Dan Houser راکستار را به زودی ترک خواهد کرد

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Dan Houser موسس و یکی از افراد کلیدی کمپانی راکستار این شرکت رو از تاریخ March 11, 2020 ترک خواهد کرد

بیانیه رسمی T2 :

After an extended break beginning in the spring of 2019, Dan Houser, Vice President, Creative at Rockstar Games, will be leaving the company. Dan Houser’s last day will be March 11, 2020. We are extremely grateful for his contributions. Rockstar Games has built some of the most critically acclaimed and commercially successful game worlds, a global community of passionate fans and an incredibly talented team, which remains focused on current and future projects.

Take-Two Interactive Software, Inc. - SEC Filing
 
آخرین ویرایش:
فکر کنم تاحالا ۱۰۰۰ بار تو این فروم گفتی داستان rdr2 آبکی بود نمیدونم چرا انقدر اصرار داری مرتب تکرار کنی ولله همه فهمیدن نظر محترمت رو..
و اما در مورد دن هوزر میخوام بگم خب نمیشه کتمان کرد که مهره بسیار مهمی تو کمپانی بود البته اصل کاری که سم هست کماکان تو کمپانی خواهد بود که توسعه GTA 6 رو ادامه خواهد داد.
آخرین خبر اینکه سهام تیک تو بعد از این خبر ۵.۴۶ درصد افت کرد.
دیشب با یکی از دوستان داشتیم چت میکردیم در مورد تاریخ احتمالی عرضه GTA 6..
اتفاقا اون داشت میگفت مطمئنه GTA 6 به این زودیا نمیاد چون دن هوزر گفته امیدواره که GTA 6 در دوران دونالد ترامپ منتشر نشه که خب منم در جوابش گفتم اینش دیگه دست تیک توئه..
که خب یهو صبح پاشدم و خبر اومد دن هوزر رفته یا شایدم گفتن بهش برو
در هر صورت بابت ۲۲ سال تلاش بی وقفه در کمپانی ازت ممنونیم دن هوزر بخاطر خاطرات خوبی که با سری GTA برامون ساختی
افتی نداشته . 2% هم افزایش داشته ،وقتی دیروز تموم شده نسبت به روز قبلش و بازار جهانی امروز هنوز شروع نشده.
2020-02-05_10-46-05.jpg

البته اگه میخوای از dan houser بت نویسندگی بسازی ،اون بحث دیگه هست.
 
  • Smile
  • Like
Reactions: g4mer and IMANOKA
افتی نداشته . 2% هم افزایش داشته ،وقتی دیروز تموم شده نسبت به روز قبلش و بازار جهانی امروز هنوز شروع نشده.
View attachment 128650

البته اگه میخوای از dan houser بت نویسندگی بسازی ،اون بحث دیگه هست.
نیاز نیست کسی بت بسازه.
بت نویسندگی رو خودش از خودش با کارهاش ساخته.

گل سرسبدشون هم رد دد ۲ بود که همونطور که بالاتر هم گفتم،کاملا سطح روایت و شخصیت پردازیش از مدیوم گیم بالاتر بود و در سطح بهترین وسترن های سینمایی بود.

نظر شما هم محترمه!!! :D:D:D
 
افتی نداشته . 2% هم افزایش داشته ،وقتی دیروز تموم شده نسبت به روز قبلش و بازار جهانی امروز هنوز شروع نشده.
View attachment 128650

البته اگه میخوای از dan houser بت نویسندگی بسازی ،اون بحث دیگه هست.
آخه من چی بگم به تو محمد (:
78b22984acf445b4c7e10af56d9f245a.jpg


Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 
نیاز نیست کسی بت بسازه.
بت نویسندگی رو خودش از خودش با کارهاش ساخته.

گل سرسبدشون هم رد دد ۲ بود که همونطور که بالاتر هم گفتم،کاملا سطح روایت و شخصیت پردازیش از مدیوم گیم بالاتر بود و در سطح بهترین وسترن های سینمایی بود.

نظر شما هم محترمه!!! :D:D:D
بحثی نیست.فقط چرا کسی از چی خوشش میاد اجازه داره هزار تا پست بزنه
و کسی که خوشش نیاد. نمیتونه.
بحث کلی ما هم تو کمبودهای بازی بود و همیننقصهای توی بازی. که یه گذشته ناقص رو به ما میداد ،دلیلش معلوم نیست ممکنه میخواد با یه prequel دیگه نسخه سوم رو بده. شاید برا همین ها قطع همکاری صورت گرفت.
ویدیوهاشم از ترول خط داستانی توسط معروفترین چنلهای یوتیوب گذاشتم که من تنها نیستم.
____________________
وقتی گذشته رو نداشته باشی خط ناقص میشه. یه دور از جک اومدیم عقب که خط داستانی کامل بشه ،نه اینکه به ابهامات افزوده بشه.خود این مصداق آب تو شیر کردنه. که یه خط داستانی که میتونه به غنای همین نسخه اضافه میکنه رو نگه داری تا آب بهش ببندی و بکنی نسخه بعدی.
نمیخوام داستانو بگم ولی یه جاهایی از گذشته آرتور میگه .اینقدر ساده و سطحی که چه به سرش اومد. اگه قراره نسخه سوم یه prequel باشه چرا اینا رو لو نداد.
اگه نه چرا اینقدر سطحی به گذشته آرتور پرداخت.دقیقا نقطه قوتی که داری میگی،نقطه ضعف منه.
به هر سوی خوشحالم که دوست داشتی ،امیدوارم تو بعدی ها ،هوای ما رو هم داشته باشن و یکم هیجان رو به خط داستانی اضاف کنن
آخه من چی بگم به تو محمد (:
78b22984acf445b4c7e10af56d9f245a.jpg


Sent from my SM-G610F using Tapatalk
سهام رو بر پایه شروع روز قبل میبینن
اون بالا رو ببین صفحه ای که دادم زده previous close 124..35
today close:126.93
رشد 2.07 درصد
خبر 8 ساعت پیش اومده به وقت ایران ساعت 9 و 15 شب بسته شده.
یعنی 14 ساعت پیش ،پس تاثیری این خبر نزاشته.
 
آخرین ویرایش:
بحثی نیست.فقط چرا کسی از چی خوشش میاد اجازه داره هزار تا پست بزنه
و کسی که خوشش نیاد. نمیتونه.
بحث کلی ما هم تو کمبودهای بازی بود و همیننقصهای توی بازی. که یه گذشته ناقص رو به ما میداد ،دلیلش معلوم نیست ممکنه میخواد با یه prequel دیگه نسخه سوم رو بده. شاید برا همین ها قطع همکاری صورت گرفت.
ویدیوهاشم از ترول خط داستانی توسط معروفترین چنلهای یوتیوب گذاشتم که من تنها نیستم.
____________________
وقتی گذشته رو نداشته باشی خط ناقص میشه. یه دور از جک اومدیم عقب که خط داستانی کامل بشه ،نه اینکه به ابهامات افزوده بشه.خود این مصداق آب ت شیر کردنه. که یه خط داستانی که میتونه به غنای همین نسخه اضافه کنی رو نگاه داری تا آب بهش ببندی و بکنی نسخه بعدی.
به هر سوی خوشحالم که دوست داشتی ،امیدوارم تو بعدی ها ،هوای ما رو هم داشته باشن و یکم هیجان رو به خط داستانی اضاف کنن
اینجا کسی بحث آبکی بودن یا عالی بودن داستان رد دد۲ نکرده بود.
یه بار گفتی آبکی دیگه. اوکی...
بعد دوباره میای همون بحثو تکرار میکنی.
خب تاپیک راجب چیز دیگه ایه کلا.
ترول همه چی تو یوتیوب پیدا میشه. چیز عجیبی نیست. از بهترین بازی های تاریخ تا بدترین هاشون.

حالا تو هیجان میخوای فقط و خوشت نیومد.
یکی دیگه عمق میخواد و براش بهترین داستان تاریخ شد این بازی.


راجب جدایی هم نمیشه الان گمانه زنی کرد و گفت که تیک تو انداخته بیرون!!
سیستم کاری هولدینگ تیک تو اینجوری نیست کلا. زیرمجوعه هاش استقلال زیاد تری دارن نسبت به موارد مشابه. رابطه شون مثلا مثل ea و بایوور نیست.
الان هم مشکل حتی اگه راجب هر بازی ای بوده باشه،راجب رد دد نبوده چون بین دو تا رد دد، قطعا قراره چند تا عنوان دیگه منتشر شه.
شاید هم اصلا مشکلی وجود نداشته. از این دست جدایی ها تو صنعت گیم زیاد داشتیم. شاید صرفا بابت خستگی یا علاقه به یه تجربه جدید بوده.
دیگه تیک تو اگه از عملکرد راکستار که یکی از مورد احترام ترین سازنده های این صنعته، ناراضی باشه و بخواد "بندازه بیرون" نویسنده ارشدش رو، پس دیگه باید در 2k رو کلا تخته کنه.
 
با داستان نویسی هاش حال نمیکردم ،اگه یه نویسنده خوب جایگزینش کنند ،بشدت از این خبر خوشحال شدم.
چون تو rdr2 با تنها چیزی که مشکل داشتم مثل gta v داستان آبکیش بود.
به RDR2 هر ایرادی که می شد گرفتن ولی همیشه ایرادشون رو با جمله ای شبیه به این شروع میکردن که حیف این بازی با چنین داستان عمیقی و شخصیات پخته ای که.....
داستان های بازی های راکستار جز اون دسته ای بودن که باعث میشدن ما گیمرا سرمون جلو سینماروها بالا باشه
 
به RDR2 هر ایرادی که می شد گرفتن ولی همیشه ایرادشون رو با جمله ای شبیه به این شروع میکردن که حیف این بازی با چنین داستان عمیقی و شخصیات پخته ای که.....
داستان های بازی های راکستار جز اون دسته ای بودن که باعث میشدن ما گیمرا سرمون جلو سینماروها بالا باشه
یه مثال میزنم. جوابشو داشتی ،بگو.
چرا چیزی از ایزاک مورگان گفته نمیشه. کل اطلاعات ما ازش دو خط دیالوگه ،که حواست نباشه از دستت رفته.این ضعفه.که این نکته مهم در مورد شخصیت آرتور،تو یه دیالوگی گفته میشه که میشه skip کرد. این یه بحث فرعی نیست که بگی میشه ازش عبور کرد به شخصیت آرتور برمیگرده
ببین من به بازی توجه کردم. این تو تریلر سوم rdr2 میتونی ببینی
این قبر issac و eliza هست. تو بازی پیدا نشدن. بعدا هم گفته شد.بازی dlc داستانی نخواهد داشت ،پس چرا این نقاط رو باز کردن.

من کاری به حرفهای بقیه ندارم.چرا از داستان کم گذاشتن،برای چی ،چیزهایی حذف شده که به داستان ضربه میزنه . تو بازی چندین معما وجود داره که نشون میده که حذف شدند از بازی،اونا چندان مهم نیستن ولی اینا خط داستانی هستند.
حتی این ایراد کمی به پدر و مادر آرتور هم میشه گرفت.و میشد به اونها هم بهتر پرداخت که آرتور تو چند جا بهشون اشاره کرد.آرتور به مادرش علاقه داشته و از گلی که در کنار تختخوابشه میشه فهمید. میششد وقتی داستان کمبود داره،به اونا پرداخت.

اولا تشکر میکنم که ازون توصیف کلی که اصولا به بحث منجر نمیشه بحث رو آوردی در سطحی که حالا بشه در موردش حرف زد
ببین تو هر داستانی نویسنده سعی میکنه از عناصر مختلف استفاده کنه تا در نهایت یه تمی (Theme) رو بسازه و به مخاطبش منتقل کنه. توی داستان قرار نیست صرفا ما مخاطب رو با یه سری اطلاعات بمباران کنیم. یکی از پارامترا شخصیت پردازیه. در گذشته ها که داستان نویسی کمتر پیشرفت کرده بود یه راوی میومد و در مورد شخصیتا توضیح میداد. مثلا چند سالشونه چند تا بچه دارن شغلشون چیه و امثالهم. هر چه جلوتر رفتیم شخصیت پردازی نهان انجام میشه به این معنا که بجای اینکه در مورد شخصیت ها توضیح بدیم میایم اونا رو در موقعیت قرار میدیم و این فرصت رو به مخاطب میدیم که اونها رو با توجه به اتفاقات دیالوگ ها و غیره در ذهن خودمون بسازیم و در نهایت در موردشون قضاوت کنیم. این روش باعث میشه بجای اینکه ما تو داستان ها صرفا یه کابوی ببینیم با اون ویژگی هایی که ازشون در ذهنمون هست یه انسان ببینیم با ویژگی های متفاوت و منحصر به فردش.
آیزک مورگان یه کاراکتر عمده تو داستان نیست. قرار نیست داستان زندگی اون روایت بشه. بلکه قراره حضورش ( که در سطح دیالوگه) کمک بکنه که شخصیت پردازی آرتور به درستی انجام بشه. با وجود شخصیتهای مثل ایزک و .... ما تصویر جامعتری از آرتور تو ذهنمون میاد و میتونیم رفتارش رو در پایان داستان درک بکینم باهاش همزاد پنداری کنیم و صرفا اون رو یه جنایتکار تو غرب وحشی نبینیم. با چنین شخصیت پردازی هست که اعمال آرتور برامون قابل لمس و درک میشه.
آخه مشکل اینه،اینا بریده شده از داستان.رو داستان بوده .
چند تا مثال دیگه هم هست.بحث فرعیه ولی گذشته ،طرفه.و باید بدونیم چه بلایی سرش اومده ،چرا خسته هست . بعد میایم .فقط تو یه مرحله فرعی و دیالوگ یه مرحله که میتونه اصلا رخ نده در موردش بحث میشه.
من با این مشکل دارم ،چرا شخصیت اصلی بازی نباید به گذشته اش پرداخته بشه.با پرداخت به اون میشد خط داستانی رو غنی کرد.
من یه جاهایی فکر میکردم از دستم پریده و متوجه نشدم دیالوگا رو .بعدا فهمیدم .نه،کلا گذشته بازی در حد همون چند خط هست.شخصیت نیاز به گذشته خودش داره و وقتی ازش بگیری ،ناقص میشه
______________
بازم تو gta v یه پرداخت کوچکی به گذشته زده میشه.این پرداخته لازم بود که تو تریلر هم نشون داده میشه ،بوده.ولی حذف میشه.چرا؟معلوم نیست.
__________________
اقا شما بگو مدیر تدارکات :D
اگه تاثیر منفی داشت و ضعف داشت که هرچی متای بالای 9 رو شخم نمیکردن سه نسل!!!!
درسته مهره اصلی سم هست اما مطمعنن باید با رفتنش منتظر تغیرات باشیم که امیدوارم این تغیرات منفی نباش
من نگفتم بازی بدیه. بازی فوق العاده دوست داشتنی هست ،ولی از نظر من لول داستان در سطح بقیه نبود.
حس کردم رو بنز برداشتی لاستیک بارز انداختی.بنزه،با همون کیفیت ولی لاستیکه در سطح اون نبوده.
________________
سم هم در اصل executive producer هست واون تو تمام پروژه ها همین سمتو داشته.
قطعا از اون ناحیه نمیزاره آسیبی بهش برسه.در مورد نویسنده اصلی که سمت اصلی دن بوده ،خودم امیدوارم. که یه نویسنده جدید بیارن ،یکم تغییرات بدن ،تو سطح کارگردانی هم اگه تغییراتی بدن من دوست دارم
____________________________
اما به نظر من این سیاست در راستای همون خبرهای مااه گذشته بود که چرا فواصل بازیهای راک استار داره طولانی میشه. یه زمانی راک استار تو یه نسل 6-7 بازی میداد الان یه دونه میده.و تمام تمرکزش رفته رو آنلاین
به نظر من ،این سیاسته باعث شده که جدایی رقم بخوره.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: benjohn
واقعا حیف شد امیدوارم به کیفیت کارهای راک استار خدشه ای وارد نشه فقط! خصوصا به کیفیت GTA VI! که واقعا تو این سبک هیچ چیز دیگه ای نمیتونه جای GTA رو پر کنه.
جالبه راک استار یکی از مهره های اصلیشو از دست داد همه با اسم برادران هوزر میشناختنش بعد دوستان میگن اشکال نداره و بهتر شد! :|
 
  • Like
Reactions: masoud101
یه مثال میزنم. جوابشو داشتی ،بگو.
چرا چیزی از ایزاک مورگان گفته نمیشه. کل اطلاعات ما ازش دو خط دیالوگه ،که حواست نباشه از دستت رفته.این ضعفه.که این نکته مهم در مورد شخصیت آرتور،تو یه دیالوگی گفته میشه که میشه skip کرد. این یه بحث فرعی نیست که بگی میشه ازش عبور کرد به شخصیت آرتور برمیگرده
ببین من به بازی توجه کردم. این تو تریلر سوم rdr2 میتونی ببینی
این قبر issac و eliza هست. تو بازی پیدا نشدن. بعدا هم گفته شد.بازی dlc داستانی نخواهد داشت ،پس چرا این نقاط رو باز کردن.

من کاری به حرفهای بقیه ندارم.چرا از داستان کم گذاشتن،برای چی ،چیزهایی حذف شده که به داستان ضربه میزنه . تو بازی چندین معما وجود داره که نشون میده که حذف شدند از بازی،اونا چندان مهم نیستن ولی اینا خط داستانی هستند.
حتی این ایراد کمی به پدر و مادر آرتور هم میشه گرفت.و میشد به اونها هم بهتر پرداخت که آرتور تو چند جا بهشون اشاره کرد.آرتور به مادرش علاقه داشته و از گلی که در کنار تختخوابشه میشه فهمید. میششد وقتی داستان کمبود داره،به اونا پرداخت.
اولا تشکر میکنم که ازون توصیف کلی که اصولا به بحث منجر نمیشه بحث رو آوردی در سطحی که حالا بشه در موردش حرف زد
ببین تو هر داستانی نویسنده سعی میکنه از عناصر مختلف استفاده کنه تا در نهایت یه تمی (Theme) رو بسازه و به مخاطبش منتقل کنه. توی داستان قرار نیست صرفا ما مخاطب رو با یه سری اطلاعات بمباران کنیم. یکی از پارامترا شخصیت پردازیه. در گذشته ها که داستان نویسی کمتر پیشرفت کرده بود یه راوی میومد و در مورد شخصیتا توضیح میداد. مثلا چند سالشونه چند تا بچه دارن شغلشون چیه و امثالهم. هر چه جلوتر رفتیم شخصیت پردازی نهان انجام میشه به این معنا که بجای اینکه در مورد شخصیت ها توضیح بدیم میایم اونا رو در موقعیت قرار میدیم و این فرصت رو به مخاطب میدیم که اونها رو با توجه به اتفاقات دیالوگ ها و غیره در ذهن خودمون بسازیم و در نهایت در موردشون قضاوت کنیم. این روش باعث میشه بجای اینکه ما تو داستان ها صرفا یه کابوی ببینیم با اون ویژگی هایی که ازشون در ذهنمون هست یه انسان ببینیم با ویژگی های متفاوت و منحصر به فردش.
آیزک مورگان یه کاراکتر عمده تو داستان نیست. قرار نیست داستان زندگی اون روایت بشه. بلکه قراره حضورش ( که در سطح دیالوگه) کمک بکنه که شخصیت پردازی آرتور به درستی انجام بشه. با وجود شخصیتهای مثل ایزک و .... ما تصویر جامعتری از آرتور تو ذهنمون میاد و میتونیم رفتارش رو در پایان داستان درک بکینم باهاش همزاد پنداری کنیم و صرفا اون رو یه جنایتکار تو غرب وحشی نبینیم. با چنین شخصیت پردازی هست که اعمال آرتور برامون قابل لمس و درک میشه.
 
هر چند برای قضاوت زوده ولی میشه گفت راکستار هم مثل خیلی استدیو های دیگه به فنا میره :|

قبول دارم که چند تا بازی اخرش کم و کاستی هایی تو داستان داشتن (مخصوصا GTA V) اما نمیشه دن رو فقط یه نویسنده معمولی این بازی ها دونست و اون به نوعی خالق دنیای بازی های راکستاره
تقریبا هر چیزی که تو بازی های راکستار دیدین از ذهن این بشر و برادرش سم خلق شده... و این دو تا با هم بالاتر از هر کس دیگه ای تو راکستار پروژه ی ساخت بازی های بزرگ رو مدیریت میکردن
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tommy Vercetty
تهیه کننده نبوده executive producer بوده میشه یه چی تو مایه های مادر خرج.
وظیفه کپی رایت و تبلیغات و برآورد هزینه و ... رو بر عهده داشته که تو gta v هم فقط نویسنده بوده .
sam houser فقط executive producer هست ،با من هم عقیدهبوده t2 ،که داستاناش آبکییه:))
زده پرتش کرده بیرون. :D امیدوارم سیاستهای راک استار هم با این تغییرات ،تغییر کنه و دیگه تو یه نسل،یه بازی نده و برگرده به دوران قبل
و از چاپیدن تو آنلاین فاصله بگیره و بعد از عرضه به ساپورت آفلاین هم رو بیارن
اقا شما بگو مدیر تدارکات :D
اگه تاثیر منفی داشت و ضعف داشت که هرچی متای بالای 9 رو شخم نمیکردن سه نسل!!!!
درسته مهره اصلی سم هست اما مطمعنن باید با رفتنش منتظر تغیرات باشیم که امیدوارم این تغیرات منفی نباش
 
قضیه « داستان رد دد آبکی است » مثل قضیه ی « آیریش من فیلمی است مبتذلِ » فراستیه :D
حتی دیالوگ نویسی شخصیت ها و داستان نویسی ساید میشن های رد دد هم بالاتر از اکثر بازی هاست.برای مثال فقط داستان زن بیوه و یا دانشمند دیوونه رو دقت کنید که چقدر پخته و قوی بود.
داستان اصلی هم که جای خود
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or