داشته باشه یا ... قبح قضیه ریخته.
الان صدور این فکت که «داستان RDR II آبکیه» خیلی خامه. امیدوار بودم که طرف بیاد اصلاح کنه و بگه که من باهاش بنا به دلایلی کانکت نشدم که بارها قابل هضمه. اما این اتفاق نیفتاد و تازه شاهد دلایلی برای تأکید بیشتر بودیم:
«بازی یه گذشته ناقص ارائه میده»
بسیار هم عالی. کل تاریخ ادبیات، تاریخ سینما، آثار ادبیات نمایشی و خیلی از کارهای غنایی به صف آثار آبکی پیوستند. چرا؟ چون گذشته ناقص ارائه میدند. حتی آثار کلاسیک ادبیات روسیه، با اینکه پُرگو و پُر دامنه اند ولی اون ها هم گذشته رو کامل ارائه نمیدند. چرا؟ چون مخاطب، مچل نویسنده نیست. فقط اطلاعاتی رو دریافت میکنه که به کار هدف نهایی و تکمیل شخصیت پردازی بیاد. خیلی از نویسنده ها برای شخصیت شون چهل پنجاه صفحه بیوگرافی می نویسند و تو اثر نهایی، شاید جزئیات کمی رو استفاده کنند.
یه کلام بیا بگو آقا کانکت نشدم. دیگه آبکی و این برچسب ها که شخصی اند، نه عمومی و مورد کاربرد برای همه.
 
اینترنت جای ترسناکی شده جداً. تو این ده سال که بهش نگاهی میکنم، متوجه یه سیر نزولی میشم. قبلاً یه قبح و زشتی سنگینی داشت اگه در مورد چیزی حرف میزدی که خب، ازش سررشته (!)ای نداشتی. حس میکنم به دوره ای رسیدیم از ارزونی کلماته و هر کی، هر چی رو که فکر میکنه، باید بیان کنه! باید! اصلاً هم مهم نیست دانش ضمنی داشته باشه یا ... قبح قضیه ریخته.
الان صدور این فکت که «داستان RDR II آبکیه» خیلی خامه. امیدوار بودم که طرف بیاد اصلاح کنه و بگه که من باهاش بنا به دلایلی کانکت نشدم که بارها قابل هضمه. اما این اتفاق نیفتاد و تازه شاهد دلایلی برای تأکید بیشتر بودیم:
«بازی یه گذشته ناقص ارائه میده»
بسیار هم عالی. کل تاریخ ادبیات، تاریخ سینما، آثار ادبیات نمایشی و خیلی از کارهای غنایی به صف آثار آبکی پیوستند. چرا؟ چون گذشته ناقص ارائه میدند. حتی آثار کلاسیک ادبیات روسیه، با اینکه پُرگو و پُر دامنه اند ولی اون ها هم گذشته رو کامل ارائه نمیدند. چرا؟ چون مخاطب، مچل نویسنده نیست. فقط اطلاعاتی رو دریافت میکنه که به کار هدف نهایی و تکمیل شخصیت پردازی بیاد. خیلی از نویسنده ها برای شخصیت شون چهل پنجاه صفحه بیوگرافی می نویسند و تو اثر نهایی، شاید جزئیات کمی رو استفاده کنند.
یه کلام بیا بگو آقا کانکت نشدم. دیگه آبکی و این برچسب ها که شخصی اند، نه عمومی و مورد کاربرد برای همه.
مگه میشه آدم 4 کلام سواد انگلیسی داشته باشه و با داستانRDRII کانکت نشه؟! مگر اینکه انتظار داشته باشه یه چی تو مایه های فیلمای نولان رو بخواد تو غرب وحشی ببینه. برادر این حرفا تروله،ترول برای خودی نشون دادن. هر چقدر هم بی توجه تر باشیم به اینا بهتره.

خدا کنه راکستار آسیب خاصی از این اتفاق نبینه. و جوری نشه که از راکستار به عنوان Good old days یاد کنیم.
 
خبر آن چنان ناراحت کننده ای برای من نیست . حیفه راک استار با خلق چنین دنیاهایی از داستان سرایی ضعیفی استفاده کنه .
امیدوارم این قضیه برای راک استار یه حرکت رو به جلو محسوب بشه و از آدمای خلاق تری استفاده کنه
 
  • Like
Reactions: dark spartan
اینترنت جای ترسناکی شده جداً. تو این ده سال که بهش نگاهی میکنم، متوجه یه سیر نزولی میشم. قبلاً یه قبح و زشتی سنگینی داشت اگه در مورد چیزی حرف میزدی که خب، ازش سررشته (!)ای نداشتی. حس میکنم به دوره ای رسیدیم از ارزونی کلماته و هر کی، هر چی رو که فکر میکنه، باید بیان کنه! باید! اصلاً هم مهم نیست دانش ضمنی داشته باشه یا ... قبح قضیه ریخته.
الان صدور این فکت که «داستان RDR II آبکیه» خیلی خامه. امیدوار بودم که طرف بیاد اصلاح کنه و بگه که من باهاش بنا به دلایلی کانکت نشدم که بارها قابل هضمه. اما این اتفاق نیفتاد و تازه شاهد دلایلی برای تأکید بیشتر بودیم:
«بازی یه گذشته ناقص ارائه میده»
بسیار هم عالی. کل تاریخ ادبیات، تاریخ سینما، آثار ادبیات نمایشی و خیلی از کارهای غنایی به صف آثار آبکی پیوستند. چرا؟ چون گذشته ناقص ارائه میدند. حتی آثار کلاسیک ادبیات روسیه، با اینکه پُرگو و پُر دامنه اند ولی اون ها هم گذشته رو کامل ارائه نمیدند. چرا؟ چون مخاطب، مچل نویسنده نیست. فقط اطلاعاتی رو دریافت میکنه که به کار هدف نهایی و تکمیل شخصیت پردازی بیاد. خیلی از نویسنده ها برای شخصیت شون چهل پنجاه صفحه بیوگرافی می نویسند و تو اثر نهایی، شاید جزئیات کمی رو استفاده کنند.
یه کلام بیا بگو آقا کانکت نشدم. دیگه آبکی و این برچسب ها که شخصی اند، نه عمومی و مورد کاربرد برای همه.
من کامل گفتم ،حالا نمیدونم چرا میگی کامل نبوده.
دوباره میگم مراحل فرعی از لحاظ داستانی خیلی خوب بودند و دوسشون داشتم ،تو تاپیک بازی هم گفتم . اونجا گفتم داستان خوب بود ولی چون نمیخواستم جنگی شکل بگیره به خوب بسنده کردم و گر نه معمولی بود
دقیقا حس داستان gta v تو دوران وسترن رو میداد که وسترنیزه هم نشده بود .
خود شما میگی گذشته رو ارائه میکنند من ارائه گذشته ای ندیدم در دو خط اون هم یکی در یک مرحله فرعی که ممکنه کسی سمتش نره و یکی در دیالوگی در مرحله ای که قابل skip هست.اینکه نشد گذشته
شخصیت آرتور بر اثر اتفاقات گذشته شکل گرفته ،ولی از گذشته خبری نمیشه.داری بهونه زمان و وقت مخاطب رو میاری،این بازی 60-70 ساعت زمان برای پرداخت اشت. نمیشد 10 دقیقه از این تایم رو صرف اون کرد.نکنه در تمام این لحظات در حال بمباران توسط خطوط داستانی و اطلاعات مهمتر بودیم.
_________________
بقیه موارد رو همونجا گفتم و در آخر هم من گفتم ،من با داستانش حال نکردم و گفتم و گفتم خوشحالم بقیه خوششون اومده،کی از برچسب عمومی و آبکی همه و عمومی استفاده کردم ،گفتم من تنها نیستم و افرادی مثل من هم بودند که خوششون اومده.
شما که مخالف برچسب زدن هستی،به روی دیگران برچسب نزن.در انتها هم از اینکه زمان استغفار و اصلاح دادید ممنونم
______________________________
اینترنت جای ترسناکی نیست ،بلکه ما آدمها ترسناکیم که اگر کسی مخالف نظرمون بود رو با تانک و توپ میکوبیم
___________________________________
اینم بگم @Jack.bauer
دقیقا برای خودی نشون دادن این نظراتو گفتم و دنبال شهرت بودم و بس.
درست گفتی دقیقا.
_________________________________________
دلیلی برای ادامه بحث وجود نداره. بنده مطرد و گمراه گشته ام و از زمان استغفار که دوستان به بنده عطا فرمودند ،نیز استفاده نکردم
 
قطعا شخص خیلی تاثیرگذاری بوده، ولی اینطوری نگاه کنیم که الان دیگه R* قطعا مسیرش توسط یک شخص مشخص نمیشه و این شخص الان می‌تونه بره یک جای دیگه و اثرگذاری مشابهی رو براشون داشته باشه خبر می‌تونه خوشحال کننده هم باشه!

زیادی نیمه پرِ لیوان رو دیدم؟ :-":D
 
کوتاکو اون زمانی که بحث کرانچ داغ بود یه مقاله داده بود از راک استار جدا از اینکه این مقاله شاید حس منفی داشته باشه ولی من بیشتر از این دید میبینم که چقدر سم و دن هاوزر و الاخصوص دن چقدر روی کیفیت اثر وسواس داشتند.
Former employees have also publicly shared negative experiences. Job Stauffer, who worked in PR for Rockstar, said on Twitterthat he had worked weekends during his time at the company. “It’s been nearly a decade since I parted from Rockstar, but I can assure you that during the GTA IV era, it was like working with a gun to your head 7 days a week. ‘Be here Saturday & Sunday too, just in case Sam or Dan [Houser] come in, they want to see everyone working as hard as them.’”
یا
The stories you’ve heard about people coming in to be visible for the Housers (more frequently Dan than Sam)
واقعا جدا شدن حتی یک نفر میتونه خیلی روی اثر نهایی تاثیر بگذاره و مخصوصا جدا شدن دن هاوزر که نتنها روی کیفیت اثر مخصوصا با اون وسواسی که داشته بلکه روی شخصیت پردازی داستان و هرچیزی که باعث شده راک استار، راک استار بشه. خیلی ناراحت کننده بود این خبر.
 
قطعا شخص خیلی تاثیرگذاری بوده، ولی اینطوری نگاه کنیم که الان دیگه R* قطعا مسیرش توسط یک شخص مشخص نمیشه و این شخص الان می‌تونه بره یک جای دیگه و اثرگذاری مشابهی رو براشون داشته باشه خبر می‌تونه خوشحال کننده هم باشه!

زیادی نیمه پرِ لیوان رو دیدم؟ :-":D
The initative :D:p
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or