Crytek پشتیبانی Xbox One از DX11 را ستایش می کند

A.R.A.$.H

کاربر سایت
ryse-son-of-rome-wallpaper-1024x576.jpg


یکی از بازی های انحصاری های کنسول Xbox One یعنی Ryse Son of Rome، در حال تبدیل شدن به یک عنوان قوی می باشد. وبسایت Gamingbolt با تهیه کننده این بازی در Crytek، آقای Mike Read مصاحبه ای پیرامون گیم پلی و تاثیرات قدرت Xbox One در پیشرفت و ساخت بازی داشته است. در هفته های گذشته Crytek ویدئوها متفاوتی را منتشر کرد که در آنها تلاش این شرکت را در واقع گرایانه بودن بازی به نمایش می گذاشت. آقای Read در پاسخ به اینکه چه چیزی در معماری Xbox One باعث خلق چنین جلوه هایی شده است، گفته اند:
واضح ترین عامل جهش سخت افزاری می باشد که به ما کمک کرده است تا چیزهای مختلفی را با جزئیات بالا زنده کنیم که قبلا در هیچ کنسولی ممکن نبود. یکی از بزرگترین مزایای کنسول های نسل بعد، قابلیت های گرافیکی آنها است. جدا از افزایش سرعت، معماری مدرن سیستم و پشتیبانی از DX11 بدین معنی است که کارهایی را که بروی PC انجام می شد هم اکنون بر روی کنسول ها امکان پذیر است. مزیت بعدی داشتن یک معماری PC برای CPU است. این مورد بهینه سازی هایی را که در PC قابل انجام بود به ارمغان خواهد آورد که باعث تسریع در ساخت نمونه های اولیه برای بهینه سازی هایی که در ذهن ما است خواهد شد.
ایشان در رابطه با فرامین مختلف که از طریق کینکت توسط بازیکن صادر می شود گفته اند:
محتویات بخش کینکت در بازی Ryse بر مبنای فرامین صوتی است. ما از چیزهای دیگری نظیر اشاره نیز استفاده کردیم اما در آخر کار نمای خوبی نداشت. بازیکن ها با زدن دکمه RB در کنترلر و یا به زبان آوردن فرامین می توانند آنها را صادر کنند. مثال واضح برای این موضوع را شما در E3 برای صدور فرمان تیراندازی کمانداران و منجنیق در آخر بازی شاهد بودید.
Ryse Son of Rome همزمان با عرضه Xbox One در ماه نوامبر منتشر خواهد شد.
GB
 
والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن
 
والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن
 
این مورد بهینه سازی هایی را که در PC قابل انجام بود به ارمغان خواهد آورد که باعث تسریع در ساخت نمونه های اولیه برای بهینه سازی هایی که در ذهن ما است خواهد شد.

روی PC خیلی بهینه سازی بود؟ :دی

والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن
بستگی داره چه PCای درنظر بگیری :دی
 
والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن

این معلومه در حد یه pc قدرت دارن. شما کنسول فنهای عزیز از بس سراغ PC نرفتید دیگه فکر میکنید pc فقط یه مدل با یه قدرت داره نه؟! :p
 
لیست رزولوشن بازیهای کنسولهای نسل بعد خوبه اعلام شد اکثر بازیها 1080 و 60 fps هستن.همین الانش مگه چی از یه گیم میخوایم؟کنسولها سرور های قدرتمندی واسه آنلاین دارند دسته های خوش دستی دارند خلاصه هر چی واسه لذت از بازی هست رو دارند پس به نظر من بهترین انتخاب واسه بازی تنها و تنها کنسوله و بس!

Forza - Halo - TLOU - BTS -GOW - GeOW اینا هم که بماند:d
 
والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن


واسه همینه که بازیهاتون هنوز بیشترشون روی 30 فریم و 720 هستن ؟ ;))
 
والا ما هر چی میگیم این کنسولای جدید به اندازه ی یه PC قدرت دارن این PC فن های محترم نمیپذیرن حالا امیدوارم حرف من رو قبول نمیکنن دیگه حرف کرایتک رو بپذیرن
آقا شما میدونید که میشه 7990 رو CrossFire کرد تو PC؟
دیگه کم مونده کنسول بازا بیان تو زمینه قدرت شاخ و شونه بکشن واسمون:دی
 
جهت اطلاع شما باید بگم که نسخه نسل بعد Metal Gear Solid V (همون سری ای که PC باز ها همیشه تو کفش بودن) روی 1080p و 60fps اجرا میشه ! :)

جهت اطلاع شما BF4 که یادتونه!!!!!!!!!! که کنسول فن ها اب دهنشون راه افتاده بود رو 4K و 60FPS اجرا میشد
 
وقتی مقایسه console vs console هست سر یک فریم و 2 تا افکت و آبجکت هم دیگه رو تیکه پاره می کنن

وقتی console vs pc می شه می گن 4 تا فریم و جزئیات بالاتر که مهم نیست مهم انحصاری و لذت کنسول و ایناست
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or