Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
بازی بیش از حد داره انتظاراتو میبره بالا. تابحال هیچ بازی ای ندیدم اینطوری دم از خفن بودن بزنه

یه متایی حدود 95-96 براش متصورم.
یعنی اگه واقعاً بازی همینی باشه که داریم می بینیم و اون بهینه سازی خفن که واسه pc قولشو دادن هم حقیقت داشته باشه، مثل Half-Life و COD MW 2007 انقلاب به پا میکنه توی صنعت گیم
 
  • Like
Reactions: masoud101
کسی هست اینجا که بازی رو بخواد رو Xbox One معمولی بازی کنه ( و پیش خرید کرده باشه ؟) ؟ اون زبون بسته فکر نکنم 15 فریم هم بده چیزی که من میبینمو :D
من میترسم پیش خرید کنم حقیقتا از یه طرفم معلوم نیست کی بشه سوییچ کرد به نسل بعد و صبر کردن سخته .
 
کسی هست اینجا که بازی رو بخواد رو Xbox One معمولی بازی کنه ( و پیش خرید کرده باشه ؟) ؟ اون زبون بسته فکر نکنم 15 فریم هم بده چیزی که من میبینمو :D
من میترسم پیش خرید کنم حقیقتا از یه طرفم معلوم نیست کی بشه سوییچ کرد به نسل بعد و صبر کردن سخته .
صبر کن یـ چند وقت دیگه فوتیج کنسولی نشون میدن اون وقت تصمیم بگیر :-"

==========================

اقا بدجوری این گنده میزنه چیکارش کردن ؟

https___i.redd.it_yso7jnkfdct51.png.jpg
 
کسی هست اینجا که بازی رو بخواد رو Xbox One معمولی بازی کنه ( و پیش خرید کرده باشه ؟) ؟ اون زبون بسته فکر نکنم 15 فریم هم بده چیزی که من میبینمو :D
من میترسم پیش خرید کنم حقیقتا از یه طرفم معلوم نیست کی بشه سوییچ کرد به نسل بعد و صبر کردن سخته .
اره من میخوام بازی کنم. پیشخریدم کردم. نگران هم نیستم. :D
بازی رو کنسول های پایه هم عالی خواهد بود. گرچه خب بهترین تجربه رو سری اکس حاصل میشه.
 
  • Like
Reactions: erfan zero
بچه ها یه سوال
چیزی از مولتی پلیر بازی مشخص شده که چطوریه؟
اطلاعاتی ازینکه مولتیش چجوری باشه نیست فقط تا الان مشخص شده در حد یه پروژه جدا حساب میشه براشون و حتی از استدیو خارجی (techland) هم کمک میگیرن براش
حدس خودم اینه اینا موفقیت و درامد زایی gta online رو دیدن پتانسیلشو تو cp 2077 دیدنو دندون تیز کردن یه دنیا همیشه انلاین عظیم مثل gta online تو night city پیاده کنن
دقت کنید قبلا از زبون dev ها در اومده بود که انواع و اقسام اپارتمان های مختلف واسه خرید تو بازی موجوده همینطور میشه ماشین رو کاستوم کرد, و امثال رسما گفتن که فقط یه اپارتمان واسه v موجود هست و از کاستومایز ماشینا خبری نیست , که سیستمش دقیقا داد میزنه مثل gta هست وقتی تو سینگل پلیر یه خونی داشته اما تو انلاین خونه های گوناگون وجود داشت که تو قسمت پولدار شهر هزینه هنگفتی پلیرا باید پرداخت میکردن که خیلیا سره همینا کلی پول هواله راکستار کردن
 
  • Like
Reactions: Sobhan_23
5474658765rg43ea36523.jpg

یـ سری اطلاعات تازه از اخرین مجله PC گیمر که بیشتر در مورد تکنولوژی ساخت بازی هستش :

PC gamer #Cyberpunk2077 First up REDengine: REDengine has undergone an overhaul due to the massive scale and requirements of the huge, dense, and dynamic megacity. “There were so many things in Cyberpunk 2077 that we just didn’t have to do for The Witcher games” 1/?

https___pbs.twimg.com_media_EkhGOTpWAAEVWAl_format=png&name=small.jpg

Brand new lighting pipeline.Upgrades to volumetric clouds and fog bring new opportunities for that new lighting system and a multitude of raytraced effects to shine. Implementing simulationbased dynamics for liquids andclothing And that’s just that which is evident on the surface

https___pbs.twimg.com_media_EkhGz4lWMAEs8Sc_format=jpg&name=small.jpg

Implemented multi-layered shaders, a leap in effective texel density on-screen that translates to crisp, detailed environments. New async compute pipeline, to better make use of brand new graphics hardware built for DX12, the new API of choice for Cyberpunk 2077. 3/4

https___pbs.twimg.com_media_EkhG-gLXEAA54xt_format=jpg&name=small.jpg

Lastly, there's a system for procedural asset generation, allowing for attention to detail on an unprecedented scale. “Essentially, we made the engine highly customisable.” Krzysztof Krzyscin

https___pbs.twimg.com_media_EkhG4ppX0AEoiFM_format=png&name=small.jpg

=======================

PC gamer #Cyberpunk2077 Post#2 Real-time Ray-tracing: Diffuse illumination, reflections, ambient occlusion, and shadows will all be improved upon or enabled with real-time ray tracing. Ray-tracing brought simplicity to the table when it came to testing and iterating.


https___pbs.twimg.com_media_EkhO_ENXIAAoXL2_format=png&name=small.jpg

“Cyberpunk 2077 is an extremely complex game, both in terms of scale and also due to the design of Night City itself,We have an extremely-vast cityscape with a huge amount of verticality. These factors make lighting Night City extremely demanding as we cannot use any pre—baked

lighting systems, solutions so commonly used in games. We implemented ray tracing into. our engine to work as a hybrid solution, meaning that we can replace certain systems with its ray-traced version. For example, our core global illumination system uses light that comes

from the sky, sun, and all location light sources to dynamically produce bounced light. In ray tracing mode, we use our main G1 to produce only the bounced light, while the main light that comes from the sky is ray-traced, giving it much better shaping and details in shadows. "

You can expect ray tracing to amplify the soft shadows of super-bright emissive objects, like billboards or neon signs, of which there’s sure to be plenty in Night City. Each effect only selves to further build on the sense of place ingrained into the architecture of Night City

reflections, shadows, lighting, and emissive surfaces “all feed into both capturing the Vibe of Night City, in all its cyberpunk glory, and also making it feel as real as possible,‘to help bring that immersion even closer”. -Jakub knapik Lighting & FX Art Director

=================

PC gamer #Cyberpunk2077 Post#3 Hardware & Optimisation: When it comes to hardware, since the beginning whatever tech they wanted to be implemented next, it had to be scalable. Min requirements a GTX 780 3GB or better for 1080p gaming at low settings.

https___pbs.twimg.com_media_EkhWkjaWMAE0dn5_format=jpg&name=small.jpg

If you were wondering how will this game run on base consoles? The answer is simple: optimization and lots of it. A special hierarchical geometry simplification pipeline tool dedicated to managing high-res textures was developed. It essentially creates simplified in-game models

from the high-resolution models. High-resolution models are loaded around the player camera alone, while these low-res proxies are kept at a safe distance from a player's eyes. You might not notice much of a difference during gameplay if any.

this allows Cyberpunk 2077 to fit within a reasonable amount of memory a Vital measure to ensure wide compatibility and performance. A node-based lattice system cuts resource load from vehicle destruction. Distributed computation.

sometimes days of number-crunching is put to work chewing on data for that expansive global illumination system. and similar processes are employed for terrain tiles, navigation data, and even acoustics in order to deliver a map that needn’t sacrifice beauty for scale.

=================================

PC gamer #Cyberpunk2077 Post#4/4 Lip-sync: Cyberpunk 2077 uses JALI(Jaw and lip integration) capable of complete automation of lip-syncing and facial animation that offers devs complete control to fine-tune the end result.



View attachment Jackjakeaa-1317413934526332928-20201017_140533-vid1.mp4


“Doing facial motion capture for every NPC in the game is impossible, You have to remember that we‘re talking about recording massive amounts, of lines with numerous actors across different localisations. cooperating with studios all over the world


https___pbs.twimg.com_media_EkhiWz1X0AAJ1Ul_format=png&name=small.jpg


for sessions, and doing VO pickups all the way until the very last moments sometimes. Using JALI we're able to successfully overcome many difficulties, for example, logistical ones, that this undertaking would otherwise pose with regular facial motion capture.”



https___pbs.twimg.com_media_EkhiZEBXIAU-h-1_format=png&name=small.jpg


" Bad lip-sync gets noticed and the great lipsync gets ignored " co-founder of JALI That hidden language of emotion, underlying all captivating facial animation, Will not be hindered by language barriers or time-constrained localization in Cyberpunk 2077

Thanks to JALI Cyberpunk will offer linguistically and regionally accurate facial animation for ten languages: Japanese,Russian,French,Mandarin,German, Polish, Brazilian Portuguese, Italian, Spanish, and English. JALI paper:http://dgp.toronto.edu/~elf/JALISIG16.pdf… Website: http://jaliresearch.com
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or