Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
من آخرین بار ورژن ۱.۵ رو بازی کرده بودم پس نمیدونم یه سری تغییرات برا ۲ عه یا ۱.۶ مثلا اضافه شده.

ولی نورپردازی و کیفیت تکسچر ها نسبت به ۱.۵ هم خیلی بهتر شده. اینو میگم چون یه جاهای خاصی از عمین ساعات ابتدایی دقیقا یادمه کیفیت پایین یه سری چیزا ولی الان همه اونا خوب شده بودن.

قسمت inventory و مقایسه stat سلاحی که داری با اونی که میخوای باهاش swap کنی از اینونتوری خیلی بهتر شده.

و UI سایبرور ها هم عوض شده که خب میدونید قطعا.


اینم تازه دیدم من😁:
یه shard تو بازی، میگه بعد ۵۰ سال انتظار، گیمر ها میتونن قسمت سوم سری بازی no life رو بالاخره تجربه کنن.😁
شوخی با half life و انتظار بی پایان برا قسمت سومش maybe ؟
20230922_014502.jpg
 
اینم تازه دیدم من😁:
یه shard تو بازی، میگه بعد ۵۰ سال انتظار، گیمر ها میتونن قسمت سوم سری بازی no life رو بالاخره تجربه کنن.😁
شوخی با half life و انتظار بی پایان برا قسمت سومش maybe ؟
View attachment 310513
شاید نداره، خود خودشه. :D
فامیلی دانشمنده :-" :

Screenshot_20230922_025417_Chrome.jpg
 
من آخرین بار ورژن ۱.۵ رو بازی کرده بودم پس نمیدونم یه سری تغییرات برا ۲ عه یا ۱.۶ مثلا اضافه شده.

ولی نورپردازی و کیفیت تکسچر ها نسبت به ۱.۵ هم خیلی بهتر شده. اینو میگم چون یه جاهای خاصی از عمین ساعات ابتدایی دقیقا یادمه کیفیت پایین یه سری چیزا ولی الان همه اونا خوب شده بودن.

قسمت inventory و مقایسه stat سلاحی که داری با اونی که میخوای باهاش swap کنی از اینونتوری خیلی بهتر شده.

و UI سایبرور ها هم عوض شده که خب میدونید قطعا.


اینم تازه دیدم من😁:
یه shard تو بازی، میگه بعد ۵۰ سال انتظار، گیمر ها میتونن قسمت سوم سری بازی no life رو بالاخره تجربه کنن.😁
شوخی با half life و انتظار بی پایان برا قسمت سومش maybe ؟
View attachment 310513
اینو گفتم یادم اومد بازی یه ایستراگ به مورتال کمبت هم داره.
یه شخصیت هست تو بازی که به اسکورپیون معروفه. بعد یه اکشن فیگور داره که همیشه همراهشه. اینه اکشن فیگورش😁:
Cyberpunk-2077-Mortal-Kombat-Easter-Egg-Scorpion-Figur-Mitch.jpg


به دث استرندینگ هم که اشاره مشخص داره:
IMG_20230922_093756_534.jpg


تو ویچر هم یادمه با Assassin's creed و tomb raider از این شوخی ها میکردن.
 
ری‌تریسینگ رو کنسول فقط سایه است.
به نظر من ارزش نداره ۶۰ فریم رو فدا کنیم براش.
همون پرفورمنس برو
پرفرمنس معلومه که بهتره ولی ری تریسینگ سایه نیست!!! تا جایی که میدونم روی 60 فریم هم قابل اجراس و بازیهای زیادی روی نسل نهم هستن که با 60 فریم ری تریسینگ هم روی کنسول ps5 به خوبی اجرا میکنن و تجربه بازی به کل متحول!
 
پرفرمنس معلومه که بهتره ولی ری تریسینگ سایه نیست!!! تا جایی که میدونم روی 60 فریم هم قابل اجراس و بازیهای زیادی روی نسل نهم هستن که با 60 فریم ری تریسینگ هم روی کنسول ps5 به خوبی اجرا میکنن و تجربه بازی به کل متحول!
نه. منظور من برا سایبر بود. برا سایبر GI و‌... نیاوردن رو ورژن کنسولی. فقط ری‌تریسینگ سایه آوردن که بود و نبودش فرق زیادی نداره و بهتره همه همون ۶۰ فریم برن.
 
واقعا Cdpr تو تزریق ایمرژن به جهان بازی هاش بی نقصه. فقط راکستار تو چنین لولی قرار داره.
همون اول بازی برا اولین بار وقتی میخوای بری خونه ات، تو اسانسور ساختمون، میبینی تلوزیون یه میز گرد گزاشته بین یه کشیش و یکی از اعضای اراساکا. درباره جدید ترین ساخته اراساکا یا همون Relic دارن حرف میزنن. گوش میدی، هم یه ویژن جالب از نقش دین تو سال ۲۰۷۷ و جهان بازی میگیری، هم یه اطلاعات اولیه از تکنولوژی ای که قراره مبنای داستان بازی باشه و هم یه ویژن از سرمایه داری شدیدا افراطی جهان بازی.

یه جا دیگه هم باز این تلوزیون های بازی همچین نقشی داشتن:

وقتی بعد از مرحله heist برمی‌گردید به متلی که با دکستر قرار دارید توش، تو همون لابی، تلوزیون داره به پاس کشته شدن سابورو، یه زندگی نامه مختصر میگه براش و از خدماتش تقدیر میکنه.

این چیزا رو شاید کسی اصلا دقت هم نکنه بهشون ولی خب همه تو القای حس زندگی به جهان بازی نقش دارن.

صحبت های NPC ها با هم یا وقایع ریل تایمی که تو جهان بازی میفته و ... هم همه تو همین راستا هستن که دیگه نمیشه اشاره کرد.

ویچر۳ هم دقیقا همین شرایط رو داشت. جهان پویا و زنده با ایمرژن خیلی بالا.
 
واقعا Cdpr تو تزریق ایمرژن به جهان بازی هاش بی نقصه. فقط راکستار تو چنین لولی قرار داره.
همون اول بازی برا اولین بار وقتی میخوای بری خونه ات، تو اسانسور ساختمون، میبینی تلوزیون یه میز گرد گزاشته بین یه کشیش و یکی از اعضای اراساکا. درباره جدید ترین ساخته اراساکا یا همون Relic دارن حرف میزنن. گوش میدی، هم یه ویژن جالب از نقش دین تو سال ۲۰۷۷ و جهان بازی میگیری، هم یه اطلاعات اولیه از تکنولوژی ای که قراره مبنای داستان بازی باشه و هم یه ویژن از سرمایه داری شدیدا افراطی جهان بازی.

یه جا دیگه هم باز این تلوزیون های بازی همچین نقشی داشتن:

وقتی بعد از مرحله heist برمی‌گردید به متلی که با دکستر قرار دارید توش، تو همون لابی، تلوزیون داره به پاس کشته شدن سابورو، یه زندگی نامه مختصر میگه براش و از خدماتش تقدیر میکنه.

این چیزا رو شاید کسی اصلا دقت هم نکنه بهشون ولی خب همه تو القای حس زندگی به جهان بازی نقش دارن.

صحبت های NPC ها با هم یا وقایع ریل تایمی که تو جهان بازی میفته و ... هم همه تو همین راستا هستن که دیگه نمیشه اشاره کرد.

ویچر۳ هم دقیقا همین شرایط رو داشت. جهان پویا و زنده با ایمرژن خیلی بالا.
به شدت موافقم👍🏻
 
تو یوتیوب ویدئوهای مقایسه از بیلد اولیه و اپدیت ۲ رو نگاه کردم بازی تو هر بخشی یه پیشرفت بزرک داشته
اما همچنان تو زمینه Ai npc یه سری مشکلات ریز داره و همچنین در جهاتی تو بخش فیزیک
بنظرم این ایرادای کوچیک کاملا قابل چشم پوشیه چون نمیشه ازش انتظار جهان پویایی مثل رد دد یا جی تی ای رو داشت
همون طور هم که ای جی ان گفت سی دی پراجکت با دادن اپدیت ۲ و بسته گسترش دهندش کاملا ثابت کرده که در اینده میتونه چه شاهکاری از نسخه دوم بسازه
و همینطور که همه میگن الان بهترین موقع برا شروع و اتمام این شاهکاره
و خوشبحال من که تونستم جلوی خودم رو بگیرم و تا الان دست به بازی نزنم😅
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or