Multi Platform Cyberpunk 2077

سازنده
CD PROJEKT RED
تاریخ انتشار
December 10, 2020
ناشر
CD PROJEKT RED
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S


43724376590678437643.png

1ixh_%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C1-.gif

8489_تصاویر1.gif

>>>>>Screenshot<<<<<



<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_026.jpg Cyberpunk-2077_2018_06-12-18_027.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0001.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0002.jpg http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0003.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39064-2618_0004.jpg
<><><><>
>>>>>Concept Art<<<<<

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0001.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0002.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0004.jpg

http___images.gamersyde.com_image_cyberpunk_2077-39119-2618_0003.jpg
>>>>>Screenshot<<<<<





<><><><>
>>>>>Key Art<<<<<





در صورت لود نشدن تصاویر صفحه را Refresh کنید
>>>>>Screenshot<<<<<


<><><><>

>>>>>Concept Art<<<<<







<><><><>

>>>>>Key Art<<<<<






343y_ویدیوها1.gif


============================

تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش اول
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش دوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش سوم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش چهارم
تاریخچه مختصر دنیای سایبرپانک 2077- بخش پنجم و آخر
تاریخچه تشکیل شهر نایت سیتی
افسانه جانی سیلورهند
تاریخچه شرکت آراساکا

با تشکر از @mobin.hb96

===================================
تاریخچه بازی بخش 1
تاریخچه بازی بخش 2
تاریخچه بازی بخش 3
تاریخچه بازی بخش 4
تاریخچه بازی بخش 5
تاریخچه بازی بخش 6
تاریخچه بازی بخش 7
تاریخچه بازی بخش 8
تاریخچه بازی بخش 9

با تشکر از @armin_shadow

========================================

نگاهی بر Cyberpunk 2077 بخش اول

با تشکر از @darksider666
 
Last edited by a moderator:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
10,917
نام
محمد حسین
نمونه بارز اینکه ملت منتظرن یـ چیزی بشنون بدون اینکه تحقیق کنن بدون هیچ دلیل تو سر خودشون بزنن :

View attachment 115219

یعنی سر درد میگیره آدم کامنت های این تاپیک رو میخونه همه فک میکنن CDPR کامل حذف کرده کات سین های سوم شخص رو ملت حتی نمیرن خودت تویت رو باز کنن ببینن اینی که نوشته 1/2 ادامش 2/2 چی نوشته واقعا من غلط بکنم دیگه به سر تیتر های Reddit اعتماد کنم !
چرا اینقدر عصبانی میشی،
من بحثم با اینه که cdpr خیلی زود و خیلی زیاد وارد مصاحبه و دادن اطلاعات بازی شد .
هنوز 7 ماه مونده و حتی ممکنه بازم تغییراتی تو بازی ایجاد بشه.
چرا این همه مصاحبه؟؟؟
همه اینها فشارها و سطح درخواستها رو افزایش میده ،مخصوصا قبلش ویچر 3 بازی قبلیت بوده باشه.
_______
ساده بگم اسکایریم با اون همه باگ وحشتناک نمرات بالا تو متا و کلی به به و چه چه گرفت .بازی بی نظیر بود ولی مشکلات فنی و باگهاش جوری بود که عملا نمیشد بازی کرد در زمان عرضه و با زدن کدها تو pc از مراحل عبور میکردیم ،نداشتن هایپ سطح درخواست رو کنترل کرده بودم
ولی بازیهایی هم بوده که منتقد با یه چیز مسخره از بازی نمره کم کرده بود
و در کنار اون سطح خواسته های کاربران بالا میبره
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
چرا اینقدر عصبانی میشی،
من بحثم با اینه که cdpr خیلی زود و خیلی زیاد وارد مصاحبه و دادن اطلاعات بازی شد .
هنوز 7 ماه مونده و حتی ممکنه بازم تغییراتی تو بازی ایجاد بشه.
چرا این همه مصاحبه؟؟؟
همه اینها فشارها و سطح درخواستها رو افزایش میده ،مخصوصا قبلش ویچر 3 بازی قبلیت بوده باشه.
چیزی که وجود نداره ملت مثل زخم سر بسته دوباره بازش کردن و دارن آیه یاس میخونن قضیه اینه که هیچ چیزی نسبت به پارسال تغییر نکرده همه چیز همونی بودیه که بوده ! کلا بازی دوبار نمایش داشته یکی پارسال یکی امسال پارسال خیلی خوب منیج کردن و خوب هیچ چیزی هم ملت نمیدونستن خلاصه هایپ کردن امسال هم همه چیز مثبت بوده الا یـ نمایش پابلیک که ملت دارن بیش از حد واکنش نشون میدن شما مثلا به من بگو چه مواردی نسبت به پارسال تغییر کرده ؟ همش حدس و گمانه زنی که دلیل حساسیت بیش از حد که وای نکنه بازی فلان جا فیل بشه فلان جا نتونه فلان انتظار من رو براورده کنه و الی آخر نمونش همین داشتن یا نداشتن کات سین که که عملا دو جا به صراحت گفتن بازی هنوز کات سین سوم شخص داره باز دوباره ملت میگن نه بازی کات سین سوم شخص نداره اگه کسی باشه که شلوغ میکنه سازنده نیست ملتن که اینقدر خودشون رو هایپ کردن که میخوان به یـ چیزایی گیر بدن که خنده داره مثلا همون تاپیک رددیت دوباره قضیه اول شخض بودن و اینکه چرا سوم شخص نداره رو ملت مثل پارسال پیش کشیدن وسط که اصلا مسئله این نیست مسئله اینه نسبت به پارسال هیچ چیزی تغییر نکرده در مورد روش بازاریابی CDPR هم چیز عجیبی نیست بالاخره هر کمپانی واسه خودش یـ روشی داره دیگه سونی به این گندگی که همه بازیاش معمولا دو سه سال قبل انتشار معرفی میشن گاد وار سال 2016 یـ نمایش کاملا متفاوت داشت نسبت نسخه اصلی یـ مرحله بود که اصلا تو نسخه ی نهایی نبود تهش هم بازی اومد هیشکی یادش نبود اصلا همچین چیزی وچود خارجی داشته بماند که باز ملت سر هیچ و پوچ تو تاپیکش بحث میکردن و هی ایراد میگرفتن همین CDPR میرفت تو سکوت خبری الان خشتکش رو کشیده بود سرش بازم میگم از هر طرفی میخواستن حرکت کنن بازم یک سری بودن که اعتراض کنن بهترین کار الان اینه به سازنده ها اعتماد کنیم در همین حین هایپمون رو نفرستیم تو خونه همسایه بالایی بزاریم CDPR کار خودش رو بکنه تهش بالاخره یا شاهکار میشه یا یـ عنوان معمولی با حساسیت بیش از حد فقط الکی خودمون رو عذاب میدیم همین ....

ساده بگم اسکایریم با اون همه باگ وحشتناک نمرات بالا تو متا و کلی به به و چه چه گرفت .بازی بی نظیر بود ولی مشکلات فنی و باگهاش جوری بود که عملا نمیشد بازی کرد در زمان عرضه و با زدن کدها تو pc از مراحل عبور میکردیم ،نداشتن هایپ سطح درخواست رو کنترل کرده بودم
ولی بازیهایی هم بوده که منتقد با یه چیز مسخره از بازی نمره کم کرده بود
و در کنار اون سطح خواسته های کاربران بالا میبره
زمانه عوض شد همین بتزدا با همین تفکر سر F76 به زمین گرم نشست یا F4 که اصلا در حد انتطارات نبود بیشتر مشکلات فنی بود هایپ ایجاد شدن یـ چیز طبیعی ربطی نه نشون دادن یا ندادن نداره تهش ملت نسبت به گذشته و اسم و برند هایپ میشن الان مثلا اگه راکستار GTA 6 بزار ـه یک هفته قبل عرضه تبلیغ کنه بنظرت بازم چیز عوض میشه ؟ بازم ملت انتظار دارن فراتر از حد انتظار ظاهر بشه این حرف شما برا برندی صدق میکنه که هیچ چیزی قبلا نشون نداده نه برندی که همینجوری به خود خود کاغذ سفید هم رو کنه ملت هایپ میشن .....
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Arima Kishou

mobin.hb96

کاربر سایت
Feb 12, 2019
2,187
نام
مبین
اول از خودتون بپرسید کسانی که دارن در این تاپیک انتقاد می کنن هیترن یا دلسوزو عاشق سایبرپانک ، اتفاقا محیط سایبرپانک یکی از پیش نیازهای اصلیش همین گرافیکو اتمسفر خفنشه که ابهت میده به بازی ، اینکه میگین محتوا مهمه موافقم ، ولی اینکه میگین گرافیک فدای این محتوا بشه برامون مهم نیست .. بنظرم این بازی رو با بازیهای RPG دیگه دارید اشتباه می گیرید ! ، این بازی در حدی جاه طلبانس که CDPR اومد برای هر قطعه نیروی متخصص گذاشت تا فضای سایبرپانکی رو از بعد فنی توی حلق بازیکن کنن :D ، وقتی مشکل جدی وجود داره در همین تریلر کوتاه ، چرا بیام بگم نباید انتظار بیشتر داشت ؟!! اگر استودیوی دیگه ای بود آره ، اگر بازیش مورد انتظارم نبود آره ، از 2012 تا الان منتظر بازیم و کوچکترین اخبارشو بعد از جدی تلقی کردن پروژه دنبال کردم ، این نمایش معمولی ای بود برام بعد از این همه انتظار و بعضا ناامیدکننده ، اینکه CDPR هنوز روی خلق اتمسفر بازی لنگ میزنه و حتی نمایش لحظه ایشم ایراد داره واقعا نگران کنندست . بحث فنی خیلی مهمه و برای من به اندازه محتوا .. و خصوصا این بازی ارزشش بیشتر نباشه مطمئنا کمتر نیست .
راجب جمله آخر که واقعا بعید میدونم بحث فنی به اندازه محتوا یا حتی نزدیک محتوا مهم باشه. حالا برا این بازی یا هر بازی دیگه ای هرچند شاید معیار هرکسی متفاوت باشه. راجب اتمسفر و گرافیک هنری بازی، هیچ تردیدی نباید باشه که CDPR در این زمینه عالی عمل خواهد کرد. حتی تو همین تریلر هم همین موضوع مشخص بود. یه بعد فنی میمونه که مشخصه این شرکت نمیتونه چیزی مثل رد دد رو بهمون ارائه بده. منابع و امکاناتش رو نداره. ولی آیا نتیجه نهایی از بعد گرافیک فنی ناامیدکننده خواهد بود؟ این دیگه به نطر شخصی برمیگرده وای به نطر من نه، نخواهد بود.
سر ویچر هم خیلی قبل عرضه جو منفی سر دانگرید شدن بازی بوجود اومد ولی واقعا در نتیجه کار چیزی بود که به تجربه بازی لطمه بزنه؟
تو همین استریم اخیر موارد خیلی خوبی از مهارت ها و تاثیر کلاس بندی رو گیمپلی و ... گفته شد که کلی راجبش صحبت میتونه بشه ولی چند روزه هرجا حرف از بازی هست همه از دانگرید گرافیکی حرف میزنن!!!
واقعا اگه سی دی پراجکت بتونه ایده ها و وعده هایی که داده رو عملی بکنه(که من مطمئنم میتونه)، تجربه بازی چیزی خواهد بود که اگه عینا با گرافیک ویچر هم همراه باشه بازم شاهکاره.
یه موردی هم هست. به نظرم اون ج منفی سر دانگرید شدن بازی، قبل از عرضه ویچر برا سازنده درس خوبی شده. شاید با این استریم میخواستن از اون جو منفی در استانه عرضه بازی جلوگیری کنن. قطعا بعد فنی نهایی تو 8 ماه باقیمونده خیلی بهتر میشه و نتیجه نهایی شاید یه بنچمارک گرافیکی نباشه، اما مثل ویچر به تجربه بازی هم لطمه ای نمیزنه.
در کل من احتمال FAIL شدن این بازی رو از تمام بازی های تقویم 2 سال اینده کمتر میدونم. بحث کنسولی نمیخوام راه بندازم ولی احتمال اینکه حتی بازی کوجیما یا حتی تلو2 خراب بشن رو بیشتر از این میدونم هرچند احتمالا هر3تاشون موفق میشن. تو هم به نظرم نگران نباش و فقط منتظر عرضه بازی بمون.8->
تنها مورد نگران کننده برای من اینه که گفتن حتی کات سین ها هم اول شخص خواهد بود که امیدوارم یه تجدید نظری بکنن چون اینجوری یه کم شخصی سازی ظاهر V شاید یه کم POINTLESS بشه.
 
  • Like
Reactions: pbgame

mohsenjyubi201

کاربر سایت
Jun 17, 2011
558
یکی تو فروم ریست ارا (من نمیدونم کی میخواد این فروم نابود شه) یه شایعه ای راه انداخت که مرحله حمامه توی گیمپلی پارسال بود رو حذف کردن.

اینم جواب خود Marcin
115269
 
  • Like
Reactions: mobin.hb96

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
تحلیل دیجیتال فاندری در مورد دموی اخیر :

اولین مورد اینکه دمو 1080 کپچر شده (همون چیزی که خودم حدس زدم) دموی زنده یک ساعته لایوی که به DF توی گیمزکام نشون دادن 4K کامل بود ـه واسه همین کیفیت تصویر و جزئیات به شدت براشون تار به نظر اومده به عبارت دیگه رزلویشن پایین کیفیت تکسچر ها رو نابود کرده ! بزرگترین اپگریدی که نسبت به دموی پارسال داشته رفلکشن آب بوده که دموی پارسال نابود بوده تو این قسمت (واسه مقایسه از ویچر 3 هم نابود تر) خیلی از رفلکشن ها توی دمو رفلکت سنتی بودن و خبری از ری تریسینگ نبوده ! تکنیک Render To texture Mirror که به عبارتی وظیفه رفلکت کردن تصویر توی آینه رو داشته یکی از قدیمی ترین و در عین حال سنگین ترین تکنینک های تو این ضمینه هستش نسبت به پارسال اپگرید داشته . بزرگترین تاثیری که Ray tracing تو دمو داشته global illumination بوده که قشنگ میشه تاثیرش تو آب و هوای مختلف در مقایسه با یکی از تصویر های کپچر شده دید در مورد رفلکت منبع نور های مختلف CDPR از روش بهینه واسه ری تریس کردن این منابع استفاده کرده که همین باعث شده همه منبع های نوری ریتریسیتگ نباشن که DF دلیلش رو OW بودن بازی میدونه که منابع نوری رو باید در یک آن پردازش کنه ! DF یک صحنه توی دموی 50 دقیقه دیده که نور پردازیش رو در حد Metro Exodus دیده به شدت شگفت زده شده از این صحنه ! Ambient occlusion تو دمو مشکل داشته که DF احتمال میده CDPR کامل از Ambient occlusion خود ریتریسینگ استفاده کرده ! به صورت کلی ری ترسینگ درست توی دمو پیاده نشده با این حال دمو به شدت براشون عالی به نظر اومده واسه همین مطمئن نیست دقیق چجوری مخیوان همچین چیزی رو یـ کنسولی مثل Xbox پایه اجرایی کنن :D بازی رو با Deus Ex مقایسه میکنن که اونم رو کنسول گرافیک خوبی داشت ولی خوب اون نظر وسعت تعداد NPC ها تنوع و پیچیدگی انیمیشن ها فیزیک و تخریب پذیری نزدیک این بازی هم نیست مقدار جزئیاتی که تا حالا تو هیچ بازیی OW دیده نشده (سنگین :D) !!! هرچند احتمال دار ـه بازی داون گرید بشه ولی از نظر DF احتمال اینکه بازی رو بالاترین تنظیمات داون گرید بشه کمه چرا ؟ چون سر ویچر 3 ما هرچی دمو دیدیم همه از قبل کپچر شده بودن و هنوز CDPR نمیدونست دقییق چجوری میخوان بازی رو اجرایی کنن ولی دمویی که الان نشون دادن به صورت کاملا لایو جلوی روشون اجرا میشده و چیزی هم تا عرضه بازی هم نمونده واسه همین احتمال اینکه گرافیک نهایی رو PC همین باشه زیاده با این حال بزرگترین سوال اینه که چجوری میخوان این گرافیک و جزئیات رو روی کنسول ها پیاده کنن :D DF امیدواره هرچقدر ویچر 3 به تدریج از نظر گرافیکی و فنی پیش رفت کرد و الان هم که تونستن رو رو سویچ به خوبی پورتش کنن )از نظرشون تو خواب هم نمیدیدن این مورد رو) اینجا هم بتونن جوری بازی رو روی کنسول ها پیاده کنن که نه سیخ بسوزه نه کباب :D
 
آخرین ویرایش:

isapor1234

کاربر سایت
Mar 31, 2016
257
نام
امیر
تحلیل دیجیتال فاندری در مورد دموی اخیر :


مثل اینکه ویدیویی گیم پلی اختصاصی که تو گیمزکام دیدن واقعا رو 4k اجرا شده ولی ویدیویی که یوتیوب گذاشتن رزولیشن اسکیلش 1080p تنظیم شده خودشون هم تعجب کردن از کیفیت پایین تریلر :| پس معلوم شد که چرا هرکی نمایش خصوصی رو بصورت ریل تایم میبینه فکش باز میمونه :D

115278

115279
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,158
نام
∂αнмα
مثل اینکه ویدیویی گیم پلی اختصاصی که تو گیمزکام دیدن واقعا رو 4k اجرا شده ولی ویدیویی که یوتیوب گذاشتن رزولیشن اسکیلش 1080p تنظیم شده خودشون هم تعجب کردن از کیفیت پایین تریلر :| پس معلوم شد که چرا هرکی نمایش خصوصی رو بصورت ریل تایم میبینه فکش باز میمونه :D

View attachment 115278

View attachment 115279
اینا مهم نیست اینی که من میگم مدل جانی نسل هفتی ـه در ضمن بازی هم داون گرید شده حرفم نباشه :D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اولین مورد اینکه دمو 1080 کپچر شده (همون چیزی گه خودم حدس زدم) دموی زنده یک ساعته لایوی که به DF توی گیمزکام نشون دادن 4K کامل بود ـه واسه همین کیفیت تصویر و جزئیات به شدت براشون تار به نظر اومده به عبارت دیگه رزلویشن پایین کیفیت تکسچر ها رو نابود کرده ! بزرگترین اپگریدی که نسبت به دموی پارسال داشته رفلکشن آب بوده که دموی پارسال نابود بوده تو این قسمت (واسه مقایسه از ویچر 3 هم نابود تر) خیلی از رفلکشن ها توی دمو رفلکت سنتی بودن و خبری از ری تریسینگ نبوده ! تکنیک Render To texture Mirror که به عبارتی وظیفه رفلکت کردن تصویر توی آینه رو داشته یکی از قدیمی ترین و در عین حال سنگین ترین تکنینک های تو این ضمینه هستش نسبت به پارسال اپگرید داشته . بزرگترین تاثیری که Ray tracing تو دمو داشته global illumination بوده که قشنگ میشه تاثیرش تو آب و هوای مختلف در مقایسه با یکی از تصویر های کپچر شده دید در مورد رفلکت منبع نور های مختلف CDPR از روش بهینه واسه ری تریس کردن این منابع استفاده کرده که همین باعث شده همه منبع های نوری ریتریسیتگ نباشن که DF دلیلش رو OW بودن بازی میدونه که منابع نوری رو باید در یک آن پردازش کنه ! DF یک صحنه توی دموی 50 دقیقه دیده که نور پردازیش رو در حد Metro Exodus دیده به شدت شگفت زده شده از این صحنه ! Ambient occlusion تو دمو مشکل داشته که DF احتمال میده CDPR کامل از Ambient occlusion خود ریتریسینگ استفاده کرده ! به صورت کلی ری ترسینگ درست توی دمو پیاده نشده با این حال دمو به شدت براشون عالی به نظر اومده واسه همین مطمئن نیست دقیق چجوری مخیوان همچین چیزی رو یـ کنسولی مثل Xbox پایه اجرایی کنن :D بازی رو با Deus Ex مقایسه میکنن که اونم رو کنسول گرافیک خوبی داشت ولی خوب اون نظر وسعت تعداد NPC ها تنوع و پیچیدگی انیمیشن ها فیزیک و تخریب پذیری نزدیک این بازی هم نیست مقدار جزئیاتی که تا حالا تو هیچ بازیی OW دیده نشده (سنگین :D) !!! هرچند احتمال دار ـه بازی داون گرید بشه ولی از نظر DF احتمال اینکه بازی رو بالاترین تنظیمات داون گرید بشه کمه چرا ؟ چون سر ویچر 3 ما هرچی دمو دیدیم همه از قبل کپچر شده بودن و هنوز CDPR نمیدونست دقییق چجوری میخوان بازی رو اجرایی کنن ولی دمویی که الان نشون دادن به صورت کاملا لایو جلوی روشون اجرا میشده و چیزی هم تا عرضه بازی هم نمونده واسه همین احتمال اینکه گرافیک نهایی رو PC همین باشه زیاده با این حال بزرگترین سوال اینه که چجوری میخوان این گرافیک و جزئیات رو روی کنسول ها پیاده کنن :D DF امیدواره هرچقدر ویچر 3 به تدریج از نظر گرافیکی و فنی پیش رفت کرده و الان هم که تونستن رو رو سویچ به خوبی پورتش کنن که از نظرشون تو خواب هم نمیدیدن این مورد رو اینجا هم بتونن جوری بازی رو روی کنسول ها پیاده کنن که نه سیخ بسوزه نه کباب :D
بسیار هم خوب :D نمیتونستن از اول عین آدم 4k منتشر کنن؟ حرکتای عجیبی میزنه cdpr
 

isapor1234

کاربر سایت
Mar 31, 2016
257
نام
امیر
اینا مهم نیست اینی که من میگم مدل جانی نسل هفتی ـه در ضمن بازی هم داون گرید شده حرفم نباشه :D

من با گرافیک بازی هیچ مشکلی ندارم همین الانم دوست دارم بازیش کنم فقط مشکل من اینکه سازنده کلا مرض داره که تو e3 2018 میاد یه تریلر بشدت اسکریپ شده سینماتیک از بازی میسازه بعد بالاش مینویسه game footage captured in engine ( معنی : به جان عمه‌ام گرافیک خوده بازیه :D )
سال بعدش میاد یه تریلر بی کیفیت از گیم پلی میده بیرون بعد بالاش مینویسه work in progress does not represent final look game ( معنی : همینی که هست مشکلی داری ؟! :Punish: )
کلا این مشکل از قدیم و الایام بوده به حول قوه الهی :Baby:
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر