اولین مورد اینکه دمو 1080 کپچر شده (همون چیزی گه خودم حدس زدم) دموی زنده یک ساعته لایوی که به DF توی گیمزکام نشون دادن 4K کامل بود ـه واسه همین کیفیت تصویر و جزئیات به شدت براشون تار به نظر اومده به عبارت دیگه رزلویشن پایین کیفیت تکسچر ها رو نابود کرده ! بزرگترین اپگریدی که نسبت به دموی پارسال داشته رفلکشن آب بوده که دموی پارسال نابود بوده تو این قسمت (واسه مقایسه از ویچر 3 هم نابود تر) خیلی از رفلکشن ها توی دمو رفلکت سنتی بودن و خبری از ری تریسینگ نبوده ! تکنیک Render To texture Mirror که به عبارتی وظیفه رفلکت کردن تصویر توی آینه رو داشته یکی از قدیمی ترین و در عین حال سنگین ترین تکنینک های تو این ضمینه هستش نسبت به پارسال اپگرید داشته . بزرگترین تاثیری که Ray tracing تو دمو داشته global illumination بوده که قشنگ میشه تاثیرش تو آب و هوای مختلف در مقایسه با یکی از تصویر های کپچر شده دید در مورد رفلکت منبع نور های مختلف CDPR از روش بهینه واسه ری تریس کردن این منابع استفاده کرده که همین باعث شده همه منبع های نوری ریتریسیتگ نباشن که DF دلیلش رو OW بودن بازی میدونه که منابع نوری رو باید در یک آن پردازش کنه ! DF یک صحنه توی دموی 50 دقیقه دیده که نور پردازیش رو در حد Metro Exodus دیده به شدت شگفت زده شده از این صحنه ! Ambient occlusion تو دمو مشکل داشته که DF احتمال میده CDPR کامل از Ambient occlusion خود ریتریسینگ استفاده کرده ! به صورت کلی ری ترسینگ درست توی دمو پیاده نشده با این حال دمو به شدت براشون عالی به نظر اومده واسه همین مطمئن نیست دقیق چجوری مخیوان همچین چیزی رو یـ کنسولی مثل Xbox پایه اجرایی کنن
بازی رو با Deus Ex مقایسه میکنن که اونم رو کنسول گرافیک خوبی داشت ولی خوب اون نظر وسعت تعداد NPC ها تنوع و پیچیدگی انیمیشن ها فیزیک و تخریب پذیری نزدیک این بازی هم نیست مقدار جزئیاتی که تا حالا تو هیچ بازیی OW دیده نشده (سنگین
) !!! هرچند احتمال دار ـه بازی داون گرید بشه ولی از نظر DF احتمال اینکه بازی رو بالاترین تنظیمات داون گرید بشه کمه چرا ؟ چون سر ویچر 3 ما هرچی دمو دیدیم همه از قبل کپچر شده بودن و هنوز CDPR نمیدونست دقییق چجوری میخوان بازی رو اجرایی کنن ولی دمویی که الان نشون دادن به صورت کاملا لایو جلوی روشون اجرا میشده و چیزی هم تا عرضه بازی هم نمونده واسه همین احتمال اینکه گرافیک نهایی رو PC همین باشه زیاده با این حال بزرگترین سوال اینه که چجوری میخوان این گرافیک و جزئیات رو روی کنسول ها پیاده کنن
DF امیدواره هرچقدر ویچر 3 به تدریج از نظر گرافیکی و فنی پیش رفت کرده و الان هم که تونستن رو رو سویچ به خوبی پورتش کنن که از نظرشون تو خواب هم نمیدیدن این مورد رو اینجا هم بتونن جوری بازی رو روی کنسول ها پیاده کنن که نه سیخ بسوزه نه کباب