Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
حواستون باشه مثل من و هزاران نفر دیگه به فنا نرید.

Reddit - Dive into anything

واقعا خجالت آوره بعد از این همه تبلیغ روی آپدیت 2.0!!!

بعد یک سری دوستان میگن چرا دارن بی خیال این انجین شاهکارشون میشن؟

جدی نمیدونم بعضیاتون چطور بازی میکنید که تا حالا تو این بازی به باگ Game Breaking بر نخوردید!!!


بیانیه اساتید CDPR در این مورد:



We're working on an issue where the distorted Relic effect can persist after talking to Johnny at the end of Automatic Love.



In the meantime, here's a workaround:
1. Load an earlier save from before the conversation with Johnny after leaving the elevator.
2. During the conversation DO NOT select the "F**ked in the head worse than me" dialogue option.
3. Proceed with the quest as normal.



Distorted Relic effect persists after talking to Johnny at the end of the "Automatic Love" quest — Cyberpunk 2077 | Technical Support — CD PROJEKT RED
دوتا کوءست I can see clearly now و Spray paint رو انجام بدی درست میشه

برا من که شد
 
کسی میدونه اسلحه ای که دست جانیه رو کجا میشه پیداکرد؟
اسلحه ای هست که با اون تو یه سطح باشه
بعد chippin in میگیریش ولی خب فک نکن قدرتش مثل همون بخش های جانیه. اونجا یه قدرت فضایی داره. اینجا یه پیستون معمولی تریه گرچه بازم خیلی قویه.

اواخر بازی. وقتی کوئست های شخصی جانی باز میشه برات. یکیش همینه.
 
حواستون باشه مثل من و هزاران نفر دیگه به فنا نرید.

Reddit - Dive into anything

واقعا خجالت آوره بعد از این همه تبلیغ روی آپدیت 2.0!!!

بعد یک سری دوستان میگن چرا دارن بی خیال این انجین شاهکارشون میشن؟

جدی نمیدونم بعضیاتون چطور بازی میکنید که تا حالا تو این بازی به باگ Game Breaking بر نخوردید!!!


بیانیه اساتید CDPR در این مورد:



We're working on an issue where the distorted Relic effect can persist after talking to Johnny at the end of Automatic Love.



In the meantime, here's a workaround:
1. Load an earlier save from before the conversation with Johnny after leaving the elevator.
2. During the conversation DO NOT select the "F**ked in the head worse than me" dialogue option.
3. Proceed with the quest as normal.



Distorted Relic effect persists after talking to Johnny at the end of the "Automatic Love" quest — Cyberpunk 2077 | Technical Support — CD PROJEKT RED
خب اینها اسمش باگ و گلیچه.
تو همه بازیها هم وجود داره حتی تو شاهکاری مثل BG3.
انجین که خودش اینهارو تولید نمیکنه!

بعد هر انتشار بزرگی بازیها نیاز به آپدیتهای ریز و درشت دارن و خب اینبار هم جدید نیست.


===============

موزیک ویدئوی رسمی بازی :x

Dawid Podsiadło, P.T. Adamczyk — Phantom Liberty (Official Cyberpunk 2077 Music Video)​

 
سلام . دوستان من phantom liberty نسخه Elamigos رو دانلود کردم و ریختم توی پوشه استیم بازی ( اوریجینال) . از کجا بفهمم دی ال سی رو دارم ؟
من تازه وقت کردم شروع کنم اولا که اول بازی ازت تشکر میکنه که دی ال سی رو خریدی=)) بعد از اون هم وقتی new game رو میزنی میگه میخوای از اول با داستان V بازی رو شروع کنی یا مستقیم phantom liberty رو.
 
View attachment VID_20230929_161350_203.mp4


وقتی از عمق اسکیل تری و بیلد سازی تو این بازی و پیشرفت چندین و چند برابری اش نسبت به ویچر میگیم برا این چیزاست.
ویچر عملا پلی ترو های مختلف، اکثرا شبیه همن. پلی استایل خیلی مفهوم نداره.

اینجا یوتیوب پر شده از پلی استایل های کاملا متفاوت با بیلد متفاوت‌.
عمق کاملت+اسکیل تری ۲ بازی قابل قیاس نیست.

اینم برا ایراد از ویچر نمیگم. میخوام پیشرفت CDPR رو یادآوری کنم وگرنه خود ویچر تو یه سری چیزا بنچ مارک بود وقتی اومد.


این یه نمونه گیم‌پلی.
میشه چندین صورت دیگه هم بازی رو پیش برد.
میتونی کلا یه OS دیگه بزاری اصلا و از اساس بیخیال کوییک هک شی.
و خیلی کار های متفاوت دیگه.
 
جان لاک یه نظریه داره انگار که میگه "هویت انسانی به خاطراتشه".
ینی میگه انسان کسی هستش که میتونه خاطره خلق کنه و داشته باشه. البته منم در حد همین ۱ جمله میدونم ازش. نمیدونم توضیح بیشترش چیه.

ولی خب تم اصلی بلید رانر هم همین بود. آخرش که روی بتی جلوی دکارد، به جای کشتنش، یه مونولوگ از خاطراتش و چیزایی که دیده تو زندگی کوتاهش میگه و بعدش هم میمیره. و فیلم به شکل غیر مستقیم میگه همینکه روی بتی تونسته چنین خاطراتی داشته باشه و حسشون کنه، ینی به اون انسانیتی که از اول فیلم دنبالش بوده رسیده.

تو سایبر هم این کوئست جفرسون مورالس(دادستان نایت سیتی و کاندید پیش‌تاز انتخابات شهرداری) همینه تقریبا.
اول استخدام میشیم که یه اتفاق ساده رو بررسی کنیم. بعد می‌فهمیم اینا تو خونه خودشون دارن شنود میشن.
بعد می‌فهمیم فقط شنود نیست، اصلا تو مغزشون لینک های عصبی کار گزاشتن برا تاثیر گزاشتن رو تصمیماتشون. جلوتر می‌فهمیم حتی taste و سلیقه شون رو دارن دستکاری میکنن.
بعد تیر آخر اینه می‌فهمیم حتی خاطرات میزارن تو مغزشون یا ورمیدارن. یارو نمیدونه خاطراتش با برادرش واقعی بوده یا نه. نمیدونه فلان کار رو واقعا کرده و فلان سفر رو رفته؟ یا اینه fake memory عه.

بعد آخرش که خودش میفهمه این قضیه رو، یه جورایی به وی میگه من بدون خاطراتم اصلا چی هستم؟(دقیقا همین جملات رو نمیگه البته.)

اینم باز اشاره به همون تئوری و احتمالا بلید رانر داشت. که این با اینکه یه انسانه به صورت فیزیکی ولی وقتی حتی به خاطرات خودش نمیتونه اعتماد کنه پس نمیشه انسان دونستش.


جزو بهترین کوئست های بازی بودن این کوئست های مورالس ها و کلا این تم که با کنترل بیش از حد، انسانیت رو از مردم میگیرن جزو تم های همیشگی همه آثار سایبرپانکیه.
 
جان لاک یه نظریه داره انگار که میگه "هویت انسانی به خاطراتشه".
ینی میگه انسان کسی هستش که میتونه خاطره خلق کنه و داشته باشه. البته منم در حد همین ۱ جمله میدونم ازش. نمیدونم توضیح بیشترش چیه.

ولی خب تم اصلی بلید رانر هم همین بود. آخرش که روی بتی جلوی دکارد، به جای کشتنش، یه مونولوگ از خاطراتش و چیزایی که دیده تو زندگی کوتاهش میگه و بعدش هم میمیره. و فیلم به شکل غیر مستقیم میگه همینکه روی بتی تونسته چنین خاطراتی داشته باشه و حسشون کنه، ینی به اون انسانیتی که از اول فیلم دنبالش بوده رسیده.

تو سایبر هم این کوئست جفرسون مورالس(دادستان نایت سیتی و کاندید پیش‌تاز انتخابات شهرداری) همینه تقریبا.
اول استخدام میشیم که یه اتفاق ساده رو بررسی کنیم. بعد می‌فهمیم اینا تو خونه خودشون دارن شنود میشن.
بعد می‌فهمیم فقط شنود نیست، اصلا تو مغزشون لینک های عصبی کار گزاشتن برا تاثیر گزاشتن رو تصمیماتشون. جلوتر می‌فهمیم حتی taste و سلیقه شون رو دارن دستکاری میکنن.
بعد تیر آخر اینه می‌فهمیم حتی خاطرات میزارن تو مغزشون یا ورمیدارن. یارو نمیدونه خاطراتش با برادرش واقعی بوده یا نه. نمیدونه فلان کار رو واقعا کرده و فلان سفر رو رفته؟ یا اینه fake memory عه.

بعد آخرش که خودش میفهمه این قضیه رو، یه جورایی به وی میگه من بدون خاطراتم اصلا چی هستم؟(دقیقا همین جملات رو نمیگه البته.)

اینم باز اشاره به همون تئوری و احتمالا بلید رانر داشت. که این با اینکه یه انسانه به صورت فیزیکی ولی وقتی حتی به خاطرات خودش نمیتونه اعتماد کنه پس نمیشه انسان دونستش.


جزو بهترین کوئست های بازی بودن این کوئست های مورالس ها و کلا این تم که با کنترل بیش از حد، انسانیت رو از مردم میگیرن جزو تم های همیشگی همه آثار سایبرپانکیه.
یکی از ترسناک ترین کوئست های بازی بود به نظر من.

طرف بیچاره هم در هر حال دهنش سرویس میشه. اگه بهش بگی حقیقتو، از شدت paranoia عملا دیوانه میشه. اگه بهش نگی هم تبدیل به عروسک خیمه شب بازی کسایی که کنترلش میکنن میشه.
 
این River یکی از بهترین کارکترهایی هست که CDPR تا الان خلق کرده. چقدر دوست داشتم یه DLC میدادن راجع به ایشون‌. پتانسیلش رو داشت. مثلا در نقش ایشون یه کارگاه NCPD میبودیم..‌.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or