crytek: قابلیتهای dx11 در crysis 3 روی 360 اجرا میشود.

dream maker

کاربر سایت
8te3thi28nco3r654a.jpg


سازنده آلمانی crysis 3 در حال اجرای dx11 روی ps3 و 360 هست.
راسموس هاجنگارد مدیر قسمت توسعه خلاق به یورو گیمر گفته:

We want to make sure as much as is humanly possible can translate from a DX11 variant into a DX9 variant, that will work almost as good on an Xbox console to whatever extent we can, because we don't want the experience to be different between the platforms


ما میخوایم مطمئن شیم تا اونجا که برای انسان قابل انجام دادنه دایرکت ایکس 11 رو به دایرکت ایکس 9 ترجمه کنیم که اینکار تقریبا به خوبی روی کنسول xbox داره پیش میره چون ما نمیخوایم تفاوتی بین پلتفرمای مختلف باشه.
t is very, very difficult, but it is possible. It just requires a lot of effort. Some of the stuff these guys are making work on consoles now is absolutely amazing. It's render features that shouldn't theoretically work on consoles, but they've managed to construct code that can emulate a similar thing from a… hack and slash sounds wrong, but they don't have the same streamlined pipeline you would have with a DX11 structure, but they can get to a similar result just by experimenting and using tips and tricks
خیلی خیلی سخته ولی امکان پذیره فقط احتیاج به تلاش بیشتر داره بعضی از کارایی که بچه ها دارن رو کنسولا انجام میدن واقعا شگفتی آوره.رندر ویزگیایی که تو تئوری روی کنسولا امکان پذیر نیست. اونا کدایی نوشتن که خیلی چیزارو تقلید میکنه درسته اونها ساختارمورد نیاز دایرکت ایکس 11 و ندارن ولی میتونن به نتیجه مشابه با استفاده از ترفندهایی برسن.

'm not saying this will be in the game, but they managed to make parallax occlusion mapping work, which is an advanced form of bump mapping where you get silhouettes as well, and you have self-shadowing even though you have absolutely no polygons
اونا روی parallax occlusion mapping [برای سه بعدی کرد تکسچره] کار میکنن با کمکش شما میتونید Self shadowing [سایه روی خود] داشته باشید بدون وجود هیچ چند ضلعی ای.


That's a very advanced feature, and it shouldn't theoretically run on a 360, but they made it run on a 360
اون خودش یک ویژگی خیلی پیشرفتس و تئوریکی نباید رو 360 اجرا بشه اما ما یه جوری ساختیمش که بشه!

منبع

چند وقت قبلم jorge jimenez از ساخت aa یا ضد دندونه جدیدی برای کنسولا تو crysis 3 خبر داده بود که دیگه دندونه ای تو بازی رو کنسول دیده نشه

Jorge Jimenez – SMAA T2x source code released
 
آخرین ویرایش:
این از Crytek حالا اگر شرکت های دیگه هم فکر می کنند که می تونند بیاند DX11 رو پیاده کنند ، Crytek که جلوشون رو نگرفته ؟ !!!

بهترین گرافیک این نسل چه کنسول و چه PC رو درو می کنه :d
 
شاید من حافظم یاری نکنه ولی یادم نمیاد کرایتک هایپی برای گیمپلی راه انداخته باشه! اکثریت هایپ های کرایتک حول گرافیک میچرخه که تقریبا همشون رو توی بازی میبینیم ...
چرا داشته. قشنگ یادمه سر Crysis 2 گفته بودن هیلو کیلر میشه و COD رو هم منسوخ میکنه و به سلطه ـش خاتمه میده. یه همچین چیزایی خلاصه :دی

مثلا میخواسته گرافیک هیلو و COD رو Kill کنه؟ :دی
 
حسین جدا نمیدونم تو گیم پلی را به چی میگی ؟:دی حتی یادم میاد از HL2 هم خوشت نمیاد که خداوندگار گیم پلی هست :دی یعنی قبل از متهم کردن کرایسیس به گیم پلی خوب نداشتند خودت را متهم کن :دی
من که نمیگم گیم پلیش بد بود:((میگم مشکل سر همون هایپشون هست.
بعدشم اینکه من از HL2 بدم میاد مبحث متفاوتی هست:dبه شخصه از HL2-bioshock-mass effect و سایر عناوین اینچنینی متنفرم:d
شاید من حافظم یاری نکنه ولی یادم نمیاد کرایتک هایپی برای گیمپلی راه انداخته باشه! اکثریت هایپ های کرایتک حول گرافیک میچرخه که تقریبا همشون رو توی بازی میبینیم ...
بهنام جوابتو داد:dاتفاقا خودشونو خفه کردن.دائم میگفتن کرایسس 2 هیلو کیلر هست.که مدتها هم جریان داشتیم و بعد از ریلیز بازی جناب فریدون زحمت کشیدن و بلاگی در این باب زدن:d

 
چرا داشته. قشنگ یادمه سر Crysis 2 گفته بودن هیلو کیلر میشه و COD رو هم منسوخ میکنه و به سلطه ـش خاتمه میده. یه همچین چیزایی خلاصه :دی

مثلا میخواسته گرافیک هیلو و COD رو Kill کنه؟ :دی
ریچارد مورگان نویسنده بازی بود که توپیده بود به داستان هیلو و گفته بود مذخرفه . Halo Killer هم اون یارو Frank Gibeau رئیس EA گفته بود که خُب میخواست هایپ رو بالا ببره برای فروش .

کلا در مورد گیم پلی هیچ وقت هایپی از Crytek ندیدیم .
 
شخصا برای دومین باره که پس از انتشار نسخه اول کرایسیس و تجربه بی نظیر و فراموش نشدنی اون روی PC به دیده احترام به جوات و رفقا می نگرم!
واقعا در این رابطه نگرانی زیادی داشتم که نکنه نسخه کنسولی بازی تفاوت زیادی با نسخه PC داشته باشه و باعث بشه حسرت تجربه واقعی بازی
به روی یک سیستم قدرتمند به دلم بمونه ! ولی با این حرف ها دلم گرم شد فقط خداکنه که افت فریم های بازی رو که روی نسخه قبلی وجود داشت
و واقعا تاثیر بدی روی تجربه بازی گذاشت رو توی این نسخه نبینیم.
به شخصه از HL2-bioshock-mass effect و سایر عناوین اینچنینی متنفرم
(جدا از احترام بری برای نظر شخصیت) :wallbash: :praying: :o
 
استاد جوات و کرایتک خیلی وقته خودشونو اثبات کردن . حرفی رو که میزنن ماست بیلیو ایت!
زین پس لقب استاد رو هم به ایشون اعطا میکنم...
Master may the force be with you

فورس از زیر فیلـــتر صاحابش باس بگذره که بره Be With Him باشه :d ما نمیزاریم فورس به یکی که تمرکز اصلیشو فقط گذاشته رو گرافیک و چشم در آوردن برسه :d

مسلما گیمپلی بازی هایی مثل کرایسیس اریجینال یا فارکرای اریجینال دقیقا اگینست یور آیدیا هستش!... بیلیو می!


راستی یه چیزی یادم افتاد ... هیتر های گرامی: تا الان به رزولوشن نیتیو مورد استفاده در نسخه کنسولی کرایسیس 1 ،مخصوصا نسخه پلی استیشن 3 بازی دقت کردین؟؟:-">:/\m/:blink:
 
آخرین ویرایش:
چرا داشته. قشنگ یادمه سر Crysis 2 گفته بودن هیلو کیلر میشه و COD رو هم منسوخ میکنه و به سلطه ـش خاتمه میده. یه همچین چیزایی خلاصه :دی
مثلا میخواسته گرافیک هیلو و COD رو Kill کنه؟ :دی
یعنی افتضاح 87 گرافیک خوبی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/ پسر 343 چیکار کرده خود هیترهاشم به گرافیک بازی ایمان دارن:d
 
Master may the force be with you
فورس از زیر فیلـــتر صاحابش باس بگذره که بره Be With Him باشه :d ما نمیزاریم فورس به یکی که تمرکز اصلیشو فقط گذاشته رو گرافیک و چشم در آوردن برسه :d
 
به چه قیمتی؟؟
همون c2 وقتی 2 نفر میومدن تو صحنه تیر میزدی سریع فریمت تر میزد حالا دیگه این کارم کنن دیگه فکر نکنم فریم از 15 بالا بزنه
من که میگم یکم بهتر شدن گرافیک به قیمت داغون شدن فریم ارزششو نداره
 
یعنی افتضاح 87 گرافیک خوبی داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/:-/ پسر 343 چیکار کرده خود هیترهاشم به گرافیک بازی ایمان دارن:d
نه عزیز منظورم این بود که اون گیری که به هیلو و COD داده بود سر گرافیک نبوده وگرنه Crysis 2 زمانی عرضه شد که هنوز هیلو 4ــی وجود نداشت که بخواد تو گرافیک شاخ بشه :دی
دیگه ماست مالی کردن جواب نمیده آقا بهنام، از دهنت حرفی در رفت که تمام حرفات تا اینجا رو زیر سوال میبره! هر کاری هم بکنی نمیتونی به این راحتی حرفت رو بپیچونی
yahoo_21.gif
ماست مالی چیه عزیز من :دی اصلا اسم COD رو تو پست اولم برا همین آوردم که این شک و شبهه ها بوجود نیاد :دی بعد از اون گذشته Crysis 2 چیزی که اون زمان وجود نداشته رو چجوری میخواسته Kill کنه؟ :دی
 
آخرین ویرایش:
نه عزیز منظورم این بود که اون گیری که به هیلو و COD داده بود سر گرافیک نبوده وگرنه Crysis 2 زمانی عرضه شد که هنوز هیلو 4ــی وجود نداشت که بخواد تو گرافیک شاخ بشه :دی
دیگه ماست مالی کردن جواب نمیده آقا بهنام، از دهنت حرفی در رفت که تمام حرفات تا اینجا رو زیر سوال میبره! هر کاری هم بکنی نمیتونی به این راحتی حرفت رو بپیچونی:))
 
بحث گرافیک رو کار ندارم اما از لحاظ گیم پلی یه چیزی میشه مشابه نسخه دوم که با یه Cloak Mode کل بازی رو درجه سختی Supersoldier میشه تو کمتر از 4,5 ساعت تموم کرد. اینه الان شاهکارشون؟!
 
شرمنده بابت off-topic ولی در راستای هایپ های Crytek لازم دیدم این دو تا کلیپ رو از بازی Reset بزارم که همتون کف کنید
از یوtube ببینید:
Tech Trailer: watch?v=0ygZCDoCVec
تریلر معرفی: watch?v=KLd8kEQJIzw
اینو یه تیم 2 نفره فنلاندی دارن میسازن...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or