Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
فوق العاده بود. :D:D:D:D^:)^^:)^^:)^
قابلیت جدید معرکه بود.

کامبتش خیلی بهتر شده بود خصوصا فیزیک سلاح هاش.

بازی موقع عرضه اصلا بین اپن ورد rpg ها رقیب نخواهد داشت از نظر ویژوال. امیدوارم کسی انتظار نداشته باشه بازی با اکشن ادونچ ها رقابت کنه از نظر گرافیک.

هرچی هم نشون دادن از افتتاحیه بازی بود دیگه. احتمالا اپیزود های دیگه میرن سراغ بخش های دیگه.

خلاصه یه کم جو منفی دور بازی زیاده که بخشیش محصول مارکتینگ ضعیف CDPR عه و بخشیش محصول انتظارات بالا ازشون بابت ساخت ویچر۳. ولی واقعا همه چیز عالیه.

اگرم کسی اصرار به ۶۰ فریم و ... داره خب نسخه نسل بعدی باید بازی کنه. این ضعف CDPR نیست که رو این نسل نتونست ۶۰ فریم بده. ضعف کنسول های این نسله و کاریش نمیشه کرد.
به شخصه مشکلی ندارم.
 
بنظر روی PC داره اجرا می شه، کنسول ها رو دایورت کردن، جف وسط صحبتش گفت روی PC تجربه بهتری از لحاظ تکنیکی ارائه میده، البته این یه چیز مشخصیه ولی من اینطور برداشت کردم که باید منتظر یه پورت با اشکالات فنی زیاد روی کنسول های این نسل باشیم، روی PC همین الان کم مشکل نداشت.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: (STALKER)
بعد امروز میتونم بگم که این قضیه تاخیر که بازی به نسل بعدی کنسول ها نزدیک بشه بیشتر قوت میگیره واقعا بیخیال این بازی روی این نسل بشین یا روی pc بازی کنین یا صبر داشته باشین هر وقت کنسول نسل بعدی رو گرفتین بازیش کنین.ناراحتم هستین the refund
 
چیزی که من از این نمایش فهمیدم اینه که تیم بازاریابی و تبلیغات و مارکتینگ CDPR ادم بشو نیستن. ضرب المثل مشهوری بین فوتبالی ها هست که میگه به ترکیب تیم برنده دست نمیزنن.
فرمول هایپ الان 2 ساله که دستشونه بعد بجای چسبیدن به روش اصلی دارن کارهایی رو امتحان میکنن که اگر در بهترین حالت هایپ رو نکشه کمکی هم به افزایشش نمیکنه. هایپ اصلی بازی از دو چیز میاد یکی ژانرش که برای خیلی ها مثل من مهمه دوم از نمایش گیم پلی 48 دقیقه ای 2018
حالا اینها بجای اینکه همون روش رو تکرار کنن و بدون گفتن مزخرفات اضافه یه ساید کوئست رو با صدای اصلی داخل خود بازی مثلا به مدت 20 دقیقه نیم ساعت درست و حسابی نشون بدن وقت رو سر Braindance ی هدر میکنن که مرحله اموزشش نه هیجانی داره نه لذتی نه چیزی و ضمنا خود پلیر باید داخل گیم یاد بگیره نه اینکه در برنامه معرفی بازی برای ملتی که ماهها و سالها منتظر بازی بودن اموزش داده بشه. تیم مارکتینگ در زمینه افتضاح بودن حرفی برای گفتن باقی نمیذاره.

در مورد خود بازی چیزهایی که بار اول جلب توجه کرد و خوشم اومد یا خوشم نیومد اینها هستن:
badlands عالیه
ادام اسمشر ( اگه اسمش درست یادم مونده باشه چون فقط یکبار شنیدم) عالیه خوشم اومد
خانوم بارتندر جذابه :D
Immersion بازی خوبه تو همین چند دقیقه حوصله سربر Braindance هم محو بازی شده بودم
Braindance به گفته اون خانوم خیلی گسترده است ولی چیزی که نشون دادن خیلی حوصله سربر بود و بدرد نمایش نمیخورد ادم خودش باید بازی کنه ضمن اینکه سیستم پیشرفته دیتکشن بتمن بود و نیازی نبود وقت برنامه رو صرف این کنن
این قضیه که کل ویدئوها فقط از prologue بود هم عالیه چون خیلی متنوع بود و خب وقتی prologue اینقدر متنوع باشه انتشار میره بازی خیلی متنوع تر باشه.
از اینکه فرانچایز رو گسترده تر میکنن و انیمه میسازن هم کاملا استقبال میکنم.
در کل نسبت به بازی امیدوار و نسبت به کارهای تیم مارکتینگ بازی ناامیدم.

بقیه چیزها رو باید چند بار دیگه تریلر رو ببینم تا یادم بیفته.
 
فوق العاده بود. :D:D:D:D^:)^^:)^^:)^
قابلیت جدید معرکه بود.

کامبتش خیلی بهتر شده بود خصوصا فیزیک سلاح هاش.

بازی موقع عرضه اصلا بین اپن ورد rpg ها رقیب نخواهد داشت از نظر ویژوال. امیدوارم کسی انتظار نداشته باشه بازی با اکشن ادونچ ها رقابت کنه از نظر گرافیک.

هرچی هم نشون دادن از افتتاحیه بازی بود دیگه. احتمالا اپیزود های دیگه میرن سراغ بخش های دیگه.

خلاصه یه کم جو منفی دور بازی زیاده که بخشیش محصول مارکتینگ ضعیف CDPR عه و بخشیش محصول انتظارات بالا ازشون بابت ساخت ویچر۳. ولی واقعا همه چیز عالیه.

اگرم کسی اصرار به ۶۰ فریم و ... داره خب نسخه نسل بعدی باید بازی کنه. این ضعف CDPR نیست که رو این نسل نتونست ۶۰ فریم بده. ضعف کنسول های این نسله و کاریش نمیشه کرد.
به شخصه مشکلی ندارم.
یه سری میگن بازی از بهترین جاهاش بود و بقیش چیز خاصی نیس:)) اللهی شکر خودش توضیح داد که این اول بازیه:))
 
عالی بود.
جف کیلی میگه بر اساس اوریجین استوری که انتخاب می کنین داستان به طور قابل توجهی عوض می شه. ۳ تا بازی داخل یک پکیج. :|
کمبت بازی واس یه بازی RPG فراتر از تصور.
در کل Scale بازی به صورت ترسناکی بزرگه. جف کیلی می گه هنوز دارم از اون ۴ ساعتی که بازی کردم ریکاوری می کنم. در همین حد mind blowing.
 
من دوست داشتم بازیو ولی نمیدونم چرا از بخش‌های خوبش نشون نمیدن اصلا. گرافیک خیلی خوبه ولی تا زمانی که روی کنسول نشون ندن قضاوتی راجبش ندارم. یکم فقط با رابط کاربری‌های پیچیده تو بازی مشکل دارم. درکل امیدوارم موفق بشه و حسابی حال کنیم چون بلیدرانر‌هارو که خیلی دوس داشتم
 
شاید بازی فوق العاده باشه...شاید پر جزییات ترین و وسیع ترین بازی تاریخ بشه... ولی واقعا نمایش هاش مزخرف بودن!
یعنی واقعا بد بودنا...نمی دونم دوستان چرا الکی هایپ میشن با این چیزا :D
من خیلی هیجان زدم درباره ی بازی ولی هروقت یه چیز جدیدی میاد کمتر میشه هیجانم...آخرین چیزی که هیجانم رو بالا برد اون گیف 2 ثانیه ایه ماشین و کویر بود!
نمی دونم دقت کردین یا نه ولی یه تیکه از تریلر که داره رانندگی میکه،گیاهایی که رو زمین هستن از تو کاپوت ماشین رد میشن انگار!
میدونم که بازی خوبی میشه ولی امیدوارم بیشتر از این گند نزنن به هایپِ ما با این نمایشای مزخرف!
ویرایش: بازی رو کنسول های نسل فعلی 30 فریم هست؟! :| میشه مگه اول شخص رو 30 فریم بازی کرد،به شخصه سر درد شدید میگیرم...
 
من دوست داشتم بازیو ولی نمیدونم چرا از بخش‌های خوبش نشون نمیدن اصلا. گرافیک خیلی خوبه ولی تا زمانی که روی کنسول نشون ندن قضاوتی راجبش ندارم. یکم فقط با رابط کاربری‌های پیچیده تو بازی مشکل دارم. درکل امیدوارم موفق بشه و حسابی حال کنیم چون بلیدرانر‌هارو که خیلی دوس داشتم
من توی تریلر دکمه B قرمز دیدم که برا ایکس باکس بودا. فک کنم رو ایکس باکس بود.
 
هر چیزی که نشون دادن مربوط به پرولوگ بود جالبه. حالا شاید تو نمایش های بعدی بیشتر نشون بدن، قسمت های هیجانی و در کل نمایش های هیجان انگیزتر.

قطعا همینطوره دلیلی نداره وقتی کلی به عرضه بازی مونده بیان قسمت های حساس و مهم رو نشون بدن، یکی دوماه مونده به عرضه بازی فک نمیکنم دیگه سوالی باقی بزارن. ویچر 3 رو یادمه یه ماه آخر هر روز یا عکس منتشر می کردن یا تریلر.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or