یسری نکات که IGN پوشش داده و دوستان نگفتن:
- میتونین رانندگی کنین هم به صورت اول شخص و هم سوم شخص.
- در رانندگی به صورت اول شخص UI روی شیشه ماشین نشون داده میشه
- در حین رانندگی میتونین وارد مبارزه بشین و AI بجای شما رانندگی میکنه. شما کلتونو از پنجره بیرون میبرین و تیر اندازی میکنین
- هدف این بوده که نه تنها با دنیای بازی درگیر بشین، بلکه ازش لذت هم ببرین
- مثل ویچر میتونین از NPC ها ماموریت بگیرین و انتخاب دیالوگ با NPC ها هم هست!
- بزرگی دنیای بازی با افزایش street cred شما بزرگتر میشه
یعنی مثلا ژاکت مخصوصی ممکنه اینو 5% زیاد کنه. اونوقت ممکنه به یک سری مناطق مخصوصی دسترسیتون آزاد بشه!
- همون طور که دوستان گفتن با رفتن کوئست ها هم street cred شما بیشتر میشه
- UI توی دمو خیلی مینیمال بود! فقط یک جهت یاب کوچیک و اطلاعات کوئست!
- وقتی وارد درگیری میشین، UI هم کامل تر میشه. دشمن ها هم اسم دارن، هم نوار سلامتی و هم عددی که مثلا levelـشونه!
- مثل ویچر بعضی دشمنا بجای عدد "!" دارن که قاعدتا یعنی خیلی ازتون قوی ترن!
- میزان damageـی که میدید بعد هر ضربه نوشته میشه.
- قابلیتی وجود داره که زمان رو آهسته میکنه!
- CDPR خیلی روی انتخاب ها و تاثیراتش تاکید داره!
- با اشیا و قسمت های بازی به روش های متفاوتی میشه برخورد کرد. مثلا توی دمو V به دری برخورد میکنه که قفل بوده! بعد لول هکش خیلی پایین بود و نمیتونست هکش کنه! ولی از اون طرف لول مهندسیش بالا بوده. بعد میاد پنلی ایجاد میکنه و از طریق اون رد میشه (اینو خودم خیلی نتونستم درک کنم مثالشو
)
- یک سیستم بازرسی و جستجو داره که اجازه میده رو اشیا خیلی زوم کنین و راجبشون اطلاعات بدست بیارین
- برای افزایش سلامتی inhaler استفاده میشه (inhaler به اون اسپری های آسم میگن
احتمالا قرص ها و یا اسپری هایی هستن که وقتی تنفس میکننش سلامتیشون پر میشه)
- گانپلی از بوردرلندز و دووم آروم تر بوده ولی از Fallout 4 سریع تر بود
- یسری قابلیت هایی مثل دوییدن روی دیوار و mantis-like blade arm (میفهمم ولی نمیتونم درست ترجمش کنم
- تیغه دست آخوندک!
بهترین ترجمم همینه
) هم بهشون نشون دادن
- باس فایتی با یک ادم که خیلی قطعات رباتیک داشته، بوده، که توش کاراکتر زیر ماشین ها میرفت و کاور میگرفت!