Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
كيفيت پرده اي ٤٨٠ پي تي دي اس :D
با دوربين موبايل از صفحه نمايش فيلم گرفتن بنظره من ارزش ديدن نداره خيلي گيج و نا واضحه...
اتفاقا بد نبود :D دیگه اسمش روش از روی صفحه ! به هر حال چیز خاصی نشون نمیده توی دمو فقط دو مورد یکی میلی کامبت بازی یکم جای کار داره از اون ور احساس کردم موتور سواری بازی خیلی بهتر از قبل شده (نسبت به اون چیزی که پارسال نشون دادن) قسمت های شوتینگ هم طرف معلوم بود این کار ـه نیست خیلی خشک بازی میکرد با این حال دشمنا مثال پارسال که گلوله ها زیاد روی بدنشون تاثیر نمیزاشت نبودن و قشنگ حس میکردی بدنشون داره تیکه تیکه میشه از شدت گلوله ریکویل اسلحه هم بهتر بود اون نانو وایر هم به نظر چیز جالبی میاد یـ جا باهاش تو دل طرف زد به اونجایی که نباید میزد (:D) وان شاتش کرد LOL
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Arsalan_xe

Arsalan_xe

کاربر سایت
Apr 11, 2019
600
اتفاقا بد نبود :D دیگه اسمش روش از روی صفحه ! به هر حال چیز خاصی نشون نمیده توی دمو فقط دو مورد یکی میلی کامبت بازی یکم جای کار داره از اون ور احساس کردم موتور سواری بازی خیلی بهتر از قبل شده (نسبت به اون چیزی که پارسال نشون دادن) قسمت های شوتینگ هم طرف معلوم بود این کار ـه نیست خیلی خشک بازی میکرد با این حال دشمنا مثال پارسال که گلوله ها زیاد روی بدنشون تاثیر نمیزاشت نبودن و قشنگ حس میکردی بدنشون داره تیکه تیکه میشه از شدت گلوله ریکویل اسلحه هم بهتر بود اون نانو وایر هم به نظر چیزی جالبی میاد یـ جا باهاش تو دل طرف زد به اونجایی که نباید میزد (:D) وان شاتش کرد LOL
راست ميگي اف كمرا رو دقت نكردم بعد ديدم طرف دوربينو دراورد مخفيانه :D
بردم جلو ديدم همش همينه بيخيال شدم
من اميدوارم تو مسائل مالي به مشكل نخورن و از پس چيزي كه نشون دادن بر بيان و مجبور به داونگريد از لحاظ گرافيك و با حذف يه سري المانها از گيم پلي نشن
 

Kourosh

مدیر انجمن
Sep 25, 2005
4,537
نام
کورش
بنظرم بازی فعلا مشکلات جدی داره و بعید بنظر میرسه 6 ماه دیگه منتشر بشه.
چیزی که من تو این کیفیت پایین دیدم انیمشنها افتضاح بود. برای مثال ثانیه 22 از ویدئوی سوم وقتی طرف به هوا پرتاپ میشه پاهاش یه حرکت قشنگ چیزی تو مایه های برگردون زدن تو فوتبال میزنه :D
نکته مثبت هم داشت این ویدئو برای من . اینکه رانندگی ( در اینجا موتور سواری) خیلی بهتر و نرمتر و با فیزیک بهتر به نظر میرسید.
الان غیر از اتمسفر و موسیقی که شخصی هستن و ممکنه برای بقیه به اندازه من مهم نباشه نگرانی برای انیمشنها هم اضافه شد. این چیزی که من تو این ویدئو دیدم ثابت میکنه نمایش پارسال ساختگی و تقریبا یه چیزی شبیه نمایش anthem بایور بوده که بازی به اون صورت وجود خارجی نداشته یا حداقل بخوبی اماده نبوده و یه چیز سینمایی فضایی به سبک گیم پلی درون بازی برای نمایش عمومی ساختن و امسال چون سرشون خیلی شلوغ بوده دیگه نتونستن همچین چیزی بسازن.
البته گفته بودن اون قسمت نمایش پارسال پالیش شده بود و برای همین اون رو نشون دادن ولی این بهونه رو خیلی راحت میشه رد کرد چون خراب بودن انیمشن ربطی به پالیش بودن یک منطقه بازی نداره و اگر مشکل داشته باشه در همه جا مشکل داره و برعکس. یعنی تا اینجا من استنباطم اینه که نمایش پارسال یه چیز گول زنک و فقط برای فیدبک گیری بودکه اگه اینطوری بسازیم ملت چه بازخوردی نشون میدن. حالا اینکه اینها این همه سال چیکار میکردن که 6 ماه مونده به انتشار این وضع انیمشنهاست هم میشه اون شایعه رو یاداوری کرد که یکبار کلا پروژه تا یه حدی ساختن و ریست کردن.
البته ناامید نیستم و امیدوارم بتونن درستش کنن. فقط امیدوارم ستینگ سایبرپانک براشون لقمه بزرگ تر از دهن نبوده باشه و اخر سر بتونن به اون چیزی که میخوان برسن چون الان که ویدئو رو با ویچر مقایسه میکنم رسیدن به یه اتمسفر درست در یک ستینگ فانتزی بنظر خیلی اسونتر از رسیدن به یه محیط سایبرپانک در ستینگ فیوچریستیک شهریه. برای اولی در بیسیک ترین حالت زمین ناهموار درست میکنی و روش رو با جنگل میپوشونی و همون جا اون حس اولیه ایجاد میشه حالا اضافه کردن دانجن ها و شهر ها و رود ها و کوهها و بقیه لندمارک ها بماند که چه تاثیری داره ولی وقتی میخوایم محیط سایبرپانک بسازیم خب چی در اختیار داریم؟ تقریبا هیچی چون نمیشه همه جا نئونی باشه یا همه اش بارون بباره یا همیشه شب باشه ( البته اگه به من باشه میشه :D ) همون ساختن شهر اولیه که حتما باید شهر اینده باشه خودش یه مشکله چطور بسازیم تا اتمسفر سایبرپانک به مخاطب القا بشه و نگه این هم یه GTA دیگه هست. این واقعا مشکله و دیگه کار به اسونی ویچر نیست.
درکل منظور اینه که یه مقدار باید انتظاراتمون رو تعدیل کنیم.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
بنظرم بازی فعلا مشکلات جدی داره و بعید بنظر میرسه 6 ماه دیگه منتشر بشه.
چیزی که من تو این کیفیت پایین دیدم انیمشنها افتضاح بود. برای مثال ثانیه 22 از ویدئوی سوم وقتی طرف به هوا پرتاپ میشه پاهاش یه حرکت قشنگ چیزی تو مایه های برگردون زدن تو فوتبال میزنه :D
نکته مثبت هم داشت این ویدئو برای من . اینکه رانندگی ( در اینجا موتور سواری) خیلی بهتر و نرمتر و با فیزیک بهتر به نظر میرسید.
الان غیر از اتمسفر و موسیقی که شخصی هستن و ممکنه برای بقیه به اندازه من مهم نباشه نگرانی برای انیمشنها هم اضافه شد. این چیزی که من تو این ویدئو دیدم ثابت میکنه نمایش پارسال ساختگی و تقریبا یه چیزی شبیه نمایش anthem بایور بوده که بازی به اون صورت وجود خارجی نداشته یا حداقل بخوبی اماده نبوده و یه چیز سینمایی فضایی به سبک گیم پلی درون بازی برای نمایش عمومی ساختن و امسال چون سرشون خیلی شلوغ بوده دیگه نتونستن همچین چیزی بسازن.
البته گفته بودن اون قسمت نمایش پارسال پالیش شده بود و برای همین اون رو نشون دادن ولی این بهونه رو خیلی راحت میشه رد کرد چون خراب بودن انیمشن ربطی به پالیش بودن یک منطقه بازی نداره و اگر مشکل داشته باشه در همه جا مشکل داره و برعکس. یعنی تا اینجا من استنباطم اینه که نمایش پارسال یه چیز گول زنک و فقط برای فیدبک گیری بودکه اگه اینطوری بسازیم ملت چه بازخوردی نشون میدن. حالا اینکه اینها این همه سال چیکار میکردن که 6 ماه مونده به انتشار این وضع انیمشنهاست هم میشه اون شایعه رو یاداوری کرد که یکبار کلا پروژه تا یه حدی ساختن و ریست کردن.
البته ناامید نیستم و امیدوارم بتونن درستش کنن. فقط امیدوارم ستینگ سایبرپانک براشون لقمه بزرگ تر از دهن نبوده باشه و اخر سر بتونن به اون چیزی که میخوان برسن چون الان که ویدئو رو با ویچر مقایسه میکنم رسیدن به یه اتمسفر درست در یک ستینگ فانتزی بنظر خیلی اسونتر از رسیدن به یه محیط سایبرپانک در ستینگ فیوچریستیک شهریه. برای اولی در بیسیک ترین حالت زمین ناهموار درست میکنی و روش رو با جنگل میپوشونی و همون جا اون حس اولیه ایجاد میشه حالا اضافه کردن دانجن ها و شهر ها و رود ها و کوهها و بقیه لندمارک ها بماند که چه تاثیری داره ولی وقتی میخوایم محیط سایبرپانک بسازیم خب چی در اختیار داریم؟ تقریبا هیچی چون نمیشه همه جا نئونی باشه یا همه اش بارون بباره یا همیشه شب باشه ( البته اگه به من باشه میشه :D ) همون ساختن شهر اولیه که حتما باید شهر اینده باشه خودش یه مشکله چطور بسازیم تا اتمسفر سایبرپانک به مخاطب القا بشه و نگه این هم یه GTA دیگه هست. این واقعا مشکله و دیگه کار به اسونی ویچر نیست.
درکل منظور اینه که یه مقدار باید انتظاراتمون رو تعدیل کنیم.
اگه یادت باشه ویچر 3 هم تا مدت ها مشکلات تکنیکی مختلف داشت و کلی آپدیت دادن تا بالاخره بازی به یه وضعیت تقریبا ایده آل رسید. البته این به معنی مشکل نداشتن بازی نیست و بخواد دوباره همون ایرادات تو سایبرپانک هم وجود داشته باشه ناامید کننده هست، ولی خب قبلا تجربه این مورد رو داشتیم و به نظر میاد استودیو تو بحث پرفورمنس و طراحی انیمیشن (یکی از ایرادات ویچر 3) همچین وضعیت جالبی نداره متاسفانه :D

در مورد اتمسفر و اون بخشی که گفتی ساختن یه اتمسفر درست تو محیط فانتزی، آسون تر از ساختن یه اتمسفر درست تو محیط سایبرپانک هست باهات مخالفم. الان مثالی که داره استفاده میشه ویچر 3 هست، واقعا ساختن همچین اتمسفر و فضایی جدا یکی از سخت ترین کارهای این نسل بوده که CDPR به خوبی از پسش بر اومده، هر محیط و هر قسمت بازی حس و حال خودش رو داشت، هر دو تا DLC به صورت کلی اتمسفر مجزایی نسبت به بازی اصلی داشتن و واقعا طراحی این موارد کار آسونی نیست. وقتی یه سازنده از پس همچین کاری بر میاد، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استودیو میتونه از پس گنده تر از اینا هم بر میاد، فقط می مونه بحث اینکه در وهله اول باید درک درستی از اتمسفر سایبرپانک داشته باشن که خب باید منتظر موند تا بازی عرضه بشه، چون مسلما اینقدر عظیم هست که با این چند تا نمایش نمیشه کامل در این مورد نظر داد.

در مورد سطح انتظارات هم وقتی ویچر 3 برام بهترین بازی ده سال گذشته (و احتمالا کل تاریخ) بوده، خب انتظارم از بازی جدید استودیو خیلی بالاست :D احتمالا خیلی ها هم همین طوری هستن. البته نه اینکه بگم متاش 98 میشه و 500 تا گوتی میبره، ولی اینکه نمراتش در حد همون ویچر 3 بشه و آخر سال هم تو رقابت اصلی گوتی حضور داشته باشه کافیه، که خب فکر هم میکنم همین اتفاق بیفته.
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
چیزی که من تو این کیفیت پایین دیدم انیمشنها افتضاح بود. برای مثال ثانیه 22 از ویدئوی سوم وقتی طرف به هوا پرتاپ میشه پاهاش یه حرکت قشنگ چیزی تو مایه های برگردون زدن تو فوتبال میزنه :D
نه دیگه نشد دارید ایراد بنی اسرائیلی میگیرید :D همون سکانس رو توی دموی Deep Dive نشون دادن اینجا بازی یـ لحظه باگ زد و اون مدلی حرکت ژیمیناستیکی زد :D
انیمیشن های بازی فرسنگ ها از ویچر 3 بهتر هستند بعد از چه نظر میگی هیچ شباهتی به دموی پارسال نداشته ؟ دشمنای بازی یک مدل بودن گان پلی بازی یـ مدل بود سکانس کنار سکانس شبیه به هم بودن ؟ دمو پارسال انواع اقسام باگ گرافیکی و فیزیک نشون ملت پشت درای بسته دادن اون چیزی که منتشر کردن پالیش ترین ورژنی بود که تونستن کپچر کنن انتظار نداشتی تو دمویی که میخواستن پرزنت کنن بیان باگ نشون ملت بدن رو اینترنت ؟

البته ناامید نیستم و امیدوارم بتونن درستش کنن. فقط امیدوارم ستینگ سایبرپانک براشون لقمه بزرگ تر از دهن نبوده باشه و اخر سر بتونن به اون چیزی که میخوان برسن چون الان که ویدئو رو با ویچر مقایسه میکنم رسیدن به یه اتمسفر درست در یک ستینگ فانتزی بنظر خیلی اسونتر از رسیدن به یه محیط سایبرپانک در ستینگ فیوچریستیک شهریه. برای اولی در بیسیک ترین حالت زمین ناهموار درست میکنی و روش رو با جنگل میپوشونی و همون جا اون حس اولیه ایجاد میشه حالا اضافه کردن دانجن ها و شهر ها و رود ها و کوهها و بقیه لندمارک ها بماند که چه تاثیری داره ولی وقتی میخوایم محیط سایبرپانک بسازیم خب چی در اختیار داریم؟ تقریبا هیچی چون نمیشه همه جا نئونی باشه یا همه اش بارون بباره یا همیشه شب باشه ( البته اگه به من باشه میشه :D ) همون ساختن شهر اولیه که حتما باید شهر اینده باشه خودش یه مشکله چطور بسازیم تا اتمسفر سایبرپانک به مخاطب القا بشه و نگه این هم یه GTA دیگه هست. این واقعا مشکله و دیگه کار به اسونی ویچر نیست.
"ولی وقتی میخوایم محیط سایبرپانک بسازیم خب چی در اختیار داریم؟" همه چیز :D "تقریبا هیچی چون نمیشه همه جا نئونی باشه یا همه اش بارون بباره یا همیشه شب باشه ( البته اگه به من باشه میشه :D )" ؟ مشکل این تیکه از متن شما اینه که همه چیز رو صرفا توی طراحی شهر نئونی میبینید بقیه المان های بازی رو فاکتور میگیرید بعد انتظار دارید طراحی شهر به خودی خود سبک سایبرپانک رو تعریف کنه بماند که دیگه چوری نبوده که نخوان نشونش بدن ! فقط میگم چراغ نئونی کم داشته تا الان + بارون و اتمسفر شب که شما رو راضی کنه :D در بدترین حالتش بازی یک سانت هم نمیتونه نزدیک GTA هم بشه و با کله سقوط میکنه تو این بحث ! فرض کنید یـ شهر داریم که تقریبا مرکزش پر ساختمونه بلنده هرجا چشم باز میکنیم بلیبورد های تبلیغاتی رو میبینم که با رنگ های جور واجور جلون میدن حالا این شهرمون چند تا منطقه داره که از مرکز شهر دورند و بیشتر حالت سنتی دارن (بخون GTA) اینجا قرار نیست دیگه اون همه شلوغی رو ببینیم حالا ایا اتسمفر بازی شبیه به GTA شده ؟ خیر این وسط تکلیف المان های تخیلی بازی چی میشه ؟ طراحی متفاوت ماشین ها نوع پوشش مردم از همه مهم تر خود شخصیت شما ؟ ویچر 3 یکی از متنوع ترین بازی های از نظر اتمسفر بود خود بازی جدای DLC هاش هر قسمتش اتمسفر منحصر به فرد خودش رو داشت نایت سیتی هم از قاعده مستثنی نیست توی ویچر3 اگه CDPR صرفا خورشید مه و درخت و نوع دشمنای و نوع پوشش گیاهی موسیقی رو در اختیار داشت اینجا علاوه بر اینا دستش باز هر مدل که خواست اتمسفر متناسب با دنیای بازی رو خلق کنه راکستار تو GTA چیزی به نام المان تخیلی نداشت صرفا میومد هر قسمت مپ رو یونیک طراحی میکرد یـ قسمت مپ بالا شهر محسوب میشد با خونه ها ی لاکچری و الا اخر حالا CDPR به طیف وسیعی از ابزار ها واسه خلق اتمسفر بازیش دسترسی داره از خود شهر گرفته تا المان های شخصی همه و همه به لطف Cyberpunk زیر شاخه سبک تخیلی محقق میشه بازی 6 تا منطقه داره هر کدوم ساز خودشون رو میزنن خود نایت سیتی هم صرفا یـ شهر آینده نیست یـ شهر امروزی با حال و حوای Retro Future شما فقط کافیه یکم به جزئیاتی که تا الان نشون دادن توجه کنید هنوز ارتباط با سیم ها رایجه HUD بازی حالت سیستم عامل های قدیمی رو داره اینترنت تو دنیای بازی وجود داره فقط تبدیل شده به شبکه محلی هنوز گنگ های قدیمی با سبک و رسوم قدیمی توی دنیای بازی جلون میدن طراحی نایت سیتی دقیقا همون چیزی که باید باشه یک آرمان شهر که پایه هاش از اوایل دهه نود میلادی زده شده ولی از یک جایی به بعد درگیر جنگ های دوره ای میشه و از تبدیل شدنش به یـ شهر هایپر فیوچرستیک جلو گیری میکنه

==================================
من همین پکیجی که نشون دادن رو میزارم کنار داستان سرایی CDPR برا خودم فانتزی میرنم بعد دوستان برا خودشون یـ بازی پرفکت و بی نقص تصور کردن که قرارـه راکستار رو تو ضمینه فنی به خاک و خون بکشه بابا یکم آروم اگه قرار باشه اینجوری سانت به سانت بازی رو بزارید زیر ذره بین تا بازی میاد منتشر بشه همه نمایشای بازی رو به خودتون زهر میکنید :D CDPR نشون داده استدیو پرفکتی نیست درسته الان انتظارات به شدت ازش بالا رفته ولی یـ موردی که باید توجه داشته باشید اولویت بندی هر استدیو فرق داره در مورد اتمسفر هم in CDPR we trust ( :

 

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
HUD بازی خیلی بده! پر از متن با رنگ های قرمز و آبی!
نمیدونم تا چشم بخواد عادت کنه رسما دهن ملت از سر درد سرویس خواهد شد
فکرنمیکردم بازی رو با همین نما بخوان عرضه کنند
 
  • Like
Reactions: gladiator12

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,757
نام
ژوبین
آقا شوخیتون گرفته؟ باگ امضای بازی های rpg مخصوصا تو لانچ طبیعیه مشکلاتی داشته باشه :D
HUD بازی خیلی بده! پر از متن با رنگ های قرمز و آبی!
نمیدونم تا چشم بخواد عادت کنه رسما دهن ملت از سر درد سرویس خواهد شد
فکرنمیکردم بازی رو با همین نما بخوان عرضه کنند
منوها رو که عوض کردن اینم حتما عوض میشه!
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,159
نام
∂αнмα
منوها رو که عوض کردن اینم حتما عوض میشه!
بعیده عوضش کنن واسه این میگم که تقریبا یـ جوری حالت Retro Future داره و از نمایش اولین تیزر تا الان از این رنگ استفاده کردن جالبیش اینه گفتن قابلیت تغییر رنگ HUD هم برا بازی نزاشتن :| شاید بعد لانچ بهش اضافه کنن ! البته PC گیمر ها از روز اول بهش دسترسی دارن (ماد و این صحبتا) :-":D
 
  • Like
Reactions: JohnnySilverhand

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,324
نام
محسن
:D
بعیده عوضش کنن واسه این میگم که تقریبا یـ جوری حالت Retro Future داره و از نمایش اولین تیزر تا الان از این رنگ استفاده کردن جالبیش اینه گفتن قابلیت تغییر رنگ HUD هم برا بازی نزاشتن :| شاید بعد لانچ بهش اضافه کنن ! البته PC گیمر ها از روز اول بهش دسترسی دارن (ماد و این صحبتا) :-":D
این جوی که تو این تاپیک درست کردی اصلا خوب نیست تا انتقادی میشه مدام می‌پرید میگه نه اینجوری نیست بلاخره کسی به این تیم شک ندارم ولی خوب نقاط منفی هم دارن میگن ارتش یک نفره شدی:Silenced::Silenced::D
 

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
اگه یادت باشه ویچر 3 هم تا مدت ها مشکلات تکنیکی مختلف داشت و کلی آپدیت دادن تا بالاخره بازی به یه وضعیت تقریبا ایده آل رسید. البته این به معنی مشکل نداشتن بازی نیست و بخواد دوباره همون ایرادات تو سایبرپانک هم وجود داشته باشه ناامید کننده هست، ولی خب قبلا تجربه این مورد رو داشتیم و به نظر میاد استودیو تو بحث پرفورمنس و طراحی انیمیشن (یکی از ایرادات ویچر 3) همچین وضعیت جالبی نداره متاسفانه :D

در مورد اتمسفر و اون بخشی که گفتی ساختن یه اتمسفر درست تو محیط فانتزی، آسون تر از ساختن یه اتمسفر درست تو محیط سایبرپانک هست باهات مخالفم. الان مثالی که داره استفاده میشه ویچر 3 هست، واقعا ساختن همچین اتمسفر و فضایی جدا یکی از سخت ترین کارهای این نسل بوده که CDPR به خوبی از پسش بر اومده، هر محیط و هر قسمت بازی حس و حال خودش رو داشت، هر دو تا DLC به صورت کلی اتمسفر مجزایی نسبت به بازی اصلی داشتن و واقعا طراحی این موارد کار آسونی نیست. وقتی یه سازنده از پس همچین کاری بر میاد، با پیشرفت تکنولوژی و گسترش استودیو میتونه از پس گنده تر از اینا هم بر میاد، فقط می مونه بحث اینکه در وهله اول باید درک درستی از اتمسفر سایبرپانک داشته باشن که خب باید منتظر موند تا بازی عرضه بشه، چون مسلما اینقدر عظیم هست که با این چند تا نمایش نمیشه کامل در این مورد نظر داد.

در مورد سطح انتظارات هم وقتی ویچر 3 برام بهترین بازی ده سال گذشته (و احتمالا کل تاریخ) بوده، خب انتظارم از بازی جدید استودیو خیلی بالاست :D احتمالا خیلی ها هم همین طوری هستن. البته نه اینکه بگم متاش 98 میشه و 500 تا گوتی میبره، ولی اینکه نمراتش در حد همون ویچر 3 بشه و آخر سال هم تو رقابت اصلی گوتی حضور داشته باشه کافیه، که خب فکر هم میکنم همین اتفاق بیفته.
برا من حضور در رقابت کافی نیست. من انتظار زمین زدن دلست و سایر بازی های سال بعد ور دارم ازش که همینجوری هم خواهد شد ایشالا.:D:D:D:D
ولی خب به دور از شوخی یه سری از انتظارات از اعتماد به سازنده میان. مثلا قبل از عرضه رد دد چند نفر انتظار متای زیر 93 داشتن؟ خب مشخص بود بالاتر میشه.
این شرکت هم برا من یکی چنین جایگاهی داره. و همین سطح از اعتماد. میتونیم ساعت ها راجب دانگرید گرافیکی و مشکل انیمیشن ها بحث کنیم ولی وقتی بیگ پیکچر رو در نظر بگیریم، اطمینان دارم که ناامیدم نمیکنه بازی. بازی رو به عنوان اخرین بازی این نسل رو اکانت خودم پیش خرید هم خواهم کرد که از روز اول پلی بدمش و لازم نباشه صبر کنم.
البته اینم بگم تقریبا مطمئنم باز ی از نظر گرافیکی یا حتی انیمیشن قرار نیست بنچ مارک باشه و شاید به سطخ دلست یا رد دد نرسه...

:D:D:D:D?????but who cares
مگه بابت گرافیک یا انیمیشن ویچر عاشقش شدیم؟ اینم مطمئنم قرار نیست تو ذوق بزنه در این موارد.

درکل منظور اینه که یه مقدار باید انتظاراتمون رو تعدیل کنیم.
البته این موضوع به نوع انتظارات هم بستگی داره. اما برخلاف شما من فک نمیکنم تو القای اتمسفر مورد نظر مشکلی داشته باشن. بازی قطعا قرار نیست اتمسفر gta رو بده بهمون و البته مخالف ساده تر بودن القای اتمسفر مورد نظر تو ویچر هستم. اره شاید در ظاهر ساده تر به نظر برسه طراحی اون محیط ولی ساختن چندین و چند محیط مختلف با اتمسفر کاملا متفاوت و حفط پویایی محیز تو تک تکشون خیلی خیلی کار بزرگ و مشکلی بود. شما میتونستی از توسان با اون حال و هوای زنده و شادش، بری به no man"s land و اتمسفر مرده و خفقان اور و مه الود و خطر ناک جزایر مردابیش رو حس کنی. میتونستی از اسکلیگا و حال و هوای اساطیری و محیط بکر و با شکوهش بری به شهر نا امن و پر از بی اعتمادی نوویگراد.
طراحی چنین مکان هایی به اون سادگی که شما میگید هم نیستن واقعا. حتی رد دد و پروداکشن ولیو وسیعش هم نتونستن چنین تنوع وسیعی رو ایجاد کنن تو بازیشون. حالا انیمیشن صورت و ... ضعیف تر بود به نسبت بازی های هم دوره؟
خب باشه!
موارد مهم تر رو به خوبی پیاده کردن و تو این بازی هم پیاده میکنن.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر