Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
همه چیزایی که تو گیم پلی نشون دادن تو بازیای دیگه بودن ولی دقیقا کدوم بازی با این جزییات و کیفیت پیاده کرده اینارو؟:D تازه حداقل 1.5-2 سال دیگه مونده به انتشار. الان وضعیت بازیای اوپن ورلد جوری شده که از لحاظ مکانیزم گیم پلی به تکامل تقریبا کاملی رسیدن ولی از لحاظ لول دیزاین-پویایی دنیا و جزییات و هوش مصنوعی کاملا فلج مغزی محسوب میشن( به جز ویچر3:D) چیزی که cdpr دست گذاشته روش کاریه که 99% شرکت ها نمیتونن یا نمیخوان انجامش بدن. جزییات تا خر خره + لول دیزاین خفن +نویسندگی خوب+هوش مصنوعی حساب شده و دنیایی که نسب به رفتار کاراکتر عکس العمل نشون بده.همه اینارو تو حد خیلی خیلی خوبی تو دمو دیدیم.خلاصه اگه 100 ساعت به همین کیفیت باشه(که به گفته خودشون هست) قطعا استاندارد جدیدی به وجود میاره
من اسم یه سری شرکت ها رو که کلا لول دارن، سعی میکنم اینجا نیارم:D کلا میخوام بگم مثلا سالی که اسکایریم اومد، اون حجم از جزئیات خیلی بالا بود و دقیقا همین پویایی توی محیطش حس میشد (در زمان خودش). بعدش ویچر اومد یه لول کیفیت بیشتری ارائه کرد و اسکایریم کهنه شد. الانم سایبرپانک کاری کرده که ویچر خیلی ساده به نظر میاد جلوش:D ویچری که وقتی نمایش اولش رو ملت دیدن، خشتک ها دریدن:D میخوام بگم بالاخره اینقدر تغییرات رو که باید داشته باشن چون بالاخره هم استودیو از نظر توانایی پیشرفت میکنه و هم تکنولوژی. الان TES بعدی بیاد هم همینجوریه. یا همین RDR2 که چند وقت بعد میاد هم جزئیات فراوونی توشه. تو نگاه به یوبی و AC ننداز که از شدت کپی و پیست کردن Asset ها داره منفجر میشه. جلوی اونا که این سایبرپانک در حد رنسانسه.
در مورد لول دیزاین و هوش مصنوعی و داستان به نظرم هنوز زوده قضاوت کنیم چون باید خودمون در بطن بازی قرار بگیریم. ولی خب پویایی دنیا و جزئیاتش عالی بودن.

پ.ن: میخوام بگم صرف حرف بچه ها باعث شد قبل از دیدن نمایش فکر کنم یه جهش وحشتناک و در حد دو سه نسل بعد قراره ببینم:D
میدونی مشکل نمایش بازی چی بود اینکه مثل راکستار نیومده بودن بهترین بخش های گیم پلی رو تیکه تیکه سر هم کنن و نشون بدن وقتی میشه با جزئیات بالای RDR2 و یـ سری حرف هایپ شد قطعا واسه اینم میشه همینجوری هایپ شد منتهی مدت طولانی اون حسی که مثل تریلرای راکستار میداد رو ممکنه ایجاد نکنه بر بعضیا ! به شخصه همین که اون شهر به اون گندگی و شلوغ رو زیر دست CDP میبینم اصلا نمیتونم بگم که هایپ نمایش بازی خیلی کم بود بحث فقط این نمایش نیست بحث سازنده بازیه که با چیزایی که میدونیم ازش هایپمون 100 برابر میشه درسته مکانیک های خفنی نشون ندادن توی این بازی مخصوصا برا عاشقان Deus Ex ولی اسم سازنده بازی و عظمتی که پشت بازی خوابیده با همین مکانیک ها اشنا قاطی کنیم شما رو نمیدونم ولی من یکی که هر دقیقش برام اندازه 100 تا Deus Exخفن تر به نظر میاد CP2077 همون Deus Ex میشه که توی رویاهامون میدیدیم همون چیزی که تا حالا توی این ستینگ مثلش رو ندیدیم
پ.ن : نظر شخصیم رو گفتم قصد توجیح این چیزا نداشتم
نه اتفاقا به نظرم نمایشی که اینا ترتیب دادن، نمایش خیلی کاملی بود و تقریبا سعی کرده بودن اکثریت جنبه های بازی رو نشون بدن. برعکس اون تریلر RDR2 بود که زیاد از گیم پلی نشون نداد و به چند تا تیکه چند ثانیه ای از گوشه و کنار بازی قناعت کرده بودن:D
100% CDPR ارزش کاریشون بالا رفته. یادمون نره اینا ویچر 1 و 2 رو ساختن که خصوصا شماره اولش دست کمی از یه فاجعه زیست محیطی نداشت. ولی سخت تلاش کردن و خودشون رو به روز کردن تا اینکه 3 رو ساختن و تلاششون رو نشون دادن. شرکتی که تنها با 3 تا بازی، به جایی میرسه که لایق دریافت جایزه بهترین بازی سال میشه، خیلی حرف ها برای گفتن داره. قصدم کوبیدن بقیه شرکت ها نیست، اما یه سری هم مثل یوبی هستن که 1000 برابر اینا کارمند و بودجه و شعبه های مختلف دارن اما وضعیت یکی از سری های مثلا OWـیشون، رقت انگیزه. اینجاست که میفهمیم یه شرکت اراده میکنه که بهترین بشه در حالیکه از صفر شروع کردن و در طی 3تا بازی، وضعیت خودشون رو زیر و رو کردن با یه شرکت که همه چی داره و در عین حال دست و پا میزنه، کلی تفاوت هست.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
حرفمو پس میگیرم گرافیک بازی اصلا قابل قبول نبود، نمونه های خیلی بهتری روی کنسول های نسل فعلی دیدیم این که چیزی نیست
گرافیک ویچر هم چند پله ازش بهتر بود، اصلا روی بافت ها کار نشده. دست شخصیت ها رو ببینید، صافن
احتمالا به اینکه بازی در حال طی کردن مراحل ساخت هست توجه کردی؟
--------------------
بازی یک پکیج کامل هست،وقتی این گیم پلی با داستان سرائی و جزئیات کوئستهای بازیهای CDPR جمع کنیم میبینیم با چی طرفیم.
وگرنه خود ویچر اگه فقط به گیم پلی اون نگاه کنیم، اونهم ویژگی خیلی جدید و نوآورانه ای نداشت.

در مورد مقایسه با نمایش اولیه ویچر، اینکه این نمایش از لحاظ گرافیکی چرا هممون انگشت به دهن نموندیم و...
که اگه یادمون باشه اون تریلر ویچر کاملا بعدا دانگرید شد.
بنظرم بکار بردن این سطح از جزئیات در ساخت شهر (واقعا خیلی عالی بود) همینطوری 4 تاخونه نچپوندن و بین اونها کلی زمین خالی و بیابون و...
وجود NPC ها، مکانیک های مختلف گیم پلی و...
نمایش گرافیکی بازی واقعا قابل قبول بود، حالا بسته به اینکه بازی قرار هست رو کدوم نسل از کنسولها ریلیز بشه، میشه به بازی نمره منفی یا مثبت داد.
من که فکر میکنم روی همین کنسولها ریلیز میشه.
البته باز تو مراحل ساخت هست و امکان اینکه از لحاظ گرافیکی بیشتر بتونن بهینه کنن و بروزش کنن هست.
-------------
البته که بچه ها همیشه هایپ میکنن ولی خود من وقتی داشتم گیم پلی میدیدم هی داستان سرائی و روایت سری ویچر تو ذهنم میومد، اون موارد اضافه میکردم به چیزی که داشتم میدیدم، ناخوداگاه هایپ ایجاد میشد.
بالاخره سوابق استودیو خیلی به ایجاد هایپ کمک میکنه.
وگرنه اگه این نمایش از بازی یک استودیوی جدید و گمنام مببود شاید اینهمه هایپ و... به هیچ وجه پشتش نمیبود.
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
حرفمو پس میگیرم گرافیک بازی اصلا قابل قبول نبود، نمونه های خیلی بهتری روی کنسول های نسل فعلی دیدیم این که چیزی نیست
گرافیک ویچر هم چند پله ازش بهتر بود، اصلا روی بافت ها کار نشده. دست شخصیت ها رو ببینید، صافن
سازنده ها خودشون رو جر دادن 10 بار گفتن Work in Progress :| بری دقیق تر نگاه کنی کلی باگ گرافیکی میبینی سازنده های بدبخت واسه همین نمایش ندادن بازی رو حالا مثلا لطف کردن نمایش کامل دادن و احترام گذاشتن به خواسته فن های بازی از همین حرفا میترسیدن با این حال اینکه بیان یـ چیز تخیلی نشون بدن بعدن نتونن بهش برسن بهتر ـه یا یـ چیز ناقض رو نشون بدن که بعدن که دو دوتا چهار تا کردن که میشه ایا پیادش کرد رو سخت افزار فعلی یا نه ؟ این چیزی که نشون دادن قشنگ یک سال دیگه کامل کار میبره و هنوز وارد مرحله پولیش هم ظاهرا نشده بازی خطی هم نیست که انتظار شق القمر داشته باشیم مالتی پلتفرم و یـ Scale به شدت بزرگ !
 
آخرین ویرایش:

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
کاش فقط اول شخص نبود یا مثلا حق انتخاب داشتی برای زاویه دوربین و تبدیل به سوم شخص... گرافیکش خوب بود و بنظرم توی ریلیز نهایتش در حد ویچر میشه ... شهرش خیلی متراکم و فشرده بود و یکم آدم احساس خفگی میکرد :D ولی خب به جز این در کل خوب و رضایت کننده بود :)

ro51_3402571-0539057649-33987.jpg
ro51_3402571-0539057649-33987.jpg
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
کاش فقط اول شخص نبود یا مثلا حق انتخاب داشتی برای زاویه دوربین و تبدیل به سوم شخص... گرافیکش خوب بود و بنظرم توی ریلیز نهایتش در حد ویچر میشه ... شهرش خیلی متراکم و فشرده بود و یکم آدم احساس خفگی میکرد :D ولی خب به جز این در کل خوب و رضایت کننده بود :)

ro51_3402571-0539057649-33987.jpg
ro51_3402571-0539057649-33987.jpg
اتفاقا این گیم پلی و این قابلیت ها و آپگرید ها توی اول شخص بیشتر و بهتر هدف سازنده رو برای ایجاد یه حس کنترل روی روند بازی و سرعت و دقت، پوشش میده.
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
هنوز وقت نشد ویدیو رو کامل ببینیم و تیکه تیکه از استریم دیدم!
دوتا نکته فعلا یادم میاد! اول اینکه با اون حجم از جزییات انتظار داشتم تعامل با محیط هم بهتر پیاده سازی میشد! مثلا برداشتن اسلحه انیمیشن داشت یا زدن دکمه ها! البته امکان اضافه کردنشون هست، چون خیلی جاهای دیگه انیمیشن دیده می شد اما توی این موارد نه!

اما موردی که بیشتر جالب بود برام، وجود گزینه های مختلف توی لحظه لحظه بازی بود! نه فقط توی کات سین ها و دیالوگ ها! هر تیکه از بازی یه راه مختلفی براش وجود داشت و اینطور که می گن هر کدوم نه تنها روی مرحله، بلکه روی کل داستان و دنیای بازی تاثیر دارن! خیلی این ویژگی خوب هست و یک گام شدیدا رو به جلو برای انتخاب های توی بازی!

احساس می کنم مثل ویدیو E3 2018 هرچه بیشتر این ویدیو رو ببینم بیشتر ازش لذت می برم! چون نکات زیادی توش وجود داره که اشاره مستقیم نشده...
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
هنوز وقت نشد ویدیو رو کامل ببینیم و تیکه تیکه از استریم دیدم!
دوتا نکته فعلا یادم میاد! اول اینکه با اون حجم از جزییات انتظار داشتم تعامل با محیط هم بهتر پیاده سازی میشد! مثلا برداشتن اسلحه انیمیشن داشت یا زدن دکمه ها! البته امکان اضافه کردنشون هست، چون خیلی جاهای دیگه انیمیشن دیده می شد اما توی این موارد نه!

اما موردی که بیشتر جالب بود برام، وجود گزینه های مختلف توی لحظه لحظه بازی بود! نه فقط توی کات سین ها و دیالوگ ها! هر تیکه از بازی یه راه مختلفی براش وجود داشت و اینطور که می گن هر کدوم نه تنها روی مرحله، بلکه روی کل داستان و دنیای بازی تاثیر دارن! خیلی این ویژگی خوب هست و یک گام شدیدا رو به جلو برای انتخاب های توی بازی!

احساس می کنم مثل ویدیو E3 2018 هرچه بیشتر این ویدیو رو ببینم بیشتر ازش لذت می برم! چون نکات زیادی توش وجود داره که اشاره مستقیم نشده...
نمایش بازی با اون چیزی که قرار توی محصول نهایی باشه معلومه خیلی فرق داره خیلی ! متن بالایی که گذاشتم رو بخون بنده خدا ها چقدر التماس کردن که بریم فیدبک بدیم :D
اتفاقا این گیم پلی و این قابلیت ها و آپگرید ها توی اول شخص بیشتر و بهتر هدف سازنده رو برای ایجاد یه حس کنترل روی روند بازی و سرعت و دقت، پوشش میده.
با این همه تقاضایی که داره از دوربین سوم شخص میشه واسه بازی به نظرم اخرش این قابلیت رو اضافه میکنن که اینجور باید کلی انمیشن جدید پیدا بشن که نمیدونم واسشون عملی هست یا نه ولی به نظرم واسه بیشتر شدن قشر پلیر های بازی هم که شده این قابلیت رو بالاخره اضافه میکنن
 
  • Like
Reactions: morteza75

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نمایش بازی با اون چیزی که قرار توی محصول نهایی باشه معلومه خیلی فرق داره خیلی ! متن بالایی که گذاشتم رو بخون بنده خدا ها چقدر التماس کردن که بریم فیدبک بدیم :D
نه می دونم خودم! گفتم که احتمالا اضافه هم بشن این موارد! اون متن هم خونده بودم!
این مورد به چشمم اومد چون توی Deus Ex هم مشکل داشتم باهاش :D
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
اتفاقا این گیم پلی و این قابلیت ها و آپگرید ها توی اول شخص بیشتر و بهتر هدف سازنده رو برای ایجاد یه حس کنترل روی روند بازی و سرعت و دقت، پوشش میده.
برای کنسول و با دسته بازی کردن یکم اول شخص سخته کنترل کردن مخصوصا توی سیستم مبارزاتش با اسلحه و... البته شاید من عادت ندارم. اگه قابلیت انتخاب بذارن خیلی خوب میشه! :)
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
برای کنسول و با دسته بازی کردن یکم اول شخص سخته کنترل کردن مخصوصا توی سیستم مبارزاتش با اسلحه و... البته شاید من عادت ندارم. اگه قابلیت انتخاب بذارن خیلی خوب میشه! :)
یه چند صد باری گفته شده که نداره سوم شخص. بازی از اول بر پایه اول شخص ساخته شده
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
دوستان نظر سنجی دوربین بازی (خیلی وقت پیش باید میزاشتمش:D) رو گذاشتم ببینم چند چند چدیم :D
پ.ن : گرینه هر دو رو نزاشتم چون میدونم خیلیاتون هم خدا رو میخواید هم خرما رو :D
 
  • Like
Reactions: Romell and reza3533

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
میگن تا نگویند چیزیکی مردم نگویند چیزها حکایت همینه قبل اینکه گیم پلی و تریلر بیاد چی ساخته بودیم اقا عجیب غریب لولو درست کردیم بعد الان هایپ خوابید یکم ولی از نظر جزییات اینا مثل راکستار کار میکنن عالی ان
 

reza3533

کاربر سایت
Jun 14, 2006
193
نام
Mreza
یه چند صد باری گفته شده که نداره سوم شخص. بازی از اول بر پایه اول شخص ساخته شده
میدونم نداره. توی پست های بالا هم سوال نپرسیدم که سوم شخصه یا اول شخص.. فقط گفتم اگه این انتخاب رو بهمون بدن بهتره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر