Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
فاز بعضی از عزیزان رو درک نمیکنم شنگول منگول دیگه چه وضشه ؟! از اون طرف هم دوستمون میاد میگه حلش میکنن , چیو حل کنن ؟ بازی به بهترین شکل ممکن به کتابش وفاداره عزیزان لطفا سایبرپانک رو با بلیدرانر اشتباه نگیرن
اعماق سایبرپانک تاریک تر از اون چیزیه که تصورشو کنید , فیلمای از نظیر بلید رانر و ghost in shell بیشتر جنبه سرگرمی زودگزر دارن , جهان سایبرپانک خیلی پیچیده تر از این حرفاس بیشتر هم راجب سیاسته
تو تویتر همین سوال رو ازشون کردن بنده خدا ها خیلی ساده گفتن بازی چرخه روز و شب داره !!!!!!!! طرف رو مرخص کردن بره پی کارش چون واقعا سوال مسخره ای هست هرکس بگه چرا شب نیست هیچ اشنایی با جهان سایبرپانکی نداره

Ghost in the Shell زوگذره؟ اندازه‌ی قدمتِ انقلاب اسلامی تاثیر گذاشته روی سینما و ویدئوگیم و کتاب...Dude!
 
  • Like
Reactions: ce7en44 and the saw
دوستان یه چیزی رو در نظر نمی‌گیرید. سازنده ای که این همه زحمت داره می‌کشه تا این بازی رو بسازه، این همه خرج داره می‌کنه که یه چیز توپ از آب در بیاره مسلماً دوست داره سر وقت بازیشو بده بیرون که هیچ بدقولی هم نکرده باشه.
مطمئن باشید حتی خیلی بیشتر از من و شمایی که می‌خوایم پول پاش بدیم هیجان برای عرضه ـش داره ولی وقتی نمی‌خوان جریان ویچر 3 تکرار بشه هیچی نمیگن :D
جریان ویچر۳ تکرار بشه که لست اف ۲ و باقی بازی های سال باید برن بوق بزنن.پسر خوب ویچر افت فریم و باگ داشت ولی جوایز رو درو کرد.اینم میشه ولی سبک ویچر مورد پسندتره
 
خوب مسلئه همینه نمیدونیم کجا برنامه هستن منظورم از اون جمله همین بود سال ریلیز هم میگم باز دیگه نهایتش 2020 منتشر میشه دست بالا رو 2020 رو بگیر چه بسا 2019 منتشر شد سوپرایز شدی :D اصلا خوب چرا راه دور بریم یـ وقت دیدی میخواند سورپرایز کنن فرض کن تو E3 بگه دوماه دیگه اگوست منتشر میشه بازی و اونوقت ـه که به خاک و خون کشیده میشه کمپین تبلیغاتی بازی =P~ اون meme هم باز میگم خود ملت سماجت میکنن و گرنه خوب وقتی هنوز مطمعن نیست چه موقع منتشر میشه چه دلیلی داره سالش رو مشخص کنن از ملت سماجت از CDP هم به قول تو meme :D در کل به شخصه با اینکه به شدت براش هایپم ولی اصلا عجله ای براش ندارم و میگمم دیگه تهش تا 2020 منتشر میشه تو رو نمیدونم ولی من کاملا OK With that ـم :D
با تمام احترامی که برات قائلم ولی نظرت رو قبول ندارم . وقت کافی باید داشته باشن، بازی خیلی بزرگه و کلی کار داره و .... همه ی اینها قبول. ولی از اینکه یه سازنده هی بخواد یه meme درست کنه و هر چی ازش میپرسن هی همین رو تکرار کنه و ملت رو مچل خودش کنه اصلا خوشم نمیاد. این همه مخفی کاری برای یه گیم شک برانگیزه. اونم گیمی که صفر تا صد ساخته شده و تو مرحله ی پولیش قرار داره. این سکوت خبری اصلا خوب نیست. نمیگم که هر روز مصاحبه کنن و در مورد توضی بدن ولی این سکوت هم اصلا درست نیست. حقیقتا نگرانم که گیم خوبی در نیاد.
 
با تمام احترامی که برات قائلم ولی نظرت رو قبول ندارم . وقت کافی باید داشته باشن، بازی خیلی بزرگه و کلی کار داره و .... همه ی اینها قبول. ولی از اینکه یه سازنده هی بخواد یه meme درست کنه و هر چی ازش میپرسن هی همین رو تکرار کنه و ملت رو مچل خودش کنه اصلا خوشم نمیاد. این همه مخفی کاری برای یه گیم شک برانگیزه. اونم گیمی که صفر تا صد ساخته شده و تو مرحله ی پولیش قرار داره. این سکوت خبری اصلا خوب نیست. نمیگم که هر روز مصاحبه کنن و در مورد توضی بدن ولی این سکوت هم اصلا درست نیست. حقیقتا نگرانم که گیم خوبی در نیاد.
cd projekt red کارشو خوب بلده و در کنار راکستار و ناتی داگ جزو سه کمپانی هستند که من شخصا اعتماد کامل بهشون دارم و به محض قرار گرفتن بازیشون در استور ، پری اوردر میکنم.خیالت راحت بازی قشنگ پتانسیل گوتی شدن داره

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: -Poormaz-
@Fifa 10
دوستان یه چیزی رو در نظر نمی‌گیرید. سازنده ای که این همه زحمت داره می‌کشه تا این بازی رو بسازه، این همه خرج داره می‌کنه که یه چیز توپ از آب در بیاره مسلماً دوست داره سر وقت بازیشو بده بیرون که هیچ بدقولی هم نکرده باشه.
مطمئن باشید حتی خیلی بیشتر از من و شمایی که می‌خوایم پول پاش بدیم هیجان برای عرضه ـش داره ولی وقتی نمی‌خوان جریان ویچر 3 تکرار بشه هیچی نمیگن :D

=====================================
دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم پوریا :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: SHAYAN1999
cd projekt red کارشو خوب بلده و در کنار راکستار و ناتی داگ جزو سه کمپانی هستند که من شخصا اعتماد کامل بهشون دارم و به محض قرار گرفتن بازیشون در استور ، پری اوردر میکنم.خیالت راحت بازی قشنگ پتانسیل گوتی شدن داره

Sent from my Che2-L11 using Tapatalk
امیدوارم

@Fifa 10


=====================================
دیگه نمیدونم چجوری توضیح بدم پوریا :D
احمد چرا جوری وانمود میکنی که انگار من متوجه حرف تو نمیشم. عزیز دل، کامل درک میگنم داری چی میگی، فقط اختلاف نظر داریم. تا صبح هم بگو همه چیز اوکیه ولی من از این سکوت وحشتناک میترسم و از meme مسخره بدم میاد. دلم میخواد Goty بشه. دلم میخواد فوق العاده باشه. اصلا فکر کردی شاید واسه همین ریلیز نمیدن. شاید مشکلی باشه. فقط میترسم. همین
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R
سال عرضه دادن برای بازی یه چیزی شبیه سال عرضه Star Citizen می‌شه! از اونجایی که توقع طرفدارها و حتی خودشون بعد از عرضه ویچر 3 ازشون بالا رفته، احتمالا خیلی چیزها تغییر کرده و اضافه و کم شده تا الان، برای همین هم دقیق معلوم نیست که به نتیجه نهایی برسن! مثلا همین دمو رو که پخش کردن خبری از ماشین پرنده نبود، زمان E3 حدودا این خبر اعلام شد، اما همه چنین قابلیتی رو می‌خوان، هنوزم اعلام نکردن که وجود داره، ولی شاید دارن روی همچین چیزی هم کار می‌کنن!
خلاصه پروسه ساخت بازی با توجه به انتظاری که هست طولانی شده، ما هم امیدواریم زودتر عرضه بشه و حال کنیم، ولی حق دارن تاریخ ندن.
 
سال عرضه دادن برای بازی یه چیزی شبیه سال عرضه Star Citizen می‌شه! از اونجایی که توقع طرفدارها و حتی خودشون بعد از عرضه ویچر 3 ازشون بالا رفته، احتمالا خیلی چیزها تغییر کرده و اضافه و کم شده تا الان، برای همین هم دقیق معلوم نیست که به نتیجه نهایی برسن! مثلا همین دمو رو که پخش کردن خبری از ماشین پرنده نبود، زمان E3 حدودا این خبر اعلام شد، اما همه چنین قابلیتی رو می‌خوان، هنوزم اعلام نکردن که وجود داره، ولی شاید دارن روی همچین چیزی هم کار می‌کنن!
خلاصه پروسه ساخت بازی با توجه به انتظاری که هست طولانی شده، ما هم امیدواریم زودتر عرضه بشه و حال کنیم، ولی حق دارن تاریخ ندن.
ماشین پرنده رو تو همون E3 تایید کردن که وجودش فقط مال یک سری مراحل خاصه که اونم خودت نمیتونی برونیش پس به عنوان وسیله نقلیه واسه بازی این مورد منتفی اون انتظارات رو هم صد درصد درست میگی واقعا انتظارات ازشون به شدت بالا رفته این مورد در کنار WIP بودن دموی گیم پلی قشنگ معلومه بازی کار داره ویچر 3 سال 2013 معرفی شد واسه سال 2014 ریلیز خورد بعدشم دو بار تاخیر خورد تا بیرون اومد که خوب از نظر پالیش بودن متوسط بود حالا که مدیر CDP میگه میخوایم اندازه راکستار بازی رو پالیش کنیم بدیم بیرون خوب معلومه با توجه به گذشتشون به قول تو تاریخ انتشار رو رو نکنند کلا من از رفتار CDP این چند وقته اینو پی بردم که احترام زیادی واسه مشتری قائلند صد درصد دلیل خوبی واسه رو نکردن تاریخ انتشار دارند بر خلاف پوریا که به خاطر طولانی شدن پروسه ساخت بازی نگران کیفیت بازی شده من هیچ نگرانیی ندارم از این مورد :D
 
آخرین ویرایش:
من از این سکوت وحشتناک میترسم و از meme مسخره بدم میاد. دلم میخواد Goty بشه. دلم میخواد فوق العاده باشه. اصلا فکر کردی شاید واسه همین ریلیز نمیدن. شاید مشکلی باشه. فقط میترسم. همین
این حس ترس رو من هم دارم البته به دلیل دیگه ای. ترس از کوچیک بودن و خیلی محدود بودن نقشه.
این بازی مورد انتظارترین بازی منه و مطمئنا دوست دارم موفق بشه و ما هم لذتش رو ببریم ولی خبرهایی که در مورد وسعت نقشه میاد اصلا برام خوشایند نیست.
اوایل که اطلاعات مختلف ازش میومد یادمه در یکی از مصاحبه ها گفته شده بود که بازی شامل چند منطقه شهری ( تعدادش رو یادم نیست 6 یا 8 یا هرچی ) و حومه شهر ( نکته مهم اون مصاحبه) خواهد بود. بعد دیگه در مصاحبه های بعدی از حومه شهر خبری نشد بجاش شروع کردن به تکرار این نکته که بجای گشت و گذار افقی گشت و گذار عمودی داریم و اینها.
این برای من خیلی نگران کننده هست. ممکنه که اشتباه کنم ( امیدوارم که اشتباه کنم) ولی برداشتم از مصاحبه ها و حرفها محدودیت زیادیه که در گستردگی نقشه درنظر گرفتن. دموی گیم پلی هم این حس رو میداد که هرجا رو که ببینیم نمیتونیم بریم ( برعکس اپن ورلد های این روزها) و ساختمونها و محیط دوردست نوعی matte painting هستند.
قبل از اینکه کسی بیاد و بگه مهم پربودن نقشه هست نه وسعت باید بگم هردومهمه و برای خیلیها مثل من نقشه پر ولی کوچیک و متراکم اصلا جالب و جذاب نیست. نمونه اش نقشه فال آوت 4 که تا خرخره پر بود و ماموریتها تو شکم همدیگه بودن ولی از این سر نقشه تا اون سرش میشد در 5 دقیقه پیاده رفت و این بزرگترین ضد حال فال آوت 4 برای من بود نه گرافیک یا داستان یا چیز دیگه. در بازی گاهی ادم دلش میخواد بره یه جای جدید و فقط از محیط لذت ببره بدون ماموریت یا چیز دیگه نمونه اش چند بار در ویچر 3 شب وسط طوفان میرفتم به یه جزیره متروک و از بلندی نور چراغهای دهات و خونه ها رو تماشا میکردم و حسی که میداد حتی از ماموریتهای خود بازی هم برام بهتر بود.
الان شما تصور کنید یه اپارتمان 50 طبقه رو بجای وسعت افقی بدن بهتون برید بگردید. حتی با وجود اشیا مختلف در هر طبقه حداکثر 5-6 طبقه رو با لذت میگردین ولی بعدش حوصله تون سر میره و براتون تکراری میشه. نمونه اش deus ex که من چند بار بازی رو تموم کردم ولی هیچ وقت حس رفتن و گشتن اپارتمان های فقط 4 طبقه ادام جنسن و رئیسش رو نداشتم. گذشت گذار عمودی اولش جذابه ولی سریع خسته کننده میشه. البته گشت و گذار عمودی بد نیست ولی در کنار گشت و گذار افقی نه به جای گشت و گذار افقی.
این رو هم بگم من انتظار نقشه ویچر رو از یه بازی سایبرپانک رو ندارم ولی انتظار نقشه کامل یک شهر رو در یه بازی سال 2019 دارم همونطور که در خیلی بازیهای قبلتر هم نقشه کامل شهر بوده ولی در این مورد اصلا خبرهای خوب و امیدوار کننده ای به گوش نمیرسه.
تنها نکته مثبت سابقه شرکته و امیدوارم بخاطر سابقه و اعتبار خودشون هم که شده موقع عرضه بازی هممون رو سورپرایز کنن.
 
این حس ترس رو من هم دارم البته به دلیل دیگه ای. ترس از کوچیک بودن و خیلی محدود بودن نقشه.
این بازی مورد انتظارترین بازی منه و مطمئنا دوست دارم موفق بشه و ما هم لذتش رو ببریم ولی خبرهایی که در مورد وسعت نقشه میاد اصلا برام خوشایند نیست.
اوایل که اطلاعات مختلف ازش میومد یادمه در یکی از مصاحبه ها گفته شده بود که بازی شامل چند منطقه شهری ( تعدادش رو یادم نیست 6 یا 8 یا هرچی ) و حومه شهر ( نکته مهم اون مصاحبه) خواهد بود. بعد دیگه در مصاحبه های بعدی از حومه شهر خبری نشد بجاش شروع کردن به تکرار این نکته که بجای گشت و گذار افقی گشت و گذار عمودی داریم و اینها.
این برای من خیلی نگران کننده هست. ممکنه که اشتباه کنم ( امیدوارم که اشتباه کنم) ولی برداشتم از مصاحبه ها و حرفها محدودیت زیادیه که در گستردگی نقشه درنظر گرفتن. دموی گیم پلی هم این حس رو میداد که هرجا رو که ببینیم نمیتونیم بریم ( برعکس اپن ورلد های این روزها) و ساختمونها و محیط دوردست نوعی matte painting هستند.
قبل از اینکه کسی بیاد و بگه مهم پربودن نقشه هست نه وسعت باید بگم هردومهمه و برای خیلیها مثل من نقشه پر ولی کوچیک و متراکم اصلا جالب و جذاب نیست. نمونه اش نقشه فال آوت 4 که تا خرخره پر بود و ماموریتها تو شکم همدیگه بودن ولی از این سر نقشه تا اون سرش میشد در 5 دقیقه پیاده رفت و این بزرگترین ضد حال فال آوت 4 برای من بود نه گرافیک یا داستان یا چیز دیگه. در بازی گاهی ادم دلش میخواد بره یه جای جدید و فقط از محیط لذت ببره بدون ماموریت یا چیز دیگه نمونه اش چند بار در ویچر 3 شب وسط طوفان میرفتم به یه جزیره متروک و از بلندی نور چراغهای دهات و خونه ها رو تماشا میکردم و حسی که میداد حتی از ماموریتهای خود بازی هم برام بهتر بود.
الان شما تصور کنید یه اپارتمان 50 طبقه رو بجای وسعت افقی بدن بهتون برید بگردید. حتی با وجود اشیا مختلف در هر طبقه حداکثر 5-6 طبقه رو با لذت میگردین ولی بعدش حوصله تون سر میره و براتون تکراری میشه. نمونه اش deus ex که من چند بار بازی رو تموم کردم ولی هیچ وقت حس رفتن و گشتن اپارتمان های فقط 4 طبقه ادام جنسن و رئیسش رو نداشتم. گذشت گذار عمودی اولش جذابه ولی سریع خسته کننده میشه. البته گشت و گذار عمودی بد نیست ولی در کنار گشت و گذار افقی نه به جای گشت و گذار افقی.
این رو هم بگم من انتظار نقشه ویچر رو از یه بازی سایبرپانک رو ندارم ولی انتظار نقشه کامل یک شهر رو در یه بازی سال 2019 دارم همونطور که در خیلی بازیهای قبلتر هم نقشه کامل شهر بوده ولی در این مورد اصلا خبرهای خوب و امیدوار کننده ای به گوش نمیرسه.
تنها نکته مثبت سابقه شرکته و امیدوارم بخاطر سابقه و اعتبار خودشون هم که شده موقع عرضه بازی هممون رو سورپرایز کنن.
مپ بازی رو چندین بار گفتن واقعا بزرگه و حس یک شهر واقعی رو داره.باتوجه تریلر ممکنه سفر به ماه هم داشته باشیم (کسایی که کتابش رو خوندن و cyberpunk 2020 تجربه کردن گفتن هست همچین چیزی حالا شاید بصورت dlc بدن) در کل انتظار میره مپ بازی 2.5 2
برابر اسکایریم باشه. (ویچر 3.5 برابر بود) که از نظر من خوبه.
 
مپ بازی رو چندین بار گفتن واقعا بزرگه و حس یک شهر واقعی رو داره.باتوجه تریلر ممکنه سفر به ماه هم داشته باشیم (کسایی که کتابش رو خوندن و cyberpunk 2020 تجربه کردن گفتن هست همچین چیزی حالا شاید بصورت dlc بدن) در کل انتظار میره مپ بازی 2.5 2
برابر اسکایریم باشه. (ویچر 3.5 برابر بود) که از نظر من خوبه.
مپ بازی بزرگه ولی همیشه بعدش گفتن بصورت عمودی یعنی تعداد طبقات اسمانخراشها رو روی هم وسعت مپ در نظر گرفتن نه گستردگی فضای شهری رو. از نظر ریاضی اره جمع طبقات مختلف که میشه رفت و گشت روی هم باعث بزرگتر شدن وسعت نقشه میشه ولی باعث وسعت شهرو دیدن جای جدید نمیشه و در پست قبلی هم گفتم نگرانم گشتن طبقات کسل کننده بشه. بهرحال امیدوارم بشه همه جای شهر رفت و وسعت افقی نقشه قابل قبول باشه.
 
ماشین پرنده رو تو همون E3 تایید کردن که وجودش فقط مال یک سری مراحل خاصه که اونم خودت نمیتونی برونیش پس به عنوان وسیله نقلیه واسه بازی این مورد منتفی اون انتظارات رو هم صد درصد درست میگی واقعا انتظارات ازشون به شدت بالا رفته این مورد در کنار WIP بودن دموی گیم پلی قشنگ معلومه بازی کار داره ویچر 3 سال 2013 معرفی شد واسه سال 2014 ریلیز خورد بعدشم دو بار تاخیر خورد تا بیرون اومد که خوب از نظر پالیش بودن متوسط بود حالا که مدیر CDP میگه میخوایم اندازه راکستار بازی رو پالیش کنیم بدیم بیرون خوب معلومه با توجه به گذشتشون به قول تو تاریخ انتشار رو رو نکنند کلا من از رفتار CDP این چند وقته اینو پی بردم که احترام زیادی واسه مشتری قائلند صد درصد دلیل خوبی واسه رو نکردن تاریخ انتشار دارند بر خلاف پوریا که به خاطر طولانی شدن پروسه ساخت بازی نگران کیفیت بازی شده من هیچ نگرانیی ندارم از این مورد :D
منم نمی‌گم هست، ولی توی آگهی استخدام شرکت دیدیم که نیازمند فردی بودن که روی این مورد بتونه کار کنه، و توی همون 48 دقیقه یکجا می‌گه ماشین و موتور و سایر وسایل نقلیه که هنوز حرفی ازشون نمی‌زنیم.

در کل منظور این بود که می‌خوان از تمام امکاناتی که توی دنیای سایبرپانک هست استفاده کنن (اونایی که توی بازی ویدیویی امکان پذیر باشن)، چون توی این مدت خیلی‌ها رفتن سراغ Lore این دنیا و بهش آشنا شدن، دیگه باید بتونن درصد زیادیش رو اجرا کنن.
 
  • Like
Reactions: K I 1 1 E R
@Kourosh
به نظرم یکم توقعاتت رو از مپ بازی کم کن اولا که خودت اشاره کردی خیلی رو این مورد افقی عمودی تاکید داشتن و فک کنم تو هر مصاحبه ای اینو تاکید کردن چند وقت پیش بازم از گفتن مساحتش سر زدن و هنوز دقیق حسابش نکردن توی ی مصاحبه مال زمان E3 هم یکی از اعضای سازنده گفت میشه کل مپ رو پیاده گشت ینی جوری ساختنش که بشه جزییات توی مپ رو کامل با پای پیاده تجربه کرد نمیخوان مثل ی بازی به شکل GTA بشینی داخل ماشین و گاز تا ته بگیری در نتیجه نباید انتظار ی مپ به اصطلاح عظیم از نظر مساحت داشته باشی در مورد اون دورنما هم به نظرم تهش میشه ی مپ کاملا متمرکز در حد مپ شهری (منهای قسمت روستایی و کوهستانی) GTA V که بتونی از حاشیه های شهر آسمون خراشای نئونی رو ببینی خبر از اون دور دست های قابل دست یابیی که میگی نیست مطمعن باش !
در کل یکم انتظارتت رو از این نظر بیار پایین :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Ludens
@Kourosh
به نظرم یکم توقعاتت رو از مپ بازی کم کن اولا که خودت اشاره کردی خیلی رو این مورد افقی عمودی تاکید داشتن و فک کنم تو هر مصاحبه ای اینو تاکید کردن چند وقت پیش بازم از گفتن مساحتش سر زدن و هنوز دقیق حسابش نکردن توی ی مصاحبه مال زمان E3 هم یکی از اعضای سازنده گفت میشه کل مپ رو پیاده گشت ینی جوری ساختنش که بشه جزییات توی مپ رو کامل با پای پیاده تجربه کرد نمیخوان مثل ی بازی به شکل GTA بشینی داخل ماشین و گاز تا ته بگیری در نتیجه نباید انتظار ی مپ به اصطلاح عظیم از نظر مساحت داشته باشی در مورد اون دورنما هم به نظرم تهش میشه ی مپ کاملا متمرکز در حد مپ شهری (منهای قسمت روستایی و کوهستانی) GTA V که بتونی از حاشیه های شهر آسمون خراشای نئونی رو ببینی خبر از اون دور دست های قابل دست یابیی که میگی نیست مطمعن باش !
در کل یکم انتظارتت رو از این نظر بیار پایین :D
اینهایی که شما گفتی دقیقا همون چیزهاییه که باعث نگرانیم شده. اگه چند سال قبل بود شاید میشد با این قضیه کنار اومد ولی الان ساختن یه بازی که مدت زیادی ساختش طول کشیده ولی نقشه کوچیکی داره از یه شرکت بزرگ و درحالی که نقشه بقیه بازیهای اوپن ورلد روز به روز داره بزرگتر و پرجزئیات تر میشه تو ذوق میزنه.
انتظارات هم دست خودم نیست بعد از ویچر انتظارات از CDPR بالا رفته :D اگه Eidos الان اعلام میکرد شماره بعدی Deus ex با همون سایز نقشه منکایند دیوایدد قراره منتشر بشه یه خبر عالی بود برام ولی وقتی CDPR میخواد یه بازی رو منتشر کنه انتظار بر اساس اسم سازنده بالا میره. خیر سرشون انتظار میره بازی بیاد و GOTY بشه نه یه AAA دیگه مثل بقیه AAA هایی که هرسال منتشر میشه.
ضمنا این نگرانی من ارتباط مستقیم داره با اهمیت بازی برام. من شدیدا نگران سایبرپانک و استارفیلد و TES و Rage و بردرلندز بعدی و بازی بعدی Rocksteady هستم ولی به هیچ وجه نگران TLOU یا anthem یا COD یا GeoW نیستم همونطور که نگران بتلفیلد نبودم. دلیلش این نیست که سازنده گروه اول خوب نیستن و گروه دوم خوبن. دلیلش اینه که اصلا قرار نیست گروه دوم رو بازی کنم و خود گیمها اهمیتی برام ندارن ولی گروه اول رو حتی برای گیم پلی یا خبر جدید لحظه شماری میکنم یعنی هرچی بازی برام مهمتر من هم نگرانتر:D

در کل انتظار میره مپ بازی 2.5 2
برابر اسکایریم باشه.
اینو یادم رفت جواب بدم. 2.5 برابر اسکایریم رو من نخواستم. اندازه خود اسکایریم هم اگه باشه قابل قبوله. مشکل اینجاست که با توجه به حرفهای سازنده نقشه خیلی کوچکتر از نقشه اسکایریم و نقشه های مشابه بنظر میرسه.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or