Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
همین میخواسم به ۲.۱۱ آپدیت کنم همون اول ارور میده میگه فلان فایل مربوط به استیم باز نمیشه (نمیدونم چی dll)
شاید بتونی اون فایل از تورنتی یا جای پیدا بکنی شاید دوستانی که نسخه استیم دارند برای شما آپلودش بکنند
 
من زمان لانچ بازیو تموم کردم دیروز فنتوم لیبرتی رو با آپدیتای جدید شروع کردم چقد بازی ترو تمیز شده :D

یعنی هر لحظه از بازی فحش بار اون عوامل CDPR میکنم که تصمیم گرفتن سوییچ کنن رو آنریل انجین!
بازی بعد 4 سال هنوز 99 درصد بازیای بازارو قورت میده از نظر گرافیکی، Dogtown مخصوصا شباش حتی بدون RT هم بشدت چشم نوازه (با Path Tracing و Reshade که رسما تبدیل میشه به واقع گرایانه ترین گرافیک بازار)

شوتینگ بازی و ترکیبش با دش و اسلاید + اسکیلای مختلف تبدیلش کرده به یکی از سینماتیک ترین شوترای حال حاضر، حتی در مقایسه با دوم و ولف. (تیراندازی اول شخص از داخل ماشین رسما هالیوودیه :D)
فریم دهی خیلی خوبه، هوش مصنوعی هنوز احمق هست اما خیلی بهتر از قدیم شده.

همه اینا به کنار انجین بازی دنیا رو با این گرافیک و اون همه آیتم میتونه بدون لود اسکرین لود کنه، واقعا نمیشد تایم بزارن همین انجینو گسترش بدن و بازیا جدیدشونو با همین بسازن؟

الان اگه دوباره واسه ویچر 4 با یه لانچ پر افت فریم و استاتر و پرفورمنس داغون طرف باشیم ذره ای تعجب نمیکنم با این سابقه ای که از بازیای UE دیدیم تا حالا، اینکه تجربه کار با UE هم نداشتن باز بدترش خواهد کرد.

هنوز معتقدم سر لانچ افتضاح و سر و صدای مردم یه سری تصمیمات از روی Panic گرفتن که یکیش همین بیخیال شدن از این انجین بود، شاید اگه بازی با وضع الانش لانچ میشد خبری از تغییر انجین نمیبود!
 
آخرین ویرایش:
UE روون ترین و اپتیمایز ترین انجینه که
خیلی هم بازیاش تر و تمیز در میاد

Batman
Final Fantasy remake
BioShock Infinite
mass effect
star balde
و ...
واقعا موتور خوبیه
البته آنریل 5 با توجه به امکانات جدیدی که بهش اضافه شده خیلی متفاوته تا آنریل 3 ـی که بایوشاک و مس افکت رو باهاش ساختن.
منم نگفتم موتور بدیه :دی مشکل اینجاست اینا که یه انجین خوب دارن که واسه نسل جدید کافیه چه نیاز بود مث بقیه دست به دامن آنریل بشن؟

سایبرپانک الان یک بیس خیلی قوی داره که اگه حتی دست به گرافیک و گیمپلیش هم نزنن و فول 4 سال تایمو بزارن پای داستان، شخصیتا، شهر جدید و قوی کردن بخش دیالوگا و انتخاباش، نسخه دومش میشه یه RPG بی نظیر.
الان نه تنها باید بکوبن و از نو بسازن و کل اسِت ها و تجربه هاشون رو منتقل کنن به انجین جدید (که همین خودش زمان میبره) تجربه نداشتن رو انجین جدید هم باز محدودیت ها و دست اندازهایی ممکنه ایجاد کنه واسشون.

بماند که من به یاد نمیارم هیچ شرکتی تاحالا با آنریل انجین بازی به این گستردگی ساخته باشه، چون اینجا ما فقط با یک اپن ورد ساده مثل Days Gone یا Far cry روبرو نیستیم! نقشه بزرگ + کلی محیط داخلی پر جزئیات + NPC هایی که باید همیشه در صحنه حاضر باشن و قابلیت گفتگو داشته باشن + صد ها آیتم مختلف، اینا همش فشارش روی انجینه که تاحالا آنریل همچین امتحانی رو پس نداده (یا حداقل من یادم نمیاد)
اونم تو وضعی که Immortals of aveum با اون وضع افتضاح اجرا میشه و آخرین و مهم ترین بازی آنریل 5 هم که هلبلید 2 باشه قراره داینمیک 30 فریم اجرا شه، حالا فک کن اینا اپن وردم نیستن.
 
البته آنریل 5 با توجه به امکانات جدیدی که بهش اضافه شده خیلی متفاوته تا آنریل 3 ـی که بایوشاک و مس افکت رو باهاش ساختن.
منم نگفتم موتور بدیه :D مشکل اینجاست اینا که یه انجین خوب دارن که واسه نسل جدید کافیه چه نیاز بود مث بقیه دست به دامن آنریل بشن؟

سایبرپانک الان یک بیس خیلی قوی داره که اگه حتی دست به گرافیک و گیمپلیش هم نزنن و فول 4 سال تایمو بزارن پای داستان، شخصیتا، شهر جدید و قوی کردن بخش دیالوگا و انتخاباش، نسخه دومش میشه یه RPG بی نظیر.
الان نه تنها باید بکوبن و از نو بسازن و کل اسِت ها و تجربه هاشون رو منتقل کنن به انجین جدید (که همین خودش زمان میبره) تجربه نداشتن رو انجین جدید هم باز محدودیت ها و دست اندازهایی ممکنه ایجاد کنه واسشون.

بماند که من به یاد نمیارم هیچ شرکتی تاحالا با آنریل انجین بازی به این گستردگی ساخته باشه، چون اینجا ما فقط با یک اپن ورد ساده مثل Days Gone یا Far cry روبرو نیستیم! نقشه بزرگ + کلی محیط داخلی پر جزئیات + NPC هایی که باید همیشه در صحنه حاضر باشن و قابلیت گفتگو داشته باشن + صد ها آیتم مختلف، اینا همش فشارش روی انجینه که تاحالا آنریل همچین امتحانی رو پس نداده (یا حداقل من یادم نمیاد)
اونم تو وضعی که Immortals of aveum با اون وضع افتضاح اجرا میشه و آخرین و مهم ترین بازی آنریل 5 هم که هلبلید 2 باشه قراره داینمیک 30 فریم اجرا شه، حالا فک کن اینا اپن وردم نیستن.
ویچر 4 میره نسل بعد اونموقع UE5 جزو بهینه ترین انجینهاست :D
الان بهترین بازیهای آنریل انجین تو این نسل ورژن 4 هستن که خیلی خوب اجرا میشن و همه ازشون تعریف میکنن.
کلا یه دونه بازی درست درمون نداریم که به این انجین برای این نسل بشه امیدوار شد.
========
همش تقصیر این دولوپرهای تنبلیه که CDPR جذب کرده که دوست ندارن رد-انجین رو یاد بگیرن یا دیگه باهاش سروکله بزنن.
اینقدر سر سایبرپانک اذیتشون کرد که بالاخره مجبور شد بهشون باج بده و سوییچ کنن روی آنریل برای راحتی کار.

همونطور که میگی یه بازی با جزئیات سایبرپانک الان قابلیت ساخته شدن و اجرا روی این نسل با UE5 رو به هیچ عنوان نداره.
 
من تنها بازی که دیدم با UE 5 تا حدی خوب اجرا میشه ریمیک layers of fear بود که lumen هم داشت و استاتر خیلی کمی داشت . اونم یه بازی خطی بود و به نظرم میتونست فریم دهی بهتری داشته باشه . بقیه بازی هایی که با ue5 ساختن تا الان وضعیت جالبی از نظر performance نداشتن .
به نظر منم بهتر میبود روی همین انجین خودشون میموندن و اونو بهتر میکردن
 
داشتم فول گیم پلی E3 2018 رو تماشا میکردم.. بنظرم دیدنش تو سال ۲۰۲۴ خالی از لطف نیست. اینکه بازی چه مسیری رو طی کرده و تبدیل به چه piece of art خوش تراش و صیقل خورده ای شده. و نه فقط Visaully! (هرچند که شاید محسوس ترین باشه) گیم پلی و مشخصا گان پلی, صداگذاری, دایالوگها و تبدیل شدنشون از جملات بعضا خنک و سطحی به دایالوگهای فکر شده, باحال و استیکی و... . مطلع نیستم آیا در میانه کار بوده که Director بازی تغییر کرده یا نه, اما تغییر (از نوع مثبت) در جای جای بازی دیده میشه.



ویدیوی پایین هم مقایسه ساید بای ساید آپدیت ۲ با نسخه دموی ۲۰۱۸ هست. (تازه بعد از نسخه ۲ هم کلی بهبود داشتیم در جنبه های مختلف)

 
آخرین ویرایش:
پایان Phantom liberty
سانگبرد و بردن برای مداما و تعمیرات ٬ بعدشم نوشته های پایان بازی اومد٬ الان بخش داستانی و تموم کردم یا چیزی مونده بازم؟
 
پایان Phantom liberty
سانگبرد و بردن برای مداما و تعمیرات ٬ بعدشم نوشته های پایان بازی اومد٬ الان بخش داستانی و تموم کردم یا چیزی مونده بازم؟
سانگبردو تحویل Reed اینا دادی درسته ؟ و اگر وفادار به Reed بودی و برای درمان ازش کمک خواستی یک پایان جدید برات باز میشه و بعدا Reed باهات تماس میگیره
 
  • Like
Reactions: VICE and Destro
سانگبردو تحویل Reed اینا دادی درسته ؟ و اگر وفادار به Reed بودی و برای درمان ازش کمک خواستی یک پایان جدید برات باز میشه و بعدا Reed باهات تماس میگیره
تحویل دادم با هلیکوپتر بردنش ٬ باز برگشتم پیش اون زن جاپونیه یه قطعه ای داده که باید سوار کنم رو یه سلاح خاصی که اون و ندارمش :|
 
  • Like
Reactions: Arios 22
تحویل دادم با هلیکوپتر بردنش ٬ باز برگشتم پیش اون زن جاپونیه یه قطعه ای داده که باید سوار کنم رو یه سلاح خاصی که اون و ندارمش :|
خوب پس Reed بعدا باهات تماس میگیره که پایان PL تجربه کنی اون زن ژاپنی که میگی همون که مغازه داره چیزای هک میفروشه؟ اگه اونه منظورت مرحله فرعی PL ئه اون و بهت میگن یک چیزی از اون بانکر اوردی که بدرد بخوره و مربوط به Blackwall هست درست؟ باید خودت انتخاب بکنی که یک اسلحه Craft کنی یا یک هک جدید(برای اسلحه باید یک چیز Blueprint طور از اونجا برمیداشتی ) یه جور Lore داستانی پشت اینه تایید بده بهم همینه که بیشتر توضیح بدم اسم کوئست هم بگی بهم حله
 
  • Like
Reactions: Destro

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or