Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:
چقدر CDPR رو بازاریابی ضعیفه واقعا.
تاخیر به خودی خود آب سردیه رو هایپ خیلی از طرفدارا.
حالا ۱ ماه از تاخیر میگذره و هیچ خبری هم نمیدن.
چنتا شات از بازی
یه ذره اطلاعات
تریلر های کوچیک
مصاحبه ای چیزی

هیچ خبری نیست.
پیج ایستاگرام بازی تازه امروز پست ورژن زنانه باکس ارت بازی رو کار کرد.
پست قبلیش مربوط به اون همکاری انویدیا و CDPR برای بازی بود.
قطعا نزدیک عرضه یه شدتی میگیره اخبار و ... ولی این بازه پس از اعلام تاخیر هم مهم بود که کلا بیخیالش شدن.
بازی به این گستردگی و عظمت، قطعا میشه بدون اسپویل کردن، محتوای تبلیغاتی رو کرد.
به نظرم CDPR باید بفهمه با همه خوشنامیش، به هرحال راکستار نیست که همینکه اسمش وسط بیاد خود به خود فروم ها و جوامع گیمی به تکاپو بیفتن. لازمه با استراتژی مناسب، هایپو بالا نگه داره.
 
  • Like
Reactions: Imaginative
چقدر CDPR رو بازاریابی ضعیفه واقعا.
تاخیر به خودی خود آب سردیه رو هایپ خیلی از طرفدارا.
حالا ۱ ماه از تاخیر میگذره و هیچ خبری هم نمیدن.
چنتا شات از بازی
یه ذره اطلاعات
تریلر های کوچیک
مصاحبه ای چیزی

هیچ خبری نیست.
پیج ایستاگرام بازی تازه امروز پست ورژن زنانه باکس ارت بازی رو کار کرد.
پست قبلیش مربوط به اون همکاری انویدیا و CDPR برای بازی بود.
قطعا نزدیک عرضه یه شدتی میگیره اخبار و ... ولی این بازه پس از اعلام تاخیر هم مهم بود که کلا بیخیالش شدن.
بازی به این گستردگی و عظمت، قطعا میشه بدون اسپویل کردن، محتوای تبلیغاتی رو کرد.
به نظرم CDPR باید بفهمه با همه خوشنامیش، به هرحال راکستار نیست که همینکه اسمش وسط بیاد خود به خود فروم ها و جوامع گیمی به تکاپو بیفتن. لازمه با استراتژی مناسب، هایپو بالا نگه داره.
در وحله اول که اینا به اندازه کافی که چه عرض کنم بیش از حد از بازی اطلاعات بیرون دادن مورد بعدی اینکه پارسال هرچی در توان داشن بعد E3 رو تبلیغات بازی کار کردن تور جهانی گذاشتن و به زبان های مختلف بازیشون رو تبلیغ کردن کلی رو بحث لوکالیزیشن و مانور دادن انواع و اقسام گوینده به زبان های مختلف برا بازی معرفی کردن به غیر اینا همین سریال ویچر که باعث شد فروش نسخه سوم ویچر 500 درصد افزایش پیدا کنه و همین الانش تو چارت دانلود PSN اروپا و امریکاست همین خودش برا خود CDPR تبلیغ حسوب میشه جدای اون هم ظاهرا قرار بوده توی Pax East پنل داشته باشن که به خاطر بیماری لغوش کردن همین چند وقت پیش اونت کاس پلی و عکاسی داشتن الانم قطعا اگه سکوت کردن برا E3 نقشه کشیدن که دوباره با تمام توان واسه مارکتینگ بازی سنگ تموم بزارن (اگه برگذار بشه !!!) در کل CDPR تا خرخره امسال و مخصوصا پارسال برا بازی تبلیغ کرده بعدم یـ نکته ای که هست تبلیغات زیادی هایپ کاذب میاره همین الانش ملت میخوان خشتکشون رو بکشن سرشون یـ جوری در مورد بازی رویا پردازی میکنن انگار قرار پوز راکستار رو تو همه زمینه ها به خاک بمالونه فقط کافیه به ساب رددیت بازی یـ سر بزنی پر از این رویا پردازی ها ! در کل تا همین الانش این بازی یـ فروش به شدت رویایی رو در پیش داره از این جهت خیالت راحت میمونه سیراب کردنه من نوعی که باید به تیم سازنده حق بدیم که به جای حرف زدن و اطلاعات بیرون دادن رو روند ساخت بازی تمرکز کنن ....
 
در وحله اول که اینا به اندازه کافی که چه عرض کنم بیش از حد از بازی اطلاعات بیرون دادن مورد بعدی اینکه پارسال هرچی در توان داشن بعد E3 رو تبلیغات بازی کار کردن تور جهانی گذاشتن و به زبان های مختلف بازیشون رو تبلیغ کردن کلی رو بحث لوکالیزیشن و مانور دادن انواع و اقسام گوینده به زبان های مختلف برا بازی معرفی کردن به غیر اینا همین سریال ویچر که باعث شد فروش نسخه سوم ویچر 500 درصد افزایش پیدا کنه و همین الانش تو چارت دانلود PSN اروپا و امریکاست همین خودش برا خود CDPR تبلیغ حسوب میشه جدای اون هم ظاهرا قرار بوده توی Pax East پنل داشته باشن که به خاطر بیماری لغوش کردن همین چند وقت پیش اونت کاس پلی و عکاسی داشتن الانم قطعا اگه سکوت کردن برا E3 نقشه کشیدن که دوباره با تمام توان واسه مارکتینگ بازی سنگ تموم بزارن (اگه برگذار بشه !!!) در کل CDPR تا خرخره امسال و مخصوصا پارسال برا بازی تبلیغ کرده بعدم یـ نکته ای که هست تبلیغات زیادی هایپ کاذب میاره همین الانش ملت میخوان خشتکشون رو بکشن سرشون یـ جوری در مورد بازی رویا پردازی میکنن انگار قرار پوز راکستار رو تو همه زمینه ها به خاک بمالونه فقط کافیه به ساب رددیت بازی یـ سر بزنی پر از این رویا پردازی ها ! در کل تا همین الانش این بازی یـ فروش به شدت رویایی رو در پیش داره از این جهت خیالت راحت میمونه سیراب کردنه من نوعی که باید به تیم سازنده حق بدیم که به جای حرف زدن و اطلاعات بیرون دادن رو روند ساخت بازی تمرکز کنن ....
دقیقا همینم نشانه ضعف تبلیغاتی بوده.
راکستار از ۲۰۱۱ ساخت رد دد رو استارد زد.
۲۰۱۶ برا اولین بار خبر رسمیش اومد.
در ۲ سال بعد در زمان های مشخص تریلر و عکس و اطلاعات دادن و ۲ سال بعد از معرفی هم عرضه کردن. این وسط سرجمع ۱ تیزر و ۲ تا تریلر سینماتیک و ۲ تا تریلر گیم‌پلی هفت هشت دقیقه ای دادن ولی همینارم با یه روند منظمی دادن.

اره شاید CDPR باید مقدار اطلاعاتی که بیرون میده بیشتر باشه. چون هم بازیش مثل هندونه دربسته بود، هم بازی های نقش افرینی مکانیزم هایشون خیلی گسترده تر از اکشن ادونچره و هم برخلاف راکستار، تعداد کسایی که چشم‌بسته هرچی بدن بیرون رو میخرن، خیلی زیاد نیستن.
و ولی همینم میتونه مرتب تر منتشر کنه. اینا قبل از معرفی ویچر، سایبرپانکو معرفی کردن! ۳ سال قبل از عرض اون تریلر ۵۰ دقیقه ای رو دادن. در ۱ سال اخیرم کلی اطلاعات ریز و درشت دادن.
و درنهایت الان که هنوز ۱۹۰ روز تا عرضه فاصله داست، رسما اشباع اطلاعاتی کردن طرفدار هارو و این ۱۹۰ روز که کلیدی ترین زمان های بازاریابی هستش، دستشون خالیه.
بحثم این نیست که اطلاعات موجود از بازی کمه.
بحثم اینه تریلر و عکس رسمی و مصاحبه و ... الزاما برا دادن اطلاعات نیست. یه بخشیش برا زنده نگه‌ داشتن بحث بازی، خصوصا تو ماه های اخر قبل از عرضه است که CDPR قشنگ این چند ماه رو به خاطر زمان بندی ضعیف تبلیغاتی داره از دست میده.
اینقدر زود با اطلاعات خفه کرد مردم رو که وقتی نیازه راجب بازی بحث بشه بین گیمرا، همه ساکت نشستن یا مثلا فوقش دو سه نفر تو فروم بیان هر از گاهی یه خبر نه چندان مهم بزارن.
اینا برا خودم نیست چون همون تریلر گیمپلی ۵۰ دقیقه ای هم به تنهایی برا هایپ کردن من بس بود کاملا.
ولی خب به صورت کلی حس میکنم آماتور عمل کردن تو بازاریابی سایبرپانک.


درنهاتی امیدوارم شرایط ۶ ماه آینده به نفعشون پیش بره و بازی به استحقاقش برسه‌
 
دقیقا همینم نشانه ضعف تبلیغاتی بوده.
راکستار از ۲۰۱۱ ساخت رد دد رو استارد زد.
۲۰۱۶ برا اولین بار خبر رسمیش اومد.
در ۲ سال بعد در زمان های مشخص تریلر و عکس و اطلاعات دادن و ۲ سال بعد از معرفی هم عرضه کردن. این وسط سرجمع ۱ تیزر و ۲ تا تریلر سینماتیک و ۲ تا تریلر گیم‌پلی هفت هشت دقیقه ای دادن ولی همینارم با یه روند منظمی دادن.

اره شاید CDPR باید مقدار اطلاعاتی که بیرون میده بیشتر باشه. چون هم بازیش مثل هندونه دربسته بود، هم بازی های نقش افرینی مکانیزم هایشون خیلی گسترده تر از اکشن ادونچره و هم برخلاف راکستار، تعداد کسایی که چشم‌بسته هرچی بدن بیرون رو میخرن، خیلی زیاد نیستن.
و ولی همینم میتونه مرتب تر منتشر کنه. اینا قبل از معرفی ویچر، سایبرپانکو معرفی کردن! ۳ سال قبل از عرض اون تریلر ۵۰ دقیقه ای رو دادن. در ۱ سال اخیرم کلی اطلاعات ریز و درشت دادن.
و درنهایت الان که هنوز ۱۹۰ روز تا عرضه فاصله داست، رسما اشباع اطلاعاتی کردن طرفدار هارو و این ۱۹۰ روز که کلیدی ترین زمان های بازاریابی هستش، دستشون خالیه.
بحثم این نیست که اطلاعات موجود از بازی کمه.
بحثم اینه تریلر و عکس رسمی و مصاحبه و ... الزاما برا دادن اطلاعات نیست. یه بخشیش برا زنده نگه‌ داشتن بحث بازی، خصوصا تو ماه های اخر قبل از عرضه است که CDPR قشنگ این چند ماه رو به خاطر زمان بندی ضعیف تبلیغاتی داره از دست میده.
اینقدر زود با اطلاعات خفه کرد مردم رو که وقتی نیازه راجب بازی بحث بشه بین گیمرا، همه ساکت نشستن یا مثلا فوقش دو سه نفر تو فروم بیان هر از گاهی یه خبر نه چندان مهم بزارن.
اینا برا خودم نیست چون همون تریلر گیمپلی ۵۰ دقیقه ای هم به تنهایی برا هایپ کردن من بس بود کاملا.
ولی خب به صورت کلی حس میکنم آماتور عمل کردن تو بازاریابی سایبرپانک.


درنهاتی امیدوارم شرایط ۶ ماه آینده به نفعشون پیش بره و بازی به استحقاقش برسه‌
همین راکستاری که مثال زدی رو من یادم نمیره همه شاکی بودن که چرا یـ گیم پلی درست حسابی از بازیش بیرون نمیده من قشنگ این قضیه رو یادمه که در نهایت دیگه چسبیده به انتشار بازی اون ویدئو های معروف خودش رو بیرون دادن این سبک راکستار ـه هر کمپانیی سبک مارکتینگ خودش رو داره مثلا بتزدا برا F4 اومد کلا تو 6 ماه سر و ته مارکتینگش رو هم اوورد کلا یـ تریلر رونمایی داد یـ کنفرانس توی E3 نزدیک انتشار هم تبلیغات میدانی و در نهایت هم لانچ تریلر بین نمایش E3 و لانچ تریلر رسما هیچ چیزی بیرون نداد تمام اطلاعات بازی صرفا خطم میشد به همون اطلاعاتی که توی E3 تاد هاوارد روی سن داده بود با این حال منتشر شد و کلی رکورد فروش زد الان بخوایم در مورد CDPR حرف بزنیم از بعد E3 این چند وقته کلی سر صدا و بحث دور بر خودش و بازیش ایجاد کرده :

نمایش E3 و حضور کیانو
نمایش های پشت در بسته و کاور روزنامه نگار ها
به صورت منظم کاور کردن اطلاعات و عکس های بازی تو فضای مجازی تا گیمزکام
نمایش گیمزکام و برگذاری تور جهانی و معرفی زبان های مختلف بازی تو کشور های مختلف که تقریبا تا اواخر سال ادامه داشت
برگذاری فستیوال کاز پلی و عکاسی که تا اوایل امسال طول کشید
ترند شدن سریال ویچر و سر زبون افتادن CDPR
تاخیر خوردن بازی و پشبندش بالا رفتن سهام کمپانی و تبدیل شدن به دومین کمپانی گیمینگ اروپایی
رونمایی از ورژن کاستوم کارت گرافیک انویدیا برای بازی و ترند شدن توی تویتر و رد و بدل چیزی بالغ برا 500 هزار توئیت فقط داخل توئیتر (منهای آمار فیسبوک و بقیه جاها)

خلاصه که از بعد E3 تو زمینه مارکتینگ تا همین اواخر گاه و بیگاه تو همه زمینه ها فعال بودن حالا اینی که به من و شما به صورت منظم چیزی نداده که توی فروم و رددیت در موردش بحث کنیم به این دلیل نیست که روند مارکتینگ بازی دچار مشکل هستش برعکس اگه خوب نگاه کنی CDPR داره تمام توانش رو واسه مارکتینگ بازیش به روش های مختلف میکنه بازی هم زمان لانچ یـ فروش به شدت خفن میکنه حالا بعد لانچ چقدر موفق باشه اون دیگه بستگی به کیفیت بازیش داره که باید واستیم و ببینیم ....
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96
کارگردان بازی :

View attachment 131599
من هنوزم معتقدم تاخیر بازی برخلاف شایعات به خاطر به بنبست خوردن نبود.
اینا نمیخواستن اشتباه ویچر رو تکرار کنن.
اونجا بازی بعد تازه بعد چنتا اپدیت مشکلاتش رفع شد. ینی نسخه اولیه کلا متفاوت بود با بعدیاش.
وقتی بازی از ۹ ماه قبل از عرضه میره تو دوره پولیش کردن، ینی میشه به نتیجه نهایی خیلی امید داشت...
 
بازی علاوه بر پشتیبانی کامل از تکنولوژی ray tracing در زمان عرضه از طریق سرویس استریم انویدیا ینی geforce now هم در دسترس خواهد بود.

گرچه با روند رو به سقوط gf now بعید نیست تا ۶ ماه دیگه کلا نابود شده باشه... :D
 
همین راکستاری که مثال زدی رو من یادم نمیره همه شاکی بودن که چرا یـ گیم پلی درست حسابی از بازیش بیرون نمیده من قشنگ این قضیه رو یادمه که در نهایت دیگه چسبیده به انتشار بازی اون ویدئو های معروف خودش رو بیرون دادن این سبک راکستار ـه هر کمپانیی سبک مارکتینگ خودش رو داره مثلا بتزدا برا F4 اومد کلا تو 6 ماه سر و ته مارکتینگش رو هم اوورد کلا یـ تریلر رونمایی داد یـ کنفرانس توی E3 نزدیک انتشار هم تبلیغات میدانی و در نهایت هم لانچ تریلر بین نمایش E3 و لانچ تریلر رسما هیچ چیزی بیرون نداد تمام اطلاعات بازی صرفا خطم میشد به همون اطلاعاتی که توی E3 تاد هاوارد روی سن داده بود با این حال منتشر شد و کلی رکورد فروش زد الان بخوایم در مورد CDPR حرف بزنیم از بعد E3 این چند وقته کلی سر صدا و بحث دور بر خودش و بازیش ایجاد کرده :

نمایش E3 و حضور کیانو
نمایش های پشت در بسته و کاور روزنامه نگار ها
به صورت منظم کاور کردن اطلاعات و عکس های بازی تو فضای مجازی تا گیمزکام
نمایش گیمزکام و برگذاری تور جهانی و معرفی زبان های مختلف بازی تو کشور های مختلف که تقریبا تا اواخر سال ادامه داشت
برگذاری فستیوال کاز پلی و عکاسی که تا اوایل امسال طول کشید
ترند شدن سریال ویچر و سر زبون افتادن CDPR
تاخیر خوردن بازی و پشبندش بالا رفتن سهام کمپانی و تبدیل شدن به دومین کمپانی گیمینگ اروپایی
رونمایی از ورژن کاستوم کارت گرافیک انویدیا برای بازی و ترند شدن توی تویتر و رد و بدل چیزی بالغ برا 500 هزار توئیت فقط داخل توئیتر (منهای آمار فیسبوک و بقیه جاها)

خلاصه که از بعد E3 تو زمینه مارکتینگ تا همین اواخر گاه و بیگاه تو همه زمینه ها فعال بودن حالا اینی که به من و شما به صورت منظم چیزی نداده که توی فروم و رددیت در موردش بحث کنیم به این دلیل نیست که روند مارکتینگ بازی دچار مشکل هستش برعکس اگه خوب نگاه کنی CDPR داره تمام توانش رو واسه مارکتینگ بازیش به روش های مختلف میکنه بازی هم زمان لانچ یـ فروش به شدت خفن میکنه حالا بعد لانچ چقدر موفق باشه اون دیگه بستگی به کیفیت بازیش داره که باید واستیم و ببینیم ....
من خودم کسی بودم که واسه GTA V و RDR2 روزشمار گذاشته بودم تو اتاقم
هربار احساس میکردم انگار داره قضیه حوصله سر بر میشه و راکستار خبریش نیست یهو با چند تا اسکرین شات سوپرایز میکرد یعنی این جاهای خالی بین تریلر هارو با اسکرین شات پر میکرد
ضمن اینکه نقش فن پیج ها رو نمیشد انکار کرد اونا تا صداشون در میومد راکستار دست به کار میشد
راست میگن که عمده تبلیغات بازیهای راکستار بر عهده فن پیجهاشه..
ضمن اینکه در مورد RDR2 یادته از حدود پنج ماه مونده به بازی قسمتهایی از بازی رو در اختیار سایتهای معروف نشون میداد و اونا هم فقط چیزی که دیده بودن رو میومدن و تعریف میکردن
الانم واسه سایبرپانک کم کم وقتشه اطلاعات بیشتری از بازی بیرون بده

Sent from my SM-G610F using Tapatalk
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or